رقص دختر اوباما جنجال آفرید+ ویدیو

مالیا اوباما ، دختر بزرگ باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، این روزها در خبرهاست.
 
شبی که هیلاری کلینتون نامزدی حزب دموکرات را برای ریاست جمهوری آمریکا رسما آغاز کرد و لحظه ای تاریخی را رقم زد ، مالیا در زادگاهش شیکاگو بود و داشت با دوستانش می رقصید.
 
او در جشنواره موسیقی مشهور لولاپلوزا شرکت کرده بود که امسال در گرند پارک شیکاگو برپا شد. مالیا قرار است به زودی تحصیلاتش را در دانشگاه هاروارد آغاز کند و در تعطیلات تابستانی به سر می برد.
 
ویدئویی از مالیا اوباما در حالی که سرخوش است و می رقصد، در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و سیل نظراتی بود که توییتر را در بر گرفت.
 همینطور تصاویر مأموران امنیتی که با لباس های غیررسمی محوطه اطراف را محافظت می کردند. برخی از کاربران توییتر مالیا را به خاطر شرکت نکردن در کنوانسیون حزب دموکرات سرزنش کردند.
 
تعدادی نیز با هشتگ classy# حرکات او را هنگام رقص "بی کلاس" توصیف کردند و به طعنه گفتند پرزیدنت اوباما باید به دخترش افتخار کند.
 
اما عده ای نیز معتقدند مالیا یک دختری ۱۸ ساله است و مثل هر دختر نوجوان دیگری، حق این را دارد که از زندگی خود لذت ببرد و جوانی کند.
 
بعضی ها هم پای دختران دوقلوی جرج بوش را وسط کشیدند و گفتند آنها بودند که لحظات "خجالت آور" زیادی داشتند.
 ​این نخستین بار نیست که مالیا اوباما چنین چیزی را تجربه می کند.
 
در سال ۲۰۱۴ میلادی، الیزابت لاوتن مدیر روابط عمومی یکی از نماینده های جمهوریخواه کنگره آمریکا از دو دختر نوجوان رئیس جمهوری آمریکا به خاطر شیوه لباس پوشیدن و رفتارشان در مراسم شکرگزاری انتقاد کرد و از آنها خواست تا دست کم در ظاهر نشان دهند که به اصطلاح "باکلاس" هستند.
 
خانم لاوتن سپس از گفته هایش عذرخواهی کرد و بعد هم از سمت خود استعفا داد.
 
هر چند برخی می گویند انتقاد از فرزندان رئیس جمهوری آمریکا، پدرشان را نشانه می رود نه خود آنها را، اما اظهاراتی از این دست، به ویژه در رابطه با دختران نوجوان، می تواند اعتماد نفس آنها را خدشه دار کند.
 
برخی از کاربران شبکه های اجتماعی این پرسش را مطرح می کنند که اگر مالیا پسر بود، آیا باز هم همین اندازه زیر ذره بین بود و هر حرکت او خبرساز می شد؟ پاسخ را می توان از استفان فورد، پسر جرالد فورد سی و هشتمین رئیس جمهوری آمریکا گرفت.
 
او در دوران ریاست جمهوری پدرش پسر بچه ای دبیرستانی بود. استفان فورد به خاطر می آورد که به محض ورود به کاخ سفید، زندگی اش زیر نظر مأموران حفاظتی و نگاه کنجکاو خبرنگاران برای همیشه عوض شد.
 
استفان فورد می گوید برای رویارویی با این تغییر، وابستگی اش به دوستان قدیمی و اعضای خانواده بیشتر شد، اما کماکان به تفریحاتی که مختص دوران نوجوانی است هم می پرداخت.
 
اما در آن زمان ، شبکه های اجتماعی اصلا وجود نداشتند.
 
تنها دغدغه فرزندان رؤسای جمهوری ایالات متحده، کنجکاوی خبرنگاران و سایه سنگین مأموران حفاظتی بر زندگی خصوصی شان بود.
 
لیندا جانسون، دختر لیندون جانسون سی و ششمین رئیس جمهوری آمریکا می گوید با مأموران حفاظتی معامله کرده بود که رازهایش را مخفی نگاه دارند، اما از دست خبرنگاران رهایی نداشت.
 
چلسی کلینتون، دختر بیل کلینتون، هم زمانی که قدم به کاخ سفید گذاشت، در دوران بلوغ به سر می برد و چهره اش بارها مورد تمسخر قرار گرفت و باعث شد هر چه بیشتر منزوی شود.
 
اما امروز، این دختر خجالتی، چالش های زندگی در کاخ سفید در عصر رسانه را پشت سر گذاشته، مادر دو فرزند است و با اعتماد به نفس پیش چشم میلیونها نفر می ایستد و از مردم می خواهد تا در انتخابات پیش روی آمریکا به مادرش رأی بدهند.
 
کسی که اگر برنده انتخابات شود، دست کم برای چهار سال، رسانه ها و شبکه های اجتماعی را از حرف و حدیث بر سر فرزند نخست باز می دارد.
+61
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    seaboy - کلن ، آلمان

    بابا ول کنین، نو جوونن دیگه..!!
    7
    111
    ‌چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    خوب که چی ؟یعنی حالا دیروز پریروزکه عکسهای اون زنیکه زاغوی ترامپ رو شده حالا اونام میان اینو رومیکنن؟؟ یعنی انتخابات امریکای جهانخوار وحامی درجه یک صهیونیسم جهانی اینقدر سخیف و مسخره ست که اینکارا رو می کنن؟؟
    23
    48
    ‌چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    ببینید فرقی دربین خانواده ترامپ و اوباما در مسائل اخلاقی نیست . عکس لخت 20 سال پیش زن ترامپ را در یکی از روزنامه های امریکای پخش کرده بودن و خیلیها به ترامپ هجوم اوردن که چرا خودت را کاندید ریس جمهوری کردید در صورتیکه عکس سیکس 20 سال پیش همسرت هنوز موجود است ؟ انگار همسر ترامپ کار بسیار جنایتکارانه ای انجام داده باشد که حق ترامپ نیست بشود ریس جمهور و خانمش هم بشود خانم اول امریکا . کلینتون هم با وجود اینکه هیلاری همسرش بود و ریس جمهور امریکا هم بود با خدمتکار خودش اعمال سیکسی انجام داد , بعداز برملا شدن اعمال زشت کلینتون و فراری شدن خدمتکارش هم , کلینتون به ریاسات جمهوری خودش ادامه داد.
    24
    11
    ‌چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد

    برقص، برقص عزیزم که دنیا ۲ روزه و مثل باد می‌گذره، خوش باشید ؛ )
    4
    63
    ‌چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    کردستان ازاد - لندن، انگلستان

    خوب نوجونه میخاد از زندگیش لذت ببره به شما چی. اخوندها که همه رو به مرحله خودفروشی رسوندن پس در مورد اونها چرا چیزی نمیگین
    7
    56
    ‌چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    اینم استعداد بانوی اول آمریکا شدن رو داره
    29
    25
    ‌چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    غریبه_021 - تهران، ایران
    آخه چه ربطی داره این بچه یه نوجونه و کاری رو انجام داده که نود درصد نوجوانها انجام میدن مگه طرف افسرده یا بیمار باشه تازه با معیار نوجوانهای امریکا خیلی هم مثبت عمل کرده. برای تلافی عکسهای زن ترامپ هیچی پیدانکردن به رقصیدن یه نوجون گیر دادن
    3
    13
    ‌چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    AЯMAN 2000 - نصف جهان، ایران
    عسلام اوبامایی به خطر افتاد! :o
    6
    11
    ‌پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.