درددل یک آخوند : "همه اش هم تقصیر ما آخوندهاست!"

پارسینه:حجت الاسلام محمدرضا زائری در یادداشتی در خصوص حقوق های میلیونی با درج عکسی از یک یقه دیپلماتیک نوشت:
متنفرم از این پیراهن های یقه آخوندی! وقتی به جای یک طلبه جوان و مخلص و بی آلایش ، بر تن یک مدیر غیرصالح می نشیند ! حقوق میلیاردی اش را او می گیرد و در خلوت به ریش همه می خندد و فحشش را من آخوند می خورم !
 
حالم به هم می خورد از پینه پیشانی وقتی به جای اثر سجده یک پیرمرد نورانی و اهل دل ، بر جبین یک آدم هزارچهره می نشیند که تسبیح در دست توی دلش برای کلاه گذاشتن سر مردم نقشه می کشد و بدنامی اش برای مسجدی ها و مذهبی ها می ماند !
 
می ترسم از الفاظ رنگین و اذکار آهنگین ذکر و دعا وقتی به جای شکفتن بر لبان مادری خسته و روزه دار بازیچه یک ریاکار تاجرصفت می شود که این سالها فهمیده چه طور باید ضاد والضالینش را بکشد و صدایش را پیچ و تاب بدهد و چشمانش را تنگ تر ببندد و گردنش را بیشتر کج و کوله کند تا بتواند از نادانی و نفهمی یکی مثل من سوء استفاده کند و خون مردم را بمکد !
 
سالهاست جماعتی ریاکار و متظاهر قاعده بازی را فهمیده اند و قلق ما را شناخته اند ، یکبار خودشان را در صف اول نماز جماعت جا می کنند و دوبار هم چهارصد ، پانصد هزار تومان به عنوان وجوهات می دهند و سه بار در باره مستحبات قبل و بعد از نماز شب سؤال شرعی می پرسند و سر ما آخوندهای ساده را کلاه می گذارند به بزرگی شکم های سیری ناپذیرشان ! آن وقت زیر پوشش دینداری و خدادوستی هر کاری که فکرش را هم نمی کنی انجام می دهند. بدنامی اش مال جماعت آخوندی که غالبا روحشان هم از این اتفاقات خبر ندارد و گرفتار صدهزار تومان پول هستند ولی همان جماعت دروغگوی ریاکار به اسم شان حقوق ها و پاداش های میلیاردی گرفته اند و اختلاس های کلان کرده اند و به غارت بیت المال مشغول شده اند !
 
همه اش هم تقصیر ما آخوندهاست که از همه دنیا همین یک پیراهن بی یقه را داشتیم و آن را هم به دیپلمات ها دادیم و هم به مدیران دولتی و هم به تاجرهای بین المللی ! کاش کراوات می زدند و هر کار می خواستند می کردند! مشکل از جایی شروع شد که به خاطر حذف کراوات پیراهن های خودشان را گذاشتند کنار و پیراهن ما آخوندها را پوشیدند ! کاش همان کراوات بود هنوز و هرکسی هر کاری می خواست بکند با کراوات می کرد نه با پیراهن یقه آخوندی !
+143
رأی دهید
-22

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    البته آخوند خون آشام هم کم نداریم . ولی اگر ایرونی جماعت دزد و ریاکار نبود که الان وضع کشوری با تمدن چندین هزار ساله این نبود . شما آخوندها اگر مذهب رو توسر مردم نمیزدید ، دیگه دزدها نمیتونستن برن تو جلد مذهب و سر خودتون رو با مذهب شیره بمالند . مگه این همه سال که مذهب رو کوبیدین تو فرق مردم ، بجز خود شما ، ریاکاری این دزد ها پیش کی خریدار داشت؟ خود شما باب کردین و شدین خریداران اصلی دکان ریاکاری .
    25
    82
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    karaji - کرج ، ایران

    اینا رو یه جوری اول انقلاب رهبر میگفت ولی‌ بعدا عقیده ا‌ش عوض شد و روحانیان از خدا بی‌ خبر و دنیا خواه هم از موقعیت استفاده کردند و شد اینی که میبینیم ، هنوز هم دیر نشده و می‌توان با گوشه‌ نشینی و اعلام برائت خود را کنار کشید و توبه کرد و اموال ملت رو پس داد !!
    29
    58
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران

    حاج آقا این جماعت دستپخت خود شمایند حکومت 38 سال در دست شما ملایان بوده . پس دلیل قیچی شدن کراوات و عوض شدن تاج زرین به پیراهنی سفید و یقه بسته و عمامه همین بوده . پادشاهی جدید بر مبنای پوپولیسم فریبکاری . شما هم پادشاهی میکنید و هم در جلوی مردم ظاهرسازی به فقر و فلاکت و لباس ساده پادشاهی شما بر قرار است منتها با ذکاوت تمامی مظاهر آنرا به درون مغزتان منتقل کردید و بر مبنای اینکه عقل مردم به چششان است دست به ریا و تزویر عظیمی زدید . جا دارد برای منحرف کردن افکار مردم همچنان مرگ بر منافق مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس و . سر دهید
    23
    67
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    من که امیدوارم نسل آخوند جماعت از ملا و مفتی و خاخام و کشیش هرچه زودتر کنده بشه که به جز نکبت در طول تاریخ از دست امثال شما ثبت نشده. خود کرده رو تدبیر نیست حضرت آقا جاتون تو مسجد بود نه در صحنه مملکت داری. خوب معلومه که اینقدر گند زدید که هرچی‌ فحش بخورید هم کمه!
    23
    80
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد

