"قاتل خلبان روسی عضو گروه ملی گرای افراطی گرگهای خاکستری ترکیه است"

شبکه خبری راشاتودی ساعتی پیش قاتل خلبان بمب افکن روسی را که توسط جنگنده های ترکیه سرنگون شده بود معرفی کرد.
 
صفحه خبری این شبکه تلویزیونی در توئیتر نوشت: قاتل خلبان روس یک ملی گرای افراطی اهل ترکیه بوده است.
 
در واقع فرمانده ترکمن سوری تباری که پیشتر به عنوان قاتل خلبان روسی معرفی شد شهروند ترکیه است و نام او آلپ ارسلان چلیک است.
 
آلپ ارسلان چلیک گفت که او همرزمانش خلبان روسی را در هوا هنگامی که با چتر نجات در حال فرود بود به رگبار بستند و او را کشتند. اگر ادعای آلپ ارسلان چلیک درست باشد طبق کنوانسیون ژنو عمل او جنایت جنگی محسوب میشود.
 
راشیا تودی گفته است آلپ ارسلان چلیک که هم اکنون معاون فرمانده لشگر ترکمن سوریه است، پسر شهردار کبان در استان الازیگ ترکیه است.
 
همچنین کاشف بعمل آمده است که آلپ ارسلان عضو گروه ملی گرای افراطی گرگهای خاکستری است که جنایت های زیادی را از اوایل دهه هفتاد مرتکب شده اند.

+93
رأی دهید
-48

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    روانشناس مشاور - تهران، ایران

    قابل توجه کاربر uk aliازلیورپول انگلستان که همیشه سنگ دفاع از حکومت فاشیستی عثمانی رابه سینه می زنی! حالا به شما ثابت شد که ترکیه حامی اصلی گروه داعش می باشد یا خیر! هنوزفکرمی کنی پان تورکها فرشته نجات وامیدبخش مردم خاورمیانه هستند؟؟!! چرا باید گروههای افراطی وفادار به اردوغان جنگنده روسی که ماموریت حمله به داعش رابرعهده دارد ازروی عمد هدف قرار دهند؟؟!! وخلبان نگون بخت ان را چنین بی رحمانه به قتل برسانند!!! فکرنمیکنی که سرت را مانند کبک زیربرف کرده ای؟! ایا درک حقایق و واقعیات تا این حد برای شما سخت است؟؟!! هنوز اصرار داری مرا ضد ترک قلمداد کنی؟ کامنت قبلی شما در مورد خبر محرومیت ترکیه به گفته اردوغان سراسر توهین وفحاشی به من بود لیکن من ازپاسخ به شما امتناع کردم زیرا اولا شان وشخصیت یک روانشناس ایجاب می کند تااز بحث ومجادله با انسانی متوهم ودارای ذهنی اشفته چون شما پرهیزکند درثانی ماهیت عملکرد دولت ترکیه از زمان شکل گیری داعش که همواره مبتنی برحمایت ازاین گروه بوده جای بحثی باقی نمی گذارد! امید که با خواندن این خبرجدید کمی وجدانتان بیدارشود!
    38
    299
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    از قیافه هاشون بوی خون و نفرت و آدمکشی فوران میکنه .
    24
    241
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سوسیالیسم راه رهاییست - واشنگتن، ایالات متحده امریکا

