فال روز یکشنبه ۱۹ جولای - ۲۸ تیر

 فروردین
 
امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. همراه با عشقتان یک شام دو نفره ترتیب دهید و با کمک همدیگر آشپزی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید بد نیست در یک کلاس جدید ثبت نام کنید، تا هم چیزی یاد گرفته باشید و هم با چهره های تازه آشنا شوید.
حافظ می گوید :
یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان***وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان
دل آزرده ما را به نسیمی بنواز***یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان
تعبیر: چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یادتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی است.
 
 اردیبهشت
 
امروز به راحتی می توانید منظور و حرف های خود را بیان کنید، چنانچه حرفی برای گفتن به کسی دارید بهترین فرصت را در اختیار دارید. اگر می خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید بهتر است درباره موفقت هایتان بزرگنمایی نکنید و متواضع باشید، هیچکس از خودنمایی خوشش نمی آید. کافی است خودتان باشید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید. برای خواهر و برادرهای کوچکتر و یا فرزندانتان وقت بگذارید و با آنها تماس بگیرید و حرف بزنید، آنها حرف هایی جالب برای به اشتراک گذاشتن با شما دارند. به نفعتان است چند روزی مواظب حرف هایی که به عشقتان می زنید باشید و قبل از فکر کردن دهانتان را باز نکنید تا مبادا دلخوری و ناراحتی به وجود بیاید.
حافظ می گوید :
گر چه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود***تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود
رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است***حیوانی که ننوشد می و انسان نشود
تعبیر: دورنگ نباش و با هر کشی طرح دوستی ریختی رنگ عوض نکن که اینکار هنر نیست. فکر نکن که خیلی زرنگ هستی. برای اینکه اسمت همه جا برده شود دست به هر کاری نزن. عشق ورزیدن و محبت کردن هنر است اگر به حیله های خود ادامه دهی پشیمان می شوی. همت کن و راهت را عوض کن.
 
خرداد
 
بازگشت ماه به ثور به شما یادآوری می کند که باید راه تازه ای برای رسیدن به جنبه عملی زندگی پیدا کنید. یعنی راهی بیابید که بتوانید برنامه های خود را عملی کنید؛ فکر شما پر از ایده های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه! اما شما توانایی این را دارید که ایده های زاید و غیرضروری را دور ریخته و توجه خود را روی آنهایی بگذارید که می دانید اثر درست می دهند و عملی می شوند. تنبلی نکنید، این فرصت بسیار مهمی است که نباید آن را از دست بدهید.
حافظ می گوید :
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن***منم که دیده نیالودم به بد دیدن
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم***که در طریقت ما کافریست رنجیدن
تعبیر: به دنبال راه نجاتی هستید. دیگر خسته شده اید. اطرافیانتان فقط عیوب شما را به رختان می کشند و هنرتان را نمی بینند ولی شما مهد خوبی ها هستید. با شهامت به مراد دلتان می رسید. چشم امیدتان خداست، بی طاقت نشوید، حرفی که می زنید عل کنید شما خوبی را ه اطرافیانتان یاد دهید. مواظب باشید خطا نکنید تا همه کارهایتان به باد فنا نرود.
 
تیر
 
احساس فرسودگی می کنید؟ امروز همه کمی کلافه هستند، شما هم از این قائده مستثنی نیستید، به ویژه اگر سعی کنید از روال عادی امور خارج شده و کاری کنید که به انجام آن عادت ندارید احساس کسالت و بدخلقی خواهید داشت. بدتر از همه این است که چنانچه این طور شود ناخواسته ناراحتتیان را روی کسی که دوست دارید تخلیه کرده و او را ناراحت خواهید کرد. هرچقدر هم برنامه کاریتان فشرده باشد، زمانی را برای رسیدگی به خودتان بگذارید تا بهتر شوید. این روزها در زمینه های اجتماعی و ارتباطاتتان خیلی فعال و خلاق خواهید بود. اگر در جستجوی عشق هستید تا مرداد شانس بیار زیادی خواهید داشت. عشق آینده شما باید مثل خودتان پرانرژی و خلاق باشد، پس تا می توانید حرف بزنید و راجع به طرف مقابلتان اطلاع کسب کنید.
حافظ می گوید :
خوشتر از فکر می و جام چه خواهد بودن***تا ببینم که سرانجام چه خواهد بودن
غم دل چند توان خورد که ایام نماند***گو نه دل باش و نه ایام چه خواهد بودن
تعبیر:  بسیار به فکر آینده ی خودتان هستید و از سرانجام کاری که می کنید بسیار می ترسید. کم حوصله اید، به خودتان رحم کنید، بی اعتمادی را کنار بگذارید. اگر برای حاجت خویش واقعا" تلاش کرده بشید نتیجه ی آن همان می شود که می خواهید. فرجام کارتان بسیار مبارک و عالی است.
 
