دختر کوچولوی بامزه که عاشق پسرهای با ادب است

+60
رأی دهید
-210

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران

    قشنگی و پاکی دوران کودکی به این بود که خبری از مسائل جنسی توش نبود . متاسفانه توی این چندسال اخیر بچه های کوچیک میشینند کنار برنامه های ماهواره که مخصوص بزرگسالانه و همه مسائل رو تو سن کم می بینند . به گفته یکی از دوستان پزشکم بر طبق یک آمار توی تهران دختران 8 ساله به سن بلوغ زودرس رسیدن ! . از بس چشم شون از کودکی به چنین مسائلی باز شده زودتر از موعد مقرر هورمون هاشون ترشح میکنه و زودتر از سن افراد عادی به سن بلوغ میرسند. برای همینه که دهه 70 و 80 ایی ها توی سن کم دارن ازدواج میکنند .
    28
    112
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان

    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. البته حرف شما را تا حد زیادی تصدیق می نمایم اما چیزی که باعث بلوغ زودرس می شود در درجه اول نوع تغذیه است !انواع غذاهای آماده و فست فود و پُر از کالری و بدون در کنار داشتن انواع سبزیجات باعث بلوغ زودرس می شود !به نقل قول از یک بابایی :تنها سبزی ای که الان می خوریم همان کاهویی است که لای ساندویچ ها و برگرها می گذارند !
    14
    43
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان

    در ضمن تربیت خانوادگی هم نقش بسیار موثری دارد !در همین تهران هستند خانواده هایی که فرزندانشان را با فرهنگ کتابخوانی و نه دیدن تلویزیون یا برنامه های ماهواره ای بزرگ کرده و می کنند ایضا خبری خواندم همین امروز که در امریکا یک آرایشگر تیره پوست برای تشویق بچه ها به خواندن کتاب از آنهایی که کتاب در نزد او می خوانند پولی نمی گیرد !حال قیاس کنید این را با اکثر خانواده های ما !باز هم حرف شما متین و محترم است و این گفتار نقضی بر نوشتار شما نمی شود بلکه تکمیل کنندهُ آن حساب می شود !ممنون !
    13
    60
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    setareh.shab - دبی، امارات متحده عربی

    ای جانم دختر خوشکل با اون عینکش
    72
    37
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    harrp - وین، اتریش
    این ویدیو به احتمال زیاد تو خود ایران برای روز نامه همشهری رو سندلی‌ ماشین در دقیقه 1:08
    12
    21
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    setareh.shab - دبی، امارات متحده عربی

    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. دوست عزیز با نظر شما موافقم،هرچند تغذیه و شرایط محیطی تاثیر داره،ولی استفاده از اینترنت و شبکه های ماهواره به دلیل اینکه در سنین رشد هستند هم تاثیری در بلوغ زودرس میزاره.
    11
    40
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد

    تهوع آور بود . باید ناسزا گفت به پدرو مادرش برای این تربیت که تو دوران بچگی‌ باید ذهنشو انقدر مشغول مسائل جنسی‌ کرده باشن
    36
    96
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    سلام لبخند - تهران، ایران

    ربطی به ماهواره نداره . با این حساب در کشورهای دیگر که بطور قانونی از ماهواره استفاده میکنند . مثلا همین ترکیه . دخترها ی زیر ده سال هر کدام باید چند بار ازدواج کرده و طلاق کرفته باشند !! لابد 6 تا شکم هم زاییدن ؟
    15
    46
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا

    افتضاح مادر اون بچه چه چیزایی یادش داده خجالتم خوب چیزیه تازه افتخارم می‌کنن
    26
    73
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    بختیاری2500 - اهواز، ایران

