حبیب: پسرم قاری قرآن است و در مسجد لس آنجلس اذان می‎گوید!

 حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ شش سالی می شود به ایران وارد شده و در این بازه زمانی قطعاتی را هم ساخته است و خوانده است.
آخرین نیوز: هرچند در بازه های زمانی مختلف شایعاتی درباره انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت حبیب مطرح شد اما هیچ کدام از این شایعات رنگ واقعیت نگرفت. حبیب در گفتگویی تفصیلی کوشیده درباره بخشهایی کمتر شنیده شده از زندگیش پس از بازگشت به ایران سخن گوید.
احمدی نژاد امضاء کرد و سه روزه مجوز گرفتمحبیب درباره دیدار با اسفندیار رحیم مشایی مشاور محمود احمدی نژاد می گوید: دیدار کوتاهی با مشایی در دفترشان داشتیم. دوستی که نزدیکی به دولت وقت داشت نامه ای تنظیم کرد و پیش احمدی نژاد برد. ایشان هم بلافاصله امضا کردند و به ارشاد رسید. سه روزه مجوز گرفتم تا بتوانم آلبوم ضبط کنم تا اینکه شخصی که مایل به سرمایه گذاری بود مرا برد پیش آقای مشایی. به چه دلیل نمی دانم.
مشایی گفت اگر برگردید خوشحال می شویموی ادامه می دهد: مشایی خواستند مرا ببینند و گفتند اینجا وطن شماست و اگر برگردید خوشحال می شویم. برخوردشان خیلی خوب بود. وقتی فهمیدند تا سال ۶۲ ایران بودم برایشان جالب بود.
آقازاده خزعلی زیر قولش زد…حبیب که طی حضور در ایران قطعه ای دوصدایی با عنوان “محکوم” را با حسین خزعلی فرزند آیت ا.. خزعلی که با نام هنری “سمیر زند” فعالیت می کند خوانده است خاطره خوشی از این همکاری ندارد.
وی در شرح این ماجرا می گوید: درباره آهنگ “محکوم” باید بگویم شخصی{سمیر زند} به من زنگ زد و گفت اگر اجازه دهید من یک خط با شما بخوانم و من گفتم مخارجش بالاست. وی ابتدا همه شرایط را فراهم کرد و من رفتم و خواندم.
وی ادامه می دهد: اما وی شیطنت کرد و برخلاف ابتدای کار که گفت فقط یک خط می خواند دو سه خط خواند. البته من در عرض ۱۵ دقیقه خوانندگی را یادش دادم و در نهایت آهنگ ضبط شد و یک روز به من زنگ زد و گفت کلی از اساتید به من گفته اند دیگر خودت میتوانی بخوانی اما در نهایت زیر قولش زد و پول مرا تسویه نکرد.
 
