طرح برخورد پلیس با ساپورت پوشان در تهران - عکس

فارس :ون‌های گشت امنیت اخلاقی به منظور تذکر و برخورد با افراد بدحجاب و بدپوشش عصر سه شنبه سوم آذرماه دوباره به خیابان‌های تهران آمدند. ساپورت‌پوشان، بدپوششان و بدحجابان افرادی بودند که از پلیس تهران تذکر گرفتند.
+30
رأی دهید
-150

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    راه روشن - هلسینکی، فنلاند

    دوباره داره بوی اختلاس و یه چیزی تو این مایه ها میااااااااااااااااد :o :o :o
    2
    171
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران

    لعنت بر این مزدورها که جوانان مملکت را که هیچ خوشی ندارند و در جهنمى به نام ایران زندگى میکنند اینطور عذاب میدهند . شاهنشاه روحت شاد ، لعنت تو روحت خمینى .
    7
    154
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    IraneJavid - تهران، ایران

    یک مشت عقده ای عوضی جمع شدن خون این ملت رو تو شیشه میکنن تا یه آب خوش از گلوی ملت پایین نره. باید گفت بی شرفها برید جنوب شهر و روستا ها ببینید مردم توی چه مشکلاتی غرق شدن. حالا چهارتا ساق پا با ساپورت افتاد بیرون اسلامتون در خطر افتاده؟این همه مفت خور جمع کردین به زور مردم رو بفرستین بهشت ؟ بابا نمیخوان برن زوره ؟
    4
    146
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد

    دوباره دوزار داره رها میشه اینها همه به واق واق افتادند ! خجالت هم نمیکشند ، سى وشش سال هم بگیر و ببند باز هم از رو نمیرند !!
    4
    118
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    بعد ۳۷ سال هنوز حریف دختران و زنان ایرانی نشدید و نخواهید شد!بگید شکست خوردید و بیشتر از این دین و اسلام ارتجاعیو به سخره نگیرید!داعش برو گمشو!
    4
    90
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران

    خدا رو شکر که این امنیتی که در گرو تنگی شلوار بانوان هست رو به ایرانیان برگردوندین ! خدا رو شکر که مالیات میدیم , نفت هم میفروشیم که حقوق سر ماه این عزیزان تامین بشه ! خدا رو شکر که برای شوخی یک برنامه میتونیم اعتراض کنیم , ولی در این موارد خفه شده و تماشا میکنیم ! خدا رو شکر که به توسری خور بودن , فرا تر از روسری با کمال میل عادت کردیم ! خدا رو شکر , خدا رو شکر ! الله رحمن و رحیم هست
    4
    67
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    تا زمانیکه ملت میرن پای حرفهای اخوندکها و برای حسن و حسین مرده گریه زاری می کنن و سرنوشت خودشونو می دن دست اخوندکها چیزی در ایران عوض نمی شه. حکومتی که ادعا داره قدرتش از طرف خدا اومده از لباس ترس داره. نکته جالب اینه که ملت بازم میرن رای می دن که مثلا یه چیزی عوض شه که نمی شه. تا اسلام از بین نره در ایران و مردم سطح سوادشون در مورد دین بالا نره همین اشو همین کاسه خواهد بود.
    2
    67
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    نسترن19 - وین، اتریش

    تاوقتی که نشستید وغرمی زنید خیال نکنید ملاها از رو می رن خیلی ناراحت هستید کاری برای تغییر انجام بدین حق اتون ازیه مشت دزدآدمخوربگیرید.درغیراینصورت غرنزنید باآرامش توسری بخورید.
    2
    57
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    توله سگهای لاشخور پیر یکبال باز هار شدن و واق واق دارن میکنن
    1
    67
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران

