سخنان صدام در مورد خمینی و جنگ با ایران

+419
رأی دهید
-84

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۷
    koros_nl - قم، ایران

    خمینی دشمنان زیادی در ایران داشت و دوستداران زیادی , باید واقعیت را قبول کرد !! ولی صدام دشمن تمام ایران و ایرانیان بود !! گنده عربها صدام بود که دمشو چیدن !! این شیخک های همجنس باز جنوب خلیج همیشگی فارس که دیگه عددی نیستن !!
    231
    282
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۷
    koros_nl - قم، ایران

    پس میخواید بیاد از دشمنش تعریف کنه ؟!!
    171
    110
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    همین حرفش که می گه خمینی دجال به تنهایی یه کتاب ارزش داره. متاسفانه مردم ایران سال 57 اینو نفهمیدن و عکس این نادانو در ماه دیدن و زماینکه میشد اصلاحات کنن انقلاب کردن بدون دونستن معنی ازادی سیاسی. ملاها لااقل 300 ساله نوکر انگلیس و منافع دنیوی بودن و تا شاه عملا برخی از مزایایی که داشتن مثل اوقاف و حقوق دولتیشونو قطع کرد از نادانی سیاسی مردم استفاده کردن و برای مال دنیا ملتو فریب دادن و این شده وضع ایران. عملا نوکر روسا و جام زهر اتمی خورده و پر از خرافات و فساد.
    62
    393
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    بر پدرش و خودش و پسرانش لعنت که همه جنایتکار بودند و کثیف و هرزه ولی در مورد خمینی دجال حرفش درست بود.خمینی همان اهریمن بود که یکبار در نقش سلمان فارسی هرزه ماتریالیست به ایران خیانت کرد به عمر جنایتکار پیشنهاد حمله به ایران را داد و دوباره از پدری هندی و مادری هرزه ایران را اشغال نمود
    52
    378
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند

    پس از ۸ سال ناتوان شد و صلح را پذیرفت و رفت
    42
    244
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    من این سخنان را قبل از اغاز جنگ از رادیو بغداد شنیده بودم ..صدام با اینکه دشمن ما بود ولی عین حقیفت را گفت و دقیقا همان شد که درین ویدیو شنیدید . بعد از 8 سال جنگ بی نتیجه و کشتار جوانان وطن و میلیاردها دولار خسارت پزیرش قعطنامه 568 و جام زهر .
    47
    333
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    جالبه که اینم فهمید که گروگان گیری یه بازی بود که توسط اخوند انجام شد و سودشو امریکا برد،
    25
    268
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Roxenda - لندن، انگلستان

    خمینی دجال این جنگ رو راه انداخت که عمره جمهوری اسلامی رو زیاد کنه ! فکر کنید اگر اینا بهانه ۸ سال دفاع مقدس و شهدا رو نداشتن چیو میخاستن الان بهونه کنند برای سرکوب مردم ! . این جنگ فرهنگ مردم ایران رو %۱۰۰ تحت تاثیر قرار داد ! از اسمه کوچه و خیابون ها گرفته تا سبکه زندگی و ..
    26
    266
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    اون زیر نویس غلط بود. داشت به خمینى میگفت : بیا تا گل بر افشانیم و مى در ساغر اندازیم، دو تایى حال کنیم و هر دو ملت را به جان هم بیندازیم.
    48
    138
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین

