دختر مایکل جکسون از عکس‌های نیمه برهنه‌اش دفاع کرد

پاریس در هنگام مرگ پدرش، مایکل جکسون، ۱۱ ساله بود پاریس جکسون، تنها دختر مایکل جکسون، با دفاع از انتشار عکس‌های جنجالی که اخیرا روی شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود گفته: "عریانی طبیعی است و بخشی از وجود آدمیزاد است."
 
پاریس جکسون که بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار طرفدار و پیگیر در اینستاگرام دارد به علت انتشار عکسی نیمه برهنه از خود مورد انتقاد قرار گرفته بود؛ در این عکس که اکنون در صفحه اینستاگرام او دیده نمی‌شود پاریس در حالی که سوتین ندارد و تنها دو شکلک اموجی نوک سینه‌هایش را پوشانده در کنار سگش دراز کشیده است.
 
با وجود حذف این عکس، پاریس، ۱۹ ساله، ساعاتی بعد یک عکس سیاه و سفید نیمه برهنه دیگر از خودش منتشر کرد و کنار آن نوشت: "جنبش برهنگی با هدف بازگشت آدمی به دامان طبیعت راه‌اندازی شد." او همچنین نوشته برهنگی به او کمک کرده به "زمین نزدیکتر" شود و "نباید این نوع از برهنگی را از منظر جنسی نگریست."
 
"فلسفه فمیسنیم این است که به شما اجازه دهد خودتان را به روشی که می پسندید ابراز کنید؛ حال این ابراز از طریق پوشیدن البسه متعدد باشد و یا از طریق عریانی. بدن انسان چیز زیبایی است و فارغ از این که خراشی روی آن افتاده باشد یا چربی زیر پوست آن انباشته شده باشد... زیباست و شما باید بتوانید بدون نگرانی با آن برخورد کنید و نشانش دهید."
 
"اگر چنین چیزی شما را ناراحت می‌کند، کاملا می‌فهمم و شاید هم بهتر باشد من را دیگر (اینجا) دنبال نکنید اما من نمی‌توانم به هیچ وجه از بابت عقایدم و اعمالم عذرخواهی کنم. این شخصیت من است که نمی‌توانم عقایدم را پنهان کنم."
پاریس جکسون این عکس سیاه و سفید را جایگزین عکس قبلی کرده که موجی از واکنش‌های منفی و مثبت را به دنبال داشت پاریس که در هنگام فوت ناگهانی پدرش، مایکل جکسون، تنها ۱۱ سال داشت اخیرا به علت قراردادش با گروه تولید پوشاک کلوین کلاین برای تبلیغ محصولات آن مورد توجه فراوان قرار گرفته است.
 
او چند روز پیش هم در نیویورک همراه با سلبریتی‌های دیگر در نمایش مد شرکت کرد و در یک فیلم سینمایی محصول آمازون استودیو هم در کنار چارلیز ترون و دیوید اویلوو و آماندا سی‌فراید بازی کرده است.
 
پاریس بارها مدعی شده که مرگ ناگهانی پدرش، مایکل جکسون در ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ یک قتل بوده است.
 
مایکل بر اثر استفاده بیش از حد داروی آرام بخش پروپوفول درگذشت و پزشک مخصوص او، کنراد موری، بعد از محاکمه در دادگاه به قتل غیرعمد محکوم شد.
 
