بابک زنجانی , "تبهکاری نابغه" چگونه ثروتمند شد؟

+101
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    نسترن19 - وین، اتریش

    سلام.این بدبخت کجاش نابغه است؟؟اگه بودکه الان باید توله کفتار خامنه ایی در زندان می بود واین هالو یک جای خوش هوا .این خاک برسر بازیچه مشتی دزد بودکه اینوانداختندجلو تاپشت اسمش سنگر بگیرند.نابغه امثال فلاحیان هستند که وقتی قرار شد قربانی بشوند گفت اینقدر مدرک ازتون دارم جمع کزدم که بعد ازخودم قراره بادکمه بره توبازار.مافیای آدمخوری به خودی هم رحم نداره
    4
    97
    ‌پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    behzad50 - مونیخ، آلمان

    نابغه ؟؟؟؟!!! آقائی که این تیتر را برای یک خائن به ملت و دزد انتخاب کرده خوب بود از کشفیات این آقا دزده یا بقول خودش بسیجی‌ اقتصادی هم نام می‌برد !!! این آقا مثل تمام خودفرختگان رژیم فاسد اسلامی ایران جهت غارت و ویرانی این ملک و مملکت تربیت شده و کار کرده و بس...پس لطفا آقای نویسنده مطلب از تیترهایی که بار مثبت دارند جهت چنین خائنینی استفاده نکنید .
    3
    75
    ‌پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران

    هویج فرنگی چهل کیلویی ! ;)
    1
    51
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    چیزی که نگفت اینه که کسی که 4میلیارد تومان کل سرمایه اش بوده چطور میره 5 میلیون دلار در دبی موسسه مالی میخره یا 20 میلیون دلار در مالزی سهام بانک میخره. مشخصه و کاملاً روشنه دست بخش تجاری سپاه و اطلاعات در این کاره هاست و اینها دقیقاً زمانی هستش که احمدی نژاد داشت شاخ و شونه میکشید و تحریمها رو کاغذپاره می نامید و به نظرم مدیران فاسد احمدی نژآد داشتن اینطوری مراکز مالی رو می خریدن تا بتوانند در صورت تحریم با پوشش این مراکز مالی ناشناس پولها رو خودشون از مبادی ناشناخته وارد کشور کنند بقولی مبادی ردوبدل پولهای نفت رو در دست خودشون بگیرند طوری که کسی نتونه ردگیری هم بکنه و دقیقاً الان همین اتفاق هم افتاده و مشخص نیست پولها کجا رفته و در کجاها سرمایه گذاری شده و وقتی اکثر مدیران نفتی و تجاری کشور در دست سپاه بود این کاملاً مشخص بود که چه برنامه ای پشت این ماجراست و الان هم سپاه و اطلاعات پشت زنجانی هستند و او هم می دونه که می تونه این پولها رو مخفی نگه داره مثل همون زمان که با چک بی محل کالا صادر کرد و پولها رو در ترکیه و امارات تلنبار کرد و دوسالی رفت زندان و بعد رفت با پولهای مردم کار کر
    1
    57
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    تبهکاران جمهورى اسلامى نظىر مردک کلت به کمر و دیگر سردمداران فاسد که قیام مردم را در ٨٨ سرکوب کردند تحت عنوان حلقه هاى فساد و رشوه خوارى در نزد مردم شناخته شده هستند که یک سرش در آخور ولایت و سر دیگرش در حوزه علمیه است . زنجانى ملاحظه نمود چه نعمت و خوان گسترده اى پهن شده و گرگ ها و کفتار ها و لاشخوران درتاراج اموال ملت گوى سبقت را از همدیگر مى ربایند.
    0
    45
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    henryaaaa - لوس انگلس، ایالات متحده امریکا

    نابغه؟؟؟؟ فقط در یک حکومت فاشیستی و مافیایی هم چین جنایتکاران رو نابغه مینامند. این فیلم نشانه کامل فرهنگ فاسد پرست ایرانیه.
    1
    59
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    henryaaaa - لوس انگلس، ایالات متحده امریکا

    اگه به صورت این یارو دقیق نگاه کنید فقط آثار پخمگی رو می‌بینید. سپاه دزد چه که نمیکنه.
    1
    53
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    مردمرد - جزایر سولمون، جزایر سلیمان

    چیزی که دوستان متوجه نیستند اینست که شبکه منو تو چقدر پول گرفته تا این مردک ناچیز را که ویترین افراد جنایتکار است را مستقل نشان دهد همش یک مشت چرند بود تا افراد پشت پرده را مخفی‌ کند و از این کثافت متعفن قهرمان و نابغه مستقل بسازند آن هم فقط به استناد عکاسها و فیلم‌ها بدون مدرک و سند مسجل در جائی‌ که خود مجلسیان خودفروش داخل کشور تمام اظهارات این شخص را رد کردند و چندین شناسنامه جعلی را هم رو کردند در ضمن ایشان برای ۲میلیون زندان بودند نه بیست میلیارد واقعا این پول همه را فاسد و خیانتکار کرده از جمله شبکه منو تو را تا سهمی از این خیانت داشته باشند
    3
    29
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    samrand seyedi - لندن ، انگلستان
    تا حدودی من ایشون رو می شناختم واقعا نابغه است در ضمن امسال فلاحیان جنایات کار و وطن فروش هستن نه نابغه.و در مورد دزدی و خود فروختگی ایشان هم اشتبا میکنید چون ایشان بیزینس من بودن و مثل تمام بیزینس من های دنیا داشتن کار خودشون رو انجام میدادن...و در مورد این که چهار میلیارد تومان داشتن و رفتن پنج میلیارد دولار سرمایه گذاری کردن را باید دوباره و یا شاید چند بار دیگه فیلم را نگاه کنید که بلکه متوجه بشید که ایشان بعد از آزادی از زندان سرمایه شان که ارز و در ترکیه بوده به ایران برگرداندن و دوباره شروع به فعالیت کرده. بعد از فعالیت مجدد شروع به سرمایه گذاری می کنه .نسرین,بهزارد و تهران ایران.
    22
    5
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    Mammal - لندن، انگلستان