این آدمها خطرناک هستندحبیب می افزاید: من با ایشان{سمیر زند} قرارداد نداشتم و اطمینان کردم. هیچ وقت کلاه سر کسی نگذاشتم و دوست هم ندارم کسی کلاه سرم بگذارد. حضرت علی(ع) می گوید اگر کسی خواست سرت کلاه بگذارد نگذار ولی اگر کسی کلاه سرت گذاشت بدانید که کلاه سر خودش گذاشته.
حبیب تاکید می کند: این جوان بعد از آن جریان چند بار پیام داد و عذرخواهی کرد. حتی یک بار از دوبی زنگ زد و من قطع کردم. این آدمها خطرناک هستند.
ماجرای بازداشت در ماسالیکی دیگر از اتفاقات پیرامون حبیب حین حضور در ایران شایعه بازداشت او در ماسال بود. حبیب خودش در این باره می گوید: کل ماجرا سوءتفاهم بود. ماجرا از این قرار بود که عده ای می خواستند از طریق من سایتشان پرطرفدار شود و من اجازه ندادم…گفتم حاضرم با همه سربازان پاسگاه عکس بگیرم و به آنها امضاء دهم اما با شما عکس نمی گیرم.
اصلا موزیک گوش نمی دهم! البته آهنگهای اصفهانی را شنیده ام و اگر بخواهد حتما همکاری می کنمحبیب درباره دامنه علاقه موسیقایی اش بیان می دارد: اصلا حرفی از موسیقی پاپ نزنید. من اصلا موزیک گوش نمی کنم. ماشینی که از شمال من را به تهران می آورد اصلا نباید موزیک پخش کند! البته این را بگویم آهنگهای اصفهانی را شنیده ام. اصفهانی بخواهد با من کار کند حتما این کار را می کنم.
چاووشی در ایران، بهترین استخواننده قطعات “مرد تنهای شب” و “مادر” با اشاره به صدای محسن چاووشی بیان می دارد: در فیلمی به نام “سنتوری” به نظرم محسن چاووشی شعر و ملودیهای خوبی انتخاب کرده بود و شعر و ملودی هایی که چاووشی انتخاب میکند در ایران، بهترین است.
بعد از فوت پاشایی فهمیدم چقدر بااحساس می خواندحبیب محبیان درباره مرتضی پاشایی چنین می گوید: بعد از فوت مرتضی پاشایی آهنگهایش را گوش دادم و بعد فهمیدم که چقدر بااحساس می خواند. او شعرهای قشنگ و احساسی را انتخاب می کرده.
هیچ خواننده لس آنجلسی نمی تواند برگرددحبیب شایعات مربوط به بازگشت خوانندگان لس آنجلسی را هم رد کرده و اظهار می دارد: کسی که بخواهد بازگردد باید چند سال صبر کند و در جامعه نباشد. من توصیه میکنم اگر می خواهند بیایند ۲ تا ۳ سال در جامعه ظاهر نشوند و اگر تحمل دارند برگردند. هیچ خواننده لس آنجلسی نمی تواند برگردد و خبرهایی که می شنوید کذب است.
محمد قاری قرآن استمحمد محبیان فرزند حبیب هم مانند پدر صدای خوبی دارد. حبیب درباره فعالیتهای کنونی محمد می گوید: محمد دانشجوی طب سنتی است و در آمریکا درس می خواند…محمد پسر بسیار باسوادیست بخصوص در زمینه اسلام شناسی. محمد یک زمانی در یک مسجد در لس آنجلس اذان می گفت. قاری قرآن هم هست…
+31
رأی دهید
-311

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    یاد فیلم مردی که موش شد افتادم
    49
    196
    ‌سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    eskiimoo - هلسینکی، فنلاند
    کاری به شیوه ی زندگیش ندارم ولی عاشق خوندنشم
    32
    29
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    salomeh_f - ساکرامنتو، ایالات متحده امریکا

    قاری قران؟؟ ! پس اون دخترایی که میرقصن تو کلیپش چی؟!!
    2
    131
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    حالا که اذان میگه به درد نخوره....
    9
    63
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    sarap - ونکوور، کانادا

    عقل زایل بشه همین میشه دیگه! این حبیب هم قاطی کرده کلا دری وری گفت تو این مصاحبه! میگه من ۱۵ دقیقه ای خوانندگی یادش دادم! زرشک
    3
    79
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    شیلان - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    خراب بشه اون لس انجلس که شده پایگاه گدازاده ها و مأمورهای جمهوری اسلامی و جاسوس های با لباس مبدل امروزی نما و ضد اسلام نما! کثیف تر و بیمارتر از جامعه ایرانی های لس انجلس در هیچ کجای دنیا پیدا نمیشه، پاتوقشون این اسلامی های نوکرزاده متمدن نما هم در دانشگاه یو سی ال ای ، و در سن دیه کو دانشگاه یو سی اس دی، و ارواین دانشکده یو سی ارواین هست و تمام جشن ها و مراسم به ظاهر ایرانی مثل مهرگان و چارشنبه سوری هم توسط همین عمال رژیم برگزار میشه برای شناخت مخالفین ( دیدم که مینویسم!!! نه یکی ، نه دو تا، نه دهات، خییییلی) ، اون هم از شبکه های تلویزیونی لس انجلسی که اون مردک دلقک(حمید شب خیز) با اون کلاه گیسش شده دلال و کلاهبردار و تجارت املاک راه انداخته تا در ترکیه از هموطن خودش کلاهبرداری کنه، ای خراب بشه لس انجلس با اون همه نر و ماده اسلامی اما متمدن نمای تغییر لباس داده ش ، برگردین همون ایران و پابرهنه بدونید دنبال کارتن تن ماهی و مایع ظرفشویی در راهپیمایی بیست و دو بهمن ( درست همونطوری که بزرگ شدین) و اینقدر اسم ایران و ایرانی رو به لجن و فحشا نکشید. گدازاده های اسلامی
    6
    111
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    نسترن19 - وین، اتریش

