فال روز دوشنبه ۱۸ مه - ۲۸ اردیبهشت

فروردین


پیش آمدن مسائل مختلف چون نامزدی، شروع عشق، ازدواج در زندگی نود درصد از مجردین این ماه، در حقیقت این گروه مرتب با رویدادهای پرهیجان روبرو هستند و درضمن اکثریت آنها با نتایج خوبی نیز همراه خواهند شد. در زمینه کاری و شغلی برای بعضی از متولدین این ماه موقعیت های خوب بوجود آمده و یا با پیشنهادات تازه روبرو میشوند و یا خود تصمیم به شروع یک کار مستقل میگیرند که در هر حال سازنده و مثبت خواهد بود .
حافظ:
فرصت شمر طریقه رندی که این نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست
نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

اردیبهشت


ممکن است امروز میان کارهای تکراری تان یک وقفه غیر قابل پیش بینی پیش بیاید که شما را تا حدودی دلسرد کند. اما می تواند معنی نشاط آوری به زندگی و کار خسته کننده و ملال آور شما دهد؛ پس از این فرصت استفاده کنید؛ احتمالا برای تصمیم گیری زمان سختی خواهد بود، چون که نمی دانید راه جدیدی در زندگی تان انتخاب کنید یا اینکه یک برنامه ساده از فعالیت های معمولی برای خود انتخاب کنید. زیاد نگران این نباشید که باید چه کاری بکنید؛ اجازه دهید قلب تان شما را در طول روز در تصمیم گیری هایتان راهنمایی کند.
حافظ:
ملول از همرهان بودن طریق کاردانی نیست بکش دشواری منزل به یاد عهد آسانی
خیال چنبر زلفش فریبت می‌دهد حافظ نگر تا حلقه اقبال ناممکن نجنبانی
تعبیر:فرصت ها و لحظات زندگی را مفت و مسلم از دست نده تا پشیمان و نادم نشوی. در روزگار راحتی و آسایش به فکر آینده و دوران سختی باش و عاقبت اندیشی کن. دیده ای حقیقت بین و آگاه لازم است تا ناگهان دچار لغزش و اشتباه نشوی.


خرداد


احتیاج دارید که منزل بمانید و زیاد در اجتماع ظاهر نشوید. در هر صورت، اخیراً زیاد در بیرون از خانه بوده اید. لازم است که انرژی تان را برای جشن ها و مهمانی ها نگهدارید و یک روز آرام شما را تازه نفس می کند.نزدیکان شما بیشتر از همیشه نسبت به شما احساساتی هستند وتصمیم دارند تغییراتی ایجاد کنند. به خاطر خدا به حرفهای آنها گوش کنید! می بینید که منطقی صحبت می کنند.
حافظ:
از برای شرف به نوک مژه خاک راه تو رفتنم هوس است
همچو حافظ به رغم مدعیان شعر رندانه گفتنم هوس است
تعبیر:به آرزوی خود خواهی رسید اگر چه کمی مشکل و سخت خواهد بود. اگر مراقب نباشی تمامی نقشه هایت نقش بر آب می شود بنابراین با احتیاط همه ی جوانب را بسنج

 

تیر


در جنگی که پیش رو دارید میان آنچه که دوست دارید انجام دهید و آن کاری که بایدانجام دهید، استقلال و بی نیازی به دیگران بر مسئولیت هایتان پیروز خواهد شد. اما این یک راه حل طولانی مدت نیست؛ این فقط واکنشی موقتی است در برابر اتفاقات اخیر؛ تصمیم ناخودآگاه و ناگهانی شما ممکن است آنقدر دیگری را ناراحت کند که او مانع برنامهها و پیشرفت های آینده شما شود. از این جنگ عقب نشینی نکنید که فقط کارها را دشوارتر و پیچیده تر خواهد کرد. اگر برای زمان طولانی تری بتوانید از مواجهه مستقیم با او خودداری کنید موفق تر خواهید بود. کمی فاصله گرفتن از این موقعیت به شما توانایی و نیروی جدیدی می دهد که بتوانید چشم اندازی جدید به زندگی داشته باشید.
حافظ:
زهد من با تو چه سنجد که به یغمای دلم مست و آشفته به خلوتگه راز آمده‌ای
گفت حافظ دگرت خرقه شراب آلوده‌ست مگر از مذهب این طایفه بازآمده‌ای
تعبیر:از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باش و چشم بصیرت داشته باش و سره را از ناسره تشخیص بده. همه ی عوامل برای اینکه به مقصود برسی فراهم است. شک و تردید را از خود دور کن و تصمیمی جدی بگیر.

