فال روز جمعه ۱۱ سپتامبر - ۲۰ شهریور

 فروردین
 
امروز صبح قدرت تخیل شما خیلی قوی می شود و باید سعی کنید با مهارت تمام آن را تعقیب کنید. پس عجله کنید، برای اینکه این قدرت های خلاقانه تا عصر که ماه وارد نشانه تان می شود دوام نخواهند آورد. خوشبختانه اگر شما نتوانید هر کاری را همین حالا به پایان برسانید، فردا فرصت دیگری خواهید داشت.
فال حافظ
می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان***هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان
مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون***تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان
تعبیر: از جفای روزگار شکایت می کنید کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا" تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانیتان زیاد می شود.
 
اردیبهشت
 
امروز تغییرات خلقی شما باعث ایجاد مانع بر سر راه شما نمی شود. خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده می گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار کمی بر خود مسلط شوید.
فال حافظ
ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس***بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس
منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام***پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس
تعبیر: انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.
 
خرداد
 
ممکن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما می خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می دهد. بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا می خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.
فال حافظ
نکته ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین***عقل و جان را بسته زنجیر آن گیسو ببین
عیب دل کردم که وحشی وضع و هرجایی مباش***گفت چشم شیرگیر و غنج آن آهو ببین
تعبیر: شما فکر می کنید این چند صباح زندگی را باید خوش بود و خوشگذراند. هر قدر که به مشا می گویند فکر اینده هم باشید می گوئید هستم ولی غافلید. دوستانتان با حیله و نیرنگ از شما سوئ استفاده می کنند ولی نمی فهمید روزی می رسد که دیگر از عیش و طرب سیر شده اید که دیگر آه در بساط ندارید پس سرکش نباشید از زور قوت بازویتان آلان استفاده کنید وقت برای خوشی زیاد است.
 
تیر
 
امروز در حالیکه مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید، تمرکز کردن واقعی برایتان تبدیل به چالش شده است. هر ایده خوبی که به ذهنتان می رسد فقط تا موقعی که ایده جدیدتری از راه نرسیده افکارتان را تحت تاثیر قرار می دهد و این تمام کردن کارهایی که شروع کرده اید را برایتان مشکل می سازد. شما نمی توانید جلوی حواس پرتی هایتان را بگیرید، ولی می توانید روی عکس العمل هایتان کنترل داشته باشید. حداقل برای کشیده شدن به سمت کارهایی که باید انجامشان دهید از تمایلات و گرایشهای جدید خود آگاه شوید.
فال حافظ
ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است
به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می خورم خون است
تعبیر:  روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.
 
 مرداد
 
امروز چیز با ارزشی را در خانه گم کرده اید و هر چقدر و هر کجا را که می گردید آن را پیدا نمی کنید. اما شما کوتاه نخواهید آمد و ساعت ها را به جست و جو برای آن خواهید پرداخت. نگران نباشید، چیزی که به دنبالش می گردید در خانه است، اما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید و اصلا در آنجا به دنبالش نمی گردید، شاید در پیش افتاده ترین جای ممکن مثلا در اتاق نشیمن باشد. اشکالی ندارد، به این بهانه می توانید خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.
فال حافظ
اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول***رسد به دولت وصل تو کار من به اصول
قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا***فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول
تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.
 
شهریور
 
در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.
فال حافظ
خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود***گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود
ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی***آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود
تعبیر: مردانگی و مروت نیست که بخواهی به ضعیفان زور بگویی. گاهی تحت تاثیر حرف های مرددم آنچه را که برای خود نمی پسندی انجام می دهی. اگر دهن بین باشی شمع دلت خاموش شده و قلبت تیره می گردد. همیشه از خداوند کمک بخواه نه از بنده ی او. هر کاری را با وضو انجام بده تا لایق درگاه حق باشی.
 
مهر
 
پیش از اینکه همه چیز را جمع بندی کنید و برای خودتان به نتایج تازه دست پیدا کنید، بهتر است خوب به همه چیز فکر کنید. برای کشف هیجانات جدید از فرد مورد علاقه خود نظرخواهی کنید. یا حتی اگر می خواهید کار جدیدی راه اندازی کنید، حتما با بقیه مشورت کنید. شما نظرات و طرح های خودتان را بگویید و سپس از بقیه بخواهید روی آنها نظر دهند. هیچ کاری را نیمه کاره رها نکنید. تا پیش از اینکه مطمئن نشده اید مسیری درست است، آن را آغاز نکنید.
فال حافظ
ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند***مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند
طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند***زین قصه بگذرم که سخن می شود بلند
تعبیر: همه ی کارها را به شوخی و خنده نگیر. مردم ر مسخره نکن چون با این کار دل دیگران را می شکنی. باطعنه و نیش سخن نگو و به آشفته حالی و گرفتاری مردم خنده نکن. شاید وقتی تو هم گرفتار شوی. این کار را ترک کن تا همیشه مورد قبول مردم واقع شوی و راهت را بیابی.
 
