پیدا شدن خنجر ۱۰میلیون دلاری قذافی در استانبول

پلیس استانبول خنجر معمر قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی را از یک ثروتمند اهل شهر ماردین به نام "A A." در استانبول کشف و ضبط کرد.
 
به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه این خنجر از زمان سقوط دولت قذافی و از قصر قذافی در طرابلس به غارت رفته است.
 
دارنده این خنجر به دنبال فروش آن با پایه قیمتی 10 میلیون دلار به خریدارانی از عربستان سعودی بوده است. پلیس که اکیپ هایی مخفی را در نقش خریداران خنجر وارد بازی کرده بود، دو نفر را در این باره دستگیر کرده است.
 
در ساخت این خنجر از عاج فیل و طلای ناب استفاده شده و غلاف آن مملو از سنگ های قیمتی چون زمرد و یاقوت است.
+31
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    ترکیه از این دوران شلوغ و بزن بکش سر بریدن در بلاد اسلام نصیبش این می‌‌شود و نفت ارزان قاچاقی‌ .نسیب ما ایرانی‌‌ها نصرلا ‌خرس لبنانی .....شتر .شیر شتر . گوشت شتر .پشم شتر و عاشقان راه شتر می‌‌شود. تازه یک چیزی هم سرش گذریم و پس می‌‌دهیم . گر‌ حجله از طلا برای قبری و کسی‌ که اگر قدرت داشت فکری به حال خود می‌‌کرد .تا بی‌ دست تشنه‌ در بیابان رهایش نمی‌‌کردند . کسی‌ خود را پرسش نمی‌‌کند. که این کجایش معجزه داشت . گر‌ گونی گونی طلا برای دشمن ۱۵۰۰ ساله ما . که ما را آدم هم حساب نمی‌‌کنند و هنوز هم مانند نیاکان خود ما را مجوس و نجس می‌‌دانند و در روز روشن همانند نیاکان خود که زنان ما را در بازارهای مدینه و مکه به عنوان کنیز می‌‌فروختند در فرودگاه جده این بار جوانان ما با میخ اسلام پزیراهی می‌‌کنند و درد بر این است با حکم و فتوا آخوند داخلی‌ . کسی‌ که خود را رهبر مسلمانان جهان می‌‌دند. کجاهی آرش کمانگیر که چه به روز ایرانت آورده‌اند . این عدوی زمان .
    11
    57
    ‌چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
    این مرتیکهء نسناس خنجر ده میلیون دلاری داشت و مثل موش مرده تو مجرای فاضلاب پیداش کردن؟؟ «حیف از طلا که خرج مطلا کند کسی»!
    5
    23
    ‌چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.