ادامه جنجال لباس بدن نمای "هیفا وهبی " و واکنش رهبر داعش به آن + ویدیوی شوی تلویزیونی

ادامه جنجال لباس بدن نمای "هیفا وهبی " و واکنش رهبر داعش به آن + ویدیوی شوی تلویزیونیادامه جنجال لباس بدن نمای "هیفا وهبی " و واکنش رهبر داعش به آن + ویدیوی شوی تلویزیونی

تقاطع: ماجرای لباس بدن‌نمای “هیفا وهبی” ستاره‌ی لبنانی موزیک پاپ در یک شوی تلویزیونی هم‌چنان از اخبار مورد توجه در رسانه‌های جهان عرب است. در تازه‌ترین واکنش‌ها، از “ابوبکر البغدادی” رهبر گروه مسلح “دولت اسلامی” (داعش) نقل شده که او از انتشار این تصاویر خشمگین است و پخش برنامه‌ی “استار آکادمی” را ممنوع خواهد کرد.

به نوشته‌ی هفته‌نامه‌ی هنری “الجرس” که در بیروت منتشر می‌شود، البغدادی در واکنش به پوشش بدن‌نمای “هیفا وهبی” در جریان یکی از قسمت‌های برنامه‌ی زنده‌ی “استار آکادمی”، گفته که این لباس باعث شده تا «ارزش‌های غیراخلاقی که خلاف آموزه‌های دین اسلام است به یک موضوع ملی برای جهان عرب تبدیل شود».

لباس “هیفا” پیش از این نیز خشم مردم در کشورهای عربی را برانگیخته بود و عده‌ی زیادی آن را یک لباس “مفتضح” توصیف کرده بودند.

این خواننده‌ی ۳۸ ساله و پرطرفدار لبنانی، ماه گذشته میلادی، در جریان یکی از قسمت‌های شوی استعدادیابی “استار آکادمی” با لباس مشکی توری بلند به اجرای یکی از ترانه‌هایش پرداخت. این برنامه در هنگام پخش زنده، بیش از دو میلیون بیننده داشت و به دنبال آن، بسیاری از زنان در زیر ویدئوهای مرتبط با این برنامه در شبکه‌های اجتماعی از آن‌چه لباس “جلف” وی می‌خواندند، انتقاد کردند. آن‌ها هم‌چنین “هیفا” را به رد کردن خط قرمزها متهم کردند.

بیشتر نظرات منفی از جانب زنانی در کشورهای مصر، عربستان سعودی و اردن ابراز شد. هرچند که در مقابل، گروهی نیز به دفاع از حق آزادی انتخاب پوشش “هیفا وهبی” پرداختند.

در این میان، شبکه‌ی تلویزیونی سی.بی.سی مصر که برنامه‌ی “استار آکادمی” را پخش می‌کند، به خاطر پوشش جنجالی “هیفا” در این “شو” از بینندگانش عذرخواهی کرد.

“وهبی” اما خودش در پاسخ به انتقادها در یک توییت، تقصیر را متوجه نورپردازی صحنه کرد و نوشت که لباس اصلی، ساده‌تر و پوشیده‌تر به نظر می‌رسید اما از دیدن تفاوت آن در نورپردازی قوی صحنه، شوکه شده است.


