شوهر سنگدل اعدام شد

شوهر سنگدل که پس از قتل همسرش جسد او را تکه‌تکه کرده و داخل رودخانه انداخته بود، در زندان قزوین به دار مجازات آویخته شد.
 
به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از 24 خرداد سال 88 و در پی ناپدید شدن زنی در الموت در دستور کار پلیس قرار گرفت. پدر این زن با مراجعه به کلانتری الموت گفت: دخترم از دو روز پیش از منزل خارج شده و هنوز بازنگشته است. البته دو روز قبل فردی ناشناس با من تماس گرفت و مدعی شد دخترم نزد اوست و بزودی به خانه برمی‌گردد.
 
پس از این شکایت، تحقیقات در‌این‌باره آغاز و معلوم شد زن ناپدید شده از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته است. با افشای این موضوع، تحقیقات روی همسر این زن متمرکز و وی به پلیس آگاهی احضار شد.
 
مرد جوان در بازجویی‌ها قتل را انکار وعنوان کرد: سال 85 متوجه ارتباط همسرم با مردی به نام مهدی شدم. او را زیر نظر گرفته و آنها را وقتی پیش یکدیگر بودند، دستگیر کردم. بعد از این ماجرا دیگر او را ندیدم .
 
با گذشت بیش از سه سال از این ماجرا، همسر این زن لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل زنش را فاش کرد و گفت: 22 خرداد سال 88 به منزل پدرزنم زنگ زدم و با همسرم در اطراف روستا قرار گذاشتم. همسرم مهریه‌اش را درخواست کرده بود و در محل قرار به او اصرار کردم تا از گرفتن مهریه انصراف دهد ولی نپذیرفت. بعد با هم جر و بحث کردیم و از آنجا که نزدیک پرتگاه نشسته بودیم، وقتی بلند شدیم با ضربه من، همسرم به داخل پرتگاه افتاد. هنگامی که بالای سرش رفتم، دیدم از سرش خون می‌آید که با روسری سرش را بستم اما صورتش سیاه و بعد هم نفسش قطع شد. در ادامه با چاقویی که خریده بودم، بدن او را تکه‌تکه کرده و داخل رودخانه انداختم. بعد از چهار روز پاهای همسرم را کنار آبشار پیدا و دفن کردم.
 
حجــت‌الاسـلام اسـماعیل صادقی‌نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در این باره گفت: این پرونده با توجه به مخفی بودن ابعاد آن، با دستور قضایی به صورت ویژه پیگیری شد و کارآگاهان پلیس پس از بررسی حادثه و اتمام تحقیقات، پرونده را به دستگاه قضایی تحویل دادند.
 
وی ادامه داد: دادگاه کیفری یک شهر قزوین پرونده را بررسی و متهم را با توجه به قرائن، شواهد و اعترافات در خصوص قتل عمد، به قصاص نفس با چوبه دار در محل زندان مرکزی قزوین پس از دریافت تفاضل دیه محکوم کرد. متهم به سبب جنایت بر میت و بریدن سر نیز به پرداخت یک‌دهم دیه کامل انسان، بریدن دو دست به یک‌دهم دیه کامل، بریدن دو پا به پرداخت ارش و از جهت پاره کردن شکم به عنوان دیه جنایت بر میت به 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.
 
صادقی افزود: حکم قصاص این قاتل سنگدل پس از تائید رئیس قوه قضاییه صبح دیروز در محل زندان مرکزی قزوین اجرا و این قاتل به دار مجازات آویخته شد.
+73
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    آریان هامبورگ - هامبورگ، آلمان

    ببخشید آیا درست متوجه شدم؟ یعنی با بریدن سر انسان فقط یک دهم دیه کامل را باید پرداخت کرد؟ چه قوانین مسخره ای داره این اسلام
    15
    52
    ‌پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    چرا درکشور اسلامی مردم انقدر بیرحم شدند .کی اینطور بود .
    4
    62
    ‌پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    قانون خودشون رو هم غلط اجرا کرده اند. باید اول از پرتگاه پائینش میانداختند بعد با روسرى خفه اش میکردند سپس قیمه قیمه کرده داخل رودخانه میریختند و در آخر پاهایش را از آب گرفته دفن میکردند. میبینید؟ بسکه خبر وحشیگرى آخوند به گوش من خارج نشسته رسیده، کم کم منهم خوى حیوانى کسب کرده ام!
    3
    18
    ‌پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد

