فال روز دوشنبه ۱۷ آگوست - ۲۶ مرداد

 فروردین
 
شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می کنید که همه حرف هایتان را زده اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا انقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی تواند موقع صحبت کردن از شما ایراد بگیرد.
فال حافظ
هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد
حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد
تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.
 
اردیبهشت
 
اگرچه شاید شما امروز دوست داشته باشید که به تفریح کردن بپردازید، اما لازم است که زمانی را برای ایستادگی کردن در برابر کسی که به شما نزدیک است اختصاص دهید. عاقلانه است که به جای اینکه به او فرصت بدهید تا در خفا کارهایش را انجام دهد با او در مورد کارهایش صحبت کنید. زمانیکه شما آنها را آشکار می کنید باعث می شوید که تاحدودی نگرشهای منفی اش را از دست بدهد.
فال حافظ
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست
سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست
تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.
 
خرداد
 
امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می برید، تاحدی دلسرد می شوید، برای اینکه روشهای قدیمی تر نسبت به روشهای تندرو ای که الان به ذهنتان می رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.دوست دارید در مسیری قدم بگذارید که از همه جهت به آن اطمینان دارید، اما امروز به نظر می رسد که همه ی چیزهایی که قبلاً مورد قبول تان بوده اند پیش چشمان تان رنگ می بازند. نگران نباشید، قرار نیست زندگی تان از هم بپاشد. مشکل این جاست که نمی توانید مسیر درست را پیدا کنید. به شما توصیه می شود که خودتان را آزادانه به این اتفاقات بسپارید و از هر آن چه در مسیرتان پیش می آید لذت ببرید.
فال حافظ
ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن***خال و خط تو مرکز حسن و مدار حسن
در چشم پرخمار تو پنهان فسون سحر***در زلف بی قرار تو پیدا قرار حسن
تعبیر: تو تمام خوبی های را در خود داری. چشمهایت بیانگر خوش و غم های دل توستو تو از خوبی برای خود برجی ساخته ای که کسی به پایت نمی رسد. روزگارت به خوشی می گذرد. عهد با دلبری بسته ای که بسیار فرخ و خوب است. کسی نیست که شیفته ی جمال معنویت نشود دائم به فکر بخشش هستی و برای همین پیر نمی شوی.
 
تیر
 
یادآوری یک خاطره از تجربه های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می نامید عوض می کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید.
فال حافظ
آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت
تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه ها رفت
تعبیر:  کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند است روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.
 
 مرداد
 
هیچ جا خانه خود آدم نمی شود. امروز توجهات بسیار را به خود جلب خواهید کرد. با اینکه ماه سختی را پشت سر گذاشته اید، اما امروز آغاز زمان آرامش و رهایی است. شهامت این را داشته باشید که وارد رابطه تازه بشوید. اگر تنها و مجرد هستید، امروز فرد خاصی به شما نزدیک می شود که همه جانبه برای شما مناسب است. ساده از این موضوع نگذرید و با کمی فکر، وارد رابطه بشوید. این آشنایی، ذهن، فکر و سبک زندگی شما را تغییر می دهد و فرصت های عالی و تغییرات بزرگی در اختیار شما قرار خواهد داد.
فال حافظ
به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست
زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست
تعبیر: پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.
 
شهریور
 
از این که خودتان باشید هراسی به دل راه ندهید، این شاید زیاد به مذاق دیگران خوش نیاید ولی برای خود شما بهترین حالت ممکن خواهد بود و اصلا از اهمیت شما نخواهد کاست. شما باید حقیقت را بگویید و اگر این کار را با سیاست و درست انجام دهید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. مواظب باشید دوست های جدیدتان شما را به راه اشتباه نکشانند، با احتیاط پیشروی کنید، کاری نکنید که پشیمان شوید، دفعه پیش را که یادتان نرفته است؟ چنانچه برنامه ای برای جدی کردن رابطه خود با نامزدتان دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید، حالا که این همه صبر کرده اید سه هفته دیگر هم طاقت بیاورید.
فال حافظ
به سر جام جم آن گه نظر توانی کرد***که خاک میکده کحل بصر توانی کرد
مباش بی می و مطرب که زیر طاق سپهر***بدین ترانه غم از دل به در توانی کرد
تعبیر: جوانیت را به نحو احسن بگذران خوش باش نه آن که در پی اش غم باشد. رسیدن به مراد بسیار سهل است به شرط اینکه غلام خدا باشی و گدایی در خانه ی او را بکنی. به سفری می روی که بسیار سودمند است. در کارت طمع نباشد وگرنه کارها را خراب می کنی بسیار خوش شانسی و دست به هر چه بزنی طلا می شود.
 
