"عکس‌های منشوری" سردار آزمون با دختران روسی!

سردار آزمون در مراسم دختر شایسته روستوف
خبرگزاری «میزان»، وابسته به قوه قضاییه تصویری از بهترین مهاجم تیم ملی ایران منتشر کرده و نوشته است: «عکس‌های منشوری سردار در مراسم دختر شایسته روستوف!»
 
این اولین باری نیست که خبرگزاری میزان اقدام به انتشار تصاویری خصوصی از بازیکنان و ورزشکاران ایران می‌کند. پیش‌ازاین، همین خبرگزاری برای اولین بار با نشر تصاویری از «سوشا مکانی» در یک میهمانی و ضیافت خانوادگی، باعث بازداشت دروازه‌بان تیم پرسپولیس شد. هرچند که آن تصاویر به شکل شطرنجی منتشر شدند اما خیلی زود اصل تصاویر خانوادگی سوشا در فضای مجازی و کانال‌های تلگرام دست به دست می‌شدند.
 
خبرگزاری رسمی قوه قضاییه، پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری تصویری از خال کوبی روی مچ پای یکی از بازیکنان فوتبال ایران منتشر کرد و بدون آن که از این بازیکن نام ببرد، نوشت: «عکسی که در زیر می‌بینید، خال کوبی یکی از مشهورترین بازیکنان لیگ برتر در تمرینات تیمش است. البته او پیش‌ ازاین هم به کمیته اخلاق به دلیل خال کوبی اظهارشده بود.»
 
پیش از این بازیکنان زیادی به دلیل خال کوبی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده بودند. مهم‌ترین بازیکنانی که به این دلیل از سوی کمیته اخلاق مورد بازخواست قرار گرفته‌اند را می‌توان «رضا نورمحمدی»، «محسن بنگر»، «محسن فروزان»، «آرش برهانی» و حتی «سردار آزمون» و «اشکان دژاگه» دانست. شهریورماه سال گذشته «علی‌اکبر محمدزاده»، رییس وقت این کمیته مدعی شد که خال کوبی کردن در فرهنگ ایران مختص به راهزن‌ها است و یک ورزشکار حق خال کوبی روی بدن خود را ندارد.
 
اما می‌توان خبرگزاری میزان را به‌عنوان آتش بیار تمامی این اتفاقات و یا سرمنشأ کدهای اخلاقی در ورزش ایران دانست. همین خبرگزاری بود که دهم شهریورماه سال گذشته با انتشار تصاویری از خال کوبی «اشکان دژاگه»، از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواست تا مقابل اشکان، به دلیل ستاره بودن او سکوت نکند. هرچند که نتیجه گوش فرادادن مسوولان کمیته اخلاق به ندا و خواسته خبرگزاری قوه قضاییه در نهایت به خروج دسته‌جمعی آن ها از فدراسیون فوتبال منجر شد.
 
حالا بازهم میزان دست روی سردار آزمون گذاشته است؛ بازیکنی که موفق شد عنوان محبوب‌ترین بازیکن سال را براساس نظرسنجی میان هواداران باشگاه «روستوف» روسیه کسب کند. پس بعید نیست که محبوب‌ترین پسر شهر روستوف همراه ستاره‌های این تیم در مراسم انتخاب دختر شایسته شهر دعوت شود. ازنظر میزان، این حضور و تصاویری که از سردار منتشرشده است، باید لقب «منشوری» بگیرد.
 
پس از خبرگزاری میزان، نوبت به «باشگاه خبرنگاران» رسید تا حضور آزمون در این مراسم را با این جملات بازتاب دهد: «رفتن مهاجم تیم ملی کشورمان به چنین مراسمی و حفظ نکردن شوونات اسلامی، انتقادات زیادی را متوجه آزمون خواهد کرد.»
 
در حقیقت، رسانه‌هایی مانند میزان و باشگاه خبرنگاران، پیشاپیش به استقبال جرایمی می‌روند که برای بازیکنان فوتبال ایران در نظر گرفته خواهد شد.
 
