قتل ‌پزشک سرطان‌شناس اردبیلی توسط همراه ۱۷ساله یک بیمار‌

اصغر پیرزاده سرطان‌شناس و متخصص انکولوژی مورد سوء‌ قصد یکی از همراهان بیمار قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دقایقی پیش در یک حادثه ناگوار یکی از همراهان بیماران که جوان 17 ساله بود با زدن چندین ضربه چاقوی این پزشک متخصص و سرطان‌شناس اردبیلی را مورد سوء قصد قرار داد تا بعد از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل جان خود را از دست بدهد.
 
اصغر پیرزاده جراح و متخصص انکولوژی بود که خدمات ارزشمندی را در عرصه پزشکی و مداوای بیماران سرطانی انجام داده بود.
پلیس این پرونده را مورد پیگیری قرار داده تا بیشتر علل و عوامل این سوء قصد پزشک متخصص اصغر پیرزاده معلوم شود.
انگیزه قتل پزشک اردبیلی مشخص نیست/ وزیر بهداشت راهی اردبیل می شود
اردبیل - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از سفر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اردبیل در پی قتل یک پزشک متخصص اردبیلی خبر داد.
فرهاد پورفرضی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به دنبال قتل اصغر پیرزاده پزشک متخصص اردبیلی توسط همراه بیمار که ساعاتی قبل به وقوع پیوست، وزیر بهداشت تصمیم گرفته که به این استان سفر می کند.
 
وی ادامه داد: با اعلام خبر قتل پزشک متخصص به وزیر، وی ضمن ابراز تاسف شدید از بروز چنین حادثه ای اعلام کرد که به همین دلیل به اردبیل سفر خواهد کرد تا علاوه بر ابراز تسلیت به خانواده و جامعه پزشکان استان موضوع را از نزدیک مورد رسیدگی قرار دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام حمایت از جامعه پزشکان این استان و کشور و تاکید بر حفظ جایگاه پزشکان در جامعه را از دیگر دلایل حضور وزیر در اردبیل عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه در زمان وقوع این حادثه در جلسه وزارتخانه حاضر بودم و سریعا این موضوع به وزیر انتقال داده شد، یادآور شد: به دلیل اهمیت موضوع و تاسف شدید از وقوع آن هم اکنون در حال برگشت هستم تا ضمن پیگیری موضوع جزئیات آن را به وزیر بهداشت اعلام کنم.
 
پورفرضی با اشاره به حضور میهمانان سازمان بهداشت جهانی در کشور ادامه داد: با این وجود دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرده است که به اردبیل بیاید و یا در صورت عدم توفیق یکی از معاونان خود را به اردبیل بفرستد. در این زمینه قرار شده که موضوع را پیگیری و به ایشان انتقال دهم تا تصمیم گیری شود.
 
وی در خصوص جزئیات این حادثه با بیان اینکه مرحوم اصفر پیرزاده فوق تخصص انکولوژی از پزشکان خبره استان بود، بیان داشت: وی ظهر امروز پنج شنبه برای طی روند درمان به منزل یکی از بیماران خود مراجعه کرده که به دلایل نامشخص توسط همراه نوجوان بیمار مورد حمله قرار گرفته و به ضرب چاقو مجروح می شود.
 
این مسئول ادامه داد: با وقوع این حادثه سایر همراهان بیمار با ۱۱۵ تماس می گیرند و این پزشک را به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل می کنند که متاسفانه با وجود تلاش پزشکان این پزشک فوق تخصص فوت می کند.
 
وی با تاکید بر اینکه بنا به اظهارات دادستان اردبیل متهم دستگیر شده اما هنوز دلایل خود را از این اقدام بازگو نکرده است، عنوان کرد: روند قضایی با جدیت در این خصوص ادامه دارد و به زودی به مردم اردبیل اطلاع رسانی خواهد شد.
 
پورفرضی در خصوص واکنش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به این موضوع اضافه کرد: به شدت این موضوع در دست پیگیری بوده و انتظار داریم که حق جامعه پزشکی که زحمات شبانه روزی را در عرصه درمان می کشند ادا شده و با اقدامات لازم جایگاه پزشکان حفظ شود.
دکتر اصفر پیرزاده فوق تخصص انکولوژی از متخصصان برجسته اردبیل در زمینه درمان بیماران سرطانی بوده و خدمات ارزشمندی را در این زمینه ارائه کرده بود.
گفته می شود که وی یک فرزند سه ماهه دارد.
 
