مجموعه ای دیدنی از سوژه های وطنی- ۲۰

+65
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۱
    vickie - هیوستون، ایالات متحده امریکا

    جای خالی" ماست بندی برادران حسینی بجز محمود" احساس میشه.
    1
    26
    ‌پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    خیلی ممنون از آن راحله ُ از دست رفته !حالا معنی ِ مجلس ِ خوب و بد به کنار, ما نمی دانیم که کدام مجلس به تور ِ ما خورده است !در ضمن در نکته های طنز آلود مربوط به سالن پیرایش هم که از دید پنهان مانده بود [بُخور] را اینطوری می نویسند و نه اینطور[بوخور] !!
    1
    13
    ‌پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    بابا یکى به این ابله هاى تازى و تازى پرست بگه دختران ما عاشق ان مرده عرب نیستند و دستدارند پسرها با غریزه طبیعى ادم یزاد نگاه شان کند ابله ها نگاه شما تازى هاى بیمار انقدر وقیح هست که بل دیدن یک زن زیبا ارضاء میشوید کثافت هاى بیمار !!! نمونه اش در یک سریال بتازگى گذاشتن خوبه این سایت کمى از فکر کثیف این مذهبیون را به نمایش بگذارد پسره خادم امامزاده اى هست یک دختر که از امریکا أمده براى فروش ملک خانوادگى اش اتفاقى ماشینش خراب میشه میره شب تو این امامزاده بخوابه بعد این پسر احمق بیمار انقدر فکر پلید میکنه که براى گناه نکردن أخرسر مجبور به سوختن انگشتهاش رو میکنه تا به اصطلاح از ترس اتش جهنم گناه نکنه ببینید اینها چقدر بیمارند با یک زنى که هیچ رابطه اى با طرف نداره اگر یکجا باشند سریع بفکره اعمال کثیف شان میافتند خاک تو سرتان شماها بیمارید بیمار جنسى از ارنج دست پسر گرفته تا اندکى مو دختر احساساتى از نوع کثیفش میشید شرم بر شما
    6
    28
    ‌پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا
    از همه بدتر اون سبد کتاب شهر بود که با اشغال پر شده بود. اینه که ایران این شده. جامعه ای که فرهنگ کتاب خوانی درش نباشه کسانی مثل اخوندکها براش تصمیم می گیرن.
    2
    19
    ‌پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان
    فعلا که سالهاست این حکومت ملت غیور و شهید پرورد و مقید به انقلاب را از طریق دزدی و جنایت و اختلاس و زندان و هزاران کثافت کاری دیگرش بصورت کاملا عالی و منحصر به فرد کرده و میکند.
    6
    17
    ‌پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.