بهزاد فراهانی: فردین قرار بود مالک اشتر سریال امام علی شود

 بهزاد فراهانی از پیشنهاد بازی در سریال امام علی به محمدعلی فردین سخن گفت. شاید حدس زدن این که مرحوم فردین برای چه نقشی کاندیدا شده بود، خیلی سخت نباشد.
 
به گزارش جام جم آنلاین، به نقل از ایسنا ،این که شاخص‌ترین نماد بزرگ‌مردی و جسارت در این سریال کسی بود که نقشش را بعدها داریوش ارجمند بازی کرد اما کاندیدای اول کارگردان و تهیه‌ کننده سریال برای آن کسی جز فردین نبوده است. پیشنهادی که حدود ۲۵ سال پیش و ۱۰ سال قبل از درگذشت این هنرپیشه مطرح شده و شاید می‌توانست داستان زندگی او را جور دیگری رقم بزند اما تقدیر، یار نبوده است.
 
« بهزاد فراهانی، بازیگر نقش معاویه در سریال امام علی می‌گوید آقای فردین خودشان نخواستند. برای فیلم امام علی با آقای میرباقری دنبالش رفتیم. ما برای نقش مالک اشتر پیشش رفتیم و آقای فردین نپذیرفتند. او گفت من هنرپیشه‌ای هستم که مردم با این عصا و رقصی که دارم دوستم دارند، شما از من می‌خواهید بیایم مالک اشتر شوم که شمایلی از مولا علی است؟ با این کار، من همان فردین سابق را هم خرابش می‌کنم، لذا نمی‌آیم.
 
برای این که روایت دقیق‌تری از این موضوع داشته باشیم، با محمد بیک‌زاده، تهیه‌کننده سریال امام علی تماس گرفتیم. این تهیه‌کننده مطرح تلویزیون این مسأله را تأیید می‌کند که فردین اولین انتخاب آنها برای بازی در نقش مالک اشتر بوده است و به دو دلیل او کاندیدای این نقش بوده؛ هم به خاطر چهره زیبایش و هم به این دلیل که به مردانگی مشهور بوده است.
+48
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا

    واقعا بهترین تصمیم رو گرفت و جواب نه به این اهریمنان عرب پرست داد. نقش هایی چون رستم و فریدون و هوشنگ و سیاوش و آرش و بابک و کوروش و غیره مگه کم داریم که باید آویزان اهریمنانی چون علی و معاویه و مالک اشتر و مختار و سایر اجامر و اوباش عرب شویم؟!
    18
    65
    شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    رسم مردانگی را باید از او اموخت روحش شاد . اگر قبول میکرد فردین نبود .
    14
    74
    یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    فردین را چقد ساده گرفتن ! فردین یک هنرپیشه ساده نبود که هر نقشی را قبول کند. فردین هنر پیشه ای بود مطعلق به حکومت شاه او و نقش اصحاب مسلمانان کجا مرحبا ! بهرحال یاد فردین عزیز وبزرگوار همیشه و در هرحال زنده باد.
    14
    61
    یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    فارسان - مرکزی، ایران
    ایشان با هشیاری نپذیرفتن و گر نه می شد چوب دوسر طلایی مانند شجریان!!!
    9
    11
    یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان
    [::فارسان - مرکزی، ایران::]. دوست عزیز از روی احساس حرف نزن عزیزم من و تو نه میدانیم و نه در جریان هستیم که بر استاد شجریان چه گذشته . اهانت به او ناصواب است ..
    1
    5
    یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    مرحوم فردین یکبار در تله اینها افتاد با بازی در فیلم غزل، ساخته مسعود کیمیایی، ولی‌ آنقدر با هوش بود که اینبار از این چهره که به نوکری نظام معروف هست فریب نخورد.
    1
    7
    یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    فارسان - مرکزی، ایران
    [::بردیا ارانی - کلن، آلمان::]. خیر دوست عزیز از روی احساس نیست اینها به اصطلاح سلبیریتی ما هستن!!و عملکرد و گفته ها اینان خواه نا خواه زیر ذره بین می رورد و به ویژه عملکرد ایشان در دوره انقلاب و اوایل آن دوران به شدت قابل نقد است و پرسش؟؟؟
    0
    0
    دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.