مرداد


امروز ترکیب بندی ستاره ها شما را بسیار محتاط خواهند کرد. خصوصاً اگر مشغول کارهای مربوط به خانه هستید. مایلید که کارهای روزمره و سخت را از سرراهتان بردارید پس وقت تلف نکرده و دیگر راجع به آنها فکر نمی کنید. به طریقی امروز شخص مورد علاقه تان را بیشتر ا ز همیشه از نظر روحی و معنوی حمایت می کنید و هر کاری که لازم باشد می کنید تا او احساس بهتری از خود داشته باشد.
حافظ:
پنهان ز حاسدان به خودم خوان که منعمان خیر نهان برای رضای خدا کنند
حافظ دوام وصل میسر نمی‌شود شاهان کم التفات به حال گدا کنند
تعبیر:به دوستان ریاکار و ظاهر الصلاح متکی نباش. هرچه می خواهی از خدا بخواه. دشمنان و حسودان را بشناس و همه ی جوانب کار را بسنج. پس از کسب اطمینان، شروع به کار کن.


شهریور


شما ممکن است وظایف و تعهدات مالی ای داشته باشید که باید آنها را همین حالا انجام دهید، اما هنوز قطعه هایی از پازل مشکل شما گمشده هستند. تا زمانی که بتوانید همه اطلاعات مورد نیاز را برای سازماندهی وضعیت خود را گردآوری کنید، خیلی سخت است که بخواهید موقعیت اخیر را اداره کنید با این وجود، شما نمی توانید همین طور دست روی دست بگذارید و هیچ کاری انجام ندهید. براساس اطلاعاتی که تا کنون داشته اید تصمیم بگیرید. می توانید وقتی که همه حقایق را کشف کردید، آن را اصلاح کنید.
حافظ:
بخواه جام صبوحی به یاد آصف عهد وزیر ملک سلیمان عماد دین محمود
بود که مجلس حافظ به یمن تربیتش هر آن چه می‌طلبد جمله باشدش موجود
تعبیر:به آرزوی خود می رسی. دنیا بر وفق مرادت می شود. هرچه بخواهی بدست خواهی آورد. خداوند را شاکر باش تا نعمات خود را بر تو ارزانی دارد.

مهر


ممکن است امروز کسی از اطرافیان تان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. ابراز وجود دیگران می تواند بسیار خارج از موضوع باشد که شما حتی ندانید چگونه باید به آن فکر کنید. به جای اینکه حرف هایی را بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره احساسات تان خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید باید آن را به خوبی بررسی کنید.
حافظ:
روی زرد است و آه دردآلود عاشقان را دوای رنجوری
بگذر از نام و ننگ خود حافظ ساغر می‌طلب که مخموری
تعبیر:با تظاهر و ریا نمی توان به جایی رسید. در هر کاری صداقت لازمه ی کار است. بهتر است اول نقائص خود را برطرف سازی و سپس محکم و استوار به دنبال هدف خود بروی. جوانب کار را بسنج و به خود مغرور نباش تا اشتباهی از تو سر نزند.

آبان


همسرتان کمی عجیب است وباید علت آنرا حدس بزنید.شاید برنامه ها در لحظه آخر تغییر کند.سعی کنید انعطاف پذیر باشید واگر نه خودتان را ناراحت می کنید.امروز همه چی به انتخاب خودتان بستگی دارد اما دوست دارید کارها مرتب و منظم انجام شوند.تنها نگرانی این است که در آینده چطور از این فرصت بدست آمده استفاده کنید.حاضر شدن در لحظات آخر شما را کمی نگران می کند.
حافظ:
به صورت از نظر ما اگر چه محجوب است همیشه در نظر خاطر مرفه ماست
اگر به سالی حافظ دری زند بگشای که سال‌هاست که مشتاق روی چون مه ماست
تعبیر:گرفتار غم و اندوهی و از آن به سادگی رها نخواهی شد. امیدوار باش. سعی و کوشش کن. سهل انگاری را رها کن. این گره به دست خودت باز می شود.