    خداوند رحمتش کنه،دهان مجوسهای کافر رو بدجور سرویس کرد
    357
    70
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    متاسفانه خمینی با تحریک کردن وکمک به مخالفان صدام کاری که این رزیم با یمن انجام میده باعث جنگ شد خمینی توی ویدئو میگه:..هم خود صدام حسین بر حسب حکم شرعی کافر است و او طرفدار کفار است. باید ملت عراق بداند که این آدم آدم خطرناکی است برای عراق. خطرش برای ملت عراق زیاد است. ملت عراق باید با تمام قوا کوشش کنند که این شخص فاسد را و این جمعیتی که خلاف اسلام عمل میکنند از بین ببرند. این آدمی که برخلاف اسلام و بر خلاف مصالح اسلام مشغول مفسده شده است از بین ببرید. شما هم همان کاری بکنید که ملت ایران علیه شاه کرد. همانطوریکه آنها فرار کردند. شما هم سعی بکنید این جرثومه فساد را از بین ببرید. ما هم به شما کمک میکنیم یک نفر از ملت شما یک نفر اداره کند حکومت عراق را. خدا به شما تاکید میکند که این شخص را از بین ببرید.ملت عراق یک روز هم با صدام موافقت ندارد.روحش در عذاب باشه خمینی
    29
    147
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    اکثریت مردم ایران انقلاب اسلامى را مطرود اعلام کرده اند به دلایل بیشمارى که وجود دارد ولى تو که ادعا مى کنى صلح طلب بودى چرا به کویت حمله کردى؟ کشور کوچکى که در بحبوبه جنگ تراحمایت مالى کرد ( به اضافه حمایت دیگران). صدام یک آدم دیکتاتور جاه طلب بود که آرزوى زعامت و رهبرى خاورمیانه را در سر مى پروراند ولى آمریکائى ها زدند تو ملاجش و پس از در آوردن از سوراخى او و ٢ تا توله اش را روانه جهنم کردند.
    31
    89
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    [::Imod.barbekan - منامه، بحرین::]. ....کولا و ....کولا زدی صفا هان! اروغ و زدییو گفتی بریم یه حالی از ایرانیا بگیریم،قبول تو حال مارو گرفتی، حالا برو بعدی رو برو بالا...
    24
    88
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    arash#eindhoven - آیندهوون، هلند

    جنگ با عراق یک نعمت بود برای دجال و جنگ در سوریه عراق یمن بحرین نعمتیست برای خامنه‌ای.بر ماست که فریب جنگ طلبی رژیم را نخوریم.
    20
    139
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    پدر سوخته اگر این‌ها می‌‌دانستی پس چرا مار ۳۷ سال در استین پرورش دادی. ؟ چرا بر سرش نکوبیدی ؟ هم ما را بی‌چاره کردید. هم خودت در سوراخ پنهان شودی و امان امان می‌‌کردی.
    22
    102
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    [::Imod.barbekan - منامه، بحرین::]. در همین یک مورد که تفکر اسلامی مرتب میگه موافقم که تو یک عمری .....لقمه هستی ...
    38
    99
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران

    اینجا باید یاد شهدا کرد ، توف تو سر این مرتیکه صدام ، خوب امریکا صفرتو زد، حالا هم روح‌الله روت توالت ساخته، تو که از نسل سوسماری، خوب خمینی ۸ سال ضیعفت کرد، و از صحنه سوسماری ، بیرون شودی ، با اون ۲ تا توله هات، حال کردم آمریکا ترتیبتو داد.این داستان ادامه دارد.....
    68
    38
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    جماعت عمری اون صدام‌تون که اونهمه واسش نوشابه شترکولا باز میکردید؛ هیچ شکری نتونست بخوره. تازه اون زمانی بود که ارتش ایران تجزیه و بی‌ثبات شده بود و غرب و شرق مثل نقل و نبات به عراق سلاح میدادند. اگر تمام جماعت عمری هم در دنیا با هم یکی بشید که هستید؛ بازم هیچ شکری نمیتونید بخورید. در زمان مقابله با وحشیان عمری همه ایرانیان از شیطان پرست؛ شاه پرست؛ زرتشتی؛ شیعه؛ مسیحی؛ کلیمی؛ همه و همه با هم یکی هستیم. «عمری ایرانی نیست؛ ایرانی عمری نیست»
    96
    87
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    نور و تشعشات اتم به قبرت ببارد . تو هم صدام , کم جنایت نکردی! باشد تا در آن دنیا هردو در دادگاه عدل خداوند مورد سئوال واقع شوید . تا معلوم شود مقصر اصلی که بود و از کجا دستور گرفت.!
    14
    76
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    تنها اشتباه این اقا تحریک شدنش در مقابل خمینی بود ، طبق تمامی اسناد و مدارک موجود همه سیاستمداران دنیا میدونن که خمینی با سیاستهای غیر اصولی و تحریک مردم و ارتش عراق به خیانت و تمرد از دستور کشورشون صدام رو در موضعی قرار داد تا مجبور بشه به ایران حمله کنه، یک سیاستمدار با درایت هیچ وقت جنگ اون هم جنگ دو قدرت منطقه ای که هیچ کدوم یک از طرفین رو پیروز قطعی نمیکنه رو اغاز نمیکنه امروزه هم مشخص شده چه سعودی و چه ایران و چه ترکیه قدرت حذف همدیگه رو ندارن پس بهترین راه حل تجدید و تغییر مناسبات بین کشورهای منطقه هست و مردم همه این کشورها باید بپذیرند سوای تمام اختلافاتی که با هم دارن باید همدیگر رو تحمل کنن و راهی دیگر متصور نیست اما با بررسی سیاست های نظام رافضی ایران من بعید بدونم منطقه از یک جنگ بزرگ اجتناب کنه، همین صدام بعد از وفات این سیک هندو تمامی تلوزیونش و روزنامه هاش رو مکلف کرد در اخبارها از یک انسان مرده بد نگن چون امرش با خداست ولی این رافضی ها بعد از مرگ هر رئیس کشور همسایه به پایکوبی میپردازن
    85
    61
    دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sebastianxxl - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

