ماندانا کریمی، مانکن و بازیگر ۲۷ساله ایرانی که در هند می درخشد!

 ماندانا کریمی مدل و بازیگر سرشناس ایرانی است که در کشور هند به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده است. در ادامه با بیوگرافی ماندانا کریمی آشنا می شوید.
 
منیژه کریمی دختر ایرانی است که این روزها در هند به شهرت رسیده است. منیژه که با نام ماندانا کریمی شناخته می شود در سال 1988 در تهران بدنیا آمد.
 
پدر او رضا کریمی یک هندی الاصل و مادرش صبا کریمی یک زن ایرانی بود.
 
ماندانا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که در کودکی برای دیدن اقوام پدری اش بسیار به هند سفر می کرده و زمانی که وارد حرفه مدلینگ می شود پیشنهادات زیادی برای کار در این کشور داشته است.

ماندانا کریمی
ماندانا کریمی از سال 2010 فعالیت خود را به عنوان مدل آغاز می کند و به مدت سه ماه برای انجام پروژه ای به هند می رود و همزمان با شرکت های مختلفی در زمینه مد در سراسر دنیا همکاری می کند.
او سرانجام در سال 2013 تصمیم می گیرد که بطور کامل به هند مهاجرت کرده و به عنوان بازیگر فعالیت خود را آغاز کند.
 او در فیلم های زیادی بازی کرده از جمله Bhaag Johnny و ... اما بیشتر فعالیت های ماندانا مربوط به حضور در تبلیغات تلویزیونی است که در کنار شاهرخ خان, سیف علی خان, کارینا کاپور و ... نقش آفرینی کرده است.
در هند ماندانا را با کاترینا کایف بازیگر هندی-انگلیسی مقایسه می کنند و معتقدند که ماندانا به مانند کاترینا به موفقیت خواهد رسید.
ماندانا در سمت راست و کاترینا در سمت چپ
+218
رأی دهید
-33

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    dook - دبی، امارات متحده عربی

    تو ایران هم از دخترها و زن و بچه مردم براى کیف کردن از آنها دفتر صیغه زدند. واقعا اسم ایرانى را به لجن کشیدن .
    142
    55
    جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران

    خانم ماندانا کریمی جلوه بارز یک هنرمند خوش استایل- زیبا-خلاق واینده نگر.امیدوارم روزی به اوج قله شهرت برسند.برایشان ارزوی موفقیت دارم.
    59
    138
    جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    [::dook - دبی، امارات متحده عربی::]. تو حالا چرا حسودی میکنی گودرز رو به شقایق ربط میدی؟ ها زیبایی این زن و هنرش مثل برج الخلیفه (خلیفه کجا و برای چند قرن بماند) قابل خرید نیست؟ بین یک خانم زیبا و هنرمند و یک فاحشه بین زمین تا آسمون فاصله است. زنو اگر تو کیسه هم بکنی زیباییش بالاخره هویدا میشه و همه هم قرار نیست سر سجاده باشن زندگی حقایق و زیباییهای داره که باید توسط هنرمندا به تصویر و تجسم کشیده بشه این خانم هم همینطوره و لذت بردن از زیبایی لذت از فحشا نیست در فحشا کسی رو بخاطر لذت خودت تحقیر و نابود میکنی اما در هنر از چیزی لذت میبری اما اون نابود نمی شه بلکه ماندگار میشه و بلکه رشد هم میکنه. ننگین دیدن زیبایی و آلت سکس دیدنش تنها در ذهن انسان ناکامل شکل میگیره و مانند اینه که من اگر یک پرنده زیبا ببینم سریع یاد کباب کردنش بیفتم باید یاد بگیرم موقع کباب کباب بخورم موقع زیبایی هم از زیبایی لذت ببرم و تحسینش کنم (با فروتنی خیلی عامی گفتم). چیزی که حکومت الان انجام میده کباب کردن زیباییه تا زیبایی رشد نکنه و اون بتونه به کار خودش که زشتیه ادامه بده.
    32
    41
    شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    [::dook - دبی، امارات متحده عربی::]. به قول این دوستمون ... به شقیقه چه ربطی‌ داره؟!؟! کامنت ات نشون میده که سنی هستی‌. شما اهل سنت خیلی‌ وقت بوده که طشت رسوایی تون افتاده بوده که ما خبر نداشتیم. اگه این خانم جهاد نکاحی میشد، صدات در نمی‌آمد و خوشت میامد! زنهای جهاد نکاحی ساعتی‌ دست به دست میشن که ! همجنس گرائی هم که اگر واسه دادن روحیه به تروریست‌ها و جهادی‌ها باشه واسه فاعل کار حلال اعلام شده. خوردن گوشت ...هم رو حلال اعلام کردید. کسب روزی از مواد مخدر در شرق و مشروبات الکلی‌ در غرب ایران واسه شما اهل سنت حتما حلال اعلام شده که ما خبر نداریم. زن ایرانی‌ به خاطر احتیاجات مالیش تن به این مساله میده. جهاد نکاحی‌ها که از کشور‌های مرفه اروپایی واسه تن فروشی میان خاور میانه !
    25
    19
    شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.