ناپدید شدن دختری در یک مصاحبه زنده تلویزیونی در فرودگاه اسلو

یکی از ستارگان هندبال دانمارک که چهارشنبه گذشته به نروژ مسافرت کرده بود، در فرودگاه اسلو در حال مصاحبه با تلویزیون که ناگهان دختری بلوند در سمت چپ صفحه تلویزیونی حضور داشت از صحنه ناپدید شد.
در این مصاحبه که به صورت زنده پخش می‌شد، این دختر مشاهده شد که با یکی از مسافران لحظاتی صحبت کرد اما چند ثانیه بعد ناگهان ناپدید شد. به نظر می‌رسید که این دختر پیش از ناپدید شدن از جای خود حرکت نکرده است.

+41
رأی دهید
-51

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۲
    مهربـان - مونترال، کانادا

    شیر نکن این چیزای چرند رو
    17
    50
    شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    اصلأ هم عجیب نیست. صحنه رو از همون لحظه‌ای که دختر زشته از بغلش رد میشه کادر کادر نیگاه کنین. با اشاره سر بهش اشاره میکنه؛ بریم! اونم همون لحظه باهاش حرکت میکنه و دوربین نمیتونه بگیرش چون درست پشت سره دختر زشتس و سرعت حرکتشون با هم یکیه. درست مثل جریان خسوف و کسوف.
    117
    33
    شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف ، لهستان

    [::مهربان - مونترال، کانادا::]. حالا اینهمه به قول شما چَرَند ! هر روز در دنیا به اشتراک گذاشته می شود این هم روش ! لازم است کمی در برخی مواقع سعه ُ صدر به خرج بدهیم و یا به سادگی از آن عبور کنیم و یا به دیدهُ اغماض بنگریم !در کُل زیاد سخت نگیر!
    15
    38
    شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    انیشتین - لندن، انگلستان

    حرف شما کاملا درسته ولى اى کاش دیگران رو با برچسبهاى ناخوشایند معرفى نکنیم. به جاى خانم زشته ( که من جز زیبایى ندیدم) میشد گفت خانمى که چرخ دستى رو هل میده. نوروزتون هم پیروز 😊 [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. :) :)
    5
    111
    شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    [::انیشتین - لندن، انگلستان::]. عید شما هم مبارک. منظور خاصی نداشتم. آخه زمانی که دو دختر در موضوعی شرح داده میشوند. خوداشون بیشتر دوست دارند که از صفات ظاهریشان استفاده شود؛ که من در اینجا یکی را نسبت به دیگری گزینه گردم. حالا اگه گفته بودم خوشگله؛ وای چه حرفها که پشت سر من نمیزدند. ولی شما چه زیبایی را در او مشاهده کردید! گیسهای برس نکشیده رنگ نزده؛ آرایش نکرده و عطر نزده؟
    63
    1
    شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kshamillan - مونترال ، کانادا

    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک. این چه ادبیاتی هست که داری تازه تفکر اسلامی هم داری. یک کم با احتیاط از واژه ها استفاده کن والا جا دوری نمیره
    0
    45
    شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    Sedaghat25 - پامبیچ-فلوریدا، ایالات متحده امریکا
    شما اگر در یوتیوب سرچ کنید هزاران فیلم مثل این مینونید مشاهده کنید که ازوجود ارواح خبر میدهند خوشبختانه تکنولوژی امروزی این تصاویر رو شکار میکند و در اختیار ما قرار میدهند دیگه تصمیم گیری با ماست در مورد صحت این جریان....
    3
    1
    دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.