پیت بول با "سواحل سکسی" خبرساز شد + ویدیو

پیت بول در جشنواره موسیقی مراکشپیت بول خواننده مشهور موسیقی لاتین با انتشار موزیک ویدئوی جدیدی خبرساز شد، اجرای مشترکی با "کلوئی آنجلیداس" هنرمند جوان آمریکایی که ترانه نویس و تهیه کننده این آهنگ هم هست.
 
این اثر "سواحل سکسی" نام دارد و یکی از آهنگهای آلبومی است که پیت بول دو سال پیش منتشر کرد ولی موزیک ویدئویی برای آن ساخته نشد. او هفته گذشته به صورت غیرمنتظره ای، با انتشار موزیک ویدئوی "سواحل سکسی" طرفدارانش را شگفت زده کرد.
 
موزیک ویدئو در سواحل خوش آب و هوای فلوریدا فیلمبرداری شده و هدفش تبلیغ جاذبه های گردشگری و صنعت توریسم در این ایالت است. تهیه کنندگان با استفاده از پیت بول، خیابانها، هتلها، پارکها و سواحل دیدنی ایالت فلوریدا را به تصویر کشیدند.
 
هزینه تولید این پروژه از سوی سازمان بازرگانی و گردشگری ایالت فلوریدا پرداخت شده، این سازمان پس از مذاکراتی طولانی با پیت بول، این سوپراستار سی و پنج ساله را قانع کرد تا آهنگ قدیمی "سواحل سکسی" بصورت یک موزیک ویدئوی داغ و جنجالی منتشر شود.
 
پیت بول سال گذشته بعنوان سفیر حسن نیت فلوریدا انتخاب شد. او با حضور در برنامه های فرهنگی و کنسرت های هنری مردم را به سفر به آن ایالت و یا سرمایه گذاری در فلوریدا تشویق می کند. پیت بول روابط حسنه ای با مقامات دولتی و مسئولین ایالتی دارد.
پیت بول در مراسم اهدای جوایز موسیقی کانتری در نشویل
انتشار موزیک ویدئوی "سواحل سکسی" بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و با واکنش های مثبتی از سوی هنردوستان و طرفداران پیت بول در شبکه های اجتماعی همراه شده است.
 
این در حالی است که برخی هم از این پروژه انتقاد کردند و "سواحل سکسی" را نمونه دیگری از اسراف دولتی و اتلاف پول مالیات دهندگان توصیف کردند. منتقدین با اشاره به دستمزد نامشخص پیت بول برای تولید این موزیک ویدئو، خواستار توضیحات شفاف سازمان بازرگانی و گردشگری ایالت فلوریدا در این رابطه شدند.
 
هدف این سازمان دولتی تبلیغ گردشگری و صنعت توریسم در فلوریدا است، حدود دو سوم بودجه سازمان از طریق بخش خصوصی تأمین می شود و مابقی از بودجه ایالتی که منبع اصلی آن مالیات شهروندان فلوریدایی است.
 
براساس آمار رسمی، بودجه سال گذشته سازمان بازرگانی و گردشگری ایالت فلوریدا هشتاد و پنج میلیون دلار بود. این مبلغ از راههای مختلفی خرج تبلیغ، ترویج و گسترش گردشگری در آن ایالت می شود، توریسم یکی از مهمترین منابع درآمدزایی فلوریدا است و از ارزش و اهمیت زیادی برای این ایالت برخوردار است.
 
علی رغم ابهاماتی که در عقد قرارداد با پیت بول وجود دارد و هزینه نامشخص این موزیک ویدئو، بسیاری از نویسنده های هنری "سواحل سکسی" را پروژه موفقی توصیف کردند. به نظر آنها استفاده از هنرمندی با بیش از هشتاد میلیون طرفدار در فیسبوک، توئیتر و اینستاگرم، بهترین تبلیغ برای ایالت فلوریدا است و در نهایت تأثیر مثبتی بر افکار عمومی خواهد داشت.
پیت بول در مراسم اهدای جوایز موسیقی آمریکا در لس آنجلس
سواحل سکسی تاکنون بیش از دو میلیون بیننده در یوتیوب داشته که اکثر آنها نوجوان و جوان هستند، با توجه به نظرات مثبتی که درباره این ویدئو و تصاویر زیبای آن منتشر شده، بدون شک بر شمار مسافرین تابستانی سواحل فلوریدا بصورت قابل توجهی افزوده خواهد شد.
 
نام واقعی پیت بول " آرماندو کریستین پرز" است، او در یک خانواده مهاجر کوبایی در شهر میامی متولد شد، از کودکی به موسیقی علاقمند بود و فعالیتهای حرفه ای خود را از سال دو هزار و چهار آغاز کرد.
 
پیت بول یکی از محبوب ترین هنرمندان موسیقی لاتین است و تاکنون ده آلبوم منتشر کرده، آهنگها به زبانهای انگلیسی و اسپانیولی خوانده شده و در سبکهای متنوعی چون رپ، هیپ هاپ، هاوس و پاپ است.
 
پیت بول در سالهای اخیر کنسرتهای بسیاری در گوشه و کنار جهان داشته و در شهرهای مختلفی هنرنمایی کرده است. اجرای او همراه با جنیفر لوپز و کلودیا لیت، در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال برزیل یکی از مهمترین برنامه های هنری این خواننده جوان محسوب می شود.
پیت بول در بلوار مشاهیر هالیوود در لس آنجلس او چندی پیش به پاس دستاوردهای ارزنده هنری و موفقیتهای خود در صنعت موسیقی، صاحب ستاره ای در بلوار مشاهیر هالیوود شد و به جمع بزرگان صنعت سرگرمی آمریکا پیوست.
+55
رأی دهید
-36

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    fariba azizi - پاناما سیتی، پاناما

    گاربیج،،جانک ،،اشغال
    48
    24
    ‌سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    بزودی در این جوامع شاهد دگرگونی عظیمی خواهیم بود؛ بوسیله همین زنان تا به جایگاه و مقام اصلی خود که همان نجابت و پاکدامنی است؛ برگردند. مردان اینها را به عنوان کالای شهوتی و برده جنسی بدون چون و چرا خود قرار دادند.
    79
    23
    ‌سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    .مسیح پسر مریم - تهران، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. [::fariba azizi - پاناما سیتی، پاناما::]. البته این به اصطلاح هنرمندان بی هنر عروسک خیمه شب بازی جامعه کاپیتالیسمی غرب هستند. تا به کی استفاده ابزاری از خانم ها در تبلیغات در سینما در برندینگ و ...! یاد این جمله از برتراند راسل افتادم که گفت :برای مردان عصر ویکتوریا چه شد که با دیدن قوزک پای یک زن تحریک میشدند، درحالی که یک مرد امروزی جز با دست یافتن به مقصود نهایی به هیچ ترتیب تحریکی نشان نمی دهد و این امر کاملاً مربوط به مدل لباس خانم هاست. حالا ما حق نداریم باز بگیم مرگ بر دولت آمریکا
    29
    13
    ‌چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران

    موجود فاسد کثیف.به چیش مینازه مردک مزخرف همش زیر شکم .تو روحت لعنت با اون آوازای پستت.
    31
    7
    ‌چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Taha Fgh - بوشهر، ایران
    [::.مسیح پسر مریم - تهران، ایران::]. ذات زن برای تبلیغ هست مثلا توی قرآن اومده شما کار خوب بکنید با زنان نوجوان پستان درشت باکره همبستر میشید!
    19
    7
    ‌چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.