بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا در برج میلاد تهران

بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا که قرار است روز جمعه در اولین بازی دور برگشت مسابقات لیگ جهانی والیبال مقابل ایران قرار گیرند، از نقاط مختلف شهر تهران از جمله برج میلاد بازدید کردند.
 
تیم ملی آمریکا در مرحله رفت مسابقات این فصل لیگ جهانی والیبال موفق شد در همه بازی‌های خانگی خود به پیروزی برسد.
این تیم تا پیش از مسابقات دور برگشت، با ۱۷ امتیاز در صدر گروه B این رقابت‌ قرار گرفته. پس از آمریکا، لهستان با ۱۱ و ایران با ۶ امتیاز قرار دارند و روسیه چهارم است.
 
به گزارش شهرداری تهران، داگلاس بیل رئیس فدارسیون والیبال آمریکا پس از حضور در برج میلاد تهران گفته است:" من بسیاری از برج‌های دیگر همانند برجی که در دبی است را دیده‌ام، اما برج میلاد تهران بسیار متفاوت و جذاب برای تیم ملی والیبال آمریکا بود."
 
آقای بیل در مورد بازی دو تیم والیبال ایران و آمریکا در تهران گفته است:" هر دو گروه تیم‌های خوب و حرفه‌ای هستند، اما ما می‌دانیم که جمعیت زیادی برای تشویق تیم ملی ایران می‌آیند و امیدوار هستیم که بازی خوبی را پیش رو داشته باشیم."
 
اعضای تیم ملی والیبال آمریکا به صورت نمادین، توپ والیبال رقابت‌های این فصل لیگ جهانی را با امضای بازیکنان این تیم به برج میلاد تهران هدیه کردند.
 
تیم ملی والیبال ایران پس از دو بازی خانگی مقابل آمریکا باید ۴ بازی دیگر در سالن دوازده هزار نفری آزادی مقابل تیم‌های لهستان و روسیه انجام دهد.
 
موضوع اجازه ورود زنان به سالن دوازده هزار نفری آزادی در یک هفته گذشته بازی تیم ملی والیبال ایران و آمریکا را تحت شعاع خود قرار داده است.

دیروز عده‌ای از مخالفان حضور زنان و دختران در ورزشگاه‌ها در مقابل وزارت ورزش ایران تجمع کردند، در حالی که معاون امور زنان ایران اعلام کرده بود که اجازه ورود زنان به ورزشگاه‌ها صادر شده است.
+66
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    oghabe - سنت گا لن، سوییس
    خدا کنه بینشون تبعه دو ملیتی(ایرانی‌ آمریکایی‌)نباشه.و الا به بهانه جاسوسی و هزاران برچسب دیگه سر از اوین در میا‌‌‌ره.
    6
    20
    ‌پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    tehran ziba - آمستردام، هلند

    میدان آزادی نماد ملی‌ کشور ایران هست ولی‌ بعد از ساختن برج میلاد که هیچ زیبایی هم نداره میخوان نماد ملی‌ رو عوض کنن و به برج آزادی که در حال تخریب هست رو به دلیل اینکه زمان شاه درست شده اهمیتی نمیدان.
    6
    28
    ‌پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    mazandarani 1 - وین، اتریش
    فکر میکنم اون پیکر یا مجسمه جهان پهلوان تختی که باهاش سلفی میندازن. اما اون بیشر شبیه حمید استیلیه تا مرحوم تختی . یعنی پیکره ساز بهتری تو ایران نبود که اونو بسازه. چه میدونیم ؟؟؟؟؟ شاید !!!!
    4
    14
    ‌پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.