نامزد سوشا مکانی جرمش را سنگین تر کرد

یک روز قبل از دستگیری سوشا مکانی، این دروازه بان  همراه با مردی به فدراسیون فوتبال رفت و مدعی شد این مرد پدر نامزدش است.
 
مسئولان حراست فدراسیون هم حرف سوشا را باور کردند و گفتند پدر یکی از دختران که عکس هایش همراه سوشا لو رفته تایید کرد این دختر نامزد اوست.
 
فردای دستگیری سوشا هم یکی از دختران، در اینستاگرام خود نوشت: «من نامزد سوشا هستم و آنهایی که با زندگی همسر آینده ام بازی کردند را نمی بخشم.»
 
اما حالا خبر می رسد نه آن دختر نامزد سوشاست و نه آن مرد پدر نامزدش بود!
به گزارش رادنیوز، گفته می شود آن دختر نامزد تقلبی سوشاست و آن مرد هم از روزی که سوشا دستگیر شد، در دسترس نیست و گویا از ترس بازداشت، متواری شده است!
 
یک منبع آگاه گفت همین نامزد تقلبی و آن پدر دروغین نامزد تقلبی جرم سوشا را بیشتر کرده اند.
+89
رأی دهید
-29

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    تکلیف متهمان اسیدپاشی و قاتلین بسیجی ستار بهشتی چی شد؟ یادم نبود خامنه ای (شاه اسماعیل) گفته کشش ندید. دنیا داره کجا میره بعدش مشکلات ایران چی هست.
    12
    238
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    کسی که شاخ و شونه ی الکی بکشه واسه همه اینجوری میشه که شاخشو میشکنن . یه جوری تو زمین راه میرفت که انگار هم خوشگل ترین بازیکنه هم بهترین بازیکن . با همه هم دع
    61
    82
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

    هاهاها، چقدر بعضی‌ از هموطن‌های عزیز سر این مساله تو همین سایت به بقیه ایرانیها بد و بیراه گفتند و هر چی‌ دل‌ تنگشون خواست به زبان آوردن، بدون اینکه از کم و کیف این قضیه اطلاع داشته باشند. اما عجب ساده لوح هستیم ها! نه؟ هر حرفی‌ رو سریع باور می‌کنیم و سریع واکنش نشون میدیم. با اینکه میدونم مردم خیلی‌ خوبی‌ هستیم، ولی‌ متاسفانه احساسات ما اغلب بر منطقمون غلبه داره. من اگر نامزد داشتم، هیچ وقت عکس هارو در اینترنت آپلود نمیکردم، آپلود یعنی‌ به اشتراک گذاری. وضع و حال اون دختر‌ها در عکسها هم معلوم و مشخص بود. باز هم میگم، سر این جور مسائل به ملت خودتون توهین نکنید.
    8
    68
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    خب نبود! آقا دروازبان ما مرد که هست! پوستو استخونو قلبو احساس که داره! سنگ که نیست! آدمه بابا آدم! نه از دیوار خونه کسی بالا رفت! نه تیری شلیک کرد ونه یقه کسی رو به زور گرفت! ملا ها انقدر تو مغز بعضی ها جفنگ پر کردن ، رابطه یک دختر و پسر شده جرم!!! داعشی قرون وسطائی زد به ایرانو ایرانی! زیر منبر چهار تا ملای دوزاری نشستن این بدبختی ها رآ هم با خودش میاره! لختو پتی به قول برادران عرعرزشی تو دنیای کفر بالا و پائین میرن! انگار بدبختیش نسیب ایرانی میشه! جمع کنین این کلاهبرداری ها رو !!!
    27
    119
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hamidla - هامبورگ، آلمان

    آخر این چه دینی است که به پا یین و بالای انسان کار دارد.
    6
    79
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا

    اصلا نمیتونم باور کنم که یه جایی تو دنیا هست که اگه یه دختر و یه پسر غریبه غریبه همو بغل کنن عکس بندازن جرم حساب می‌شه یعنی‌ هیچوقت نمیتونم اینو بفهمم.
    10
    82
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    برجعلی - کلن، آلمان

    باید با کسانی‌ که با آبروی دختر‌های بی‌ گناه و بی‌ تجربه اینطور بازی میکنند، از اعتماد اونا استفاده میکنند و فقط به خاطر نشون دادن خودشون آینده و زندگی‌ اونا رو تباه میکنند، بدون هیچ گذشتی برخورد بشه .
    41
    13
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bulgaria - اندن، بلژیک

    یک روز مجری تلویزیون، یک روز چرخنده، یک روز......... و حالا خانم بازی فوتبالیست، بابا این چیزارو وال کن اصلا دنیا و مشکلات مردم ایران رو ولن کن در حال حاضر مهم اینه که بگی‌ جیبوتی کجاست.
    2
    35
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    omidnaomid - بروکسل، بلژیک

    [::برجعلی - کلن، آلمان::]. تمام شد !حالا دیگه تمام مشکلات کشور حل شد ورفت.حالا این چند تا خانواده رو آبروشون نبرن ول نمی کنن.حالا خواسته یا ندونسته یه کاری کردنند ،بابا اصلاً اعدامشون کنید!
    4
    27
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا
    [::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. الان یعنی به خاطر طرز راه رفتنش یا اینکه فکر میکرد خوشگله ....دلت خنک شد این بلا سرش اومده ???? واقعا عقده وجود بعضی ها رو پر کرده ! خدا شفات بده !
    3
    21
    ‌پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.