    بوی ناسیونالیسم ُ بوی فاشسیم ُ بوی کثافت.........
    31
    220
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    این فضولات حیوانی را باید از جامعه های انسانی دور کرد و درجائی دفن کرد که بوی مشمعز کننده آنها مشام انسانها را ناراحت نکند.کسی که به یک اسیر خلع سلاح شده رحم نکند از حیوان درنده خو بیرحم تر است.گرگهای خاکتری . سیاه . سفید . سیاه جامه گان داعش ومجاهدین خائن همه از یک قماشند فقط نام گروهشان فرق میکند.
    24
    223
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    اینم از اثباتِ همکاریِ اردک خان با داعش و تروریست‌ها . اردک جان ، ترا به " شرفِ ملت ترک " !!!!!۱ قسم میدهیم که استعفا بدهی‌. بالاخره ادعایِ ارامنه به عنوانِ اولین ملتی که ۲ سال پیش الام کردند داعش ( گروهِ الزرقاوی در آن زمان ) با استفاده از مرزِ ترکیه و با حمایتِ دولتِ اردک خان واردِ روستایِ کسابِ سوریه شده و دست به قتلِ عام زده ثابت شد، ۱۰۰ سال بعد از قتلِ عامِ ارامنه ، اکنون جهان چهره کثیفِ این عربهای تجاوز شده به دستِ مغولان را بیشتر می‌شناسد ، فکر کن مخلوطِ مغول و عرب که مثلمان هم باشد چه کثافتی میشود .
    17
    152
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    خلبانی که آنها را بمب باران می کند چه انتظامی توان داشت ، هموطنان عاشق روسیه ناراحت شده اند ، بزودی روی دیگر روس را خواهید دید و از قضاوت و جانب داری یک طرفه از روس خیلی پشیمان خواهید شد ، شماها بیمار هستید چون روی عقده عمل می کنید و هر کس که با عرب و ترک دشمن هست او را ستایش می کنید در واقع عرب و ترک سپر شما بود ه و بودن شما به بودن عرب و ترک بستگی دارد . یاد بگیرید با عقل قضاوت کنید ، دوست و دشمن را بشناسید و تعصب را کنار بگذارید که روزی همان ترک و عرب اگر با شما درگیر شوند دیگر چیزی نخواهید داشت . چون بقای شما در اتحاد با ترک و عرب هست .
    260
    44
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    روان شناس ، مشاور _ کشتار زن و بچه و مردم بی گنها ه ترکمن در مرز ترکیه که صد ها فرسخ با داعش فاصله دارد پس چرا چشم دید نداری ، آنها انسان نیستند؟ شماها ماشاءالله همیشه طرفدار طرف قوی هستید نه حقیقت، انسان ها همه برابر نه بحساب نژاد اصیل آریایی شاهزاده و نجیب ایرانی باشد چه ترکمن آواره از جنگ سوریه ، در برابر خدا هر دو یکی هستند ولی در برابر شما آنها آدم نیستند چون ترک هستند و شما از آنها نفرت دارید ! این نفرت شما گریبانگیر وطن ما خواهد شد چون افکار داعشی و طالبانی همین هست و مطمئنا بازنده اصلی شما خواهید بود نه دیگران که از خود در مقابل فاشیست دفاع می کنند .
    237
    38
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    شما کشته شدن یک خلبان را دیدید و ناراحت شدید و من هم محکوم می کنم ولی چرا 40 هزار آواره ترکمن در مرز ترکیه در کوه و بیابان در وسط زمستان ندیدی، چرا هزاران تکه پارچه زن و بچه را در بمباران و کشتار پاسداران ایران از راه زمینی را ندیدی ؟ چرا بجای داعش با ترکمن ها ی ضد داعش و اسد درگیر هستند ؟ چرا در جریان کوبانی یقه پاره می کردید و می گفتید این مسئله انسانیت هست باید محکوم کنی ، مسئله را سیاسی نکنید ، ساکت هستید ؟ چون کرد همنژاد تو هست آدم حساب می شود ؟
    219
    42
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    [::روانشناس مشاور - تهران، ایران::]. گرامی،این یوکی علی خود خوب میداند که چه میخواهد،شما فک کردی او به دنبال انسانیت و زندگی مسالمت آمیز با اقوام است؟!! او و بقیه پانچه ترکها بارها اینجا اعلام کرده اند که ذاتا از قلدریهای اجداد عثمانیشان احسلس غرور میکنند و وحشگری و نامردی و ستمگری شاهان ترک عثمانی برایشان مایه افتخار بوده و هست و جالب آنجاست که میگویند خوب همینی هست که هست!!چه بقیه خوششون بیاد چه نیاد !!! در واقع من وشما برای نوع انسان ارزش قائل هستیم و امثال این پان ترک همواره میخواد خودش از زبان قلدری و برتر بودن نژادی با بقیه حرف بزنه،
    25
    104
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران

