کانادا هنوز توضیحی برای صداهای اسرارآمیز قطب شمال ندارد

ساکنان این منطقه‌ای دور افتاده و کم جمعیت صداهای عجیب و غریبی می‌شنوند مقام‌های رسمی کانادا به بی‌بی‌سی گفته‌اند که در حال تحقیق در مورد صداهای اسرارآمیزی هستند که از کف دریا در مناطق دوردست قطب شمال به گوش می‌رسد.
 
این صدای عجیب و غریب طی ماه‌های گذشته بارها توسط ساکنان محلی گزارش شده و باعث هراس حیوانات شده است.
 
مقام‌های کانادایی گفته‌اند روز جمعه با استفاده از یک هواپیمای نظامی تجسسی از این منطقه بازرسی کردند اما ارتش کانادا هنوز نمی‌تواند در مورد دلیل این "صدای غیر متعارف" توضیحی دهد.
 
ارتش کانادا در بیانیه‌ای که در اختیار بی‌بی‌سی قرار داد گفت در عملیات تجسسی خود، موفق به ردیابی و کشف هیچ تماس سطحی یا زیرسطحی نشده است.
 
این بیانیه می‌گوید تنها چیزی که خدمه این هواپیما در آن منطقه مشاهده کردند، گروهی نهنگ و گراز دریایی بوده است..
 
سخنگوی وزارت دفاع ملی در اتاوا گفته است دلیل این صدا که ساکنان محلی از طریق بدنه کشتی‌ها هم می‌توانند بشنوند، یک معما است.
 
این صدا که شماری آن را شبیه زمزمه یا صدای تند و تیز خوانده‌اند در طول تابستان امسال در تنگه فوری و هکلا در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی ایگلولیک به گوش ساکنان رسیده است.
 
این ناحیه دور افتاده، کم‌جمعیت‌ترین منطقه کانادا است و در نزدیکی گرینلند قرار دارد.
+60
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    صدای مته های حفاری روسیه است که داره از اون ور قطب شمال به این ور می زنه بیرون!
    40
    65
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان

    باید از سرخپوست ها و اسکیموها پرسید که به متافیزیک اعتقاد دارن.شاید اخطار های روح طبیعت باشه در اعتراض به جنایت های انسان به محیط زیست.شاید ضجه ای باشه در اعتراض به نابودی قطب شمال توسط بشر ویرانگر.
    17
    51
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    در زمان خلافت ابوبکر زلزله آمد و مدینه لرزید. مردم به ابوبکر و عمر پناه بردند؛ دیدند آنها رو به سوى حضرت على ع براى پناه بردن، روان شده‌اند. با هم بر آستانه خانه حجت خدا رسیدند. حضرت بدون هیچ ملاحظه اى بیرون آمد (بى توجه به زلزله یا مردم) و مردم به دنبال ایشان روان شدند تا بر روى تلى قرار گرفتند. مردم در اطراف ایشان نشستند و به دیوارهاى لرزان مدینه مى‌نگریستند که چگونه تکان مى‌خورد. حضرت على ع فرمودند: مثل این که شما را ترسان مى بینم؟ گفتند: چگونه نترسیم که هرگز مثل این را ندیده بودیم. حضرت على ع لبهاى شریف را تکانى دادند و با دست بر زمین زده، فرمودند: ساکن شو! و زمین ساکن گشت. مردم از مشاهده قدرت کلام امام، بیش تر از زلزله تعجب نمودند. حضرت فرمود: آیا از کار من تعجب کردید؟ فرمودند: من همان مردى هستم که خداوند فرمود: ” اذا زلزلت الارض ‍ زلزالها و اخرجت الارض اثقالها و قال الانسان مالها ” من همان انسان هستم که مى گوید: ” مالها، یومئذ تحدث اخبارها ” زمین فقط با من حرف مى زند و به من خبر مى‌دهد.
    95
    42
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ایرج امینی - یورک، انگلستان
    تفکر اسلامی از کپنهاک دانمارک :. واقعا به نوشته هایتان ایمان دارید؟ با توجه به اینکه در کشوری آزاد زندگی می کنید و به کلیه مطالب منتشر شده در همه زمینه ها دسترسی دارید آیا واقعا مطمعن هستید که چیزی که میگید واقعیت دارد؟
    7
    26
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    tilord - هامبورگ، آلمان

    ای،تفکراسلامی،که رفتی تو گپنهاگ نشستی،انقدر..شعر نگو ،بابا حوصله مون و سر بردی با این مز خرفات که اینجا مینویسی
    9
    50
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ahora_nima - استکهلم، سوئد

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. من موندم که فسیلی مثل تو در دانمارک‌ چه کار می‌تونه داشته باشه به جز جاسوسی کردن برای آخوندهای خرافاتی، دقیقا خرافات آخوندها توسط امسال تو به مددم بینوا تزریق می‌شه
    9
    43
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    میگن تو تیمارستان تو تا دیوونه روبروی هم نشستن ،یکی به دیگری گفت من نمیدونم چرا ملت میگن من دیوونه هستم،اون یکی هم میگه عین مشکل را من هم دارم.خلاصه تصمیم میگیرن هم را امتحان کنند،ککشون یک قوطی کبریت تو دستش قایم میکنه و از اون یکی میپرسه این چیه،اونهم جواب میده اتوبوسه،دیوونه اولی میگه قبول نیست چرخهاشو دیدی!...حالا حکایت این تفکر اسحالی هم حکایت این دیوونه هاست....خب بزارین دلش خوش باشه . بیچاره روانی شده،کی میدونه چی به سرش اومده،شادید شاگرد قاری محبوب رهبری بوده و طوسی بلا میخواسته اونو هم قاری محبوب کنه...
    1
    29
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    [::tilord - هامبورگ، آلمان::]. مگه کپنهاک ارث باباته که نوشتی «رفتی تو گپنهاگ نشستی»؟ گوش کن قرآن چی میگه: در حقیقت، در زبور پس از تورات نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد.
    34
    7
    شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.