دانش‌آموزان روستاهای ایذه در «طویله» درس می‌خوانند + تصاویر

 نماینده ایذه و باغ‌ملک در مجلس شورای اسلامی می‌گوید شماری از دانش‌آموزان این دو شهرستان استان خوزرستان در «محل نگهداری حیوانات» تحصیل می‌کنند.
 
به نوشته‌ی خبرگزاری "تسنیم"، هدایت‌الله خادمی روز دوشنبه (۲۲ شهریور-۱۲ سپتامبر) در جمع مردم دو روستای "سبزی" و "سید خدر" شهرستان ایذه گفت: «بیش از ۳۰ سال پیش بنده به روستای سبزی سفرکرده بودم که روستایی بسیار زیبا و با شالیزارهایی فروان بود اما متاسفانه امروزه به سبب کمبود آب شالیزارها را از دست دادند.»
 
آقای خادمی اضافه کرد: «وقتی که وارد روستای سیدخدر شدم اوج ناکارآمدی مدیران را در این سال‌های اخیر مشاهده کردم. در این روستا محرومیت فریاد می‌زند.»
 
وی هم‌چنین درباره‌ی وضعیت مدرسه‌ی این روستا نیز گفت: «دو فضا در کنار هم بودند که هر کدام از آنها حدودا ۱۲ متر بود؛ یکی برای نگهداری محل خوراک حیوانات (کاهدان) و دیگری محل نگهداری حیوانات (طویله) بود. در محل نگهدای حیوانات که بیشتر از ۱۲ مترمربع هم نبود، بخشی معادل یک و نیم متر آن را برای محل خواب معلم تعیین کرده بودند و این جای نگرانی دارد که پس از گذشت بیش از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب چنین فضاهایی برای تعلیم دانش‌آموزان در کشور وجود داشته باشد.»
خادمی با بیان این‌که «شأن یک معلم این جایگاه نیست» افزوده: «پتو و وسایل شخصی معلم در آن طویله بود و صبح هم بعد از بیداری، کلاس را برگزار می‌کند. حتی وسط کلاس یک حفره برای روشن کردن آتش و گرم کردن به اصطلاح کلاس درس درست شده بود.»
 
این عضو مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: «چه استدلالی وجود دارد که در استان خوزستان باید دانش‌آموزان در محل نگهداری حیوانات درس بخوانند. آیا در بقیه شهرهای ایران هم چنین است؟ گذاشتن یک کانکس برای تحصیل دانش‌آموزان چه هزینه‌ای برای وزارتخانه در پی دارد؟ اگر یک میلیونیوم این فیش‌های حقوقی و اختلاس‌هایی را که در کشور رخ می‌دهد به ایذه و باغ‌ملک تخصیص دهند قطعا این شهرها آباد می‌شوند.»
+88
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    Iranian77 - ایران، ایران

    پس این انقلاب شکوهمند اسلامى براى چى بوده فکر میکنید؟
    36
    117
    ‌چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    اشکال نداره برادران فلسطینی و لبنانی واجبترند ..اشکال نداره در عوض ملت دام پرور میرن مکه و کربلا دعا میکنند خدا یک مدرسه هم واسه اینا درست کنه شاید حسین بغبرت بیاد استین بالا بزنه با کمک برادرش عباس . راستی عباس که دست نداره خوب چنتا از برادرای دیگش . اونا که ماشالا تعدادشون زیاده خوب دیگه !!!!
    36
    108
    ‌چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    بردیا ارانی - کلن، آلمان

    حالا اگه چارتا ناسزای ابدار نصار این حکومت جنایت کار کنم بعضی ها بهشون بر میخوره . ..نمیدونم . . ای مرگ بیا که زندگی ما را کشت !!!!
    36
    84
    ‌چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان

    لعنت رژیم فاسد شیعه اسلامی ایران ، میلیارد ها دلار برای اختلاس و بالا کشیدن هست ولی پولی برای ساختن مدرسه برای این بیچاره ها نیست . لعنت بر این رژیم خائن، طرفدارانش ، تفکر اسلامی آقا زاده و خر زادگان اسلامی .
    36
    92
    ‌چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    لابد گاو هاى ایذه هم مدیریت امور منطقه رو به عهده گرفته اند.
    37
    99
    ‌چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    محمدنقى - ارهوس، دانمارک