    میگن رجب تنبونشو خراب کرده !
    20
    105
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    و اما در جواب علی یوکی ،گفتی"هر کس که با عرب و ترک دشمن هست او را ستایش می کنید در واقع عرب و ترکسپر شما بود ه و بودن شما به بودن عرب و ترک بستگی دارد"مختصر میگم:من و امثال من ایرانی که غالب افراد این سایت هستن نژاد پرست نیستیم بلکه دادخواه ظلم اعراب و ترکان به این آب و خاک هستیم و تحمل ظلم بیشتر و گستاخی این اقوام را به این ملت و مردم نداریم.وباز گفتی"تعصب را کنار بگذارید که روزی همان ترک و عرب اگربا شما درگیر شوند دیگر چیزی نخواهید داشت . چون بقای شما در اتحاد با ترک و عرب هست ."اگر سرسوزنی ترک و عرب همسایه میدونستن میتونن ایرانی جماعت رو ببلعن تا حالا سربه تنمون نبود،کما اینکه صدام کرد و گذاشتیم اونجاش!! وبدون ترک وعرب اسلامش رو از کوشش ایرانیان از صرف و نحو ش تا نهضت ترجمه ووو داره وگرنه اموی و عباسی چه سر از حکومت داری و علم درمیاورد!و اما ترک ،از کرم سامانیان قدم به دنیای اسلام گذاشتن و نمک خوردن و نمکدان شکستن!جواب خوبی رو با بدی دادن(روی صحبت من با همه ترکها نیس بلکه بحث حکومت داران است)
    24
    70
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۶
    Mahvelat - فرانکفورت، آلمان

    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. اقاى محترم،تا جایى که خوانده ایم و میدانیم اعراب به سرزمین ما حمله کردند و به بانوان و دختران ایرانى یعنى مادران ما تجاوز کردند،حالا اگر شما از این تجاوز لذت میبرید و حال میکنید این مسئله شماست ولى من خوشم نیامد چون فکر میکنم هنوز یه کمى غیرت دارم و از اینکه به زن ایرانى تجاوز شده هنوز ناراحتم.
    24
    114
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    uk.aliبدونکه فعلا ترک و عرب به دست وپا زدن افتادن بازم نتونستن روی ایران رو تو منطقه کم کنن!!هرچند مخالف سیاستهای حکومت ایران هم هستم، زنان و مردان بی دفاع ترکمن گول موجود چون خردوغان(حیف خر!!) و شاه عرب رو خوردن و از طرفی معلومه به علت بی اصل و نسبی بخشی از اقوام زرد بدجوری از اصالت آریایی برخی از ایرانیان دل چرکینی!!آریایی چه گناهی کرده که یکی گرگ پرست و زوزه کش شده و بی اصالت!!من با افکار بسیاری از ایرانیان مخالفم!در اینجا با تو همفکرم که افکار خیلی از ایرانیان هم کم از داعشیها نیست اما همین درد ماهم از سر ظلم دین عرب و ماله کشی صفوی بوده و البته از ضعف ملت ما و بداقبالی روزگار که پس از قرنها جنگیدن با اعراب روزگار از ایرانیان رو برگرداند و به اجبار مسلمان شدیم ولی ققنوس وار بر می خیزیم
    25
    54
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    uk.ali-مخلص کلام :ترکیه باید زیرورو بشه چون ستم در حق ارامنه و یونانی و کرد فراوون کرده و باید یا نظام حکومتیش رو عوض کنه و یا کلا چند پاره میشه،چون ظلم چه از جانب فارس ترک عرب و یا هرکسی باشه خاصیتش ناپایداریه!!! ایران به ضرب شمشیر مسلمان شد و الآن اینی هست که می بینی،شاید پوسته بیرونی مملکت اسلامی باشه اما حقیقتش نود درصد مردم نمیدونن مسلمونن یا ایرانی؟!! یه توصیه هم به تو دارم هرچند امیدی نیست که راجع بهش حتی فکر هم بکنی،اینکه از کرسی ما عثمانی بودیم و تونستیم کشتیمو وخواستیم بدست آوردیم(به هر روشی حالا)امروزه با این بیداری نوع بشر از صدقه سر همین تکنولوژی غرب جواب نمیده،نمیگم افکر مولوی و پهلوونی پوریا رو هم مسلک باش اما لااقل خودتو مضحکه خاص و عام نکن،چون با دسته کورها ویا رعیت بی دفاع طرف نیستی و اگه یه جوالدوز به کرد و فارس میزنی یه سوزن هم به ترکا(علی الخصوص از نوع عثمانیش بزن)
    21
    65
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    سعدی هستم - لندن، انگلستان

