ویزای فرودگاهی ایران برای ۱۹۰ کشور

طول زمان ویزای فرودگاهی را به یک ماه افزایش دادیم تا عموم تورها نیز بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در حالی از صدور ویزای 30 روزه فرودگاهی خبر داد که ایران یکی از 3 کانون محبوب گردشگری معرفی شده است ویزای فرودگاهی، تسهیلات ویژه برای تجار و گردشگرانی است که می‌خواهند بدون برنامه‌ریزی خاصی یا بدون تور در ایران حضور پیدا کنند
صدور ویزای فرودگاهی ایران برای 190 کشور جهانمعاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در تشریح صدور ویزای فرودگاهی کشورمان برای 190 کشور جهان گفت: صدور این‌گونه ویزاهای 30 روزه برای اتباع 8 تا 9 کشور جهان از جمله امریکا، انگلیس و برخی کشورهای جنوب شرق آسیا امکان ندارد. چندی قبل رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور عنوان کرده بود ایران در تلاش است تا موانع موجود برای ورود گردشگران به کشور را رفع کند که صدور ویزای 30روزه برای اتباع 190 کشور در فرودگاه، که برای 15 روز هم قابل تمدید است یکی از این موارد است. مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی درباره اینکه آیا صدور ویزا در فرودگاه‌های ایران برای تمام اتباع کشورهای جهان صورت می‌گیرد گفت: خیر، بلکه این تسهیلات در فرودگاه‌های کشور روشی است برای ارائه خدمات جهت تردد اتباع کشورهایی که این سبک را می‌پسندند، کما اینکه برخی کشورها نیز این روش را اجرا می‌کنند که ما نیز جزو آنها به حساب می‌آییم.

به گزارش تسنیم، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی درباره علت این تسهیلات عنوان کرد: ویزای فرودگاهی، تسهیلاتی به حساب می‌آید که بیشتر معطوف به تجار و گردشگرانی است که می‌خواهند بدون برنامه‌ریزی خاصی یا بدون تور در ایران حضور پیدا کنند. بنابراین این ویزا برای این کار است، ما نیز بررسی کردیم که می‌توانیم با صدور ویزای فرودگاهی توازنی بین خدمات در نمایندگی‌هایمان ایجاد کنیم. بر این اساس طول زمان ویزای فرودگاهی را به یک ماه افزایش دادیم تا عموم تورها نیز بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. موحدی ادامه داد: بنابراین با تمهیداتی که با همکاری وزارت امور خارجه فراهم شده است ویزای فرودگاهی برای اتباع خارجی صادر می‌شود، البته این تسهیلات محدودیت‌هایی نیز دارد مثلاً اتباع 8 تا 9 کشور جهان  از جمله امریکا، انگلیس و برخی کشورهای جنوب شرق آسیا نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند و ویزای فرودگاهی برایشان صادر نمی‌شود.
+96
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران

    خدا به این مسولین فرق شرق و غرب رو بفهمونه ! میگه برخی کشورهای جنوب شرق آسیا نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند !!! در صورتی که منظورش جنوب غرب آسیا , افغانستان و پاکستان هست ! این کشور ها شرق ایران هستن ولی غرب آسیا هستن ! اونجا که این ابله آدرس داده ژاپن و کره جنوبیه !
    7
    49
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    حالا قیاس کنید ارزش پاسپورت ایرانی در زمان شاهنشاهی محمدرضاشاه پهلوی . حتی برای المان ملت ایران ویزا لازم نداشت . خب همینو میخواستید ملت ?
    15
    66
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان

    خدا بخیر کنه بعدا اعلام میکنند از 200 نفر 199 نفرشون جاسوس امریکایی بودن ویا اسراییلی
    1
    61
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    وقتی‌ صحبت پر شدن حساب بانکی‌ ملایان باشد زن و دخترشان را هم حراج میکنند چه رسد این تسهیلات---مرگ بر عنقلاب کثافت ۵۷
    8
    73
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران

    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. اگه زمان شاه , پاسپورت ایرانی مثل امروز بی ارزش بود , شرایط امروز ما خیلی بهتر بود ! خمینی از عراق به کویت داشت میرفت ! کویت بهش ویزا نداد !! رفت فرانسه که ویزا نمیخواست و این علم شنگه راه افتاد ! اگر فرانسه برای ایرانیان در و پیکر داشت , امروز ما مردم محترم تری بودیم
    2
    36
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    [::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. دوست عزیز جنوب شرق آسیا کشورهایی مثل مالزی و اندونزی و ویتنام و برمه و تایلند و لائوس و سنگاپوره ، ژاپن و کره غرب و شمال غرب آسیا محسوب می شه، حالا منظور این یارو چی بوده معلوم نیست
    2
    7
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    CanIR1393 - کانادا، کانادا
    [::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. حرفت کاملا درسته. مشکل آسان کردن مسافرت بین المللی اینکه خیلی ها (نادان ها)گندشو در میارند. الان اگه ارزش پاسپورت ایرانی زیاد بود ببین چقدر آدم یا می رفتند و در خواست پناهندگی می کردندو یا مواد مخدر جابجا می کردند. آلان در کشور های غربی آمریکایی ها رو بیشتر از همه می گردند چون اکثر قاچاقچی های مواد مخدر از پاسپورت آمریکایی استفاده می کنند.
    6
    3
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    امیر کانگا - تهران ، ایران
    متشکریم از ملا نژاد شیطان که ریال ایران به پهن تبدیل کرده . مرگ بر ملا آشگال
    0
    14
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    Shahin.Orel - تهران، ایران - گرامی . خمینی از بغداد بخاطر ناارامی ها و تبلیغاتش .صدام اورا بیرون کرد و به نجف رفت . و طرحی که ریخته شد و درانزمان ژیسکاردستن رئیس جمهور فرانسه و یکی از شرکت کنندگان درنشست گوادلوپ بود . حتی ازشاه فقید سئوال شد خمینی میخواهد بفرانسه بیاید . شاه گفت بیاد . چون هیچ کس تصورش را نمیکرد که خمینی به قدرت برسد ...بگذریم که وسائل ارتباط جمعی و خبرنگاران زیر درخت سیب باایشان مصاحبه و تمام نوارهای خمینی واعلامیه هاش بایران میرفت .
    0
    7
    ‌سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    رضا شاه دوم - پاریس، فرانسه
    بعبارت دیگر برای دارندگان پاسپورتهائی از کشورهای بورکینافاسو . سوریه . عراق . افغانستان . پاکستان . چاد . گینه . گوآم . لیبی . لبنان . ساحل عاج . روسیه . ازبکستان . زآمبیا . اریتره . سودان . یمن شمالی و جنوبی و شرقی و غربی و کلأ کشورهای جهان چهارم و پنجم میباشد و بس .
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    با عرض پوزش در کامنت قبلی نوشته بودم ژاپن و کره غرب و شمال غرب آسیا محسوب می شه که اشتباه لپی بود! منظورم شرق و شمال شرق آسیا بود که باز هم عذرخواهی می کنم!
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.