نطق جنجالی صادق زیباکلام از فساد در حکومت ایران

+310
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    saeed scotland - لندن، انگلستان

    جواب آخه چی دارید اینکه اینها رو دارند به عبارتی پررو هستند
    7
    64
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس

    دکتر زیبا کلام، گویا نقشه شوم اون پیر کفتار زهر خورده را خوب متوجه نشدید، اون شیاد از روز اول دروغ و ریا و جاسوسی و دزدی از ملت همیشه محروم را به خورد کاسه لیس‌ها یاد داد که امروز سینه ننشان را هم گاز میگیرند، در یک کلام حکومت ایران یعنی‌ حکومت نامردان و چاپلوسان و حروم خواران، حیف وقت که آدم برای جمهوری نحس اسـ... ایران بگذرد و از جانش مایه بگذرد. اینها شعبان بی‌ مخ میخواهند نه دکتری روشن فکر که دستشان را رو کند
    8
    129
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

    تنها چیزهایی که تربیت کردن شکنجه و شکنجه گر، راههای دروغگویی و تحمیق ملت ، دزدیهایی که تاریخ بیاد نداره ، فتل عام ، روشهای سرکوب و فقر و فحشا و اعتیاد را عمومی کردن . الحق بقول خامنه ای در این موارد «ما رکورد زدیم»
    5
    73
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Motalleb - ایران، ایران

    جواب : ۱- در هر گوی و برزن یک مسجد بسازید. ۲-آزادی واردات شهید به دانشگاه. ۳-ساختن تعدادی امامزاده درتمام ایالات. ۴-تدریس علوم اسلامی به جای علوم مدنی وانسانی. ۵-استخدام آخوند در دانشگاه ها جهت تدریس
    4
    72
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد

    متاسفانه ملت مظلوم ،پاک و نادانى داریم که هر جه قدر حلقه خفقان تنگتر و تنگتر میشه به مذاق ملت ما بیشتر خوش مى اید !! با یک امنیت داریم خداروشکر ملت راضى نگه داشتند !!
    2
    42
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    [lll] - کپنهاگ ، دانمارک

    اسکندر پس از فتح ایران هر کجا والی می گمارد دچار آشوب می شد نا گزیر نامه ای نوشت به استاد خود و چاره جویی کرد و جواب استاد این بود : افراد نالایق را به راس امور بگمار تا آنها برای حفظ سمت خود حکومتت را نیز حفظ کنند ! این بود که داستان تا هم اکنون نیز ادامه دارد ! به امید روزی که ایرانی آزاد داشته باشیم ,
    6
    82
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    [lll] - کپنهاگ ، دانمارک

    در کشورهایی که منابع اولیه دارند و دولت قادر به برنامه ریزی برای استفاده موثر از این منابع نیست همیشه یک سری افراد پیدا میشن که با استفاده از رانت مثل زالو روی این منابع میفتن و با تمام قوا سعی میکنن بهره ببرند. این افراد و گروه ها برای اینکه ضمانت استفاده خودشون و نسل های بعدشون رو تامین کنن به هر وسیله دولت و نظام حکومتی رو ضعیف نگه میدارن تا کسی نتونه جلوی استفاده شون رو بگیره. بدیهیه که با انجام چنین کاری تنها راهی که ممکنه از طریق اون مانعی برای سو استفاده این سودجویان ایجاد بشه بسته میشه. فقط و فقط دولت میتونه با برنامه موثر برای منابع اولیه، مملکت رو رشد بده. خوب طبیعی خواهد بود که وقتی افراد قوی وارد سیستم بشن به سرعت توی سلسله مراتب دولتی بالا میرن و در آینده با ایجاد پایگاه های قوی توی حکومت، یا مانعی برای اون افراد ایجاد میکنن یا اینکه خودشون هم بر سر اون سفره خواهند نشست و شریک دزدها خواهند شد. نتیجه میگیریم که بایستی همواره افراد ضعیف رو وارد سیستم کرد تا توانایی بالا کشیدن نفت توسط آدم بدها زیاد بشه.
    2
    37
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    جمهورى اسلامى قمپز در کردن را خىلى خوب و حرفه اى بلد است ٬ استادان نابغه اى مثل احمدى نژاد دارد که دنیا را با یک انگشت مى چرخاند مسئولان نظامى سپاهى دارد که با یک تکان در چند ثانیه مى توانند انواع و اقسام کشتى هاى جنگى را در آب غرق کنند. شعبده باز هاى خبره در ارکان نظام به راحتى مى توانند صد ها میلیون دلار پول نقد٬ دکل هاى نفتى عظیم٬ کشتى هاى نفتکش و امثال آن را غیب کنند واقعا این همه دستاورد در دنىا نظیšر ندارد.
    3
    38
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    ارادتمند اقای زیبا کلام هستم افرین بر این استاد با شهامت، اما متاسفانه توده ی مردم ما هنوز درک درستی از مطالبات خودشون رو نمیدونند و نمیفهمند که مردم در قبال حکومت خود حق و حقوقی دارن که باید طلب کنند
    13
    54
    ‌سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    هموطنان عزیزم مراقب یک سری از <ایرانی نماها> در اینجا باشید! شاید بعضی ها فارسی زبان باشند و فارسی بنویسند ولی ایرانی نیستند مثل اون سلطنت طلب! اینها دشمن ایران هستند! تعدادی از عربستان و امارات و قطر و جاهای دیگه اینجا مشغول سوء استفاده از وضعیت نارضایتی هستند و از آب گل آلود میخواهند ماهی بگیرند و به اسم مخالفت با حکومت میخواهند تفرقه بین ایرانی ها ایجاد کنند و ایران را تجزیه و نابود کنند! هوشیار و بیدار باش ایرانی و اشتباهی که ایرانی های 1400 سال پیش کردند و بخاطر نارضایتی با حکومت ساسانی به لشکر ایران خیانت کردند و با اعراب و دشمنان ایران همکاری کردند و باعث شکست لشکر ایران و ورود اعراب به این سرزمین اهورایی شدند، را مرتکب نشو! این ربطی به دین و قومیت ندارد، ربط به ملیت، به غیرت ملی و کشو عزیزمون ایران دارد! اینها اصلا ایرانی نیستند و سیاستهای ضد ایرانی دارند مراقب باشید به اسم مخالفت با حکومت، ایران را مثل عراق و سوریه به آشوب نکشند و "ایران را به باد ندهیم"
    6
    18
    ‌پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Ghooloo - آبادان، ایران
    [::سلطنت طلب - مکه مکرمه، عربستان سعودی::]. شما همان کاربر سلطنت طلب از امارات نیستید؟ اسم شهر و کشور را عوض کردی چون جابجا شدی و به خانه خود و کشور اصلیت که ننگ بشریت است برگشتی یا عوض کردی که مثلا رد گم کنی! فکر کردی اینجا مثل عربستان کور بازاره گریدر؟ هاها چرا چند روز پیش ازت پرسیدم ایرانی هستی یا نه و اگر هستی اهل کجا، جواب ندادی و در رفتی؟؟؟
    3
    10
    جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.