ازدواج اشکان خطیبی با عروس سابق علی پروین + تصاویر

اشکان خطیبی بازیگر جوان و محبوب کشورمان که به عنوان بازیگر و مجری در اولین قسمت از مجموعه برنامه گپ حضور داشت، در پاسخ سوال رامبد جوان، دیگر مجری این برنامه که از او درباره نحوه آشنایی اش با همسرش سؤال کرد؛ با خنده گفت:کم کم به هم علاقه مند شدیم آخرش هم دل من رو دزدید و ازدواج کردیم.
 
همسر اشکان خطیبی هنرمند معروف نقاشی آناهیتا درگاهی است . آناهیتا درگاهی با عروس علی پروین شدن حسابی معروف شد . چندی پیش خبر ازدواج آناهیتا درگاهی با محمد پروین پسر علی پروین منتشر شد . اما چندی نگذشت که این ازدواج همراه با طلاق پایان یافت . البته طلاق این دو زوج به همین راحتی نبود همراه با کلی جنجال بر سر مهریه و حق طلاق محمد پروین به پایان رسید.

آناهیتا درگاهی برای نقد کردن مهریه اش خانه 300 میلیونی محمد پروین را فروخت . این خبر باعث شد که محمد پروین اعلام کند من همسرم را دوست دارم و هیچ وقت طلاقش نمی دهم . ماجرای آنها همانطور در حال پیچ و خم بود تا اینکه خبر طلاق رسمیشان رسانه ای شد .
 
آناهیتا درگاهی از هنرمندان مطرح ایرانی به حساب می آید. حرفه اصلی خانم درگاهی نقاشی می باشد تا به الان سه نمایشگاه در بهترین مکان تهران یعنی کاخ نیاوران برگزار کرده است.
 
آناهیتا درگاهی زمانی که همسر محمد پروین و عروس علی پروین بود
+22
رأی دهید
-70

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    rasoul uk - لندن، انگلستان

    هالا که چی چون زن اون بوده دیگه حق ازدواج ناره
    16
    80
    ‌سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    سگ سبیل - کنت، انگلستان
    حق ازدواج داره ولی حق نداره ادای تنگا رو در بیاره
    46
    57
    ‌سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    شوهر کردن واسه یه قشری تو ایران شده کاسبی...واسه همینه که هیچکس زن نمیگیره و هرکسی هم بگیره واسه مهریه 14 تا بیشتر سکه نمیذاره خواست خواست نخواست هم که هیچی مشخصه بیزینسی در کار هستش بخصوص واسه اینا که دفعه دوم هستش که میخوان شوهر کنند
    6
    64
    ‌سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.