    آقای تعفن اسلامی، ایران و ایرانی‌ هم شیعه و سنی و غیره نیست،،ایران و ایرانی‌ ریشش زرتشت هستش.
    32
    96
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hamidla - هامبورگ، آلمان

    به این حرامی مثبت ندهید که او همچون خمینی کودکی ما و جوانی مارا نابود کرد و برای زنده ماندن هنوز هم می جنگیم.
    19
    62
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    فرشاد() - کیف، اوکراین
    صدامی که دشمن ایرانی و این اب خاک بود.حالا صحبت هاش برای شما شده ملاک؟؟؟.
    41
    58
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    دوتاتون یک ........ بودید لنگه هم !!
    19
    63
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک. با اینکه ازت متنفرم ولی در این یه مورد خداییش دمت گرم .
    48
    36
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۷
    koros_nl - قم، ایران

    [::Imod.barbekan - منامه، بحرین::]. الان میتونی قشنگ ببینی دهن مجوسان سرویس شد یا دهن عربها ای که پدران خود را نمیشناسند ؟!!
    24
    50
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۷
    koros_nl - قم، ایران

    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. یاد بابا صدام تون افتادید شلوار تونو کثیف کردید ؟!!!
    30
    51
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    صدام نگو بلا بگو / سنگ در خلا بگو :)
    17
    52
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران

    صدام که یک عمر میزد زر بر ضد ایرانی / دیدی که چگونه دهن مهنش سرویس شد توسط ایرانی؟ / درس عبرت بگیرید ای دربدرهای وطن فروش فراری / رها کنید این سیاستهای شرم آور ضد ایرانی / نگاهی به سرنوشت این بدبخت و آل سعود کنید / فراموش نکنید جاودان بوده در تاریخ همیشه نام ایران و ایرانی
    30
    53
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۷
    koros_nl - قم، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. دوست دارم ۱۰۰۰ تا !! تا چشم همه عمری ها در بیاد !! به امید روزی که دنیا از شر عربها نجات پیدا کنه !!
    34
    45
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    آخه الاغ چرا پس حمله کردی به ایران که بعدن مثل خر توی گل گیر کنی به.. خوردن بی افتی
    11
    46
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۷
    koros_nl - قم، ایران
    [::Ghooloo - آبادان، ایران::]. ۱۰۰۰ لایک داری , ولی حواستو جمع کن صورت , میام براتا !!
    19
    18
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kian_man - تهران، ایران

