فال روز شنبه ۲۶ دسامبر - ۵ دی

 فروردین
 
دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می دهید می تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می شود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می کنید دارد.
فال حافظ
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش
 
اردیبهشت
 
امروز زمان آن رسیده که بیشتر به خودتان توجه نشان دهید و بیش از گذشته روی سلامت خود تاکید داشته باشید. سعی کنید از فرصت و انرژی های خوبی که امرزو کائنات برایتان در نظر گرفته، برای حضور بیشتر در کنار خانواده استفاده کنید. انرژی جسمانی شما امروز زیاد است و فرصت خوبی برای ورزش کردن یا انجام کارهای گروهی است.
فال حافظ
اگر به باده مشکین دلم کشد شاید***که بوی خیر ز زهد ریا نمی آید
جهانیان همه گر منع من کنند از عشق***من آن کنم که خداوندگار فرماید
تعبیر: اگر از دستور خدا عتاب کنی و به بندگان خدا ریا کنی همه کس و همه چیز از تو دور می شوند. طمع به مال مردم نکن که اگر مردم تو را ببخشند خدا تو را نمی بخشد پس با خدا باش. حلقه ی در خانه ی خدا را بگیر تا خدا تو را به حلقه ی یار برساند و از بلاها رهایی یابی و دل خسته ات آرام گیرد.
 
 خرداد
 
شاید احساس کنید زندگی مانند گذر کردن از بیابانی خشک است، اما امروز بالاخره به آب و آبادی خواهید رسید. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. خواهید دید برخی از افرادی که طی چند هفته گذشته با آنها آشنا شده اید بسیار جالب تر از آنی هستند که در ابتدا فکر می کردید. شما می توانید آن ویژگی های شخصیتی که مانع از پیشرفتتان می شوند را عوض کنید، کافی است تصمیم بگیرید. امروز ممکن است عشقتان با یک غافلگیری خوشایند در منزل منتظرتان باشد. اگر او را خیلی خوب می شناسید و می دانید عمرا اهل چنین کارهایی نیست چرا شما برای غافلگیر و خوشحال کردن او پا پیش نمی گذارید؟
فال حافظ
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی
در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی
تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.
 
تیر
 
امروز در مرکز توجه خواهید بود و قدرت بیان بسیار بالایی خواهید داشت. می توانید به سادگی اطرافیان را جذب کرده و آنها را تحت تأثیر قرار دهید. به طوری که می توانید به راحتی بحث را در هر جمعی کنترل کنید و یا حتی در یک جلسه سخنرانی کنید. بهتر است امروز بدون برنامه ریزی به دوست اجتماعی خود ابراز عشق نکنید، نتیجه خوبی برای این کار پیش بینی نمی شود. مواظب رمز کارت و گذرواژه ایمیل خود باشید. انتظارات زیادی از شریک زندگی خود دارید و استانداردهای بالایی را در این رابطه برای خود تعیین کرده اید. با نامزد خود حرف بزنید و مرزها را در رابطه تان مشخص کنید. ببینید آیا به زندگی از یک دریچه نگاه می کنید؟
فال حافظ
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست
تعبیر:  چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
مرداد
 
شخصی که شما دنبالش می گشتید امروز می تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی ای را دریافت کرده اید که افق های فکریتان را گسترده می سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.
فال حافظ
خدا را کم نشین با خرقه پوشان***رخ از رندان بی سامان مپوشان
در این خرقه بسی آلودگی هست***خوشا وقت قبای می فروشان
تعبیر: هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.
 
شهریور
 
امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می شود ولی تمرین های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.
فال حافظ
دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر: دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.
 