    سلام....چه نفس ضعیفی.فردا که حکومت علی شیره ای ساقط بشه به غلط کردم می افته ومی گه پسرم پورنو بازی می کرد در ل ی .
    2
    86
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    این حیوونی هم که حسابی‌ قاطی‌ کرد به جرگه چرخنده‌ها اضافه شد!
    3
    83
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    همسایه روبرو - مالمو، سوئد

    فروختی رفت دیگه ماست مالی نکن حبیب جان صدات خوب هنرت خوب اما مفت فروختی
    4
    78
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    از قیافه پسرت معلومه که قاری قرآنه!
    4
    93
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    تو با این افکار پوسیدت و خشک مذهبیت که از ... سگ کش و این چرت پرتهای اسلامی طرفداری میکنی‌ باید به جای خوانندگی بری عمامه‌ بذاری سرت و پسرتم بیاری ایران اولین جای که ببریش حوزه علمیه ‌قم و یه چند مدت اونجا بمونه بعد وقتی‌ خوب آب بندی شد بیاد پیش باباش با هم از این رژیم آخوندی و دینش بیشتر کمر ‌خم کنین .واقعا آدم چقدر باید پست باشه که برای اینکه منافعش به خطر نیفته اینقدر دستمال پهن کردن و چاپلوس باشه .فقط میشه گفت خائن به وطن به امثال تو و پسرت میگن .
    3
    68
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    من که از اول اینو خواننده نمیدونستم ،ولی‌ همتون میدونید از اول همین بود ،واقعیت خودش هست ،رنگ عوض نکرد. ولی‌ من کلا ازش خوشم نمیاد . iran هم مال من نیست که بخوام بگم چرا اومد.
    7
    47
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    مردک رذل. شرف هم چیز خوبیه. بخاطر عنترى نژاد چقدر از خون جوانان اون مملکت ریخت، اونوقت تو کاسه لیسى کن که مجوز بگیرى. پسر شما هم اگر در همون مسیر قارقار میکنه، امیدوارم سر از بشکه آخوندا در نیاره. آقاى شجریان شرف و شهامت داشت که در همون بحبحه با آوازش حکومت رو سرزنش کرد.
    3
    59
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا

    آدم پست و فرومایه، همیشه پست و فرومایه است!!!. چه تو ایران چه آمریکا، چه مسلمون چه بی‌ دین، چه تو جمهوری اسلامی چه زمان شاه! . چه زیر عبای پناهندگی چه زیرعبای آخوند !!!!. البته هیچ وقت رذل بودنشون از بین نمیرود فقط از شکلی‌ به شکل دیگر تبدیل میشود (قانون بقای پست بودن)!!!
    2
    59
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    من هیچ وقت از صدای این شخص خوشم نمیامد و نمیدانم کدام شیرپاک خورده ائی براش شعر و آهنگ را ساخت.اگه میخواهی نون بنرخ روز بخوری ,بخور دورغ چرامیگی؟هیچ کس توآمریکا با اون صدات,تحویلت نگرفت,تازه رفتی کلی زنجیر و مهره خر خریدی انداختی گردن پسرت شاید خواننده شود وصدای اونهم بدتر از تو.حالا راستشو بگو تو مسجد ازاون میگفت یا ازاین.نمیدونستم تو بی هنر اینقدر قاتاق باشی
    3
    44
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    من هیچ وقت از صدای این شخص خوشم نمیامد و نمیدانم کدام شیرپاک خورده ائی براش شعر و آهنگ را ساخت.اگه میخواهی نون بنرخ روز بخوری ,بخور دورغ چرامیگی؟هیچ کس توآمریکا با اون صدات,تحویلت نگرفت,تازه رفتی کلی زنجیر و مهره خر خریدی انداختی گردن پسرت شاید خواننده شود وصدای اونهم بدتر از تو.حالا راستشو بگو تو مسجد ازاون میگفت یا ازاین.نمیدونستم تو بی هنر اینقدر قاتاق باشی
    3
    22
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    hochoo - مالت، مالت

