کمک رضا صادقی به دختر ملی پوش راگبی ایران

رضا صادقی در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و خبر از کمک به سارا عبدالملکی بازیکن تیم ملی راگبی داد.
آخرین نیوز: سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی، بازیکن و مربی هندبال و دانشجوی رشته تربیت بدنی که 29 دی‌ماه در راه بازگشت از کرمانشاه به تهران دچار سانحه تصادف شد و در بیمارستان بستری شد.
رضا صادقی در پی این اتفاق در صفحه خود نوشت:
 
سلام به همه جانانم ..
 
چند وقت پیش با همراهی شما عزیزانم به واسطه البوم اینترنتی شب بارونی مبلغی جمع شد که با نیت کمک به کودکان کار برای بحث تحصیلشون بود ، که طبق پیگیریها و تصمیم گیریها قرار شد برای بحث عید این کودکان حرکتی انجام بدیم چون از زمان مدرسه فاصله گرفته بودیم و نیازهاشون تهیه شده بود ، غرض از این حرفها این بود که تصمیم گرفتم مبلغ پنج میلیون برای کمک به این دختر خندان و جوون ایرانی تقدیم کنیم ، چون این پول با مشارکت شما یارانم بود خواستم بدونید و در جریانش باشید .... این دختر جوون و زیبا اسمش سارا عبدالملکیه. بیست و دو سالشه و تا دو هفته پیش عضو تیم ملی راگبی ایران بوده. گفتم بوده چون دو هفته پیش یک تصادف شدیدی کرده که بر اثر اون دستاش شکسته، جمجمه اش آسیب دیده، دنده هاش شکسته و ریه اش رو سوراخ کرده و باعث عفونت شدید ریه اش شده و مهره هاش شکسته و توی نخاعش فرو رفته و احتمال داره که قطع نخاع بشه... سارا الان توی بیمارستان آسیای تهران بستریه و خانواده اش توانایی پرداخت بیشتر از صد میلیون تومن هزینه های جراحی های اون رو ندارن...
مبلغ ویژه و قابل توجهی نیست اما شاید لبخند سارار و برگردونه .... نه این مبلغ به تنهایی که کمک تک تک شما مردم با غیرت ایرانی .... مراحل تحویل این مبلغ رو به اطلاعتون میرسونم حتما چون دستهای شما در کار بود و هست.
+154
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    fariba azizi - پاناما سیتی، پاناما

    متنو ۱۰۰۰ بار خوندم ،فکر کردم شاید ۵۰ میلیون باشه من اشتباهی‌ میخونم ۵ میلیون ..لطف کردی ۵ میلیون!!!! خجالت داره،،میشه ۱۳۰۰ دلار،،فکر کنم اگه شماره حساب بزارن از همین عزیزان ایرانیان یوکی،،(اره شمارو میگم که دارین اینو میخونین) ۱۰ برابره این جم بشه،،, ۵ میلیون،،‌ها ها
    4
    43
    شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    londonlondon - لندن، انگلستان

    دوست عزیز آقای صادقی ۵ میلیون اونم مردم دادن شما میتونی‌ پول یکی‌ از کنسرت‌ها تونو‌ کمک کنی‌ بهتر نبود تا ۵ میلیون که پول یه قرص اون هم نیست بدی هنرمند مردمی !!!!!!
    2
    26
    شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    مدافع حق - مادرید، اسپانیا
    عجب مردمى هستیم مگه طلبکاریم یا این اقاى صادقى بدهکار کسى هست یه گل ریزون بوده به نیت بچه هاى کار. پولى جمع شده حالا اونا تو اولویت نیستن .صلاح دونستن خرج این دختر کنن .حتى ناچیز بد کرده؟شما هم که درامدت زیر ٢٠٠٠€ نیست استین بالا بزن فقط یک روز حقوق یا درامدت رو تو کار خیر صرف کن .
    5
    7
    یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.