    [::Imod.barbekan - منامه، بحرین::] مثل اینکه زیادی ملخ و سوسمار زدی مست کردی داستان میگی؟! اول که همون خاکی که داری توش صید ملخ میکنی متعلق به ایرانه !!! دوما یه نگاه به تاریخ اون مردمی که تو اون سرزمین زندگی میکنن بکن ببین اصلا در حد ایران هستین که راجع به ایرانیا صحبت میکنین ؟ بنده خدا صدام به کشور قوی تر از بحرین که همون کویت باشه حمله کرد ارتشش از ترسش یه ترقه هم در نکرد و از ترس پریدن تو دریا !! شماها هم که از ترستون آمریکا رو آوردین تو کشورتون ازتون محافظت کنه !!! اربابای عربیت و آمریکایی و اروپاییت ۸ سال از صدام حمایت کردن نتونستین حتی یه متر از خاکمونو بگیرین ! آخر سر اربابت به زور بمب شیمیایی و بمبارون مردم بدبخت متوسل شد !!! اگر بنا به توطئه اربابتون آخوندا حاکم شدن ولی اینو بدون ایرانی جدا از حکومتش برای وطنش جون میده ! نه مثل شماها که اولین کاری که میکنین فراره !! .
    7
    56
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    بزرگواریتان را میرساند. نه فقط شما، بلکه همه هموطنان از هر قوم و قبیله‌ای بغیر از عمریها و منافقین عزیزان من هستند. حالا بعضی ها کم لطفی میکنند. ولی از قدیم گفتند: هر چه از دوست رسد نیکوست، حال اگر منفی باشد. نسبت به کامنت شما هم، فقط باید گفت: صد هزار بار آمین.
    36
    42
    ‌سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. روحیه ضد عمری تو میپسندم خوشم میاد از پس ملخ خورها و پاچه خوارهای عر عرستان بر میای هر چند با یه سری از نظراتت مخالفم . موفق باشی .
    22
    37
    ‌چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    صدام یه عرب نژاد پرست بود که بخاطر تجاوزهای عموش در بچگی و جمع شدن این عقده ها بشکل یه آدم خوار مدرن رشد کرده بود. اون زمان شاه هم به مرزهای ما حمله کرده بود و بعداز اینکه شاه گوشمالیش داد ، قرارداد الجزایر رو که حکم غلط کردم رو برای اون داشت رو امضا کرد . مگر خمینی و صدور انقلاب بهونه است . شاه مگه میخواست انقلاب صادر کنه؟. اعراب حسود همیشه به خاک و منافع ما چشم دوخته اند .
    12
    48
    ‌چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    در اینکه صدام دیکتاتور و قلدر بود شکی نیست و زمان شاه هم به خاطر قدرت نظامی ایران عقده ای شده بود که توسط شاه تحقیر شده بود و بعد از سقوط پهلوی خوشحال بود ولی علت حمله به ایران صحبت های خمینی و تحریک شیعیان عراق توسط خمینی بود.
    9
    31
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    اصلا میگیم این سگدام راست میگه اصلا خمینی دجال مقصر بود و این آشغال وحشی میخواست از خودش دفاع کنه و به ایرانی که نه ارتش داشت و همه چیزش در اول انقلاب بهم ریخته بود حمله کرد. واسه کویت چی؟ اونجا هم طرح صلح بود اونا هم تهدید کردن عراق رو ؟ مثل سگ دروغ میگه. مرتیکه پس کی بود با تبلیغات فراوان و با ژست آمد و اولین شلیک توپ رو انجام داد و ادعا کرد یک هفته ای در تهران خواهی بود؟ پس نکنه اون فیلمها مال ننه گور به گوریت بوده میت نجس. یکی از چیزهایی که باعث بدبختی های امروز ملت ایران شد همون جنگ بود که سگدام فک میکرد کشورگشایی میکنه و دجال هم با همین بهانه همه آرزوهای مردم رو به دست انقلابیون وحشی و قدرت طلب نابود کرد و به بهانه های امنیتی ملت رو به صلیب کشیدن. الانم اگر تظاهراتها و اعتراضات مردم رو می بینید بخاطر سیاستهای اوباما بود که بهانه رژیم رو از دشمن خارجی گرفته بود و دیگه تحریمی نبود که بهانه بیارن و مشکلات مدیریتی و دزدیها و فسادهاشون رو شد در این چند سال و مردم فهمید دشمن اصلی در داخل هستش ولی ترامپ دوباره تر زد به همه چیز
    13
    9
