برنامه تایلند برای حذف "گردشگری جنسی"

عکس آرشیوی از برخی مهاجران غیرقانونی که از کشورهای اطراف برای تن فروشی به تایلند آمده اند وزیر گردشگری و پلیس تایلند برای انهدام شبکه‌های روسپی گری و حذف صنعت گردشگری جنسی در این کشور، که جاذبه زیادی برای برخی گردشگران خارجی دارد، در تلاش هستند.
 
به گزارش شبکه فاکس نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، ماموران پلیس تایلند در این راستا در هفته‌های گذشته به برخی مراکز عمده تن فروشی در بانکوک، پایتخت، یورش برده اند.
 
وزیر گردشگری تایلند در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز، با بیان این که مردم برای تفریحات جنسی به تایلند سفر نمی‌کنند، گفت "آنها برای فرهنگ زیبای ما به اینجا می‌آیند."
 
کوبکارن واتاناورانکول در ادامه گفت "ما می‌خواهیم تایلند نمونه ای از گردشگری با کیفیت باشد ... و می‌خواهیم صنعت گردشگری جنسی از کشور برچیده شود."
 
هر چند مردم تایلند، که پیرو آئین بودا هستند، محافظه کار به حساب می‌آیند و روسپی گری در آن کشور غیرقانونی است، با این حال بازار تن فروشی در تایلند شهرت زیادی دارد.
+39
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    مهدی بازرجانی - تهران، ایران
    البته در کشور بزرگ و قدرتمند تایلند که اقتصادش بر پایه نفت و گاز و معادن بزرگ طلا مس و الماس و صنعت خودرو سازی و هواپیما سازی پایه گذاری شده چنین امری اتفاق میفتاد چون این کشور نیازی به گردشگران خارجی ندارد و کسانی که فقط برای مسایل جنسی به این کشور سفر میکنند و بهتر است از این به بعد به جذابیت های دیگه فکر کنند عموما هم از کشور های اسلامی به این کشور سفر میکنند به خاطر محدودیت ها که این کشور ثابت کرد نیازی به این توریست ها ندارد البته لازم به ذکر است زیاد جدی نگیرید یکم فشار از روسپی ها کم میشه به جاش اقتصاد تحت فشار قرار میگیره که همین فشار باعث میشود صفا سیتی پاتایا. بعضی وقتها سران کشور زپرت شون یک تشنجی میکنند
    7
    23
    ‌چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    شاید هشتاد درصد توریستها برای این مسایل میرن تایلند، و البته خیلیهاشون فقط برای لیدی بوی ها میرن.
    3
    31
    ‌چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    به نظرم امتحانش خرجی نداره ولی مطمن هستم صنعت گردشگری تایلند از همین الان تمام شده اس و مردم بجای رفتن به تایلند می رن مالزی یا حتی جزایر زیباتر اطراف . من تا حالا نرفتم ولی حقیقتا هیچ دلیلی نداره آدم پاشه بره تایلند وقتی جاهای زیباتر و مرتبتری همون اطراف هستش.
    7
    18
    ‌چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Unkn0wn - اصفهان، ایران
    آژانسها و شرکتهای هواپیمایی کلی ضرر کردن!. اون از ترکیه اینم از تایلند . ببینیم ایرانیها میخوان الان کدوم کشور رو فتح کنند:D
    3
    10
    ‌چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    13lack Bird - لندن، انگلستان
    اونجا همیشه بگیر ببند بوده هیچوقت نمیتونه همچین کنه، هنوز بازار جنسیش داغه درصد توریست ش به شدت افت کرده حالا فک کن این حرکت رو بزنه.جدیدا واسه ایرانیهای شو...به دست فیلیپین جای تایلند رو گرفته. چند ماه پیش اونجا بودن میگفتن چند سال پیش عید که میشد نصف ایران اونجا بودن فک کن دختر تایلند یها بعضیاشون به راحتی‌ فارسی صحبت میکردن. ایرانیها اونجا رو آباد کرده بودن.
    3
    12
    ‌چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    13lack Bird - لندن، انگلستان
    [::paksan - ایران، ایران::]. دوست عزیز شما تا بحال تایلند نرفتی بهتره تشریف ببرید و جزایری مثل جمزباند آیلند، پی‌ پی‌ آیلند، ساموی و. ببینید تا زیبای رو بهتر درک کنید
    2
    12
    ‌چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.