سخن روز محمد نوری زاد - به ایرانیان خارج از کشور التماس می کنم به یاری هموطنان خویش بشتابند

+97
رأی دهید
-35

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    sorosh azadi - تهران، ایران

    باز هم سفسطه، باز هم به سخره گرفتن درد ما مردم نگون بخت. یکی از اهداف اپوزوسیون جا انداز لوس کردن مطالبات به حق مردم است. پس از قریب به نه سال که از این ماجرا می گذرد، این آقا تازه بیدار شدند؟ در ضمن شما بدیهی ترین اصول رسیدگی به دعاوی در دیوان لاهه را که در ذیل بند ۱ ماده ۳۴ اساسنامه این دیوان آمده یا نمی دانید (در این صورت صلاحیت اظهار نظر در مورد را ندارید) یا اینکه می دانید و ما را به سخره گرفته اید. به موجب بند ۱ ماده ۳۴ اساسنامه دیوان لاحه : "فقط کشورها صلاحیت مراجعه به دیوان را دارند" ، مگر اینکه افراد با توسل به اصل حمایت دیپلماتیک از کشور متبوع خود، تقاضای رسیدگی در دیوان نمایند. خوب یعنی ما فردا بریم از خود ج.اسلامی تقاضای حمایت دیپلماتیک کنیم برای پیگیری این موضوع. چقدر شما سخیف و فرومایه اید، شاید هم ایراد از عدم آگاهی و دانش کم ما مردم باشد که چنین شما عروسک های تزویر و ریا مارا بازی میدهید. اینها همه بازی های نزدیک انتخابات هست، نباید فریب خورد. در مورد انتخابات هم نظر بنده این است که حضور پای صندوق های رای خیانت است به ایران و ایرانی.
    21
    48
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    ahura95 - توکیو، ژاپن
    بیشرف این پول رو زنده کنن که چطور بشه ؟ به جیب کی بره ؟ داری ذات کثیفت رو نشون میدی ماله کش عوضی
    31
    37
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    جوابگو - مالمو، سوئد
    من تصور می‌کنم که سازمان حزب رستاخیز ایران عزیز به رهبری شاهزاده رضا پهلوی که مورد تائید ملته ایران چه در داخل و چه در خارج میباشند را انتخاب کنند که البته فکر می‌کنم، نظر آقای نوری زاد هم همین بود ولی‌ نخواستند بگویند که پولها به حساب جدا گانه بنام ایرانیان مبارز نزد ایشان بطور امانت برای مبارزه در ایران استفاده شود.من تصور می‌کنم که سازمان حزب رستاخیز ایران عزیز به رهبری شاهزاده رضا پهلوی که مورد تائید ملته ایران چه در داخل و چه در خارج میباشند را انتخاب کنند که البته فکر می‌کنم، نظر آقای نوری زاد هم همین بود ولی‌ نخواستند بگویند که پولها به حساب جدا گانه بنام ایرانیان مبارز نزد ایشان بطور امانت برای مبارزه در ایران استفاده شود.
    38
    39
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران

    سبکبال یه وقت گول این آقا رو نخوری بیفتی دنبال نخود سیاه . از ما گفتن بود
    70
    27
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    خوب الاغ. دزده خودش تو خانه هست...رفتی دنبال شکایت..بابا خیلی خری
    9
    39
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::باور عمیق - قم، ایران::]. ما ۱۵۰۰ سال است گه‌ گول خورده‌ایم. گر‌ گول خورده نبودیم. که نام پسر خود را کلب علی‌ و دختر خود را که جماز شتر نمی‌‌گذاشتیم. زبون بسته خودت خبر نداری. عجبا دنیای غریبی . که گول خورده گولان ما را نصیحت می‌‌کند. ولی‌ نمی‌‌داند. پدر خوانده گولیان عمامه بر سر و در جماران نشسته.
    7
    33
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
    اقای نوریزاد گرامی ، محسن رضایی چند روز بعد از دزدیدن طلاها از طرف اردوغان به تورکیه رفت و کارها را زیر میزی انجام دادند .
    4
    14
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    وقتی ملتی از همه راهها و همه روشها ناامید میشن آخرین راه آخرین راه حل چیه؟ باید به کی پناه برد؟ چه کسی بهتر از ملت و مردم خودت . باید افراد دلسوز واقعی رو شناخت. این پولها داره رو میشه رضا ضراب و شبکه فساد حکومتی ترکیه داره توسط قوه قضایه آمریکا داره افشا میشه و ترکیه و اردوغان بشدت دارن خرج میکنند تا مسائل این پرونده رو نشه و شک نکنید این میلیاردها دلار مشخص میشه که چطور توسط اردوغان و شبکه فسادش بالا کشیده شده . البته باید بدونید حدود 2 میلیارد دلار هم زنجانی در تاجیکستان برده و شبکه فساد دولتی اونجا هم همه چیز رو بالا کشیدند و به همین علت رابطه ها بسیار سرد شده چون پولی که مال ایرانه دزدند در مالزی هم همین اتفاق افتاده یعنی خسارتی که احمدی نژاد و سپاه برای دور زدن تحریمها به کشور و مردم زدند مغلها نزدند. باید یک تیم گروه ایرانیان خارج از کشور تشکیل بشه و درخواست بررسی این فسادهای مالی در این سه کشور بشوند حتی اگر بشه این پول رو حتی به حکومت ایران هم نباید داد
    4
    15
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    خوب بعد این پول را دوباره تحویل آخوند‌های پفیوز بدن؟
    4
    22
    ‌چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.