    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. به دل نگیر دوست عزیز.متاسفانه اکثر کاربرای سایت یو کی با این که ادعای روشنفکری و هوشیاری دارن اما اسیر اخبار دروغی رسانه های ایرانی و روسی شدن ، فقط به این دلیل که از اردوغان بدشون میاد.درصورتیکه اردوغان در طی 13 سال حکومتش ترکیه رو به جایگاه بالایی رسونده اونم بدون نفت و گاز و منابع خاصی. یه نگاه به زندگی مردم عربستان و ترکیه بندازید و اونا رو با زندگی ایرانی ها مقایسه کنید میبینید که خیلی از این کامنتای ضد ترکی فقط جوگیرانه و احساسیه.بهتره بجای فحش و توهین به عرب و ترک دلیل عقب موندگی ایران رو نسبت به عربستان و ترکیه جویا بشیم.توی خیلی چیزای مهم ما از اونا عقبیم و واقعیت تلخ همینه اما تعصب نمیذاره قبول کنیم
    126
    36
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    یه چیزی رو یکی از دوستان جای دیگه خوب گفته و مدتها براخودم سواله،اینکه اگه فارسها و برن مثلا تبریز و اردبیل مثل شهرهای خودمون اجازه تجارت بهشون میدن؟! دیدگاهم نسبت به رشد فرهنگ انساندوستی (نه همزبان دوستی)در خیلی از شهرهای ترک نشین منفیه و امیدوارم اشتباه کرده باشم!
    15
    49
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    1-یکی‌ از حیله‌های پانترک ها----نه آذری‌های ایرانی‌------این است که به عرب عربستان که دودمان ایرانی‌ را بر با د داد مردان ایرانی‌ را کشت و همان شب طبق اسلام با زنشان خوابید-و دختران ایرانی‌ را در بازارهای عربستان فروخت-توهین نکنید.
    19
    58
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    همین روزهاست که به تیر غیب روسیه گرفتار بشه :o ،روس‌ها خیلی‌ ادعا شون میشه و به این زودیها کشته شدن خلبانشون را از یاد نمیبرند واسه همین روسیه یه ضرب شصت اساسی‌ به این تورک‌های .... عثمانی و طرفداراشون میده ;) ،خودم با سیاست‌های روسیه مخالفم اما بیشتر از ترکیه ... که حالا با عربهای کثیف گدا گشنه أعتلاف کردن،،روسیه و ترکیه عثمانی بارها به خاک پاک ایران حمله کرده و روسیه سرزمینهای بسیاری را از ایرانزمین جدا کرد و عثمانی‌ها هم کم ایرانی‌ نکشتن و باعث جنگهای طولانی با ایران بودن،،اما حالا که تورک و عرب با هم ائتلاف کردن معلومه که ایران و روسیه هم با هم متحد میشن و از اسد حمایت می‌کنن ،،البته به نظر من گور بابای رژیم جمهوری .... با اسد و ترکیه و عربها و روسیه هم کرده،،عشق است ملت فهمیده ایران و زنده باد صلح و دوستی و پاینده باد ایران و ایرانی‌
    18
    51
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    ۲--این علی‌ یوکی یک کاربر قدیمی‌ است -که هم اسلامی و هم پانترک---دو طرف مزدور!!در عنقلاب ‌از سوی چپیها با شعار-ملت زجر دیده ی- ترکمن-‌بلوچ- کرد- ترک --این خیانتکاران -پان- به وجود آمدند...وگر نه‌ چه‌کسی فکر میکرد همکار او .و همسایه ی..او چه‌ دینی و از کدام شهراست .
    21
    46
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    در ضمن نمید‌انستم تمرگیدن ۲۰۰ ساله ی عثمانی در یونان و کشتن یک میلیون و پانصد هزار ارمنی در ترکیه افتخار است !!مثل کشتار اعراب در ایران!!!
    21
    63
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران

    قاتل خلبان روس را باید از ماتحتش اعدام نمایند،تفنگ را در ماتحت او بگذارند و سپس ماشه را بچکانند،کسیکه به اسیری جنگی در هوا رحم نکند،چیزی نیست جز یک حیوان و از چنین اقوامی بیشتر ازین نباید انتظار داشت.
    13
    57
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    من در مورد کاربران هیچ قضاوتی نمی کنم و هرچند بارها مورد قضاوت ناصحیح قرار گرفته ام. در این مورد هم قضاوتی در مورد کاربر علی یوکی ندارم اما پر پیراه هم نمیگه. نه اینکه کار این قوم وحشی که ازشون از ازل بدم میومد را تائید کنم اما روس ها هم دست کمی از ترک ها ندارند و شک ندارم جنگنده های اونها فقط برای جنگ با داعش به پرواز در نیامده بود. اگر اونها هم به قومی غیر حمله کردند باید همانند همین وحشی ها جوابگو باشند و هیچ فرقی مابین نژادها و دوستان و دشمنان در جنگ با مردم بی دفاع نیست. نه اینکه اهل مرگ بر باد و زنده باد باشم اما لعنت به هردوشون که نه روسیه سیاست درستی داره و نه ترکیه. و از همه اینها هم جلوتر لعنت به سیاست حکومت خودمون که انگشت تو هر سوراخی میکنه و دست آخر هم بخاطر ضعف در سیاست پیش گرفته باید باج بده!
    24
    22
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    جدا دنیا نسبت به 40سال پیش به کثافت کشیده شده و آدمها هم مرتبا این وآن را متهم میکنند و اصلا بدنبال پدیدآورنده این که اصرار بر پایداری آن دارد,نیستند.تاعامل این کورک چرکین پیدا نشود,هرگونه مداوا و پانسمان فاعده ائی ندارد.بدنبال دستهای پشت پرده باش
    3
    8
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    بختیاری2500 - اهواز، ایران
    کثیف تر از خودتان خودتان هستید....روزی به سقط خواهی شد..هر چند از روسیه کثیف دل خوشی ندارم
    9
    21
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    عاشق تبریز - تبریز، ایران