مهر
 
امروز سرشار از شور و هیجان هستید. زمانی که باید حواستان را به کارتان بدهید می بینید که مشغول بازیگوشی هستید و کارها را پشت گوش می اندازید. شما معمولا آدمی نیستید که تصمیمات ناگهانی بگیرید و یا بی احتیاط عمل کنید، اما اگر امروز این احساس را دارید خودتان را آزاد بگذارید و از منطقه امن خود خارج شوید، به شرطی که حواستان باشد تصمیماتی که اثری دائمی دارند نگیرید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید جسور باشید و خواسته هایتان را بیان کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید
فال حافظ
در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است
جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی بدل است
تعبیر: قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.
 
آبان
 
شما معمولا عادت دارید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام دهید، اما این هفته کار گروهی برای شما معجزه خواهد کرد. یادتان باشد که زمانی که لشکری با خود همراه داشته باشید شکست ناپذیر خواهید شد. کارهایی که امروز می کنید و تصمیماتی که می گیرید هم برای شما و هم دیگران سودمند خواهند بود. به حرف های دیگران خوب گوش کنید چرا که ممکن است موقعیت های خوبی در میان سخنان آنان برای شما نهفته باشد. اگر رازی دارید که دلتان می خواهد با کسی در میان بگذارید بهتر است دست نگه دارید و جلوی دهانتان را بگیرید. از امروز تا سه هفته بهتر است برای شروع روابط عاطفی جدید اقدام نکنید و اگر چنین قصدی دارید قبل از انجام هر کاری خوب در مورد طرف مقابل تحقیق کنید.
فال حافظ
عشق تو نهال حیرت آمد***وصل تو کمال حیرت آمد
بس غرقه حال وصل کآخر***هم بر سر حال حیرت آمد
تعبیر: با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.
 
آذر
 
شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.
فال حافظ
صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری***به یادگار بمانی که بوی او داری
دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست***توان به دست تو دادن گرش نکو داری
تعبیر: با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است اگر می واهید گمشده ی خودتان را پیدا کنید بیشتر جستجو کنید.
 
دی
 
امروز شانس با شما یار است. حسابی می توانید خودتان را در دل اطرافیان جا کنید. البته باید از سطحی نگری و سطحی بودن دست بردارید. مهربانی و درک دیگران باعث می شود تا بیشتر دوستتان داشته باشند. کاری که احساس می کنید درست است را انجام دهید. امروز خودتان باشید و از بیان ایده هایتان با صدای بلند هیچ هراسی نداشته باشید. مطمئن باشید هر کسی طرح های خاص خود را دارد که در موقعیت های ویژه ای ارزش و اعتبار پیدا می کنند.
فال حافظ
رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی
مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی
تعبیر: هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند.
 
بهمن
 
آیا احساس می کنید انرژی زیادی دارید؟ همین طور هم هست. از انرژی های امروز برای انجام کارهای جدید بهره بگیرید. در زندگی عادی خود تغییر ایجاد کنید حتی اگر این تغییرها جزئی و کوچک هستند. مثلا حتی می توانید در ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما باشد. البته این را به یاد داشته باشید پیش از انجام هر کاری درست و دقیق به نتیجه آن فکر کنید تا مبادا پشیمان شوید.
فال حافظ
خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم***شطح و طامات به بازار خرافات بریم
سوی رندان قلندر به ره آورد سفر***دلق بسطامی و سجاده طامات بریم
تعبیر: عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید، علیرغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هر چند که ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانیتان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند.
 
اسفند
 
آیا نیازهای درونی خود را نادیده می گیرید؟ امروز به خودتان فرصت دهید تا به دنیای درونی و فکر و خیال هایتان سفر کنید و ببینید از دنیا و ارتباط های خود چه می خواهید؟ آیا توانسته اید آنها را برآورده کنید. این را مطمئن باشید که خلاقیت شما همیشه زیاد است و فقط باید به آن ایمان داشته باشید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از دیگران مشورت فکری بگیرید. در جمع هایی حاضر شوید که به شما الهام می دهند و می توانید روی نظراتشان حساب کنید.
فال حافظ
بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم
در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم
تعبیر: مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند
+8
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.