+107
رأی دهید
-39

animallover - آکلند - نیو زیلند
یک نمه جوادی نمیزنه …؟؟
جمعه 14 آذر 1393 - 00:06
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
مردانی که به همچنین تصاویری، خیره و چشم اندازی میکنند، ولی عمومیت حجاب را لزوم واجبات نمیدانند، یقینا در سیستم مردانگی شان، اختلال و بخاطر جوهای ضد اخلاقی در محیط پیرامون از نظر روحی و روانی هم دچار نقص و دگرگونی شده‌اند. این وظیفه شرعی مردان است که زنها را با پوشش توصیه شده پوشانده و نگذارند که اینچنین ثبات حاکم در جامعه را مختل کنند. انشاالله بزودی این ثبات در سراسر جهان حاکم شود. آمین.
‌پنجشنبه 13 آذر 1393 - 23:57
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
کمی عقل و خرد خود را بکار و اندیشه کنید. دلیل اینکه پروردگار از نظر فیزیکی مرد را بر زن ارجحیت داده، غیر از اینکه نان آور خانواده باشد این است که نگذارد زن با این حربه اش مرد را باری دیگر فریب جمال خودش دهد. همانطوری که شیطان از طریق حوا، آدم را فریب داد. حجاب همانند سپری محافظ، مانع از رخنه شیطان در وجود زن میشود. پس مرد مسلمان بایداز این قدرت خدا دادیش استفاده و شیطان را از زن محو کند.
جمعه 14 آذر 1393 - 00:26
آغا فدام - دوسلدورف - آلمان
قربون آغا تون برین همتون.شماها به هنر یا موسیقی توجه میکنید یا به لباس خواننده؟ کدوم مردی از دیدن زیباییها اونم از نوع بانوان بدش میاد؟همتون لذت بردید و بارها هم این ویدیو را دیده اید.
جمعه 14 آذر 1393 - 00:29
payamak - منچستر - انگلستان
خیلی‌ هم قشنگ بود ،باید لباسشو به خلیفه بغدادی تقدیم میکرد
جمعه 14 آذر 1393 - 02:53
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فقط اندوه لبنان ما را کشت!!!!
جمعه 14 آذر 1393 - 03:11
منوچهری - کرمان - ایران
نمیدونم چرا هر چیزی که مسلمونای دو آتیشه رو ناراحت میکنه , منو خوشحال میکنه !!
جمعه 14 آذر 1393 - 05:25
sebastianxxl - لس انجلس - امریکا
ماله خودشه،به شما چه!!!
جمعه 14 آذر 1393 - 07:11
zpirooz - آخن - آلمان
فدای اقا حالت خوبه؟ فکر کنم مدتیه قرصهاتو مرتب نمی خوریا
جمعه 14 آذر 1393 - 08:19
احتراز - دورف - آلمان
الان دست خودش “ابوبکر البغدادی” بدن سه سوت صیغش می‌کنه میزنه زمین.
جمعه 14 آذر 1393 - 08:33
hassan5 - تهران - ایران
فدای اقا انشاالله بجان اقای یکدست راستشو بگو این فیلم را چند بار نگاه کردی؟؟؟
جمعه 14 آذر 1393 - 10:28
فراوانی - قطر - قطر
اگر اون قسمت سیاه جلویی وعقبش را هم کمی کمتر میکرد خیلی جزابتر میشد
جمعه 14 آذر 1393 - 12:16
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
حسن5/تهران- از نظر دین مبین اسلام خودآزاری و خودکشی به هر نحوی حرام است. پس یقین بدان بعد از دقایقی که آثار و حالات زن‌ذلیل شدن را در خود احساس و مشاهده نمودم، دست بکار شده و کامنتم را در سایت وارد کردم.
جمعه 14 آذر 1393 - 12:20
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
دوباره تو امدى فداى اقا ،، تو خوارک کل کل شدیا !!اولا کى گفته این وظیفه مردان است که اینچنین کنند یا ان چنان ،یعنى زنها خودشون از نظر تو به نقطه عقلى نرسیدند که خودشون براى خودشون تکلیف معین کنند ! ٢. تو باید ببینى چند درصد از جامغه زنان این شکلى لباس میپوشند که حکم صادر کنى ، هر چند حکم صادر کردن دست هیچ کس نیست !! ٣ اگر ارتیستى مثل این زیبارو دلفریب ( که خدا زیباست و این هم زیبا)اینچنین لباس میپوشه جنبه ارتیستى و جلب توجه داره ،،، یاد بگیر و بفهم که هیچ کس حق حکم صادر کردن براى کسی دیگه رو نداره مگر از چار چوب قانون ان کشور خارج بشه حتى زن وشوهر ،!! قضیه ان دو توافق هست و واسلام ، امیدوارم بفهمى ،، بفهم !!!
جمعه 14 آذر 1393 - 13:03
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
فدا,قا - اودنسه - دانمارک- چون خود آزاری و خود کشی حرامه پس شروع به خودزنی کردی،،اشکال نداره فوق فوقش عینکی میشی‌ و کمی‌ تا قسمتی‌ هم قوزی .از حوزه فیضیه قم به بعد به خودکفأیی رسیدی
جمعه 14 آذر 1393 - 15:16
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
به گمانم تصور کرده سالن کنسرت اتاقِ خوابش است و مردان حاضر در سالن کسانی‌ هستند که او میخواهد با تمام آنها بخوابد، این اداها و این لباس حریر به اینگونه ویترین مصرفش فقط برای زمانِ قبل از رابطه جنسی‌ داشتن است نه فشن بودنِ یک خواننده، / جنبه داشته باش , مگر هر نعمتی که خداوند به تو ارزانی‌ داشته را باید اینگونه به رخِ همه بکشی تا حسرتت را بر دل همه بگذاری ! این دنیا دنیای محرومیت‌ها و بی‌ عدالتی هاست میدانی چه دلها در حسرتت آه میکشند، تا چه حد خود نمأیی و دلبری ؟ ما که جنسِ زن هستیم از دیدنِ اینهمه طنازی و جاذبه جنسی‌ حیران می‌شویم چه رسد به مردانِ بینوا , زن بی‌ وقار !