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    iran4ever - لندن، انگلستان
    ایوالله به صدام ! چقدر طرفدار داره اینجا ! بنده خدا اگر میدونست ایرانیها اینقدر سینه چاکش هستند , به جای شیمیایی, نقل و نبات میریخت رو سره مردم ایران! ماشالله چقدر وطن پرست اینجا جمع شدن!
    17
    15
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک
    صدام ملعون گوربه گور شده خودش سگ و غلام حلقه بگوش آمریکا بود و وقتی تاریخ مصرفش تمام شد انداختنش در سیفون خلا و آب رو کشیدن روش، این تمام ماجراست
    12
    18
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    chi begam ke nagoftanesh - در ماموریت، نورد
    [::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. مردم ایران نفهمیدن ولی شما می‌فهمیدی!!!!!!!عجب بابا
    3
    6
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    واقعاً جای تاسفه که بسیاری از ما ایرانیها بدون واکاوی تاریخ جنگ اینگونه در مورد صدام حسین حرف میزنیم، اگر از ابتدای استقرار نظام اخوندی یعنی ابتدای سال ١٣٥٨ نگاه کنیم و سخنان ایت الله منتظری و همینطور سفیر ایران در بغداد رو بررسی کنیم متوجه میشیم که هر نظام جدیدی که در کشوری روی کار میاد سفیر صلحی به همسایگان ارسال میکنه تا به اونها بفهمونه که تغییر نظام در کشور ما برای شماها تهدیدی حساب نمیشه وقتی منتظری این پیشنهاد رو به خمینی میده خمینی رد میکنه و در ابتدای حکومتش با تصور اینکه او یکی از مراجع بزرگ عالم تشیع هست و میتونه با تحریک شیعیان عراق همینطور که ایران رو تساحب کرد عراق رو هم صاحب بشه و ایت الله صدر و نیروی ارتش عراق رو به نافرمانی دعوت کرد ولی صدام مرد تر از شاه ایران بود و سر ایت الله صدر رو در وهله اول قطع کرد و بعد از اون سفیر ایران رو فراخواند و به خمینی دعوت همکاری داد و از اون خواست که از تحریک نیروهای مسلح عراق دست برداره این تبادل بیش از سه بار توسط سفیر ایران بین صدام و خمینی رخ داد که همه این توصیه ها و دعوتها به همکاری توسط خمینی رد شد
    13
    19
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    سفیر وقت ایران در بار اخر به خمینی میگه در عالم سیاست اینگونه صحبت کردنها و تهدید کشورهای دیگه و تحریک نیروهای مسلح راه به جایی جز جنگ نمیبره و اگر شما روی حرفهای خودتون اصرار کنید من استعفا میدم و به عراق باز نخواهم گشت که خمینی حرف اون رو قطع میکنه و اون رو تهدید به کار میکنه این حرفهایی که من دارم میزنم کاملاً مستنده و میتونن دوستان بررسی کنن ، سفیر ایران در عراق به خمینی میگه این مرد یعنی صدام اگر گفت حمله میکنه قطعاً حمله میکنه پس لطفاً اوضاع رو متشنج نکن اما خمینی با مصاحبه ها و سخنرانی در رادیو و تلوزیون به تحریکها و حماقتش ادامه میده و میتونید از شش ماه قبل از جنگ سخنان اون و روزنامه های وقت رو از ارشیو مطالعه کنید در نتیجه صدام برای حفظ استقلال عراق و حفظ نیروهای مسلح عراق با بهانه نقض قرارداد الجزایر به ایران حمله میکنه اما پس از درک وطن پرستی ایرانیان و همینطور موقعیت سوق الجیشی و صعب العبور بودن دشتها و کوهای زاگرس متوجه میشه که در این جنگ بازنده خواهد شد در نتیجه با توسل به کشورهای نظیر عربستان و سازمان همکاری های اسلامی بعد از سه ماه از جنگ درخواست صلح میده
    10
    19