    هر چی‌ لعنت دارین به اون دجال بفرستین. پدر شیطون همون دجال هندی زاده بود .
    8
    97
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Big_Bang - دورتموند، آلمان

    شما که علم سیاست ندارید و براحتی به گفتهای خودتون گول میخورید خیلی‌ بیجا کردید که ۴۰ سال دین و سیاست را ادغام کردید و حالا که فهمیدید سیاست کار شما نیست و سر خودتون هم بی‌ کلاه مانده حالا روضه نه‌ من غریبم را راه انداختید. حالا راهی‌ جز همکاری یا تامل با دزدان را ندارید. یا برگشت به بهشت زهرا برای کسب درامد ماننده گذشته و یا زیر پا گذاشتن اعتقادات و ماندن همین جایی‌ که هستین.
    6
    72
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    آریاتس - سئول، کره جنوبی

    چه آخوند نازک دلی همه ایران رو چاپیدن یک لیوان آبم روش (( همه اش هم تقصیر ما آخوندهاست که از همه دنیا همین یک پیراهن بی یقه را داشتیم و آن را هم به دیپلمات ها دادیم و هم به مدیران دولتی و هم به تاجرهای بین المللی !)) .............چقدر هم متواضغند هرکی هرچقدر داره بدهد به این که تو خرجی زن وبچه هاش نمونه
    6
    61
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    وقتی میگیم جدایی دین از دولت همین شما اخوندها میخواهید یقه نداشته خود را جر بدید حالا بخورید نوش جانتان
    8
    65
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Cyrusiii - لیدز، انگلستان

    آقای آخوند، این چیزها که میگی‌ تقصیر کیست؟. تقصیر حکومت دینیست آخوند جان. این حکومت است که ریا کاری را باب کرده. این حکومت دینیست که اجازه سو استفاده از دین و مذهب داده. وقتی‌ ریا کاری خریدار داره، وقتی‌ چاپلوسی دینی باعث پیشرفت می‌شه، معلومه که مسئولان و حتا مردم عادی ریاکار میشن. پس شما آخوندها کمک کنید حکومت دینی را با یک سیستم دمکراتیک جایگزین کنیم تا هم مردم ما در امان باشند هم دین شما.
    4
    63
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

    آخوندها همه سر و ته یک کرباسند. آخوند راستگو نداریم. این ننه من غریبم بازی ها را در می اورند تا سهم امامشان بیشتر شود. خداوند برای رابطه با بندگان به اخوند نیاز ندارد. انسانها هم برای رابطه با خدا به اخوند نیاز ندارند
    9
    65
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    hamid swed - آمستردام، هلند

    والا درصد خیلی کمی فقط یقه آخوندی دارن و آخوند نیستن, یه درصد خیلی بالایی هم یقه آخوندی دارن و هم آخوند هستن, حالا اگه تو رو به دلیلی بازی ندادن نگو مال مردم خورها آخوند نیستن که تو کت هیچ ایرانی نمیره!!!!!
    6
    60
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    چهار تا اشتباه سمبلیک حکومت: تغییر پرچم- دست ندادن با زنان در عرصه دیپلماتیک-حذف کراوات-حجاب اجباری
    5
    18
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    متنفر باش تا جونت در بیاد. یعنی میخوای بگی اینا خودشون آمدن سرکار. سروته هرکدومشون رو بگیری یا نیروهای اطلاعاتی و سپاهیان لباس عوض کرده اند یا خیلی راحت می بینی سر از یکی از بیوت آیت الله ها در میارن. خمینی خودش میدونست سر از هیچی در نمیاره برای همین اولش گفت کشور رو دست اهل علم میده ولی وقتی دور و بریاش مثل رفسنجانی و خامنه ای و سایر دنیا پرست ها توضیح دادن پای چند میلیارد دلار پول مفت هستش همه رو کنار زد تا همین پولهایی که شما مدعیش هستی رو هاپلی هاپول کنند و بخورند و بیاشامند و خوش بگذرونند. اسلام چی خدای چی اینا حرام و حلال ندارن باور نداری از یک پاسدار یا یک بازجوی قوه قضائیه اسلامی بپرس بهت میگه این مسائل رو ساختند که ملت سرکار باشند برای اینا همه چیز حلاله باور نداری برو درآمد شریعتمداری یا مصباح یزدی رو بررسی کن میفهمی کاملاً سرکاری و همه چیز پوله پول
    6
    19
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    AЯMAN 2000 - نصف جهان، ایران
    مغز یه آخوند ندانم چه هاست، معدن هر حیله و مکر و ریاست، پر شده یکسر ز علم حدیث، اصل و نسب آمده از انگلیس، در پی پایین تنه با روی زشت، وعده حوری بدهد در بهشت، گریه و زاری سر منبر کند، تا که خلایق همه را خر کند، روبه مکار و همه حیله کار، روی لبش نام خداوندگار، زیر شکم گشته که اسلام او، خون تن رنجبران جام او، بنده زر در پی مکر و دغاست، مغز سرش یکسره بیت الخلاست، منبع هر فتنه در عمامه اش، گند خرافات دهد جامه اش، شادی مردم بکند مضطرش، صیغه ده ساله ولی در برش، دم به دم از مفتخوری، زنده است، لوش و لجن در سرش آکنده است، دشمن آزادی و آزادگان، گورکن و تیره دل و روضه خوان، مرده پرستی به جهان دین او، جهل و جنون گشته که آیین او، هر وطن آخوند شود رهبرش، گند بزند از نوک پا تا سرش.
    14
    26
    ‌سه شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.