    [::ایران بر باد رفته - برلین، آلمان::]. دوست محترم ! کدام شکست ؟؟ اگر جمهوری اسلامی شکست خورده , پس این خانم ها رو دارن کجا میبرن ؟ توهم تا کی ؟ خیر ! توحش جمهوری اسلامی متاسفانه بر تمدن ایرانی پیروز شد و حال و روز امروز ما هم دقیقا همینه که توی این عکس هاست ! تا روزی هم که در توهم به سر میبریم همین خواهد بود ! دین و اسلام ارتجائی که فرمودید , باور کنید یک هو آسمون سوراخ نشد , بیفته تو تهران ! باور کنید این مرتجعین نیروی انتظامی هم از آسمون نیفتادن , همه ایرانی هستن ! و این توحش هم قسمتی از چهره ایران امروزه , که با توهم اینکه این افراد شکست خوردن , یا تعارف اینکه , نه بابا ایران که اینجوری نیست , عمه من تو خونه مینی ژوپ میپوشه , چهره محترمی از ایران توحش زده تولید نمیشه ! این پیروزی که فرمودید , مثل کودتای حسین بود , که هم شکست خورد هم بنی امیه ۸۴ سال بعد از ون هم حکومت کرد هم سرش رو بریدن , ولی امروز ما از اعماق قلبمون باور داریم حسین پیروز شد !!!
    2
    47
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    اتفاقا با این حرکت من موافقم.رژیم اسلامی با این برنامه هرچندوقت یکبار غرورملی را مهک میزند تاببیند بارور شده یا نه.وتا امروز از این آمار خرسند و شادمان است
    0
    16
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    [::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. شکسته نفسی میفرمائید! اتفاقاً بعد ۳۷سال مسچد و ممبر، صدا و سیما، آموزش و پرورش، پول و وقت و انرژی ،زبان بریدنها و دست و پا بریدنها هنوز مجبورن به قول خودشون راه اون خمینی به گور رفته رو ادامه بدن! توجه داشته باش، ۳۷ سال و نه ۳۷ هفته و ۳۷ماه ! میزان مصرف لوازم آرایشی در ایران! به تعداد این صحنه ها دقت کنید! ۳۵ میلیون زن و دختر ایرانی! تو چند تا شهر و چند نفر رو تونستن تذکر بدن و دستگیر کنن! ملا ها در همه زمینه ها شکست خوردند ، نه فقط در حفظ حجاب! اگه این مقدار و هم نکنن که دیگه کجا میتونن قدرت پوشالی شونو به رخ مردم ایران بکشن؟ لگدزدنها و به داخل ماشین پرت کردنها را فراموش کرده اید؟ تعدادی از همین ملا ها خودشون اقرار کردن که حجاب اجباری جواب نداد و نخواهد داد! ملا کدیور و ملا پناهیان در تلویزیون رژیم! بعد این دستگیری ها و گرفتن دوتا امضاء آزادشون میکنند و روز از نو روزی از نو! به آمارهایی که خود سران و سرکردگان دولت اینجا و اونجا تراووش میکنند نگاه کنید! به تعداد اسید پاشی ها بخاطر بدحجابی ! به تعداد انگشتهای دست شاید!
    8
    17
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    توحش پیروز شد؟ به چه قیمتی؟ تمام پر و کرک این رژیم منحوس ریخت! جامهای زهر رو کی داره پشت هم سر میکشه؟ به آمار ها نگاه کنید! به آموزش و پرورش، بهداشت، اقتصاد، کارخونه ها ، محیط زیست ، راه و ترابری، زندانها، اشتغال ووو ! البته بی دلیل نبود که بنده ایران بر باد رفته رو انتخاب کردم! اما هدفی که ملاها داشتند و میخواستند اسلام رو به اطاق خواب مردم ببرند و داخل یخچال و توالت و چاه فاضلاب و به دنیای خارج مانند حباب روی آب دونه دونه ترکیده!و در آخرهیچکس و هیچوقت و به هیچ طریقی فکر نمیکنم بهتر از جمهوری اسلامی کسی می تونست اسلام رو به ما بشناسونه و مردم ایرانو از خودش بیزار کنه! بله، سال ۶۰ و ۶۷ داشتیم، سال ۷۸ داشتیم، سال۸۸ داشتیم، اما بسیار متفاوت و هر بار با شدت و قدرت بیشتر مردم! دیروزود داره سوخت و سوز نداره!وحشی گری حکومت آخوندی در ابتدای شکل گیریش با رفتار زهر خورده امروز ش بسیار متفاوت است! اینو آمارها بخوبی نشون میدن!
    6
    12