    خاک بر سر اون سواد که اسلامی باشه خاک بر سر اون کسی که خودشو به رژیم کثیف اخوندی میفروشه
    1
    51
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    پرشین اسپایدر را به خاطر بسپار - مشهد، ایران
    سلام من برگشتم ، رفته بودم ایران ۴ ماه حال کردم ، مشهد چقدر قشنگ شده بود . اگه بچه ی حبیب اذون میگه پس حتما بچه ی ابی هم اقامه میگه.
    28
    19
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    karaji - کرج ، ایران

    دیر آمدی ، سوختی !! دفعه بعد زودتر بجنب شاید چیزی گیرت بیاد !
    0
    41
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sebastianxxl - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

    من یاده سندیسی ایران افتادم که هر کی‌ می‌خوره نمک‌گیر و طرفدار رژیم می‌شه!
    4
    37
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    این مصاحبه واقعی بود؟!!!!
    1
    20
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    با اون های لایت موهاش قران میخونه تو مسجد ؟؟؟
    1
    39
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    مردک چلغوز بمال خجالت بکش!!! ماشینی که از شمال من را به تهران می آورد اصلا نباید موزیک پخش کند!!!
    6
    49
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    انسان ها نادان به دنیا مى آیند نه احمق. آنها توسط اموزش اشتباه احمق می شوند!بزرگترین دشمن سعادت و آزادى انسان ها دفاع کورکورانه از عقاید و باورهاى غلط است. ---برتراند راسل. برتراند راسل.
    5
    55
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shahab46 - هانوفر، آلمان

    خوب پس پسرت دوبله خره
    1
    41
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    یکی‌ ز صفات زشت بسیاری از ایرانیان---نان را به نرخ روز خوردن است!!!!این مردک حقه باز هم همینطور!!جان لنون زندگیش را بخطر انداخت با تظاهرات ضد جنگ ویتنام!!این بمال هم بر عکس با آن پسرش که قرآن را قر قر ه می‌کند با این آدا در تصویر.
    6
    68
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    [::SydneyWater - سیدنی، استرالیا::]. قانون بقا رو خوب امدی.
    0
    15
    ‌چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    شیلان - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    [::sebastianxxl - لس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. سن دیس!!!!!!؟ تو دیگه کی هستی ، ساندیس رو هم با لهجه امریکن نوشتی ؟ واقعا بیخود نیست که جامعه ایرانی های لس انجلس معروف شدن به خودفروختگی و خودگم کردگى و ادا و عقده ، أسمت هم که سباستین گذاشتی ، حالا خدا میدونه قلی بودی یا یدالله ، درست مثل سکینه و رباب که تا میرسن لس انجلس میشن سوزان و ناناز و سوگل
    1
    15
    ‌پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۵
    davidm - شارلوت، ایالات متحده امریکا
    جناب حبیب نگفتی کی از پادگان قوچی رضائیه که سرباز صفر بودی آوردت و به شهرتت رسوند . نگفتی آهنگ های ماها رو دزدیدی مثل شهلای من . چرا دروغی زنتوکشتی ؟ راستی بلاخره دیپلم دبیرستانو گرفتی ؟
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.