تعقیب و گریز هالیوودی خلافکاران توسط پلیس ایران:از شلیک با «شات‌‎گان» به سمت پلیس تا لایی‌کشی میلیمتری

خلاف‌کارانی که سعی می‌کنند در بزرگراه‌ها از دست پلیس فرار کنند و با سرعتی دیوانه‌وار به فاصله مویی در میان خودروهای دیگر "لایی می‌کشند"و پلیس نیز آنها را از همان مسیر دنبال می‌کند.
این تصاویر باورنکردنی را نه پلیس میکزیکوسیتی منتشر کرده و نه پلیس تگزاس، این تصاویر توسط پلیس ایران منتشر شده است.
در یکی از این ویدئوها، خودروی پلیس در حال تعقیب یک ماشین است. خلاف‌کارانی که با شات‌گان و کلت به سمت پلیس شلیک می‌کنند. پلیس در چند نوبت سعی می‌کند در فرصت‌های کوتاه پیش‌آمده در میان بزرگراه‌های شلوغ تهران لاستیک‌های خودروی فراری را مورد هدف قرار دهد. پلیس تنها پس از پنچر کردن دو لاستیک خودرو فراری موفق می‌شود مجرمین فراری را بازداشت کند.

+184
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    کار پلیس در این مورد عالی بود. این خلافکاران جنایت پیشه ارزش زنده بودن ندارند . پلیس باید همان لحظه او ل آنها را هدف گلوله قراردهد.
    36
    191
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    بابا این فیلم اون نشون ندید تو یوتوب آبرو ریزی بخدا. ۱۵ دقیقه آژیر پلیس تو خیابونا ندیدم یک ماشین به خودش بگه کشک. اینجا صدای آژیر را میشنوی در عرض چند ثانیه همه ماشینا میکشن رو سمت راست پارک می‌کنن که پلیس یا اورژانس یا اتشنشونی جاده خلوت در دستش باشه. خجالت آواره این طرز رانندگی‌.
    69
    77
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    IIPARSAII - هانوفر، آلمان

    بر خلاف نظر دوستان کار پلیس خیلی غیر حرفه ای بود. ۱- ابتدا پلیس باید بدون سرو صدا به تعقیب می پرداخت تا به محلی خلوت می رسیدند و جان افراد عادی و خود و حتی مجرمین به خطر نمی افتاد ۲- ماشین پلیس چسبیده به ماشین مجرمین بود که هر لحظه مجرمین می توانستند به راننده و پلیس همراه و یا اتومبیل شلیک کنند (خصوصاً مواقعی که ماشین پلیس کنار اتومیبل مجرمین بود) ۳- در اینگونه موارد معمولا پلیسی پیاده در مسیر پشت وسیله نقلیه ای به غیر از ماشین پلیس پنهان و بیشتر مواقع با فرش کردن کرکه میخی چرخ ها را از کار انداخته و یا به ندرت بعضی از مواقع با اصلحه ساچمه ای به رادیاتور شلیک کرده که با صدمه رادیاتور موتور داغ کرده و سریع از کار می افتد. در بخش محاصره و خلع صلاح هم بسیار بد و همراه با کلی خطاهای غیر حرفه ای عمل کردند که وارد اون بخش نمی شوم که مطلب به درازا کشیده می شود.
    81
    58
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Benzi - کوالالومپور، مالزی

    آفرین ولی‌ پوشش پلیس ایران خیلی‌ غیر حرفه‌‌ای هست. جلیقه دارن در صورتی‌ که سر که مهمترین عضو بدن هست بدون پوشش بود. این یعنی‌ حتا اگه یکی‌ از ساچمه‌های شات گان به سرشون بخوره احتمال مرگشون بالاست.
    11
    75
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    این اصلاً واقعی نبود و قسمتی از یک سریال بود. واقعاً بعضیا احمق هستند...آخه جز فیلم بودن این ماجرا چیز دیگه ای به ذهن آدم میرسه یه چیزی شبیه فیلم های هندی بود و اصلاً واقعیت نداشت و شک نکنید اگر واقعیت بود همون اول یک گلوله تو شیشه جلوی ماشین پلیس می زد و جالب بود طرف با اسلحه آمده بود بیرون نشونه گرفته بود و نه راننده و نه کمک راننده پلیس و حتی فیلم بردار عین خیالشون نبود و راحت نگاه میکردن..خخخ خنده دار بود
    56
    43
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    RAHSHENAS - برلین، آلمان

    پلیس ها با تمام تمرکز کارشون رو به نحو احسنت انجام دادند تمام مدت هدف پلیس پنچر کردن چرخ ماشین بود.
    10
    48
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان

    بنازم به اقتدار تون. بدون لشکر کشی‌ به غرب و شرق عالم بدون اینکه خونی از دماغ کسی‌ بیاد امثال ریگی رو مثل پشه توو هوا می‌گیرید. نمیگذارید منافق و پژاک و داعش و وهابی میدان ‌ها و بازار هامون رو منفجر کنن. زنده و پاینده باشید.امیدوارم دشمن و حسود و بدخواه تون از اینی که هستن حقیر تر و رسواتر بشن.
    39
    14
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران
    [::IIPARSAII - هانوفر، آلمان::]. شما آلمان که تشریف بردید مثل اینکه همه تجربیات جهان سوم رو هم بار کردید با خودتون بردید ! فرمودید ( ابتدا پلیس باید بدون سرو صدا به تعقیب می پرداخت تا به محلی خلوت می رسیدند ) پلیس از لحاظ قانونی تنها میتونه به صورت آشکارا بدون کمین کردن , یا به قول شما سر و صدا , مجرم رو دستگیر کنه , اگه پلیسی پشت جائی قایم شد , آژیر و چراغ ماشین خاموش بود , یا کمین کرد , پلیس مرتکب جرم شده ! که معمولا هم در ایران اتفاق میوفته ولی چون این فیلم بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت با قوانین هماهنگ بود
    19
    19
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    dinbidin - تورنتو، کانادا
    شمارشو یاد داشت میکردن شب میرفتن دم منزل با هم نوش جون میکردن این همه هول شدن الکی‌ بنزین مصرف کردن!!!. تازه کلی‌ شریک مال ،زیاد شد
    8
    18
    ‌پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    iRONiC - استکهلم، سوئد
    مسخره بازی...، دقیقه 4:55 فیلمبردار و پلیس از بغل ماشین سفید رد میشن بدون اینکه کسی‌ به آدم "تیرانداز" تو ماشین که با دایره مشخص شده بگه خرت به چند من :) :)
    9
    20
    جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    ضمن خسته نباشید به نیروی پلیس ازموقیقتان خوشحالم جدا باخطر نثارجان بوظیفه تان عمل میکنید و یک پیشنهاد.آیا بهتر نیست ماشینهای پلیس مجهز بسقف بازشو باشد تا دید و عملکرد گسترده بتواند با سارقین عمل کند؟
    8
    5
    جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    این براى الان نیست که اینو چند ماه پیش تو یوتیوب دیدم !! چرا الان رسانه ایى کردنش رو خدا میدونه !!
    1
    11
    جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    کاملا مصنوعی، ناشیانه و مسخره. و این به خاطر ایجاد وحشت در مردمه
    5
    13
    جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    نقل از یک کاربر نادان :. 1- شب اعدام محکومین مختلف با هم خیلی فرق داره , گروه اول , محکوم به قصاص , این افراد بهترین شرایط رو دارن , ۲۴ ساعت آخر به انفرادی برده میشن , اجازه غذا خوردن تا ۸ ساعت قبل از مراسم رو دارن , تنقیه میشن و پای چوبه دار ممکنه بخشیده بشن , یا اگر جان سالم به در برد , آزاد بشن , بعد از مراسم این افراد به شکل عادی غسل میت و دفن میشن گروه دوم , محکوم به اعدام , این افراد اگر تنها قانون اونها رو به مرگ محکوم کرده شرایط مشابهی دارن با این تفاوت که رهایی در کار نیست , اعدام انقدر تکرار میشه تا محکوم جان بده , گروه دیگر افرادی هستن که علاوه بر قانون , شرع هم اونها رو مستحق مرگ میدونه , این افراد رود ه هاشون تنقیه میشه , معده شستشو داده میشه و چون این افراد غسل میت بر اونها جایز نیست , در شب آخر , فرد زنده رو به همان شکل میت غسل میکنن , صدر و کافور میزن و راهی مراسم سنگسار یا دار میکنن . ( ادامه مزخرفات ) و در انتها : شک دارین این دین جهان شموله ؟
    15
    5
    جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد
    چه قدر تو این سایت پلیس وجود داره !بعضى ها سواد قضیه رو ندارند اظهار نظر میکنند و شعور ساکت شدن هم ندارند ! وقتى پلیس بودى میفهمى چهقدر کار طاقت فرسا و با جون بازى کردنه در مقابل ادمهاى که همه جور ه تورو مورد تهدید جانى قرار میدهند !!
    5
    7
    جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    lehrte - هانوفر، آلمان
    این ویدیو را معلومه که خود نیروی انتظامی ساخته برای نشان دادن اقتدارش وگرنه نیروی مفتخور اسلامی فقط میتونه زنو بچه مردم تو خیابان بزنه یا از دیوار بره بالا دیش ماهواره رو بندازه پایین....
    6
    11
    جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    petrick - اشدود، اسرائیل
    کار پلیس خیلی بجا و درست بود
    4
    9
    جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::iRONiC - استکهلم، سوئد::]. [::kasra persia - لندن، انگلستان::]. [::lehrte - هانوفر، آلمان::]. [::paksan - ایران، ایران::]. ممنون از مزاحتون ! مرسى شادمون کردین !! تو اتوبان تیر اندازى ، لایى کشى هر ان امکان تصادف ، لاستیک ماکسبما رو زدن داره پنچر به راهه خودش ادامه میده ، ماشین بدون اختیار بعد از پنچر شدن داره زیگزاگ میره !! تیرا ندازى مکررا !! اونوقت فیلم بازى میکنن ؟؟؟ البته به این نیست که کجا زندگى میکنى ! به اینه که خودت کى هستى ! چه منطقى دارى !! دل خوش از رژیم ندارم ولى کور و نیستم که نتونم تشخیص بدم این ساختگیه یا واقعى ! هم تو ژاپن اینجور چیزا رو دیدم هم تو امریکا و هم تو ایران !! از رژیم متنفرى ، باش !! ولى از رو احساس نظر نده !! براتون ارزوى بهترینها رو دارم ! همه اشتباه میکنن !! هیچکس کامل نیست !! سلامت باشین !! .
    1
    3
    شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    کاره پلیس عالی بودش ، اگه اینجا بودش حتما کشته و زخمی داشت
    0
    2
    یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.