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    اگه راست میگین چرا تو مجلس مجازات تصویب نمیکنین. دلیلش معلومه ،چون نوه نتیجه های خودتون بدتر از همه تو خیابون میچرخن . همشون باید برن زندان
    0
    12
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران
    [::ایران بر باد رفته - برلین، آلمان::]. 1.ببخشید , نمیدونستم , این دست و پا قطع کردن ها و رفتار متوحش با استدلال اینکه چون ۳۷ سال طول کشیده , اسمش پیروزی مردم ایرانه ! نه ۳۷ ماه !!! نه ۳۷ دقیقه !!! همیشه به اشتباه فکر میکردم , پیروزی مردم یعنی اینکه این رفتار ها در خیابون اصلا دیده نشه ! اینکه مردم آزاد باشن ! نه فقط لباسشون مثل ۳۷ سال پیش آزاد باشه , بلکه افکار , احزاب و نفس کشیدنشون هم آزاد باشه ! و این ملا ها که اینجور به قول شما شکست خوردن , تصادفا چرا هنوز سر کار هستن ؟ غیر از اینکه مردم ایران حتی آبروی دیکتاتور رو هم بردن ؟ استالین , هیتلر , موسیلنی اگه دیکتاور بودن , یه عربده ای میکشیدن , یه ابهت و ترسی هم برای مردم داشتن . مردم ایران از یک متر و نیم جنتی میترسن ! ۲۰ میلیون مردم ایران بیسواده مطلق هستن , میزان مصرف لوازم آرایشی در ایران که معیار پیروزی نیست , معیاراینه که , وقتی یک لباده کردی تنت به این یک وجب صورت باقی مانده از همه چیزی که هستی , هی باید بمالی ! وقتی هم محصول چین هم هست خوب ۳ , ۴ دور !
    1
    13
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران
    [::ایران بر باد رفته - برلین، آلمان::]. 2. بفرمایید رهگذران وقتی در خیابون این اتفاقات رو میبینن , چرا خفه شده تنها تماشا میکنن ؟ چون به پیروزی رسیدن دیگه لزومی حتما نداره ! سر صد نفر , هزار نفر , ۱ میلیون , میشه با توسری , با عربده کشی و شلاق , روسری کرد , ولی سر ۴۰ میلیون تنها در صورتی میشه لچک کرد , که این ۴۰ میلیون هیچ درکی از آزادی نداشته باشن ! وگرنه , اگه فردا ۱۰ میلیون از این ۴۰ میلیون بی حجاب بیرون بیاد , هیچ فاطمه کماندویی حریفشون نیست , اون اسمش پیروزیه , نه اینکه ۳۷ سال تحمل تحقیر و توسری اسمش پیروزی باشه ! توی همین سایت در مطلبی که در آسیای شرقی ۲ خانم دارن ترانه گوگوش رو اجرا میکنن , به ویدیو و تماشاگر لچک به سر دقت کنید , بعد هم کامنت کاربر هارو بخونین , ببینین چطور این پیروزی رو به اونجا هم صادر کردیم که لچک به سر حتی هوایی آزاد رو هم نمیتونیم تنفس کنیم
    1
    19
    ‌چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    Truck Driver - سیدنی، استرالیا
    البته در اینکه تمامی مشگلات بشر در پاهای بانوان و همان حوالی و دوروبرش جمع شده است، شکی نیست. بنده شخصا یه چیزی میدونم که میگم
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    [::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. شکست جمهوری ضد زن در حفظ حجاب پیروزی به اون معنا که شما فکر میکنی برای زنان ما نیست! اما جمهوری آخوندی در همه اهدافش شکست خورده! لچک دیروز به هیچ وجه نمیشه با لچک امروز مقایسه کرد! لچک دیروز بیشتر لچک باور ها و ترس بود اما لچک امروز لچک نه گفتن و دست انداختن رژیم آخوندی! همین بی تفاوتی مردم هم نشانه نبودن با رژیم! بله در یک حکومت فاشیستی که تمام در های اعتراض مسالمت آمیز رو میبنده و با بدترین شکل جواب میده، چاره ای برای مردم نمیمونه که بی تفاوت بمانند!
    1
    3
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sasan87 - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    ما که میریم ایران از اینا بدتر هم هستند فراوان نمی دونم چرا به اینا گیر دادن ؟؟؟ شایدم اونا فک فامیل بعضی آقاااااایانند ؟ :)) اصلا مکه می شههههههه
    0
    2
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.