خودکشی دانشجوی دانشگاه تهران با پریدن از پل مدیریت

تقاطع: مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران خبر خودکشی یک دانشجوی این دانشگاه در روز دوشنبه (۱۴ اردیبهشت-۴ می‌) با پریدن از “پل مدیریت” را تایید کرد.
 
احمدرضا اخضری با بیان این‌که علت اقدام این دانشجو در دست بررسی قرار دارد، به خبرگزاری “مهر” گفت که «بررسی‌های فعلی نشان می‌دهد که او دارای مشکلات خانوادگی و روحی بوده است».
 
گفتنی است پیش‌تر در صبح روز دوشنبه، تصاویری از خودکشی مشابه یک زن جوان در شهر مشهد نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود. به گفته‌ی شاهدان عینی، این زن خودش را از بالای پل “استقلال” مشهد به وسط خیابان “آزادی” پرت کرد و در دم جان باخت.
 
یک روز قبل از آن در ظهر روز یکشنبه (۱۳ اردیبهشت) نیز یک جوان ۲۸ ساله‌ در شهر یاسوج و در مقابل چشمان شهروندان این شهر دست به خودسوزی زد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر به خبرگزاری “ایلنا” گفت که این خودسوزی در “پارک ساحلی” یاسوج رخ داده است و وقتی که نیرو‌های امدادی به محل حادثه رسیدند، آتش‌سوزی این فرد توسط عده‌ای از شهروندان خاموش شده بود.
جلال پوران‌فر با اشاره به انتقال این جوان به بیمارستان “بهشتی” یاسوج، افزود که درصد سوختگی او از سوی پزشکان، ۹۰ درصد اعلام شده است.
هرچند که ساعاتی بعدتر، خبر مرگ این جوان در رسانه‌های محلی منتشر شد.
وب‌سایت “بویرنیوز” در همین خصوص نوشت که او در زمان مرخصی از زندان، خودش را سوزانده است.
این چندمین مورد خودسوزی در هفته‌های گذشته است که خبر آن در رسانه‌های ایران منتشر می‌شود. یونس عساکره و حمید فرخی، دو دستفروش اهل شهرهای خرمشهر و تبریز، از جمله کسانی هستند که در سال جاری خورشیدی به دنبال خودسوزی اعتراضی جان خود را از دست داده‌اند.
+170
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    azadeh11 - آمستردام، هلند

    فقر را زیاد کردند. پولها میره به فلسطین و لبنان مردم دارند تاوا ن‌ حماقت ‌های دولت را میدهند.
    12
    220
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    marhoom alinaghi khan - اشنویه، ایران

    ملت قهرمان مسخ شده مثل گاو بی‌ تفاوت و بی‌ احساس ایستادن و نگاه می‌کنن،
    8
    206
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    گفتن حقیقت شهامت میخواهد که در ۹۰ درصد نیست!!! اول طرفداران و مزدوران... رژیم که در اینجا هم فعال هستند -بعد هم انقلابیون بی‌سواد و فرصت طلب که قیام کردند اسلام و ملا را حاکم کردند و سکوت مرگ!!! کدام شخصی‌ از بیکاری پس از دوران تحصیل دست به خود کشی‌ میزد..قبل از شکوه آن آن قلاب؟؟؟؟ جوابی‌ ندارید چون این انقللاب باعث شد به بهانه ی آن پناهندگی بگیرید-ننگ‌
    12
    92
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    ۱۰۰ها وای که چه به سر این ملت و سرزمین اوردنند !! علی چلاق الهی عزیزات جلوت تو خون پرپر بزنن
    9
    118
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Babak Shah - نیس، فرانسه

    و باز هم ما ملت بى غیرت
    6
    95
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    از ملتی که یه شبه ظریفرو همتای مصدق و امیرکبیر می دونن و شب دیگه هم تراز احمدی نژاد نمی شه توقع داشت کاری انجام بدن و برای این مرگو میرها و مشکلات ککشون بگزه. البته من قصد نسخه پیچیدن برای مردم در ایرانو ندارم اما لااقل می تونن اعتراض مدنی کنن که لااقل نه کسی اسیب جسمی ببینه و نه بی تفاوت به اخوندا تعظیم کرده باشن.
    2
    100
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - لیدز، انگلستان

    استخوان بندی فریاد ، پاسخ هزاران ستم بی صداست....آنگاه که گرسنگی بیداد می کند از مائده های روحی سخن گفتن خیانت است...
    1
    70
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::marhoom alinaghi khan - اشنویه، ایران::]. هم میهن حقیقت تلخ راِ ننویس -- اکنون متهم میشوید که به ملت بیدار!!! و مبارز توهین کرده ا‌ید!!!
    7
    24
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    ملت ترسو و بی تفاوت نیستند، زمانیکه کار به انفجار نهایی خشم مردم رسید، تمام آنهایی که در این چند دهه از هیچ جنایتی در حق مردم فروگذار نکردند، تا چند سده حتی نوادگانشان چه در داخل و چه در اقصی نقاط جهان پنهان شوند، شناسایی و تاوان بسیار سنگینی خواهند داد. البته هر از گاهی زمینه یک شورش و اعتراض همگانی بصورت کاملاً هدفمند و از قبل باخته از نظر امنیتی فراهم می آورند تا هم اقتدار توخالی خود را به نمایش بگذارند و هم رعب و وحشت را در تمام لایه های اجتماع نهادینه کنند و هم بخش عظیمی از نیروهای فعال مردمی را منهدم کنند. حکومت اکنون از بالا بشدت در حال ریزش است و طرح کامل انحلال سپاه پاسداران در دست اجراست، بزودی جهان شاهد شجاعت و جسارت و دلاوری حیرت آور از مردم ایران خواهد بود
    6
    34
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران

