فال روز پنجشنبه ۳۰ حولای - ۸ مرداد

فروردین
 
تمام ذهن شما درگیر مسائل اقتصادی است و خیلی هم خوب دارید پیش می روید، پس به تلاش خود ادامه دهید. اما به یاد داشته باشید که در محل کار روحیه کار گروهی را حفظ کرده و به خاطر جاه طلبی هایتان دیگران را زیر پا نگذارید، مطمئن باشید اینطور موفق تر خواهید بود. خودتان را به خاطر چیزهایی که اختیارشان در دست شما نیست ناراحت نکنید و فقط از تمام چیزهایی که اتفاق اقتاده است درس بگیرید. ممکن است از طریق یک تماس تلفنی موقعیت کاری جدیدی به شما پیشنهاد شود. از ایده ها و افکار جدیدی که در سر دارید به نفع خودتان بهره بگیرید. از کنجکاوی خود برای یاد گرفتن چیزهای جدید استفاده کرده و آموخته هایتان را به کار ببندید.
حافظ می گوید :
خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم
اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم
تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله
 
 اردیبهشت
 
شما امروز در فکر تغییر دادن روش خود هستید و هرقدر بیشتر فکر می کنید این موضوع بغرنج تر می شود. خوشبختانه مشکل خیلی حادی برایتان پیش نخواهد آمد، اما باید از تجزیه و تحلیل کردن منطقی کردن دست بردارید. اگر به جای دنبال کردن حقیقت از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید راه حل خوبی خواهید یافت.
حافظ می گوید :
هر که شد محرم دل در حرم یار بماند***وان که این کار ندانست در انکار بماند
اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن***شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند
تعبیر: به عهد و پیمانی که بسته ای پایبند باش. حریم خود را حفظ کن وگرنه خیلی زود آبرویت می رود. عشق را در دل خود جاودانه کن تا هیچ وقت دلت تیره نگردد. محبت و عشق تو همه را حیران می کند و نامت را بر سر زبان ها می اندازد.
 
خرداد
 
امروز ممکن است از جانب دوستان و خانواده مورد حمایت قرار بگیرید، اما برای تان سخت است که حمایت بی دریغ آن ها را به راحتی بپذیرید. از این که می ببینید دیگران فکر می کنند به کمک احتیاج دارید ناراحت می شوید، اما بهتر است این رفتارها را کنار بگذارید. برای این که مشکلات تان را حل کنید باید پیشنهاد همکاری دیگران را با آغوش باز بپذیرید. پس اجازه دهید که دیگران هم در موفقیت شما شریک شوند.
حافظ می گوید :
دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد***یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد
یا بخت من طریق مروت فروگذاشت***یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد
تعبیر: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار ود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.
 
 تیر
 
چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتمادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.
حافظ می گوید :
دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود***تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود
دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت***باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود
تعبیر:  آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازی، دام ها را مشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.
 
مرداد
 
شما امروز فقط احساس سرحال بودن می کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می توانید از کارتان لذت ببرید.
حافظ می گوید :
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.
 
شهریور
 
ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می شود که قبل از اینکه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی کنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه کمی بیشتر شده است، برای اینکه می خواهید در نهایت قبل از افشا کردن آنچه که در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی که می گویید اطمینان حاصل کنید. اما نباید مدت زیادی تأمل کنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.
حافظ می گوید :
دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود***تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود
چهل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت***تدبیر ما به دست شراب دوساله بود
تعبیر: نتیجه ی صبر خودت را می بینی. رنج هایی که کشیده ای به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این همه عنایت الهی را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته ای امروز درو می کنی و به نیت خودت خواهی رسید.
 
 مهر
 
امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می شود در موقعیتی استرس زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می شوند.
حافظ می گوید :
دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت
یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت
تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.
 
 آبان
 
شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.
حافظ می گوید :
بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست
تعبیر: زندگی بدون او برایت میسر نیست. غم دوری و هجران را نمی توان تحمل کنی ولی فعلا" چاره ای جز این نداریو با گریه و زاری کردن کاری درست نمی شود. شاید در آینده وصال یار میسر شود. با امید رسیدن به مقصود با مرگ دست و پنجه نرم کن.
 
 آذر
 
حالا که خورشید نشانه شنا را ملاقات کرده است شما بیشتر احساس راحتی می کنید. شما اطلاعاتی دارید که اطمینانتان را بیشتر کرده و برای کار کردن کاملاً آماده شده اید. اما شاید الان وقت مناسبی نباشد. حواستان جمع باشد برای اینکه امکان دارد شما شرایط بدی را که در آن قرار گرفته اید نادیده گرفته و قبل از اینکه به دور و بر خود توجه کنید حرف هایی بزنید که مناسب نباشد. کمی صبر کردن مطمئناً به شما ضرر نخواهد زد.
حافظ می گوید :
گر چه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود***تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود
رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است***حیوانی که ننوشد می و انسان نشود
تعبیر: دورنگ نباش و با هر کشی طرح دوستی ریختی رنگ عوض نکن که اینکار هنر نیست. فکر نکن که خیلی زرنگ هستی. برای اینکه اسمت همه جا برده شود دست به هر کاری نزن. عشق ورزیدن و محبت کردن هنر است اگر به حیله های خود ادامه دهی پشیمان می شوی. همت کن و راهت را عوض کن.
 
دی
 
تفکر شما روشن و منطقی است و این به شما کمک می کند تا از مسائل دشواری که با آنها در تقلا هستید سربلند بیرون بیایید. نباید بگذارید که غرورتان در مسیر درست مانع ایجاد کند. تصمیماتی بگیرید که روح واقعی و درونی شما را حمایت کند نه غرورتان را. برنامه های سفر و مربوط به تحصیلات عالی امروز متوقف می شوند یا تغییر می کنند. اگر شما و عشقتان اخیراً مشکلی داشته اید، و خیلی با هم صحبت نمی کردید، امروز زمان آشتی فرا رسیده است. شاید با چند جر و بحث آشتی شما شروع شود، ولی با این کار تنش و استرس شما خالی می شود. امروز بیش از همیشه احساس می کنید عشقتان عمیق تر شده است.
حافظ می گوید :
روزگاری شد که در میخانه خدمت می کنم***در لباس فقر کار اهل دولت می کنم
تا کی اندر دام وصل آرم تذروی خوش خرام***در کمینم و انتظار وقت فرصت می کنم
تعبیر: در کمین فرصت مناسبی هستید تا کار را یکسره کنید. حرف حق را بپذیرید و برای رسیدن به هدف از ریا دوری کنید. دوستانتان نیز شما را برای رسیدن به هدف یاری می کنند. از نصیحت بزرگان استفاده کنید. عیب دیگران را بپوشانید تا مردم نیز از عیب هایتان صرف نظر کنند.
 
 بهمن
 
فکر کردن به روش های جدید برای اینکه دوستی های اخیر خود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.
حافظ می گوید :
دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد
کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد
تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.
 
 اسفند
 
باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می گذرد. شما نمی خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.
حافظ می گوید :
ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است
گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است
تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
+20
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    امیر.. - رشت، ایران
    امروز تولدمه
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    امیر.. - رشت، ایران
    امروز تولدمه
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.