فال روز سه شنبه ۱۸ اپریل - ۲۹ فروردین.

فروردین
 
شما امروز می‌توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.
دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.
 
اردیبهشت
 
دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند که آنها را راهنمایی کنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود که به استراحت کردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید که فقط هرکاری را که نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این کار تماشا کردن تلویزیون باشد، چه شنا کردن در استخر و یا پیاده‌روی کردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر:رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه ی آنها را خنثی می کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بد. به جای غرور وقار داشته باش.
 
خرداد
 
اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
تیر
 
درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.
در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است
جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است
تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.
 
مرداد
 
همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.
شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت
حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت
تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.
 
شهریور
 
شما خیلی تلاش می‌کنید که دامنه اطلاعات کامل و خوبی داشته باشید، اما مثل اینکه به خاطر شخصی که در زمینه گزارش دادن حقایق خیلی مورد اطمینان نبوده است دچار سوءتفاهم شده‌اید. هم اکنون افراد دیگر شاید حتی متوجه هم نشوند که بخش خیلی مهمی از حوادث روی داده را از دست داده‌اند، اما شما مانع آنها نشوید و بگذرانید فرجام و نتیجه غلطی که دلشان می‌خواهد را در ذهنشان ترسیم کنند. فقط به افراد دیگر تکیه نکنید که حقیقت را بهتان بگویند، شما تنها کسی هستید که می‌توانید به طور کامل حقیقت را به خودتان بگویید!
جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست
عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست
تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حتما" به تو خواهد رسید.
 
مهر
 
شما امروز برای رفع کردن یک سوتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
تعبیر:
 
آبان
 
ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.
 
آذر
 
شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!
برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست
میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
 
دی
 
اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.
 
بهمن
 
وقتی که شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید که با موضوعی که باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد کیند. فکر کردن به این موضوع واقعاً به شما کمکی نخواهد کرد، برای اینکه فقط بیشتر شما را عصبی می کند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت کنید.
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را
راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.
 
اسفند:
 
امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما
ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما
تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود..
+8
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.