آذر


بعضی از متولدین این ماه در جستجو برای یافتن عزیزانی به نتیجه رسیده و به شادی و شعف فراوانی میرسند. عده ای نیز بخاطر بعضی یکدندگی ها عزیزی را گم می کنند و بهمین جهت توصیه میشود آن دسته که اسیر یکدندگی و لجاجت هستند کمی آرام باشند.
حافظ:
وفاداری و حق گویی نه کار هر کسی باشد غلام آصف ثانی جلال الحق و الدینم
رموز مستی و رندی ز من بشنو نه از واعظ که با جام و قدح هر دم ندیم ماه و پروینم
تعبیر:افکار و اندیشه های بلند و متعالی داری. با سعی و تلاش، مقصود شما حاصل می شود. اراده ی محکم و ایمان راسخ، بهترین یار و یاور تو است. سعی کن جاه طلبی را از آرزوها و اندیشه های خود دور کنی.


دی


مسئولیت هایتان اکنون پیچیده شده است. به خاطر اینکه شما در قبال چندین نفر مسئول هستید- و حتی ممکن است وعده و تعهد شما با همدیگر در تضاد باشند-. الان زمان این است که با توانایی و شایستگی که دارید اوضاع پیچیده و درهم ریخته را کمی سر و سامان دهید. بدیهی است، با این اوضاع شما نمی توانید هیچ کاری انجام دهید، استعدادها و امکانات تان را آشکار کنید و بگذارید دیگران بفهمند شما چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری را نمی توانید. مطمئن باشید دیگران از این صداقت شما قدردانی خواهند کرد.
حافظ:
آه و فریاد که از چشم حسود مه چرخ در لحد ماه کمان ابروی من منزل کرد
نزدی شاه رخ و فوت شد امکان حافظ چه کنم بازی ایام مرا غافل کرد
تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری دچار مشکل و نا امیدی شده ای. یأس و حرمان انسان را از ادامه ی راه باز می دارد و بهتر است راه های دیگر را هم امتحان کنی. با صبر و حوصله و ایمان می توانی کوه مشکلات را از پیش پای خود برداری. مشورت با صاحبنظران را فراموش نکن. به تنهایی از عهده ی حل مشکلات بر نمی آیی.


بهمن


تعهدات کاری که دارید ممکن است خیال استفاده از تعطیلات شما را به خیالی موهوم تبدیل کند. این فقط درباره این نیست که باید برای سروکله زدن با کارهای دشوارتان به محل کارتان برگردید یا اینکه درباره زمان دشواری که در پیش رو دارید نگران باشید؛ شما نمی خواهید امور به روال گذشته پیش بروند. بلکه می خواهید حتی اگر کمی هم که شده در راه ترقی و پیشرفت گام بردارید. فقط به این منظور که تغییر کنند. اما سعی نکنید که کارها را به زور و با عجله انجام دهید. زمان زیادی برای تان وجود خواهند داشت و می توانید در طی آن کارهایتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهید.
حافظ:
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند بر آتش تو بجز جان او سپند مباد
شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد
تعبیر:آسوده و مطمئن به انجام کاری که در نظر داری بپرداز زیرا به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. از طعنه ی سرزنش کنندگان و کینه ی دشمنان به زودی خلاص خواهی شد.


اسفند


این حق شماست که امروز فکر کنید و ببینید چه چیزی مهمتر است -بیان کردن استقلال و آزادی تان یا اینکه زیر فشار اختیارات و تعهدات خود خم شوید و بخواهید وظایف بیشتری را بر عهده بگیرید. این کار ممکن است موجب شود که از وظایفی که در خانه دارید غافل شوید. اما هر چرا انتخاب کنید، نتیجه دقیقا آن چیزی نمی شود که شما انتظارش را دارید. در نهایت، انجام دادن آنچه که باعث شود درک و دانش شما افزایش یابد بسیار مهمتر از این است که وظایف خود را رها کنید. در تعطیلات وقت آن را پیدا می کنید که تعهدات خود را انجام دهید.
حافظ:
هر چند بردی آبم روی از درت نتابم جور از حبیب خوشتر کز مدعی رعایت
عشقت رسد به فریاد ار خود به سان حافظ قرآن ز بر بخوانی در چارده روایت
تعبیر:در زندگی آنچنان که شایسته تو است به مقامی نرسیده ای و از بی چشم و رویی ناکسان در عذابی. هدف و مقصود از تو دور نیست به شرط آنکه صداقت و درستی را رها نکنی و به لطف خداوند و هنر و علم خود ایمان داشته باشی. سرگردانی و هراس و نا امیدی را از خود دور بگردان که در غیر اینصورت به بن بست خواهی رسید.

+15
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.