جزئیات آزار دانش‌آموز ۹ ساله توسط معلم در زنجان

جام جم آنلاین : دایی ندا، دانش‌آموز 9 ساله زنجانی که از سوی معلمش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، ضمن اعلام جزئیات این حادثه عنوان کرد: دختر دیگری نیز از سوی این معلم مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت که خانواده‌اش از طرح شکایت خودداری کردند.
 
به گزارش جام جم آنلاین ، دهم بهمن سال گذشته زمانی که دخترک راهی خانه‌شان شد، با خودش عهد کرد هر اتفاقی بیفتد، دیگر پایش را به آن مدرسه نگذارد، به خانه که رسید، گوشه‌ای دراز کشید و به مادرش گفت دلش درد می‌کند و دیگر نمی‌خواهد به مدرسه برود. اصرارهای مادر باعث شد تا لب بگشاید و واقعیت تلخی را بگوید که حدود یک ماهی می‌شد با آن درگیر بود.
 
دایی ندا درباره حادثه تلخی که برای دختر خواهرش در مدرسه یکی از روستاهای زنجان رخ داد، می‌گوید: معلم حدود یک ماه فیلم‌های مستهجن به دخترها نشان‌ می‌داد و بعد از آن دو دانش‌آموز دخترش را جداگانه به دفتر فراخوانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود. ظاهرا با 11 دانش‌آموز پسرش کاری نداشته اما دختر خواهرم و دختر دیگری که کلاس دوم بوده را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. معلم مدرسه که متاهل است، بچه‌ها را تهدید کرده بود اگر در این باره حرفی بزنند، آنها را کتک می‌زند. زمانی که از این موضوع با خبر شدیم، بلافاصله به پاسگاه رفته و شکایت کردیم.
 
با شکایت ما رایانه‌ای که فیلم‌ها را توسط آن به بچه‌ها نشان می‌داد، توسط پلیس فتا جمع‌آوری شد تا درباره آنها تحقیق شود.
 
او می‌گوید: خانواده دختر دیگری که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، از شکایت صرف نظر کرد اما ما شکایت را ادامه دادیم. پزشکی قانونی تعرض اولیه را تائید کرد و متهم دستگیر شد، اما بعد از چند روز آزاد شد. باتوجه به موضوع، پرونده به دادگاه کیفری استان زنجان ارسال و متهم دوباره بازداشت شد اما این‌بار بعد از یک ماه با قرار وثیقه 200 میلیونی آزاد شد. حالا هم دادگاه درخصوص اتهام تجاوز به عنف قرار منع تعقیب صادر کرده و عمل متهم را در حد روابط نامشروع دانسته است.
+75
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک

    تو اون مملکت اگه شما ۲ نفر رو پیدا کردید که قانون واسشون یکسان باشه،من این موهامو از ته میزنم.قانون نیست که،هرچی‌ عشقم کشیده!!!
    3
    137
    ‌سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    بله دو جوان بدبخت را که ۷۰ هزار تومان!!!! از کسی‌ دزدیده بودند را اعدام کردید-این مردک کثافت --شل کن سفت کن-مرگ بر شما دینتان و آن قلاب کثافت ۱۳۵۷ که شما را بر جان و مال و ناموس ملت حاکم کرد.
    4
    74
    ‌سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    hamid swed - مالمو، سوئد

    اینه اسلام ناب محمدی دیگه, فقط پایین تنه, طفلکی اون بچه که بجای حمایت حتمآ تا الان هم کلی کتک خورده و تحقیر شده, واقعآ از این دین پایین تنه آدم حالت تهوع بهش دست میده.
    8
    64
    ‌سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    اینجالندن صدای ایران - لندن، انگلستان

    اگه امکان داشته باشه دایی وپدرو مردای فک وفامیل اون دختر هم یه کوچولودر حد روابط نامشروع با آقا معلم داشته باشن، ببینیم اونوقت قانون چی میگه....
    0
    80
    ‌سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Against_Mercenaries - کلن، آلمان

    دادگاه درخصوص اتهام تجاوز به عنف قرار منع تعقیب صادر کرده و عمل متهم را در حد روابط نامشروع دانسته است!!! بابا اون یکی‌ خانواده یه‌چیزی میدونسته که شکایت نکرد!!! احتمالا دختر بچه را هم به علت ایجاد تحریک معلم سنگسار و معلم بی‌چاره هم به ۶ ماه حبس تعریضی و پرداخت ۲۰هزارتومن جریمن نقدی میشود! من میگم تا دیر نشده شما هم انصراف بده از شکایت!!!
    2
    54
    ‌سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    shana - خوزستان، ایران

    آقرین به این خانواده که ماجرا رو رسانه ای کردند .
    1
    45
    ‌سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران
    با سلام من دایم اونجا ساکنه و تمام فامیل ما اونجاست حدود 35 کیلومتر از سمت تهران نزدیک زنجان یک راه فرعی هست که اسم محل قیدار یا خدابنده است از این محل تا روستای آن دختر حدود 50کیلومتر هست نزدیک مرکز بخش به نام زرین آباد اینهارو گفتم تا بدونید اهل اونجام معلم فقط دستش به دختره بدون تماس عمدی خورده و تجاوزی در کار نیست تازه پدر دختره قصد مهاجرت نداره و اینکه این جریان مال دو ماه قبله و معلم با پول رضایت خانواده دختره رو گرفته و تمام موضوع به اخذ پول ختم به خیر شده و اصلا حتی نگاه بدی نیز در کار نبوده اول همین شایعات در اونجا بود و بعد حقیقت آشکار شد دوستان لطفا اخبار سوخته و از تاریخ گذشته رو باز گو نکنید اطلاعات بیشتری تا حتی فامیل نام و مشخصات دختره و معلم رو خواستید در خدمت شما هستم
    14
    3
    ‌چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ایرانِ آینده - لندن، انگلستان
    عملی که این نا معلم انجام داده جز تعلیمات اسلامی است یعنی تجاوز و آن در قانون اسلامی مجازات چندانی ندارد زیرا در صدر اسلام توسط پیامبر و یارانش انجام میشده و این روند تا به حال ادامه داشته ، قانون در آن مملکت هم که اسلامیست بنابراین اگر این معلم حـ... آزاد شده و یا جرمش در حد یک رابطه نامشروع خوانده شده طبق موازین چسلامی عمل شده است ، اگر چنین عملی در یکی از کشورهای اروپایی و یا آمریکایی انجام میشد مجرم میبایستی تا آخر عمرش در زندان با کسانی که از اون لذت جنسی میبرند هم سلول میشد
    0
    5
    ‌چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    نیروانا - لندن، انگلستان
    فقط می‌خوام بدونم اگر به جای ندا ،دختر همون قاضی‌ بهش تجاوز میشد به همین راحتی‌ ازش میگذاشتند؟؟؟ شرم بر جمهوری اسلامی
    0
    9
    ‌چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.