مهمانی شام بعد از مراسم اهدای جوایز اسکار چگونه است

پیش نمایش خصوصی برای رسانه ها از آنچه در مهمانی «هیئت مدیره» در شب ۸۹مین اسکار خواهد گذشت  مهمانی رسمی بعد از مراسم اسکار موسوم به «گاورنرز بال» یا مهمانی هیئت مدیره به قول شریل چکتو تهیه کننده این مراسم، امسال کمی حال و هوای رویایی دارد.
 
در یک پیش نمایش و مصاحبه رسانه ای، چکتو کمی درباره این مراسم توضیح داد. او گفت: «شما وارد دریایی خیلی وسیع و خیلی متراکم از رنگ قرمز می شوید با یک کم رنگ سفید، و یک کم طلایی. حقیقتش اولش، خیلی یک دفعه چشمتان را می زند. ولی وقتی از در وارد می شوید کاملاً یعنی ۱۰۰ درصد برعکس است. نفس تان می برد.»
 
این مهمانی به قدری مخصوص است که تنها نیمی از شرکت کنندگان در مراسم اسکار به آن دعوت می شوند.
«گاورنرز بال» حدود هزار و پانصد مهمان ویژه را در بر می گیرد، که در سالن پذیرایی «رِی دالبی» تنها چند پله بالاتر از محل برگزاری اسکار، در ساختمان «دالبی تیاتر» واقع است.
 
برندگان اسکار در آنجا نام شان روی مجسمه اسکار هک می شود. و سپس، از مهمانان با شام مخصوص، دستپخت «وولفگنگ پوک» سرآشپز مشهور آمریکایی اتریشی تبار، پذیرایی می شود.
وولفگنگ پوک، سر آشپز معروف آمریکایی اتریشی تبار برای شام «مهمانی هیئت مدیره» آماده است آشپز پوک کمی از منوی شب اسکار می گوید: «وقتی مردم وارد می شوند و در حال قدم زدن هستند، به آنها کلی غذا تعارف می کنیم. غذاهای لقمه ای برای مثال همبرگرهای کوچک «کُوبی»، پیتزا، ماهی آزاد دودی، تاکوی چرخنگ تند، و دامپلینگ های چینی. وقتی مردم می نشینند و مهمانی حالت نشیمن پیدا می کند، برای آنها، برای مثال، سیب زمینی پخته با خاویار میاوریم. حتی می توانند یک فنجان سوپ بخورند، در فنجان کوچک به اندازه فنجان اسپرسو، همینطور سوپ آرتیشو با دمبلان کوهی.»
 
و البته در این مراسم غذای اصلی نیز سرو می شود.
 
پوک و تیمش قرار است ۲۰ نوع دسر تهیه کنند، و حتی می خواهند همه مهمانان حد اقل با یک نوع جایزه شبیه جایزه اسکار ضیافت شام را ترک کنند که به گفته پوک هدیه ای از آنها به مهمانان است. او می گویند «نمی خواهیم مردم بروند خانه و گریه کنند که وای من اسکار نبردم! می خواهیم همه خوشحال مراسم را ترک کنند، و اگر هنوز گرسنه هستند، می توانند مجسمه هایشان را بخورند!»
شف پوک: «همه مهمانان با خود یک جایزه اسکار «خوردنی» به خانه می برند» هشتاد و نهمین مراسم اهدای جوایز اسکار، یکشنبه آینده در لس آنجلس برگزار می شود.
+18
رأی دهید
-14

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.