مرداد
 
شما امروز وسوسه شده اید که بخشی از داستان تان را به شیوه ای متفاوت بیان کنید. شما نباید نقاط آسیب پذیر خود را پنهان بگذارید به خاطر اینکه اگر این کار را بکنید دیگر فضایی برای دیگری وجود ندارد که با شما ارتباط برقرار کند. غرور بیجای خود را کنار بگذارید و آن را در راهی به کار بگیریدتا دیگران را از این آگاه کنید که با خودتان صادق هستید و در ارتباط با آنها نیز قابل اعتماد هستید.
حافظ می گوید :
روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است
دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است
تعبیر: دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.
 
 شهریور
 
شما مدام در این فکر هستید که فردا روزی بهتر از امروز است این که شما تفکری مثبت دارید و به آینده امیدوار هستید فوق العاده خوب و عالی است اما به یاد داشته باشید که بیش از حد به این موضوع اعتقاد نداشته باشید زیرا باعث می شود کارهایتان را بخاطر فردایی واهی به تعویق بیندازید.
حافظ می گوید :
بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز
مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز
تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.  
 
مهر
 
امروز ممکن است از شما بخواهند در مورد یک مشکل خانوادگی قضاوت کنید، اما شما دوست ندارید تنها کسی باشید که این جور مواقع بهش نیاز دارند. این سخن بدین معنی نیست که شما کار اشتباهی انجام داده اید، بلکه معنی اش این است که شما به حس خود اطمینان ندارید و شاید خود شما هم از نصیحت های دوستان صمیمی تان سود ببرید. نظر دادن و کمک کردن به اشخاص دیگر می تواند مفید باشد، اما باید بدانید که همه انسانها- حتی شما- دید کاملی نسبت به حقیقت ندارند.
حافظ می گوید :
عیشم مدام است از لعل دلخواه***کارم به کام است الحمدلله
ای بخت سرکش تنگش به بر کش***گه جام زر کش گه لعل دلخواه
تعبیر: فکر می کنید همه اشتباه می کنند و فقط شما هستید که راست می گوئید. فکر می کنید بخت با شما یار است ولی سخت در اشتباهید. شما از هر انچه که باعث خوشبختی تان می شود دورید پس تلاش کنید. عبادت و دعا کنید تا به خوشبختی حقیقی برسید. راه پر فراز و نشیب است تحمل کنید.
 
آبان
 
امروز به لطف وضعیت کیهانی سرشار از احساسات خوب هستید و روزی بسیار مناسب برای وقت گذراندن با کسی است که دوستش دارید. غیبت کردن های مسخره در حال حاضر جایی در دنیای شما ندارند و بیشتر ترجیح می دهید در مورد اهدافتان و آینده صحبت کنید. امروز سعی کنید وقتتان را تنها با نزدیک ترین افراد زندگیتان بگذرانید، چرا که از آن روزهایی است که ممکن است راز بزرگی از دهانتان در برود. امروز با احساسات عمیق درونیتان ارتباط برقرار کنید تا خلاقیتتان اوج بگیرد. امروز در مورد ارزش ها و اعتقاداتتان با عشقتان حرف بزنید و حقایق را با او در میان بگذارید. اما ممکن است با انجام این کار چیز غیرمنتظره ای کشف کنید. متاهل ها بهتر است کمی بیشتر برای زندگی جنسیشان وقت بگذارند.
حافظ می گوید :
حالیا مصلحت وقت در آن می بینم***که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم
جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم***یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم
تعبیر: بسیار انسان آزاده و نترسی هستید. هیچ وقت کاری نمی کنید که باعث سرافکندگیتان شود. همیشه در صدد رفع عیوب و اشکالات خودتن می باشید. غمی در دل دارید که بسیار سنگین است فقط از خدا بخواهید تا ستم هایی که به شما روا شده فراموش گردد و دلتان دوباره مالامال از مهر و دوستی شود.
 
آذر
 
شما دلتان می خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی خود را برگردانید.
حافظ می گوید :
آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت
تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه ها رفت
تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.
 
دی
 
هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.
حافظ می گوید :
بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد***باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد
طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود***ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد
تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.
 
بهمن
 
امروز ماه جدید دوست داشتنی برج میزان در هفتمین خانه شما، یعنی خانه دیگران حضور پیدا کرده است، که حکایت از این دارد که افراد خوب و جالبی وارد زندگی تان می شوند. با وجود اینکه شما دوست ندارید این روزها به پایان برسد، اما افکار ایده آل و عالی شما آمادگی رویارویی با موقعیت های غیر ممکن را بهتان می دهد. اگر شما از توقعات خود بگذرید ممکن است شکستی کوچک را تجربه کنید، بنابراین آمادگی تغییردادن ذهن خود نسبت به آینده را داشته باشید.
حافظ می گوید :
حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند***محرمی کو که فرستم به تو پیغامی چند
ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید***هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند
تعبیر: به مقصود خودت نمی رسی.مگر با خدا باشی. حاجات تو زمانی برآورده می شوند که نماز حاجات بخوانی. تو باید خوبی خودت را به همگان ثابت کنی. حس خودت را نشان بده اگر در عین نداری به مستمندان کمک کنی مردی.
 
اسفند
 
مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.
حافظ می گوید :
بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم
در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم
تعبیر: مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.
+17
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.