خبرگزاری‌های ایران درحالی منتظر جریمه احتمالی برای سردار آزمون هستند که مهاجم 21 ساله و خوش آتیه فوتبال ایران در مراسمی که هفته گذشته از سوی باشگاه روستوف ترتیب داده شد، به مدت دو ساعت برای هواداران، مدیران و مربیان این باشگاه سخنرانی کرد، جام محبوب‌ترین بازیکن را از دست مربی خود گرفت و بعد خطاب به هوادارانی که برای تشویق او به باشگاه رفته بودند، گفت: «قول می‌دهم امسال با گل‌های خودم، تیم را قهرمان کنم.»
 
او حالا باید امیدوار باشد پس از مراسمی که برایش در باشگاه روسی برپا شد و مورد تقدیر قرار گرفت، به زودی از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دلیل ایستادن در کنار دختر شایسته روستوف مورد مواخذه قرار نگیرد
سردار آزمون در مراسم دختر شایسته روستوف
مهاجم تیم ملی ایران هفته گذشته به عنوان محبوب ترین بازیکن سال تیم روسی انتخاب شد.
سردار آزمون در مراسم دختر شایسته روستوف
خبرگزاری میزان نسبت به خالکوبی بدن اشکان دژاگه و سایر بازیکنان فوتبال ایران بارها واکنش نشان داده بود.
خبرگزاری میزان نسبت به خالکوبی بدن اشکان دژاگه و سایر بازیکنان فوتبال ایران بارها واکنش نشان داده بود.
خبرگزاری میزان نسبت به خالکوبی بدن اشکان دژاگه و سایر بازیکنان فوتبال ایران بارها واکنش نشان داده بود.
+76
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    بهتر از اینه که مامانه چا وزو ماچ کنه
    8
    233
    ‌سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرهاد امیرپور - خارکوف، اوکراین

    نمیتونم بفهمم که مسائل خصوصی مردم چه ربطی به این آدم خوارها دارد؟بدنشه و صاحب اختیاره که چه بپوشه و چه نمایشی بده! البته من با خالکوبی و نقاشی روی اعضای بدن موافق نیستم،در ضمن راهزنها میلیارد بار شرف دارند به شما غارتگران.
    4
    84
    ‌سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    سگ سیبیل - فرانکفورت، آلمان

    یه مشت آدمهای عقده ای تو کشور شدن وکیل و وسیعه یه ملت-و به هر چیزی گیر میدند. یکی نیست به اونها بگه آخه آدمهای ناحسابی ما از بازی زیبای سردارآزمون و اشکان ووو لذت میبریم و اصلا کاری به پوشش و خالکوبی آنها نداریم. داستان اینه که شماها مخالف محبوبیت این ورزشکاران و علاقمندی مردم نسبت به آنها هستید و به عبارتی حسود و حقیرید.
    2
    80
    ‌سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    majiddk - کپنهاک، دانمارک

    انتظار دارید که خبرگزاری میزان(قوه قضاییه )نسبت به دزدی ها و اختلاس ها واکنش نشان بده؟سر مردم را با دو تا عکس خالکوبی گرم کردن تا فسادها ی کلان را روپوشی کنند.
    2
    85
    ‌سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    بابا، در قرن ۲۱ زندگی‌ می‌کنیم، و این‌چیزها جزو زندگی‌ خصوصی مردم حساب میشه و به هیچکس ربطی‌ نداره !
    3
    44
    ‌سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    SkyKing - تهران، ایران

    بعد عمری یه بازیکن درس حسابی پیدا شده، اگه سرشو نکردن زیر برف، حالا ببین!. انگار فلش دوربین میزان برا گرفتن عکس دزدها و اراذل گردن کلفت کم نوره ولی خال روی پای یه بازیکن رو از لای اون همه پشم فرفری به تصویر میکشه!
    2
    26
    ‌سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    baba bekheyal - اسپارت، ایران
    جنتی که پر خالکوبی بدن ه. بکنه تلاوت سوره آیه ،کنده.
    3
    8
    ‌سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    جمعا بیک کشوری مهاجرت کنید که به نوع شورت و جوراب پوشیدنتان گیر ندهند
    3
    18
    ‌سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.