    بچه بدبخت را چی یاد میدهند .یارو فکر میکنه فرهنگش بالاست.بخدا اروپاهیها عمرا اگه این چیزها را بچه توی این سن یاد بدهند.
    22
    75
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    بجای ۲تا چیز درست اموزنده یاد بچه بدن شوهر و دوست پسر یادش دادن اونوقت بهش افتخار هم میکنن !!! کاملا شخصیت پدر و مادر و خانوده اش نمایانگره !!
    15
    74
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان
    جدا که افکار بعضی ها چقدر.... که چنین کامنتهایی مینویسند همه بچه ها حتی بچه های دوران قدیم هم از روی بزرگسالان همانند سازی میکردند و عروس داما د بازی میکردند واقعا که شرم آور هست که بعضی ها فکر کنند یه بچه تو این سن و سال به مسائل جنسی فکر میکنه
    43
    42
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان
    انقدر شلوغش نکنید ماشالا همه هم روانشناس هستند. اون زمان هم بچه‌هایی‌ بودن که از سنشون بزرگتر حرف میزدن و تو حرف زدن ادای آدم گنده‌ها رو در می‌آوردن. مگه ماها همه تو سن ۶ - ۷ سالگی دکتر بازی نکردیم؟ مگه دختر بچه‌ها خاله بازی نمیکردن؟ چادر سرشون میکردن کفش پاشنه بلند مامانشون رو میپوشیدن که مثلا شوهر دارن و دیالوگ‌های بازیشون هم تو همین محور شوهر داری و خونه داری می‌چرخید. یه جوری ماشالا همه حرف می‌زنین که انگار یادتون رفته خودمون بچه بودیم چجوری بودیم. حالا این یه خورده حتما از دختر‌هایی‌ که تو خونواده دیده چجوری راجعب پسر‌‌ها حرف میزنن یاد گرفته. شلوغش نکنید.
    57
    53
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    MehranIrani - وین، اتریش
    برخی از کامنتها اعتراض به مادر بچه بود اما اینجا یک آفرین باید به مادر آن بچه گفت چون به حدی فرزندش با او احساس راحتی میکند که تمام حرف دلش را به او میگوید و مثل بقیه خانواده هایی که ماهواره ندارند و کتاب خوان هستند و . بچه بزرگ نکرده که در نهایت پسر یا دختر کتابخوان خانواده دروغ به پدر و مادرش بگوید و هزار حرف ناگفته در دلش ذخیره کند و نداند راز مگو را به که بگوید.
    48
    42
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    [::سلام لبخند - تهران، ایران::]. دوست عزیز شاید بچه های اروپایی یا ترکیه ایی اینقدر این مسائل رو دیدن که براشون جا افتاده ولی با این وجود سن عشق و عاشقی اروپایی ها هم خیلی پایینه و برخلاف حرف شما بهشون آموزش میدن که از بارداری جلوگیری کنند . *. چند سال یکی از اقوام نزدیک ما که پسر بچه 9-10 ساله ایی بوده میره بازی کامپیوتری بگیره بهش فیلم پورن میدن. این پسر بچه هم میاد تماشا میکنه و بعد کلی مشکلات روحی روانی تا مدت ها براش پیش میاد . شب ها نمیتونسته بخوابه و ... برادر زاده و خواهر زاده خودم که از سن یک سالگی پای برنامه های ماهواره نشستند با وجودی که 5-6 سال بیشتر ندارند ولی به زبون آوردن که دوست دارند روابطی مانند فیلمها داشته باشند . بعد شما بگید اینترنت و ماهواره تاثیر نداره !!!.
    25
    22
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    fariba1348 - رتردام، هلند
    واقعا که این مادر را باید لعنت کرد که بچگی را اد بچه اش گرفته و کارهای کثیف خودشو به بچه اش یاد داده کاملا واضحه که مادره خودش همه فن حریفه . واقعا که…..
    15
    21
    ‌پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    یادش بخیر، تو ایران سرکوچمون یک بقالی داشتیم که با دلیوریش یکجورایی برخی اوقات همصحبت میشدم. پسر جوون و ترک و باحالی بود. یکبار که رفتم خرید دیدم هی داره غر میزنه و با نگرانی میگه "آخرالزمون شده. ما کی اینجوری بودیم"!. گفتم چی شده؟ گفت: هیچی رفتم جنس برسونم دست مشتری پشت درختهای پارک میبینم بچه های دبستانی دارن از هم لب میگیرن. خخخخخ یعنی بنده خدا گرخیده بود و هی با خودش مقایسه می کرد که تو اون سن فکر می کرده دختر و پسر تنها تفاوتشون تو سایز موهاشونه. اما حالا بچه ها از همین سن تو پارک قرار میگذارن و پشت درختا لب تو لب میشن. حالا میبینم که نگرانی های اون بچه ساده روستایی چقدر درست از آب دراومد! ناهنجاری هایی را دیده بود که پدر و مادر بدون شک برای خودشون دکتر و مهندس این بچه هم نفهمیده بودند.