+148
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    ارشمیدس هم روی زمین داشت مسئل ریاضی حل می کرد که یک سرباز رومی به او نزدیک شد و گفت با من بیا ارشمیدس گفت برو دایره مرا خراب نکن و توسط سرباز رومی کشته شد . هیچکس نام آن سرباز رومی را نمی داند و نمی خواهد هم بداند ولی همه دنیا امروز ارشمیدس را به یاد می آورند
    4
    70
    ‌پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - سورتمه، بلژیک

    دو روز دیگه چهار تا ادم علاف بیکار به بهانه بخشش و عفو و زیر هجده سال بودنش دنبال بخشش و عفو هستند و سعی میکنند از خانواده مقتول رضایت بگیرند .کلا تو ایران برعکس هست اونی که باید ازاد باشه در زندان هست و اونی که باید در زندان باشه داره راست راست تو خیابون راه میره
    6
    88
    ‌پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    سلام لبخند - تهران، ایران

    خدا رحمتشون کنه .جدا از اینکه اجرای اعدام در ملاءعام و پخش تصاویر جنگ و کشتار و شهید و غیره باعث میشه که مردم بمرور زمان قسی القلب شوند . // ولی به نظرم یه جای این پرونده ایراد داره !!خودم یک بیمار سرطانی داشتم که پسرش هم مدیر بود ولی هیچوقت دکتر به منزلش نرفت .!!! ضمنا جوان 17 ساله چرا باید دکتر معالج یکی از عزیزانش را هدف چاقو قرار بده ؟
    7
    41
    ‌پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    چه دنیای مسخره‌ای.حالا جالبه ببخشن .
    6
    14
    ‌پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    amonbede - تهران، ایران

    دکترها اونم از نوع متخصص تو بیمارستان به زور مریض رو معاینه میکنه این یکی رفته بوده خونه ی مریض ، که توسط همراهش کشته شده . یه خورده عجیب به نظر میاد
    4
    47
    ‌پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شیلان - سن دیه گو ، ایالات متحده امریکا
    ای کشته، کرا کشتی تا کشته شدی زار!؟ با خوندن این خبر خوشحال شدم، چون به عدالت روزگار إیمان آوردم. دکترهای ایران خیلی بی وجدان و بی شرف شدن و به اسم طبابت دارن دزدی و تجارت میکنن. دکترها در ایران قاتلان شیکى هستند که قانونی دارن دزدی و ادمکشی میکنن. متاسفانه بیشترشون از خونواده های فقیر هستن که با عقده پول بزرگ شدن و حالا از طریق شغلشون میخوان عقده گشایی کنن. خدا میدونه این قاتل کثیف چند تا خونواده رو عزادار کرده، چندتا بچه رو بی مادر کرده و چند تا بچه رو یتیم پدر کرده ، روزگار دمت گرم که بچه این قاتل رو به آتیش بی وجدانی و عقده های پدرش سوزوندی،. یکی از این قاتل های کثیف دکتری هست به اسم ..... که سهمیه یی بوده و بهمین خاطر با دستگاه آخوندی خیلی جوره، این بی وجدان تخصصش رادیوتراپی هست اما داره بصورت قاچاق در زیرزمینی مطبش در خیابون فاطمی. تهران از مردم پول های هنگفت میگیره و شیمی درمانی شون میکنه( شیمی درمانی تخصص انکولوژی میخاد نه رادیوتراپی!)!، یعنی داره خیلی راحت آدمکشی میکنه، خیلی از خونواده ها رو عزادار کرده.
    24
    13
    جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شیلان - سن دیه گو ، ایالات متحده امریکا
    2- ..... با ارتباطی که توی دم و دستگاه آخوندی داره وأم های کلان با بهره های صفر گرفته و مرکز پرتودرمانی .... را راه اندازی کرده( تو رو خدا اگه بیمار سرطانی دارید و یا میشناسید، اونو آگاه کنید که به دام این آدم نمای شیاد نیفته). بنابراین برای این گروه بی سواد، عقده یی و پر ادعا دلسوزی نکنید، امیدوارم دکتر....هم یکی أزهریون روزها به بدترین شمل ممکن و به بدترین و لاعلاجترین درد مبتلا بشه و به درک واصل بشه، و همینطور تک تک دکترهای تاجر ایرانی! ایکاش این جامعه کثیف پزشکی به خودش بیاد و بدونه پول و لقمه حروم یه جایی یقه شو میگیره توی این دنیا! ( * آقای علی خامنه یی که سردسته این دزدها هستی، سیستم پذیرش دانشگاه رو کمی تغییر بده و به جای دروس دینی و فقهی ، کمی دروس انسانیت و عرفان بزار براشون بلکه اینطوری به درک واصل نشن).
    19
    12
    جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    sikan - موناکو، فرانسه
    پزشکها تو ایران تا حالا هزاران انسان بیگناه رو کشته اند حالا یکی پیدا شده یکی از اونهارو کشته وزیر الاف رفته چکار کنه حتما فردا کارانه ماهی نه از صد میلیون به دو میلیارد افزایش میده مافیای اخوند و پزشک و حودرو مونتاژ کن تو ایران خییییییلی قویه
    1
    1
    یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.