سازنده گوشی ۴ دلاری هندی بازداشت شد

ماهیت گول، مؤسس کمپانی هندی Ringing Bells که گوشی هوشمند ۴ دلاری Freedom 251 را ساخته است به جرم کلاه‌برداری بازداشت شد. طبق گزارش‌ها، یک فروشگاه محلی به نام Ayam سفارشی به مبلغ ۴۵ هزار دلار به این کمپانی برای تولید گوشی‌های هوشمند Freedom 251 داده است؛ اما پس از دریافت نکردن سفارش خود، به مقامات مراجعه کرده و از ماهیت گول شکایت کرده است.
 
Freedom 251 نام گوشی هوشمندی است که کمپانی Ringing Bells در فوریه سال ۲۰۱۶ از آن رونمایی کرد و اعلام شد که قرار است در ژوئن ۲۰۱۶ به بازار عرضه شود. این گوشی هوشمند تنها ۲۵۰ روپیه قیمت داشت که معادل ۳.۷ دلار آمریکا می‌شود.
 
پیش‌فروش گوشی هوشمند Freedom 251 با استقبال شدید خریداران مواجه شد؛ اما تعداد زیادی از خریداران گفته‌اند که هنوز تلفن هوشمندی دریافت نکرده‌اند. فروشگاه محلی Ayam نیز یکی از سفارش‌دهندگان این گوشی هوشمند است که طبق گفته مسئولان آن، تنها بخشی از سفارش به آن‌ها تحویل داده شده است.
 
زمانی که کارکنان فروشگاه Ayam در مورد باقی سفارششان پیگیری کرده‌اند، با تهدید به مرگ مواجه شده‌اند. این تهدیدات توسط ماهیت گول، مؤسس کمپانی Ringing Bells صورت گرفته و پلیس هند نیز دستگیری وی را تأیید کرده است.
 
پلیس هند اعلام کرده است که تحقیقات در مورد اقدام کلاه‌برداری توسط ماهیت گول شکل خواهد گرفت و وی قرار است در دادگاه حاضر شود.
+24
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.