روحانی: پول ها را در اختیار آمریکایی ها گذاشتند و خود را انقلابی می نامند

رییس جمهور انتخابات را زمینه ساز افتخار ایران، شادی دوستان و یاس دشمنان دانست و با تاکید بر اینکه مردم را باید به صحنه سرنوشت فراخواند، اظهارداشت: حضور همگان پای صندوق و مشارکت حداکثری توصیه رهبر معظم انقلاب است.
 
به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر پنجشنبه در نشست با جوانان و نخبگان استان فارس در شیراز  گفت: روزهای سرنوشت ساز در راه است و نباید فراموش کنیم که رسیدن به پیشرفت با عبور از سختی ها و مشکلات است.
 
روحانی با ابراز خرسندی از اینکه اعضای دولت بار دیگر میهمان مردم فرهنگ دوست و فرهیخته استان فارس و شیرازی ها هستند، گفت: الگوی ما در زندگی و حکومت، زندگی و حکومت پیامبر عظیم الشأن و امیر المومنین  است.
 
رییس‌ جمهور تأکید کرد: برخی فکر می‌کنند اگر ما بحق هستیم باید از خدا بخواهیم و خدا هم مشکلات را حل و فصل می‌کند، اما اراده و حکمت پروردگار بر این است که بار مسئولیت خود را بر دوش بگیریم و این فخری است که خداوند به انسان عطا فرموده است.
 
روحانی با بیان اینکه عبادت برای تجارت سیره علی  نبود، گفت: مولا علی فرمودند من به دنبال عبادت تاجرگونه نیستم و پیامبربه جنگ رفت و در این جنگ‌ها پیروز شد یا شکست خورد و موفقیت های پیامبر در همراهی همه بود.
 
رییس جمهور با اشاره به اینکه مردم را باید به صحنه سرنوشت فرا خواند، اظهارداشت:باید در نظر داشت که شکست و پیروزی به دست ما بوده و این ما هستیم که در صحنه سرنوشت، حضور می‌یابیم و مردم را به این صحنه دعوت می‌کنیم.
 
روحانی با تاکید بر اینکه انتخابات یک امر فردی و یا حتی تنها ملی نیست، گفت:  انتخابات باعث فخر و افتخار ما در جهان و تاریخ  است و تجربه ۹۲ و ۹۴ نشان داد که سرنوشت ما در دست خودمان است. شاید راه امروز از سال ۹۲ کمی هموارتر باشد، چرا که در آن سال، برخی به من می‌گفتند و نامه می‌نوشتند و شک داشتند، چرا وقتی تو زیر و بم نظام را می‌دانی، اما با این حال در انتخابات شرکت‌ کردی و بتوانی رأی بیاوری.
 
رییس جمهور با طرح این پرسش که آیا پیامبر عظیم‌الشأن اسلام که در ایام بعثت ایشان که به عنوان بزرگترین روز تاریخ دنیای اسلام و جشن مسلمانان هستیم، بدون ایثار، حضور و تلاش مردم موفق می‌شد، ادامه داد: پیامبر زمانی موفق شد که همه آمدند، این قانون الهی است و مسیری است که خداوند برای ما مشخص کرد.
 
گزیده سخنان روحانی در زیر می اید:
 
  •  پول ها را در اختیار آمریکایی ها گذاشتند و خود را انقلابی می نامند؛ ما را که از آمریکا شکایت کرده ایم تا حقوق ملت را پس بگیریم، به لبخند به دشمن متهم می کنند!
  • روزهای سرنوشت ساز در راه است؛ فراموش نکنیم که پیشرفت با سختی ها و مشکلات است
  • نقد خوب است اما دروغ گناه بزرگ و اقدامی خلاف فرهنگ ایرانی است
  • بدنبال تعامل سازنده با جهان بوده و هستیم تا حقوق ملت را تامین کنیم
  • امنیت توام با آزادی را برای مردم می خواهیم
+30
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    روباه مکار
    5
    28
    ‌پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    همه این اخوندها دروغگو و پدر سوخته می باشن چون سه ونیم از گزیدهایش دروغ است !
    2
    17
    ‌پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.