آبان
 
امروز هیچ حرف و سخن بیهوده ای که بتواند بین شما با روش کاری علت و معلولی تان فاصله بیندازد وجود ندارد. دور و بر شایعات و حرفهای بی اساس نروید و فعلاً دور اینترنت بازی و چت کردن را خط بکشید. برای اینکه در عین حال که به تفریح و سرگرمی هم نیاز دارید، نمی توانید سر و صدا و شلوغی را نیز تحمل کنید. موقعی می توانید استراحت کرده و آخر هفته سرگرم کننده ای هم داشته باشید، که چند روز آخر هفته را خوب کار کرده باشید.
فال حافظ
بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم
در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم
تعبیر: مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.
 
آذر
 
امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده اند شما هم می توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده اید.
فال حافظ
دیدم به خواب دوش که ماهی برآمدی***کز عکس روی او شب هجران سر آمدی
تعبیر رفت یار سفرکرده می رسد***ای کاج هر چه زودتر از در درآمدی
تعبیر: خوابی را که دیده اید تعبیر بسیار خوبی دارد که رسیدن به مراد است. فالی بس مبارک و فرخنده ای دارید. از راهنمایی اطرافیانتان نهایت استفاده را بکنید. مال .و ثروت هنگفتی نصیبتان می شود اما یادتان باشد که گذشته ی خویش را فراموش نکنید. ظلم نکنید که باز همه چیز را از دست خواهید داد.
 
دی
 
با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیتهای جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه های کاربردی تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیربنای محکمی برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می کردید بسازید.
فال حافظ
ای قبای پادشاهی راست بر بالای تو***زینت تاج و نگین از گوهر والای تو
آفتاب فتح را هر دم طلوعی می دهد***از کلاه خسروی رخسار مه سیمای تو
تعبیر: شما لایق هر آنچه که دارید و در آینده به دست می آورید هستید. آفتاب برای شما هیچ وقت غروب نمی کند. همیشه جوان می مانید و فاتح اید. همای سعادت بالای سرتان در حال پرواز است. بسیار دانا و زیرکید. زبانتان جذاب است. چشم چراغ همه اید فقط کافی است حاجتی طلب کنید آنی مورد قبول واقع می شود
 
بهمن
 
در جنگی که پیش رو دارید میان آنچه که دوست دارید انجام دهید و آن کاری که بایدانجام دهید، استقلال و بی نیازی به دیگران بر مسئولیت هایتان پیروز خواهد شد. اما این یک راه حل طولانی مدت نیست؛ این فقط واکنشی موقتی است در برابر اتفاقات اخیر؛ تصمیم ناخودآگاه و ناگهانی شما ممکن است آنقدر دیگری را ناراحت کند که او مانع برنامهها و پیشرفت های آینده شما شود. از این جنگ عقب نشینی نکنید که فقط کارها را دشوارتر و پیچیده تر خواهد کرد. اگر برای زمان طولانی تری بتوانید از مواجهه مستقیم با او خودداری کنید موفق تر خواهید بود. کمی فاصله گرفتن از این موقعیت به شما توانایی و نیروی جدیدی می دهد که بتوانید چشم اندازی جدید به زندگی داشته باشید.
فال حافظ
بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم***زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم
آه کز طعنه بدخواه ندیدم رویت***نیست چون آینه ام روی ز آهن چه کنم
تعبیر: از طعنه و زخم زبان مردم خسته شده اید. مدام از شما ایراد می گیرند و کسی قدر زحمتتان را نمی داند. هنرتان را رو کنید تا آنهایی که رقیب و حسود هستند شکست بخورند. بلند شوید و لباس رزم بر تن کنید. شکست ناپذیر باشید تا بتوانید ویرانه ی دلتان را آباد نمائید و به آرزویتان برسید.
 
 اسفند
 
ستارگان امروز روز آرامتری را فراهم می کنند که این آرامش مانند نفس راحتی بعد از هیجانات دیروز می باشد . اگر احساس می کنید که خیلی افراط کرده اید و پایتان را از گلیم خود فراتر گذاشته اید اکنون زمان عذرخواهی است . به خصوص اگر سعی دارید که شخصی را تحت تاثیر قرار دهید. کارهای خوب انجام دهید زیرا می توانید موفقیت های زیادی بدست آورید.
فال حافظ
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت
تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
+21
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.