مهر
 
امروز شما دوست دارید که روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می رسد که دیگران از اینکه با شما صمیمی بشوند می ترسند. عجیب اینکه یکی از دوستانتان هم فکر می کند شما از نزدیک شدن به او اجتناب می کنید. به جای اینکه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت کنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می شود.
فال حافظ
بود آیا که در میکده ها بگشایند***گره از کار فروبسته ما بگشایند
اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند***دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند
تعبیر: اگر می خواهی درهای حاجت به رویت باز شود از دروغ و ریا دوری کن. به صفای دلت و به خاطر دعاهایی که کرده ای درهای مراد به رویت گشوده شده و رقیبان و حسودان از ناراحتی خون گریه می کنند. نامه ای به دست تو خواهد رسید که عین مراد است. خداوند یار توست.
 
آبان
 
اگرچه شما فقط می خواهید طرف خوب هر چیزی را ببینید و خوش مشربی خود را حفظ کنید، ولی مسائل مهم تری هم وجود دارند که باید آشکار شوند. شاید دیگران از شما بخواهند خوش بین بوده و حتی آنها را هم دلگرم کنید، اما انتظارات دیگران نباید باعث شود صداقت و درستکاری خود را از دست بدهید. روی هم رفته بخشی از شهرت و خوش نامی شما به این خاطر است که هه چیز را همانطوری که هست عنوان می کنید. یک بار که حقیقت را بگویید، احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.
فال حافظ
روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است
دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است
تعبیر: دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.
 
آذر
 
امروز شاید درک کنید که بعضی از نقشه های جاه طلبانه شما بالاخره در حال به ثمر نشستن هستند. باید از این موضوع خوشحال باشید. شاید کمی هل شوید و بترسید که همه چیز در دقیقه نود خراب شود. به بدترین چیزها فکر نکنید و انرژی خود را صرف نگرانی نکنید. به تلاش و کوشش خود ادامه دهید. شما تا اینجا آمده اید و با کمی تلاش بیشتر می توانید همه چیز را درست کنید. امروز فضای رابطه شما عالی است و می توانید قرار کسل کننده ای را تبدیل به یک شب عالی کنید. انرژی امروز بدان معناست که شما متوجه می شوید که هارمونی زیادی بین شما دو نفر هست و می توانید با هم حرف بزنید و در مورد همه چیز احساس راحتی کنید. از در میان گذاشتن افکار عمیق خود نترسید.
فال حافظ
نماز شام غریبان چو گریه آغازم***به مویه های غریبانه قصه پردازم
به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار***که از جهان ره و رسم سفر براندازم
تعبیر: با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. خداوند کمکت می کند به عقل پیران اعتماد کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی به هر کس خوبی کردی نتیجه ی بد دیدی. به خدا توکل کن صبح امید نزدیک است.
 
 دی
 
ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.
فال حافظ
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد***دل رمیده ما را رفیق و مونس شد
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت***به غمزه مساله آموز صد مدرس شد
تعبیر: اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.
 
 بهمن
 
امروز احتمالاً به مسیری کشیده خواهید شد که حرفهایی که در طول این چند هفته شنیده اید را می خواهید بیان کنید اما هرچه بیشتر تلاش می کنید که آنها را برای دیگران توضیح دهید، آنها کمتر می فهمند.برخی از نظرات خیلی از ذهن دورند و به آسانی دیگران آنها را متوجه نمی شوند مگراینکه به روش خاصی که تجربه ی آن را دارید مطالب را بیان کنید. وجدان بیدار، هنرمند یا شاعر به هر حال می توانند به شما کمک کنند با دیدگاه کنونی خود را توضیح دهید.
فال حافظ
افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن***مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن
خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی***تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن
تعبیر: گمشده ی خویش را خیلی زود شیدا می کنید و قدر آنچه را که پیدا کرده اید بدانید. به شما بشارت پیروزی می دهند و اسمتان آوازه ی خاص و عام خواهد شد و دوستان شیطان صفت شکست خواهند خورد. الان وقت کار و همت است، امتحان کنید عدالت را برپا سازید و در همه ی کارها به عقلتان رجوع کنید.
 
 اسفند
 
بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک می تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اما نیازی نیست که شما کار خود را رها کنید. شما می دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس های قدیمی تان سرچشمه می گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد ولی خاطر جمع باشید که همه چیز براحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید، این پیچیدگی باید کمی حل شود و به جای پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنید و بگذارید به حال خود شان باشند.
فال حافظ
ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت
وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت
تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.
+19
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.