    دوستان بختیارى. سنگ چه کسى را به سینه میزنید؟ ایذه که مرکز نفت ایران بود اولین چاه نفت در نزدیکى ایذه زده شد. و حا لا در أطراف. ایذه. اینه خدمت این دوستان. یادتان باشه خیلى از بختیاریها هنوز در قرن حاضر نه برق دارند نه اب. نه امکان تحصیل
    38
    75
    ‌چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان
    تن آخوندهای جانی و سپاهیان دزدو جانی و بسیجی های مفت خور و عاغازاده های پورشه سوارشان سلامت،‌لق ملت هم کرده. تن لبنانیان و سوریان و فلسطینیان سلامت، گور بابای ملت فرهیخته ایران. برید بازهم رای بدهید و جلوی دوربین چاپلوسی کنید، باشد که سبد کالایی و سهام عدالتی جلویتان پرت کنند. عنقلاب اسـ... نوش جانتان. برید از حرمین بی شرفین دفاع کنید تا جانتان از نقاط مختلفتان دراد. برید طلاهایتان را در جهت ساخت قفس معصومین اهدا کنید. ملت خرافه پرست نفهم را همین بس.
    36
    50
    ‌چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند
    به عکس أولى توجه کنید تو کاهدونى حیوانات درس میخوانند عکس خامنه اى و خمینى چسبوندند حقتونه این هم از سر شما هم زیادیه.
    39
    40
    ‌چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    razmandeh - استکهلم، سوئد

    اشکال نداره عرب که نیستند بهشون پول بدهند و مدرسه و بیمارستان براشون بسازند!!!! پول ایران واسه عربهاست!!!!
    12
    63
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    تعجبى ندارد اگر یکى از صد ها مراکز آموزش و پرورش جمهورى اسلامى ناب محمدى این چنین با رسوائى فاش مى شود( نه توسط تسنیم که سپاهى است خبر را در جاى دیگر جستجو کنید) . وقتى که ššدر آمد مملکت در دست عده اى بى وطن بىفتد و صرف ساختن بمب اتم و یا چپاول و یا بذل و بخشش به اعراب شود نتیچه اش این مى شود.
    12
    15
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    تمام کامنتها رو خوندم. ..... هرکی که منفی داده. یعنی باید از.... پایین تَر باشی که منفی میدی. ماشالله جرات هم که ندارین بیان بگین واسه چی منفی دادین. شما از همون .... خودتون و ..... رو تغذیه کنین بهتر از اون پولی است که با .... جلوی حاج اقاتون میگیرین. میخواستم بگم .....، ولی دیدم از .... هست! "جوجه بسیجی"فطرت خودش میبرتت زیر .....نهنگ زیر دریا.
    12
    12
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    پهلوون مفرد - كلن، آلمان
    برای شفای عاجل بادفتق بیضه‌های اسلام: خانمی که حجاب ندارد خدا را هم ندارد، زنگ نماز ساعت ۱۲:۱۰ تا ۱۲:۲۰، نمازهای روزانه صبح ۲رکعت ظهر ۴رکعت عصر ۴رکعت...
    12
    10
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    aashena - اتاوا، کانادا
    [::Herzl - امستردام، هلند::]. کاش آنقدر که اینها قدردانند خامنه ای ظالم هم قدر اینها را میدانست
    12
    9
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران
    اینگونه با آیندگان این سرزمین پاک رفتار میکنیم، هر روزه بخاطر ترمیم وجدان بیمارمان لاف پیشینه تاریخی دیروزمان و اقتدار ملی امروزمان میزنیم، برای نفرت پراکنی و دشمنی پیشتازیم و برای همدلی و آشتی و آبادانی، گمشدگان در غبار زمانیم؛ بی شک شرمسارگان بزرگ فردای این خاکیم!
    12
    23
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان
    عزیزان کوچک سرزمینم اینها حاصل مشتى هم ولایتى شما در دوره پهلوى هست که امدن رفتن اروپا براى درس خواندن جو زده و خائن برگشتن چراکه کشور خودشان رأ با کشورهاى اروپایى مقایسه کردن بدون اینکه فکر کنند انها سالیان دراز زحمت کشیدن تا به آنجا رسیدن ! مشتى بیشعور دکتر مهندس خائن بجاى همکارى با پادشه بذر کینه کاشتند و حاصل آش این شد که شماها در طویله درس بخوانید اى لعنت بر اون ٧ نسل شؤن خیلى هاشونم هستند الان دارند کامنت هم میگذارند بدون عذرخواهى إز ملت شرم بر این کثافت هاى بدتر إز اخوند
    12
    14
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iranking - مونیخ، آلمان
    خوب خدا خیرشون بده .... در عوض عتبات عالیات رو داریم میسازیم این هوا ااااااا ! ... عجر صبرشون باضامن اهو و گنبد طلاش ....
    12
    14
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    عوضش بتکده ای حسن و حسین و علی و نقی و توله های مسلم حتی درب توالت طلا دارن، چرا ملت اینقدر بی انصات تشریف دارن. میدونید به لطف حکومت عدل علی چقدر خانه و مدرسه و پارک تفریحی در لبنان و یمن و جیبوتی و بورکینا فاسو به خرج ایران ساخته شد؟!
    13
    13
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    محمدنقى - ارهوس، دانمارک
    اینجور جاها. فداى اقا ش. باور عیق. نیستند. ببینم نظر اونها چیه؟ نظر انها شرطه. یا در مورد مرتضوى هم چیزى ندیدم. فقط. در مورد سلیمانی. یک ٥٠٠ تا کامنت داشت
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.