    این عکس خودکشی یه خانمه که دیروز تو مشهد تقاطع استقلال انجام داد و به رحمت خدا رفت. اون دانشجو مرد بوده ورودی 78 ساکن تهران باسم مهدی.
    2
    26
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    siavashomaha - منچستر، انگلستان

    بی‌ غیرت ،بی‌ غیرت ،ایرانی‌ ، خود من هم یکی‌ از شما ، آخه دیگه به چه زبونی باید گفت ،ما آخوند نمی‌خواهیم ، مگه نمیگید مردم ؟ پس چرا جرات به رأی گیری ندارید. اینها جوانهای ما هستند که با جونشون و خونشون میخوان بگن گمشید آخوند ها. بی‌ غیرت گفتنم هم دلیلش اینه که با دیدن اینهمه فجایع باز جوک میفرستیم تو گروه وایبر
    2
    44
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    اون پسره تو فیلم کیارستمی - آرلینگتون، ایالات متحده امریکا

    لیاقت ما مردم همینه! همین فردا اگه بگن موسوی و کروبی حـ... آزادن میریزیم تو خیابون و مشغول جشن و پایکوبی بدون یه ذره فکر کردن که چه بر سرمون آوردن و میارن!
    2
    27
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    چی می توان گفت ??تنها می توانم شعری از خودم را در این مورد بنگارم : مرگ ِ من یک شب فرا خواهد رسید - بی گمان دست ِ اجل خواهد رُبود - در شب ِ مهمانی ِ ابلیس , مرگ - یکدم اندر قلب ِ من خواهد غنود - رسته ام از خویش و در دنیای خویش - باز می جویم پناهی , سایه ای - حلقه می گردد به چشمم انتظار - خیره می مانم به هر همسایه ای - مرگ من یک شب فرا خواهد رسید - در خزانی خالی از پروانه ها - یا که در انبوه ِ طوفانهای سرد - بی صدا , چون قصه ها افسانه ها - من ندانستم کدامین روز را - در غبار شیشه تصویر کرده است - بر در و دیوار ِ این غمخانه ام - مرگ را بی واژه تفسیر کرده است - گرچه یک شب مرگ ِ من خواهد رسید - باز هم در دفترم خواهم نوشت - قصه از روحی که سرگردان شده - پای ِ سنگ ِ بسترم خواهم نوشت - سالها بعد از آن یک شب رسد - ناله هایی از گلوی ِ جغد ِ کور - باز هم با یاد ِ من خواهید شنید - قصه ای بی انتها و راهی دور !
    2
    15
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    شاعر - باباطاهر عریان- هم می فرماید : به قبرستان گذر کردم صباحی - شنیدم ناله و افغان و آهی - شنیدم کله ای با خاک می گفت : - که این دنیا نمی ارزد به کاهی !
    4
    20
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shahab46 - هانوفر، آلمان
    خدا ان ملتی را سروری داد که تقدیرش بدست خیش بینوشت.
    2
    16
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    تانگو - ساکرامنتو، ایالات متحده امریکا

    افسردگی نا امیدی در مردم موج میزنه ادمها ترجیح میدن کمتر همو ببینن تو خودشون باشن با پیشرفت علم و دستیابی به فناوری اطلاعات و دید جوانان ما از کشورهای دیگر و افسوس خوردن به حال خود این موارد روز به روز بیشتر میشه کسی هم نیست به شون امید و دلخوشی بده موبایلشون بر میدارن میرن تو اتاقاشون به هیچ کس اطمینان ندارند اینده خوبی دیده نمیشه در اخرین سفرم به ایرانی میدیم روابط اقایون و خانمها بسیار سرد و همراه با انتقام جوی بود از یه طرفها رژیم از یه طرف کسای که فکر میکنن میتونن قوانین امریکا و اروپا را یه شب و راحت در ایران اجرا کنند امیدوارم کسی پیدا بشه بجای این کاراامید رو تو دل این مردم زنده کنه
    1
    25
    ‌سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    shahroukh - پاريس، فرانسه
    تو که میدانی مسبب بدبختی و خودکشی‌ تو آخوند است چرا تنها خودت را می‌کشی یه پاسدار یا آخوند را هدف بگیر و همراه خودت او را نیز نابود کن من اگر خودکشی‌ کنم حتما قبل از آن چند تا از این بیشرفها رژیم را به جهنم میفرستم
    1
    9
    ‌چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    huubi - ماستریخت، هلند
    جون عزیزه. فکر کنین که آدم باید به چه مرحله ای از ناامیدی فقر و گرفتاری و ......تو زندگی رسیده باشه که اینکارو بکنه . مرگ بر این رژیم جنایتکار
    1
    7
    ‌چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.