پاریس جکسون در سال ۲۰۱۳ به نشریه رولینگ استون گفته بود در نوجوانی توسط یک "غریبه" مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است و بارها به خودکشی فکر کرده بوده است.
+73
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    یک حیوان دیگراز نوع جکسونی!! اگه برهنگی خوبه از فردا برو تو همون خیابونهای امریکا بدون سوتین و شورت بیا بیرون بعد ببین همون پلیس اونجا میاد چوب تو استینت میکنه یا نه! میخوای برگردی به ذات حیوانیت ؟ ایرادی نداره ! فقط برو تو همون جنگلی که امثال تو و پدرت از توش دراومدید و از همون حیوانات و میوه های جنگلی تغذیه کن!دیگه هم برنگرد!گیتارو هم با خودت ببر!خخخخ!
    188
    150
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    آنتیکور - بروکسل، بلژیک

    معلومه که میخواد خودشو مطرح کنه و اسمشو سر زبونها بندازه این یه کلک قدیمی برای سلبریتی های غربیه که اول با scandal و عکس و ویدئو های برهنه معروف میشن
    31
    59
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mahdi moud - تهران، ایران

    این خانومها که دوست دارن تو انظار عمومی لخت بگردن حق ندارن به حقوق آقایون تجاوز کنن و اگر کسی هم دید و دلش خاست نباید شکایتی بکنن همون میشه که میگه تو سال 2013 بهم تجاوز کردن
    86
    56
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    حداقل اگر هم اشتباه باشد باز آزادی دارند. دختر ایرانی چی؟ فقط برای وی عقده برجای میماند و به محض اینکه وارد خارج شد صد من رنگ و لعاب و لباس پوشیدن مثل زنهای توی دیسکو در خیابان!
    29
    67
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    چاپید شاه! - لوزان، سوییس

    البته پدرش نه که خیلی علیه السلام بود این دخترهم همونطور !
    72
    20
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    خانمها و اقایان عزیز باید بگم من مخالف دنیای لخت شدن هستم اما هر کسی جوابگوی کارهای خودشه.کسی که با لباس کم میگرده مسئول کارهای خودشه و اونی هم که تجاوز میکنه همینطور. مسلمانهای گرامی فکر نکنید اگر کسی لخت میگرده شما خدا شناسها این اجازه دارید که بهش دست بزنید یا تجاوز کنید. هر کسی در این دنیا فقط میتونه جوابگوی کارهای خودش باشه و بس، قضاوت ممنوع.
    9
    36
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    به کسی ربطی ندارد مساله شخصی خودش است . ودلش خواسته لخت بشه . روح پدر هنرمندش . مایکل جکسون شاد . واقعام هنرمند باارزشی بود ..حیف .که نیست
    16
    51
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    beerslover - بارسلون، اسپانیا

    آقا جون دوست داره نیمه لخت عکس بندازه . شماها چرا برای حرکت هر کسی باید نظری بدید !؟
    19
    51
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    DenaOslo - اسلو ، نروژ
    وقتی زیبایی فیزیکی و زندگی راحت مادی و آزادی مدنی و اجتماعی و مصون بودن از صدمات چرندییات مذهبی را یک نفر یکجا داشت آنوقت میشود که این جیگر خانوم بشود :) پدر این خانوم همچون یک پیامبر در پاپ و موزیک غربی سال ها آوازه و هنرش در کل کره زمین پیچید و مردم دنیا آنهایی که اهل موزیک و کنسرت مایکل جکسون بودند حال کردند و لذت بردند ، حالا هر چند هستند کسانی که مغز خر خورده اند و از حسودی تاب دیدن این جور زیبایی ها رو ندارند و شروع میکنند به ناسزا گویی و شاید چون از ظاهر و فیزیک و جنسیت مثلا زنانگی خودشان چیزی باقی نمانده و وجودشان از نفرت و بی بهرگی پر شده میآیند با یک تصویر سر جنگ و ضدیت میگذارند تا شاید تسکینی بیابند اما بی خبر از آنکه این درد و کمبود تا گورشان با آنهاست ;)
    5
    14
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    تو ایران خانما با حجابند ما غُر میزنیم گلشیفته لخت شد غر زدیم حالا این میخواد لخت بشه غر میزنیم . لولیتا lolitaa که جد و آبادشو به جنگل و علف ربط داد که وا قعا براش متاسفم با این طرز فکرش. اصلا به ما چه که شدیم پلیس بین الملل یا بسیج بین الملل.
    0
    20
    یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.