اظهارات مردی که دختر و همسرش را کشت!

مرد میانسالی که از سه سال گذشته به اتهام قتل همسر و دختر خود در بازداشت به سر می‌‌‌برد، صبح روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
 
به گزارش جوان، جلسه رسیدگی به پرونده متهم 55 ساله که سروش نام دارد در شعبه 10 دادگاه کیفری شماره یک استان تهران تشکیل شد.
 
ابتدای جلسه نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و در شرح کیفرخواست گفت: متهم پرونده از چهاردهم آذرماه سال 91، به اتهام قتل همسر 43 ساله و دختر 22 ساله‌اش در بازداشت به سر می‌برد. او در همه مراحل بازجویی اتهام خودش را پذیرفته و گناهکاری وی محرز است. در ضمن رئیس قوه قضائیه به عنوان ولی قهری طفل صغیر زن 43 ساله مطالبه دیه کرده است.
 
پس از آن متهم به دستور قاضی قربان‌‌زاده، در جایگاه قرار گرفت و اتهامش را قبول کرد. او در شرح ماجرا گفت: یک روز که در محل کارم مشغول کار بودم پسرعمه‌ام تماس گرفت و گفت: شنیده‌ام که می‌خواهی دخترت را شوهر بدهی. پرسیدم چه کسی این حرف را گفته است. مدعی شد که همسرم به او و خانواده‌اش خبر داده.
وقتی ماجرا را با همسرم در میان گذاشتم گفت: دخترمان از مدتی قبل با پسری به نام فرید دوست شده و حالا فرید می‌خواهد به خواستگاری بیاید. از اینکه همه چیز را از من که سرپرست خانواده بودم، پنهان کرده بودند عصبانی شدم. از همسرم خواستم ماجرا را فراموش کند و دیگر حرف فرید را به میان نکشد اما همسرم گفت اگر من مخالفت کنم فرید و دخترمان از خانه فرار می‌کنند.
 
وقتی این حرف را زد کینه همسرم را به دل گرفتم و تصمیم به جدایی گرفتم. روز حادثه وقتی وارد خانه شدم دیدم که دخترم در حال گریه است و مادرش بالای سرش ایستاده. نمی‌دانستم چه کار کنم. داشتم دیوانه می‌شدم. عصبانیتم فروکش نمی‌کرد. وقتی مشاجره‌مان بالا گرفت، به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و به آنها ضربه زدم که فوت شدند. به خاطر یک لحظه عصبانیت زندگی‌ام را از دست دادم.
 
متهم در آخرین دفاع از خود گفت: با اینکه همسرم در این اتفاقات مقصر بود اما من قصد قتل او را نداشتم. می‌دانم اشتباه کرده‌ام. حالا هم پشیمانم و از هیئت قضایی درخواست کمک دارم. قاضی قربان‌‌زاده بعد از ختم جلسه با اعضای دادگاه وارد شور شد.
+45
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    هر ملتی‌ لایق حکومتی است که بر او حاکم است...!!آپاندیس یک خارجی‌ عمل میشود.بعد می‌نویسد چرا اروپا به جمهوری اسلامی بدبین!!!! است چون این بی‌ رگها را خوب شناخته!!
    5
    38
    ‌چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    به همین راحتی‌ ،نتوانستم جلوی عصبانیتم رو بگیرم و رفتم قیمه قیمشون کردم.
    0
    66
    ‌چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    متاسفانه یکی از اتفاقات وحشیانه هست که در هر جامعه پر از تعصب امروزه هم رخ می دهد ولی یک چیزی باید بگویم که وقتی همچنین خبری در موردکشور همسایه ترک یا عرب رخ می دهد یک عده کم فرهنگ از کشورمان که داعش صفت هستند بجای محکومیت آن فرد به توهین ، تخریب و فحاشی کل مردم ترک و عرب را شروع می کنند ماننده مغول ، وحشی ، تازی ...ولی کامنت گذران عاقل در مورد موضوع بحث می کنند و به هیچکس هرگز توهین نمی کنند ، چون توهین نشانه شخصیت خود فرد هست نه طرف مقابل .
    13
    33
    ‌چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان

    دعا میکنم این مردک رو عین سگ بکشند ، (... قومى که ذرات شرف در خانه خون شان کرده جا را بهر هر چیز دگر حتى براى آدمیت تنگ... ) زنده یاد اخوان ثالث .
    3
    31
    ‌چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. جو سازی نکن--- مقصود افشاگرن اسلام عرب عربستان است چون بقیه ی عرب‌ها نیز قربانی آنها هستند. کشوری با یک مشت وحشی ضد زن طرفدار سر بریدن و بچه بازی مثل رهبران دینش هیچ احترامی ندارد..!!
    4
    28
    ‌چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    فقط ببینید چقدر مجرم و خلافکار تو زندانهای ایران توصف محاکمه هستند که این حیوان وحشی بعداز سه سال نوبت محکمه اش شده,با توجه باینکه از روز اول جرم خودرا قبول کرده بود.خمینی دجال کجاست که ببینه تمام مدرسه ها زندان شدند
    0
    9
    ‌چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    مردک روانی‌ چی‌ تقاضای بخشش هم داره.
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.