    کثیفتر از عثمانی روسها هستند...هر دو اشغال هستند.ادمکشتن و جنایت توی خونشان هست
    14
    35
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. 1-گرامی‌ هر کس نظر خود را دارد ولی‌ من یکی‌-- وقتی‌ از پانترک انتقاد می‌کنم اگر کسی‌ پانفارس باشد و از بالا به بقیه بنگرد مخالف او هم هستم..روسیه.و حکومت عثمانی هر دو زمانی‌ جام زهر را به ایرانی‌ تقدیم کردند
    10
    27
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. 2--میتوانید بگوئید چرا؟؟ تسخیر ۸۰۰ ساله اسلامیون در اسپانیا‌و ۲۰۰ ساله عثمانیها در یونان‌روی -دین-‌زبان‌و فرهنگ --آنان اثر نگذاشت؟؟؟؟
    11
    27
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    در ضمن جوابی‌ که به این شخص داده شد---روی تأکید او بر این مساله که جای فارس زبانان ایران در افغانستان است!!...و دشمنی شدید او با زنده یاد---کسروی !!!
    13
    30
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    سعدی- درست گفتی اردوغان خیلی ترکیه رو از لحاظ اقتصادی رشد داده و عربستان هم درآمد سرانه اش حداقل سه برابر به ازای هر نفر بیشتر از ایارن هست،اما کی حسودی کرده؟!!یکی توهین میکنه و مفتخر به یاغی گریشه و اینجا اشک تمساح میریزه و ما هم جواب میدیم تا خورشید انسانیت پس از 1400 سال خفقان دین عمروعثمانی شما بیشتر از این پشت ابر نمونه! متاسفانه تو هم در بند خودی ونخودی دینت گرفتار شدی و کج می فهمی !گفتیم تا دوزاری بیفتد!!خوش باش
    6
    10
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. من هم کلی گفتم دوست عزیز و کاری به شخص و خصوصیت اون ندارم. در کل اکثر دوستان در سایت یکجورایی موافق روسیه هستند و نه فقط در این خبر بلکه در خبرهای دیگر هم این مهم را ثابت کردند. فکر می کنم بیش از حد داریم به سمت روسیه غش می کنیم. تمام فضای مجازی را که نگاه بکنی پر شده از تشویق پوتین و جملات فیلسوفانه و سیاست های دلاورانه او و .. برای من این موضوع خیلی عجیبه.
    1
    5
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. در ارتباط با موضوع افغانستان هم من تلاش می کنم حرفی نزنم چون یکم نسبت به این موجودات نژاد پرست شدم. علی الخصوص بعد از اون شعری که برای انتقام از برنامه فیتیله ای ها ساختند. اونقدر هم پر هستم که اگر تاریخشون را ورق بزنم باید خودشون را هزارپدری تصور کنند. افغانستان که روزی کشور خودمون بود و افغان ها هم برادران ما و هنوز هم هستند و جای ما از هند تا روم هرکجا می تواند باشد. عوض اینکه بگن جای ما افغانستان است بگن جای خودشان از چین تا ترکیه فعلی کجا است؟ کدوم سرزمین را می توانند سرزمین اجدادی خودشون معرفی کنند؟ به نژاد هم که باشه زمان کوچ از دست مغول با چند نژاد قاطی شدند؟ حاصل کدوم پدر هستند؟ اینها تاریخی نداشتند و به همین دلیل دوست دارند با تاریخ کشورها و مردمان با هویت بازی کنند. شما هم بهشون توجه نکن! مشکل آنها بی هویتی است!
    6
    5
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. سپاس از درک شما هم میهن گرامی‌ --که متاسفانه صدای امثال ما برای اکثریت اسلامی نوشته یی بر با د است‌ درد ما یکی‌ دو تا نیست!!! ملای بی‌ همه چیز کم بود پان ترکها هم از غار سر بیرون آوردند -پیروز باشید!!
    6
    10
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان
    عثمانی ها قومی کینه ای و بیرحم هستند و بگو اهی تاریخ اینها نزدیک به 500هزار ایرانی را در جنگ زمان شاه عباس کشتند و خود را نماینده خدا روی زمین میدانستند.عثمانی ها همانند عثمان که لنگ بود و ضمنا عقد ه ای. تمام این ترک هاا از ان ارث برده اند.
    8
    9
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس
    جدای داستان همکاری داعش با ترکیه، این به اصطلاح جیهادیستا علاماتی که با دست نشون میدند، اینقدر نفهمند که هنوز نمی‌دانند که این علامت پیروزی نیست، علامت کورنوته یعنی‌ شیطان انگشت، بی‌...خ هم دیگه بدتر که پسر اردق با دأعشیها حواله داد همون بی‌..خ بود، نه پیروزی تجاری داعشیا و بلال.
    3
    5
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. هیچوقت تصور نکن حرفت بر باد میره. درسته که عوام معمولا باد به پرچم هستند اما هر حرفی گوشه ضمیر ناخودآگاه ها انسانها ذخیره میشه و روزی که باید به ثبت میرسه. اگر حس میکنی حرفت حق و حقیقته بدون شک با صدای بلند اعلام کن!. موفق باشی
    4
    5
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.