توضیحات بیمارستان میلاد درباره خودکشی خبرساز

مدیر روابط عمومی بیمارستان میلاد ضمن گفت: ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد.
 
او ادامه داد: اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.
 
رحمتی با بیان اینکه در روز جمعه این فرد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و ویزیت اولیه‌اش انجام می‌شود و سپس برای انجام آزمایشات به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می شود. اما از آنجا که دفترچه اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش می‌خواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه اش را امضا کند تا درمانش به صورت رایگان ادامه پیدا کند.
 
مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد گفت: این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را از طبقه اول اورژانس به زیرهمکف پرتاب کرده است و اکنون در کماست.
 
او در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است ؟ گفت: هیچ بدرفتاری با وی صورت نپذیرفته و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته گواهی بر این مدعا هستند.
 
این در حالی است که برادرزاده این بیمار در تماسی مدعی شد: عمویم دچار درد شکمی شدید شده بود و در بوئین زهرا درمانش به خوبی انجام نشد و به همین خاطر به بیمارستان میلاد تهران مراجعه کرد اما چون اعتبار دفترچه بیمه‌اش تمام شده بود از او طلب ۳۰۰ هزار تومان پول کرده بودند و علی رغم آنکه بستگان ما در مسیر بودند تا پول برسانند بیمارستان از بستری وی ممانعت کردند.
+50
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    به هر حال تقیه از اصول اولیه در اداره امور مملکت در ایرانه اینه که حرفهای این مسوول هم نمی شه چندان راست باشه.
    2
    46
    یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    بیمار بادرد فراوان چطور سوپور بخش را پیداکنه؟اگر راست میگوئید,که نمیگوئید,مداوا را شروع میکردید و سپوربخش را (پیج)میکردید بیاید امضاء کند که صد درصد بعیداست که اینگونه بوده باشد.اینگونه بیمارستانهارا اول بایداز بیمارتخلیه کرد,بعد آتش زد.
    2
    65
    یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران

    با سلام با توضیحات رئیس بیمارستان میتوان این طور برداشت کرد بیمار دیوانه بوده گفتند برو امضاء بگیر خودشو به بیرون پرتاب کرده خود بخود این کار را کرده سن بیمار در حدی است که از دوران اعمال شتاب زده و احساسی گذشته و معقول تر رفتا رمیکند بنابر این این توضیح رئیس بیمارستان کاملا کذب بوده و به دور از انسانیت و شرف است به قول امام حسین میفرماید اگر دین ندارید آزاد مرد باشید
    6
    27
    یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    تیتو تیتو - تهران، ایران
    در دروغ بودن حرف های مسئول بیمارستان شکی نیست کسانی که در ایران هستن به خوبی میدانند که دروغ و قدرت پرستی در ایران متداوله . اوضاع مملکت خرابتر از این حرفاست فساد از رییس اعظم شروع میشه تا کارمند یا پرستار خرده پا . القصه میگن باید بسوزی تا درک کنی طرف چجوری به جنون میرسه یاده اون دروغ بزرگ تاسیس حکومت میفتم که ما شما را به کرامت انسانی میرسانیم . اری رسیده ایم که یا پول داری یا خواهی مرد ...
    1
    14
    یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.