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    پیش نهاد صلح صدام در سه ماهه نخست جنگ مشروط به متقبل شدن تمام خسارات جنگ از طرف عراق و بازسازی خرابه های جنگ و همینطور کمک های سازمان کنفراس اسلامی و دولت سعودی به ایران بوده و کشورهای حوزه خلیج فارس متعهد به بازسازی مناطق ویران شده میشن که باز هم این درخواست توسط خمینی و مشاورینش رد میشه و شعار جنگ جنگ تا پیروزی و راه قدس از کربلا میگزرد رو سر میدن ، ممکنه صدام انسانی قصی القلب و بی رحم بود در جنگ اما نباید تصور کنیم که مسبب اصلی جنگ اون بوده بلکه من با مطالعه تاریخ به زرس قاطع میگم این جنگ رو خمینی بر دو ملت ایران و عراق تحمیل کرد و در پایان هر دو ملت بازنده اصلی این جنگ بودن
    11
    20
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    صدام خوب پیشبینی کرده بود و هر آنچه در مورد اون دجال خمینی گفت درست گفته
    11
    16
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    iran4ever - لندن، انگلستان
    و لکن طوری نشود که طوری بشود که بگویند طوری شده است که جانب داری از قاتل و دشمن ایران, خوردن نان به نرخ روز است. حزب باد یک روز به دنبال دجال, روز دیگر دنباله روی ال-تکریتی.
    1
    9
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    تو روح صدام کثافت و خمینی گور به گور شده که موجب کشته شدن ۳ میلیون ایرانی شدند.
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    [سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی]حداقل برو یکم مطالعه کن.ادعای صلح صدام اصلا مال صدام نبود و کشورهای عربی حاشیه خلیج پارس آمدند و و گفتند هزینه ها رو هم میدیم ولی شما خودت رو بزار جای دولت وقت ایران.ارتش عراق با ۱۲ لشکر حمله کرده و خرمشهر رو هم گرفته و به سمت آبادان و بقیه قسمتها در حال پیشروی هستش بعد اینا آمدن پیشنهاد صلح میزارن رو میز؟پیشنهاد صلح وقتیه که به مرزهای خودش عقب بشینه. حتی بعد از ۵۹۸ هم صدام پیشروی کرد و ماهها درگیری و کشمکش بود و اگر جنگ کویت نبود صدام خارج بشو نبود.آیا ارتش ایران به عراق حمله کرده بود که بخواد اونجا رو بگیره؟میگی صدر میخواسته نافرمانی بکنه.آخه مرد حسابی صدام اصلا کسی از شیعه ها رو زنده گذاشته بود؟هرکی اعتراض میکرد سه سوت اعدام بود بعد ادعا میکنی که نافرمانی میخواستن بکنند؟شما مثل اینکه حالیت نیست شیعه ها در فقر کامل و بدبختی نگه داشته بود و خیلی ها هم اعدام و هرکسی مشکوک بود زندان بود و خیلیها رو هم از عراق بیرون کرده بود.اصلا کسی نبود اعتراض کنه.حالا جنگ ایران و عراق رو میگیم اصلا خمینی دجال مقصر بود واسه جنگ کویت چی؟نابود کردن کویت هم کار خمینی
    5
    1
    جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]نابود کردن کویت هم کار خمینی بود؟شما یا متوجه نیستی و مطالعه و درک سیاسی موضوع جنگ رو نداری یا خودت رو به نافهمی زدی چون سنی هستی و متنفری از شیعه ها فقط میخوای بهانه بیاری. برادر مشکل صدام این بود که بتونه با اشغال اهواز و بخش نزدیک به عراق یک پهنه مناسب برای متصل شدن به خلیج پارس داشته باشه و قبلا هم با شاه سر این دسترسی و ادعاهای ارضیش جنگیده بود و شکست خورده بود. صدام فکر میکرد شاه سرنگون شده و ارتش ایران از هم پاچیده این لقمه آماده و ساده ای هستش و میشه ایران رو اشغال کنه و بعد با گرفتن یه قسمت صلح کنه و بیاد بیرون و اینطوری حداقل یکی دوتا شهر رو اضافه کنه به کنار بندر بصره تا دسترسی مطمن به خلیج پارس داشته باشه.بعد ۸ سال نتونست و برای همین کویت رو اشغال کرد و فک میکرد کشورهای عربی و آمریکا مجبورن باهاش کنار بیاییند و آمریکا کوتاه نیامد ولی بازم معامله کردند و کویت رو با خسارت دادن ترک کرد بدون اینکه توسط آمریکا سرنگون بشه. شما هدفهای این دیوانه رو مرور کنی می بینی که علت بدبختی همه مردم منطقه در نیم قرن اخیر همین سگدام و بعدش خمینی
    3
    4
    جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    [سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی]خلاصه برادر من شما هیچ مطالعه ای درباره علل جنگهای صدام و اصلا جنگ های خاورمیانه نداشتی و نداری و زرس قاطع رو هم بزار روی مطالعه کردنت تا متوجه بشی حکومت از هم پاشیده و درهم و برهم ایران در اول انقلاب حتی توان مدیریت داخل ایران رو نداشتند چه برسه بخوان واسه عراق و اونم صدام ادعا کنه حالا میخواد خمینی باشه یا هرکسی. ولی باید قبول کرد مثل همین بهار عربی که تونس شروع کرد و بقیه هم وقتی دیدن تونسی ها موفق شدن اونا هم ریختن بیرون و این وضع پیش آمد .حالا شما میتونید بگید مقصر تونسی ها و اخوان مسلمین اونجا بودن که تو مصر اونطوری شد؟یعنی حسنی مبارک بخاطر نافرمانی های مردم با الهام از تونسی ها باید حمله میکرد به تونس؟مشخصه دروغ هستش و بهانه هستش و هدف اصلی که صدام از سالها قبل داشت از اروند رود سرچشمه میگرفت و صدام برنامه داشت با گرفتن بخشی از ایران یا بعدها گرفتن کویت بتونه دسترسی مناسب دریایی داشته باشه و بتونه نیروی دریایی درست کنه و قدرت مطلق منطقه باشه.اساس جنگ با ایران برمیگرده به این چیزا نه نگرانی از شیعه ها چون همه میدونند شیعه ها رو سلاخی کرده بو
    3
    2
    جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::paksan - ایران، ایران::]. دوست خوبم اولاً که من از شیعیان به هیچ وجه متنفر نیستم من فقط از اخوندهای صفوی متنفر هستم که بنام شیعه در صدد تخریب وجه ی شیعیان هستن دوماً موضوعی که شما در مورد وسعت بخشیدن پهنای باند دریایی عراق توسط صدام کاملاً واقعی و درست میفرمایید و یکی از علتهای اشغال کویت دقیقاً همین بود البته باید متوجه باشید که کویت قبلاً استانی از استانهای عراق بود که توسط انگلستان از سرزمین مادری جدا شد ( حالا مقاصد انگلستان بماند که علتش چی بود همه ما میدانیم و بحثش جدا گونه هست ) اما در مورد جنگ بالاخره هر کشوری برای حفظ منافع خودش یک برنامه ای رو ترسیم میکنه مثلاً جرج بوش برای به یغما بردن ثروت عراق بهانه کرد که اونها دارای سلاح کشتار جمعی هستند تا با این بهانه اونجا رو اشغال کنن و منافع ملی خودشون که همون دزدین منابع زیرزمینی عراق بود رو در قالب این جنگ تضمین کردن صدام هم چون حریف شاه ایران نمیشد بعد از انقلاب و با تضعیف و قتل سران ارتش توسط خلخالی تصور کرد الان وقت ترسیم یک برنامه برای منافع ملی عراق هست تنهابه یک بهانه نیاز داشت که اونهم خمینی بهش داد
    2
    6
    جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::paksan - ایران، ایران::]. [::paksan - ایران، ایران::]. بحث اصلی اینه که یک رهبر باید جوری سخن بگه جوری برنامه داشته باشه که کشور رو از خطراتی مانند جنگ و تحریم و طرد شدن از جامعه ی بین الملل نجات بده نه این که بهانه بده به دست دیگران تا سرزمینش دچار اشوب بشه ، بنده شما رو ارجاع میدم به سخنان سفیر ایران در اون زمان که در انترنت راحت قابل دستیابیه و بفهمی که جرقه ی اول جنگ رو شخص خمینی زد و بهانه ی صدام رو فراهم کرد همینطور در مورد ترک مخاصمه و عقب نشینی ارتش عراق از مرزها هم این پیشنهاد پادشاه وقت سعودی و دولت پاکستان و سازمان کنفرانس اسلامی بود و اتفاقاً شخص صدام هم برای فرار از هزینه های سرسام اور جنگ حاضر به همکاری بود اما کسانی که این جنگ ویرانگر رو ادامه دادن خمینی و یارانش بودن ، ایا از پشت پرده ی کشته شدن فکوری اطلاع داری؟ ایا از . بازنشستگی اجباری و فراری دادن بزرگان ارتش در ابتدای جنگ اطلاعاتی داری؟ من چون خودم پیشینه نظامی دارم و در خانواده ی نظامی زندگی کردم و رشته تحصیلیم علوم سیاسیه به خودم اجازه نمیدم در گزارش تاریخ تحریفی بشه
    2
    6
    جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.