    داستان این را باید از فدای آقا پرسید چون این بابک یک پناهنده در دانمارک‌ بود و سیتیزن آنجا هم هست.
    1
    26
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    juvel - اسلو، نروژ

    مهره‌ای بوده دسته مجتبی‌ خامنه‌ای و الان هم یه مهره سوختست !
    0
    31
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    تمام ثروتش مال رهبر آقاست منتها به نام این بدبخت هیچ کارش نمیتونن بکنن دو روز بعد آزاد میشه میره پی کارش میگید نه ببینید حالا
    0
    22
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان
    فقط ایشان جلو بودن أین پولها را ریختند تو حسابش تا رژیم رو سرپا نگذارید دارند بعد همین آقاى دزد ملت پول جراحى بچه هاى روستاى دورودزن را به اصطلاح به عهده میگره ملت ساده لوح هم به به چه چه که چه آدم خوبیه امسال أین بیشرفها نبودند اخوند پول نداشت تو دوران تحریم به سپاه قلدر بسیجى مفتخور مواجب بگیران خارج کشور و ارتش سایبرى ساعتى ٨٠٠٠ هزارتومن در اینترنت بدهد شرم بر أین خائنین وطن!!! أین اگر شرف داشت تمام أین پول را تو حساب اپوزیسیون میریخت حتى بقیمت جان خودش و خانواده اش انوقت نامش یادگار میشد ولى الان بعنوان یک پسفطرت خائن وطن هست الکى جانماز برایش أب نکشید!!!
    0
    18
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    راننده بدبخت
    0
    9
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران

    این مجتبى خامنه اى میخواسته دزدى ولى به اسم این هالو ! حالا دیدن گندش در آمده این هالو که نتونست نقشش را خوب بازى کنه گیر افتاد . مجتبى هم بخاطر پدر ضحاکش راست راست میگرده . اینها درس از انگلیس میگرند.حکومت مستضعفان که خمینى خرفت بیسواد وعده آنرا به ملت ایران داده بوده!
    1
    25
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    تمام سرمایه داران بزرگ و مطرح ایرانی دست پرورده سپاه هستند. اما بخش جالبش اینجا است که اینها به سرعت مهره سوخته میشن و خود سپاه بهشون اجازه بزرگ تر شدن نمیده. خیلی روراست و پوست کنده بخواهیم حرف بزنیم اینه: من میام یک طرح جالب اقتصادی میگذارم. به سرعت طرح من دچار مشکل میشه و به همون سرعت هم متوجه میشم که با دیدن این و اون و اعلام همکاری میتونم دوباره طرحم رو به جریان بگذارم و موفق بشم. حالا موفق که شدم و سهمی هم که دادم ماجرا خاتمه پیدا نمی کنه. حالا تازه شروع سوء استفاده ها از من هستش. اونقدر سوء استفاده می کنند تا به لکه ننگی تبدیل بشم و کل ثروت و دارایی من بلوکه بشه. کی این وسط سود میبره؟ همون کسی که عین انگل از من سود برد. بابک زنجانی هم از اول یک قالتاق نبود و دقیقا وقتی اجازه سوء استفاده برای پیشبرد اهدافش در ایران را داد نابود شد. لکه ننگ شد و تن به هر خفتی داد. دست آخر هم گوشه زندون تا راضیش کنن سرمایه اش را به سپاه ببخشه و بیاد بیرون.
    0
    9
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    تک تک طرح های موفق داخل ایران طرح های دزدی شده است. اکثرا هم مجتبی خامنه ای و سپاه این طرح ها را میدزدن. بقول سرمایه داران وقتی سوء استفاده ها تموم شد صابون میندازن زیر پا که لیز بخوری و تا قهقرا بری.
    0
    10
    جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bulgaria - اندن، بلژیک
    باید پرسید آخوندهای آدم خاور این جانور را از کجا آورده‌اند، چون این موجود حتی خودش هم باورش نمی‌شود که دارند راجع به ایشون و پول زیاد ایشون حرف میزند،چون این آدم اصلا کسی‌ نیست قابل بحث، به نظر حقیر این فقط کرم سر قلاب است و بس
    2
    5
    شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    siavashomaha - منچستر، انگلستان
    همون وسائل ضد شورش که معامله کرده به زمین گرم میزندش
    0
    2
    شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    بلاخره یک ایرانی هست و خدمتی در حق مردم در زمان تحریم انجام داده ، دوستانی که ضد رژیم جمهوری اسلامی ایران هستند باید خدا بدانند که رژیم دیگری در کار نیست و دموکراسی فارسی آینده هم تمدید نسل کشی غیر فارس می باشد و از بین رفتن رژیم مساوی هست با یوگسلاوی، درضمن بیشتر از همه چیز که زنجانی باعث شده کفر نژادپرست ها در بی آید یکی نوشتن آموزش زبان ترکی در زندان و دیگری سرمایه گذاری در ترکیه ! اگر او در تاجیکستان سرمایه گذاری می کرد و شعر فارسی می سرود یک وطن پرست محسوب می شد .
    1
    3
    دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.