    6
    9
    جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آرش ایرانی‌ - نیو یورک، ایالات متحده امریکا
    جو گیر شدن نزد ایرانیان است و بس
    4
    19
    جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    کسانیکه به کامنت آخر من منفی دادن مشخص میشه دوست دارن بچه هاشون از همین دوران کودکی با مسائل دنیای بزرگترها آشنا بشند . و دیگه چیزی به اسم دنیای پاک و ساده کودکی وجود نداشته باشه . واقعآ متاسفم
    10
    14
    جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    سلام لبخند - تهران، ایران
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. به نظر این حقیر در وهله اول والدین و مربی مسئول هستند . مگر ما بچه نبودیم ؟ سر ساعت 9 باید به رختخواب میرفتیم . یا حتی برای دیدن یک کارتون اضافی باید کلی خواهش و تمنا میکردیم . شخصا هیچوقت به خاطر ندارم که در زمان کودکی یا جوانی . مثل خیلی از جوانها. به سر کوچه رفته و چشم چرونی و متلک بار مردم کنند . ضمنا شما فرمودید : (چه های اروپایی یا ترکیه ایی اینقدر این مسائل رو دیدن که براشون جا افتاده ) !! اخه مگه یک بچه شش ساله !!!! چقدر این مسائل را دیده ؟ پس بیشتر اینها بر میگرده به والدین و صحبتهایی که در میان بزرگان خانواده و در حضور اطفال عنوان میشه . با تشکر از شما و با پوزش که منفی ناقابلی برای پستتان تقدیم میکنم !!! . امیدوارم شما و دیگر مادران ایران عزیزمان . با دید باز فرزندان عزیزتان را به ثمر برسانید .
    9
    10
    جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
    [::MehranIrani - تهران، ایران::]. [::Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان::]. [::shirzan - برلین، آلمان::]. درود بر شما...بعضی از فرهنگهای ما خیلی زشته. یکی از اونها اینکه؛ هیچوقت با کودکان. وارد دنیای انها نمیشویم.همیشه رابطه بزرگتر و کودک رو برقرار میکنیم. و به قضیه امر. همیشه نهی و دستور میدهیم. به خوب نکته های اشاره کردین. درود بر شما.
    3
    19
    جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    سلام لبخند - تهران، ایران
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. خواهشا اینطور نفرمایید . هیچ کس حاضر نیست دنیای پاک کودکان را خراب کنه . جهت گیری شما به نحوی بود که گویا تمامی مشکلات از ماهواره ناشی میشود . تا 90 در صد با این موضوع مخالفم . زیرا ما میخواهیم سهل انگاری خودمان را بگردن دیگری بیاندازیم . فقط یک مثال خیلی ساده عرض کنم که صد در صد خودتان تجربه کرده اید . در خیابان به صحبت های بعضی از هموطنان دقت کنید و ببینید چه کلمات رکیکی رد و بدل میکنند . بدون توجه باینکه در ان مکان خانمی یا کودکی یا حتی مردی حضور دارد . واله من که مرد هستم خجالت میکشم . ایا این هم اثرات ماهواره هست ؟.
    8
    12
    جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    تو رو خدا موضوع رو پیچیده نکنید. مگه دنیای کودکی چیزی غیر إز اینه که این دختر ناز داره ترسیم میکنه؟ راحت و بدون ترس داره حرف میزنه، إز روی سادگی و بچه گی داره ادا یزرگ ها رو در میاره، نیم ساعت بعد هم یادش میره چی گفته و میره دنبال بازیش.
    2
    10
    شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hana257 - تهران، ایران
    من الان 34 سالم هست یادم میاد توی سن 8 سالگی با بچه های همسایه جمع می شدیم هم پسر هم دختر یکی میشد عروس و یکی میشد داماد خلاصه یکساعت جشن و پایکوبی و ادای بزرگترها رو درمی آوردیم روحمون هم از مسائل جنسی خبر نداشت روانشناسان هم عقیده دارند اگر کودک در بازی هاش تقلیدی از محیط اطراف نداشته باشه مشکل دار هست لطفا مثل جمهوری اسلامی همه چیز رو به پایین تنه ربط ندهید
    2
    5
    یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۶
    صاحب نظر - گوتبرگ ، سوئد
    از نظره خیلی ها با مزه است اما به نظره من این کودک کودکی نمیکند
    5
    1
    یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.