سیستم‌های صوتی وحشتناک بر روی ماشین جوانان در تهران!

+29
رأی دهید
-51

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    متاسفانه در ایران هیچ تفریح خاصی برا نسل جوان نیست اینه که به این چیزای بی خودی رو اوردن حالا از دور دور کردن بگیر تا خرید ماشین های اخرین مدل برا پز دادن و مواد کشیدن و غیره. زمانیکه تمامی ارزشها در یه مملکت بشه پول نمیشه توقع داشت نسل جوان مملکت پیشرفت کنه و درست جوانی کنه.
    17
    76
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

    [::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. دوست عزیز، در کشور‌های اروپایی هم تفریح جوان نوشیدن مشروب تا خرخره، از خود بیخود شدن، کشیدن ماریجوانا، ادرار در معابر عمومی‌ و کر شدن در کنسرتهای موسیقی‌ هست. تفریحات سالم همه جا هست، چه در ایران، چه در اروپا. کوه نوردی، کمپینگ، فوتبال، پیکنیک، تخته نرد، حکم، ماهیگیری، شعر خوانی، نقاشی، سینما و غیره که خرج خاصی‌ هم نداره. مساله این هست که جوانان در همه جای دنیا دنبال تفریح نیستند، دنبال وقت گذراندن هستند، اون هم به بد‌ترین شکل. تفریح در ایران هم هست. تفریح فقط مشروب و پایین تنه نیست. طبیعت خوب ایران، آب و هوای مناسب، دیدنیهای زیاد، فقط آدم اهلش می‌خواد که بهترین تفریحات رو داشته باشه.
    15
    65
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - پوزنان، لهستان

    [::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. با شما موافقم ! خیلی تفریحات وسرگرمی های دیگر هم هست ولی خیلی ها از آنجا که -قبلا هم نوشتم - به قِر و دَک و پُز و میزانپلی! و مُد فشن ! خود اهمیت می دهند فقط تفریحات شان این شده که دوُر دور کنند و داشته های خودشان را به رُخ این و آن بکشند! انهایی که دارند حرص می زنند و نفعی از زندگی عادی نمی برند و آنهایی که ندارند با حسرت به اینها نگاه می کنند !دنیای ما وارونه شده است !
    8
    38
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان
    بعضیها در همه جیز افراط میکنند حالا از نوع نوشیدنی کشیدنی فشن و یا هر چیز دیگه همه چیز در حد تعادل باشه اگه هم نادرست باشه فقط خودش درگیر میشه نه اطرافیان
    1
    20
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

    [::دایره مینا - کراکف ، لهستان::]. هموطن خوبم، اجازه بده یک خاطره برای شما تعریف کنم. اون موقعه‌ها که ما ایران بودیم، ماشین رو بر می‌داشتیم با دوستان میرفتیم لواسانات، یا دماوند و در راه با آهنگهای گانز ن رزز مجانی‌ صفا میکردیم. در اینجا سال 2010 گانز ن رزز اومد در همین بیرمنگهام، الجی آرنا من هم 60 پوند دادم بلیط گرفتم و رفتم. بماند که آقای خواننده 1 ساعت دیر آمد و یکشنبه شب بود و قطار هم تعطیل شد و 20 پوند اضافه دادم به تاکسی تا از فرودگاه بیام مرکز شهر. نه تنها از موسیقی‌ در کنسرت لذتی نبرد‌م از فرط بلندی صدا، 2 هفته هم گوش هام ناشنوا بود. یاد ایران افتادم که با دوستان چقدر خوش می‌گذشت و ما قدرش رو نمیدونستیم. بهترین ویسکی اینجا بدون دوستان گرانقدر، مزه یه جرعه عرق سگی‌ ایران رو هم نمیده. میگن کجا خوشه، آنجا که دل خوشه.
    6
    27
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - پوزنان، لهستان
    [::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. عزیزم البته بستگی به این دارد که دنیا را چگونه ببینید !بنده به شخصه به فلسفهُ جهان وطنی اعتقاد دارم و مطمئن هستم که همهُ مردم دنیا فارغ از نگرش ها و دیدگاههایشان اگر سیستم های حکومتی و بالطبع سیستم های پلیسی-شاید از سه چهار هزار سال قبل به اینورحاکمان و جلادان و غلامان - نبود مردم دنیا همیشه به نحوی همدیگر را به خوبی تحمل می کردند و به هم همیشه و در همه حالی کمک می کردند و این بسته به ملیت و نژاد ندارد ! البته کمی هم فرهنگ و تفاوت فرهنگی در ایجاد صمیمیت ها نقش دارد اما خیلی نقش پُررنگی ندارد و می توان با سایرین به خوبی کنار آمد و از تفاوت ها و شباهتها لذت کافی و وافی را برد! به هر حال چیزی که مشهود است این است که خیلی از غربی ها-حتی در محل کار- شاید دوستی نکنند اما کاملا دوستانه برخورد می کنند و این را به شخصه تجربه کرده ام !
    11
    4
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    جهان سومی‌‌های ندید بدید و ترحم بر انگیز . یعنی مردم تو ایران قشنگ دارن از نظر فرهنگی‌ عقب گرد می‌کنن . عقده تا کجا ؟؟؟؟ امیدوارم دیگه نگید اینم تقصیر آخوند هاست . هیچ ربطی‌ نداره عزیز من این فرهنگ خود مردمه که آخوند‌ها از دلش اومدن بیرون . اصلا شما حرف زدن اینا رو ببینین . من تا وقتی‌ ایران بودم آدما یه جور دیگه حرف میزدن الان همه مثل لات‌ها و بی‌ سرو پاها چرا حرف میزنن ؟؟؟
    4
    20
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    sohane qom - قم، ایران
    ایران همیشه ۱۵ سال از جاهای دیگه عقبه، این کارها ۱۵ سال پیش تو تورنتو و آمریکا مد بود
    9
    7
    دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.