    [::آریان هامبورگ - هامبورگ، آلمان::]. به خاطره بریدن سر جنازه که روح نداشته یک دهم دیه پرداخت می‌شه اگر سر انسان زنده رو ببره می‌شه قتل و هککم قصاص میگیره ، از اونجایی که خانمش رو کشته حکم قصاص گرفته و چون سر جنازه رو بریده یک دهم دیه هم باید بده ، خدا به پدر و مادر اون زن بی‌چاره صبر بده عجب داماد خونخواری داشتن
    0
    30
    ‌پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    ناباور - تهران، ایران
    ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار. ولی من نمی دانم این مهریه چه بدبختی بزرگی ست که گریبان ملت را گرفته ؟. چه اندازه مردان بر سر همین مهریه به زندان افتاده اند و از زندگی وا مانده اند. مگر غیر مسلمانها و یا آنها که مهریه ندارند زندگی نمیکنند ؟. مهریه ، هفت تیری ست با صدا خفه کن در دست عده ای که تله گذاشته اند و دام پهن کرده اند.
    1
    7
    جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    ناباور - تهران، ایران
    بیچاره پدر مادر خانم ، دخترشان ، کشته شده ،سپس شقه شقه ، حالا باید هفتاد هشتاد میلیون هم به خانواده ی قاتل بپردازن برای مجازات دخترشان ، . گوسفد را به زمین می کوبند ، سرش را میبرند ، بادش میکنند ، آخر سر هم چندتا مشت به اونجاش میزنند ، مرسی ازین عدالت
    4
    4
    جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    ناباور// تهران . حالا خدا پدرشان را بیامرزد که چند تا مشت بانجا میزنند . در همدان و شهرضا اصفهان شنیدم هم پوست خر را میکنند و هم یک کار های خدا پسندانه دیگر با ان خر مرده میکنند. شاد باش و شاد زی
    0
    2
    جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آریان هامبورگ - هامبورگ، آلمان
    [::leila leila - گوتنبرگ، سوئد::]. ممنون دوست خوب بابت توضیحی که دادید.
    0
    0
    جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد
    [::آریان هامبورگ - هامبورگ، آلمان::]. خواهش می‌کنم دوست عزیز کاش یه روزی برسه که واسه خبرهای خوب به هم توضیح بدیم و دیگه خبر بد نبینیم و نخونیم اینجا
    0
    0
    جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    غریبه_021 - تهران، ایران
    [::ناباور - تهران، ایران::]. مهریه برای اینه که اونور دنیا بعد ازدواج بیخودی زیر سرت بلند بشه نصف اموالی رو که بعد ازدواج به دست اوردی میدن به خانومت . اگه یه وقت مرده افتاد و مرد زنش ازش ارث میبره اما اینجا اولا مرد میتونه زن رو از کار کردن محروم کنه که خیلی هم رواج داره بخصوص در شهرستانها و افراد با سطح فرهنگی پایین بعد خانوم میشه یه موجود وابسته وقتی هم مرده بمیره به خانم یک هشتم یک فرزند ارث میبره حتی ننه مرد ارث میبره اما زنش نه . اگر هم طلاق بگیره مثلا تو چهل سالگی نمیخواد وارد بازار کار بشه قبلش هم همون مرد گردن شکسته از کار منعش کرده احتمالا باید بقل خیابون گدایی کنه یا اگه پدرش زنده باشه به عنوان کلفت برگرده خونه بابا چونکه اهی در بساط نداره. اقا هم با خانم جدیدش حال کنه(اصلا بابا ها واسه پیشگیری همین وضع مهریه درخواست میکنن). مهریه واسه اینه که تو ایران یه زن بعد ازدواج تقریبا یه برده است حق اب خوردن بدون اجازه شوهر نداره. پس مشکل جامعه ما مهریه نیست مهریه خودش ریشه تو همین نواقصی که بالا گفتم داره مهریه رو بردار اما تساوی حقوق زن و مرد بذار همه خانمها هم به جونت دعا میکن
    0
    0
    دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.