جمعه 14 آذر 1393 - 16:31
بت شکن - مونترال - کانادا
در عجبم که چرا صدا و سیمای اسلامی ایران هیچ کنترلی روی صدا و سیمای لبنان ندارد..؟چرا گشت امنیت اخلاقی‌ ایران اسلامی زن‌های مسلمان لبنان مخصوصا سواحل بیروت را تحت کنترل خود در نمیاورند مگر برادر و خواهر دینی نیستند..؟؟؟؟
جمعه 14 آذر 1393 - 16:50
raha1984 - هامبورگ - المان
فقط و فقط در دنیای کثیف و چندش اور اسلامه که همچنین بحث ها و افکار کثیف هست !!!
جمعه 14 آذر 1393 - 17:20
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
فدایی ! خداوند برایِ پیامبرش ابراهیم گوسفند برای فدائی شدن فرستاد تا برای خدا قربانی کندبه این منظور که انسانی‌ نباید قربانی انسانی‌ دیگر حتی به اسم و فرمان ِ خداوند شود و این درسِ بزرگی‌ برای تمام دوران‌ها بود , تو چگونه با افتخار فدای یک انسان ذلیل تر از خودت میشوی که طرفدارنش می‌گویند جانم فدای رهبر و او از شدتِ خوشی‌ پرواز می‌کند، بعد خود را بنده خدا هم میدانی‌ ! علاوه بر آن اگربه گفته شماها حوّا, آدم که اولین پیامبر و پایه مرد بود را فریب داد و آخرین پیامبر پیش از وداع کردن از جهان می‌گوید از دنیایِ شما سه چیز را دوست دارم که یکی‌ از آنها زن است، آیا نمی‌توان این نتیجه را گرفت که مرد از ابتدایِ خلقت بنده شیطان بوده که به قولِ شما‌ها در زن نفوذ کرد, با این ضعف و سستی ایمان بعد تو و افکاری که تو را اینگونه هدایت کرده میخواهید با حجاب زن , مرد را بنده خدا کنید و پرهیزکار، زهی خیال باطل و خام! ...
جمعه 14 آذر 1393 - 22:00
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.../ نظامِ مردانه ولایت وقیح ( نامردانه و ضدّ بشری ) توسط کدام زنان ۳۵ سال است فریفته میشود که به این منجلابِ کنونی فرو رفته ؟ افکارِ سفیدِ شما‌ها را تعلیماتِ این ضدّ بشرها خط خطی‌ و سیاه کرده، آنها به اندازه محدودیتِ افکار و دید محدودِ شان کذب را غالب کرده اند و شما‌ها هم آن را طوطی وار تکرار می‌کنید, مگر زهرا زن نبود مگر نسلِ پیامبر از او نیست، مگر دخترِ حوّا نیست که محلِ ظهورِ شیاطین بود ! مگر خدیجه زن نبود مگر بازرگان نبود مگر بی‌ حجاب نبود ،چرا خدیجه پیامبر را فریب نداد؟! زنان عرب که لباسِ رقص الانشان نمایانگرِ خیلی‌ چیز هاست , به گفته شیخ‌هایِ خودتان ایرانیان که از ابتدا رعایتِ عفاف را میکردند ، که البته تاریخ هم گواه این است اما آخوند همه چیز را آنگونه که میخواهد جلوه میدهد و عفاف را به پوشیه و چادر می‌بیند , از رو بنده حریر مورد استفاده که به لطافت و ظرافت زن ایرانی میافزود و رمز و رازِ وجودِ او را جذاب تر و بیشتر میکرد به پوشیه تلقی‌ می‌کند که زن را به شکلِ دیوِ سیاه در میاورد،...
جمعه 14 آذر 1393 - 22:00
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... چون مفلوک است از زن وحشت دارد به مرغ و الاغ و شتر بند می‌کند تا از زن دوری کند برای همین در رساله تجربیاتِ خود را می گنجد ، / مگر زن حیوان است که باید در قفسِ کنترل یک نرینه به اسمِ مرد باشد، پس شما مردان این چنینی باید از خود شرم کنید که در بطن یک حیوان تشکیل میشوید از شیره‌ جانش تغذیه و زیر دستِ او تربیت میشوید، آیا از ترسِ از دست دادن بهشت مغزِت را به کار هم میا‌ندازی تا خداوند آن را روشن کند و جلوه دهد تا در راهِ راست و حقیقی‌ بیفتی , یا فقط گوش هایت را بر رویِ لاطأئلات فسیل مغزانی باز کرده ایی که عملکردِ خودشان این است که به خداوندی خودش سوگند در پستی , ظلم , ستم , اجحاف و دشمنی با خلق و خدا بی‌ نظیر است، تقدسِ مسلمانی مرد و تمام شد ختمِ آنهم توسطِ نظامِ موردِ پذیرش تو صورت گرفت.
جمعه 14 آذر 1393 - 22:00
Ghooloo - آبادان - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد- کامنتهایت ارزش خواندن هم ندارد چه برسد به جواب دادن! فقط چند خطی از آن را خواندم ببینم از لحاظ عقلی پیشرفتی هم داشتی دیدم متاسفانه همان عقب مانده ذهنی همیشگی در دوران طلایی صدر اسلام (از نظر خودت) هستی و هیچ پیشرفتی نداشتی! کسی که مثل تو درد دین دارد دیگر فرق نمیکند از چه نوعش باشد تو با آخوندها هیچ فرقی نداری به قول معروف سگ زرد برادر شغال! کسی که مسائل دنیای امروز را همیشه با دوران صدر اسلام مقایسه میکند و نتیجه گیری میکند فقط یک عقب مانده در جا زده در تاریخ است. اگر به جای این مزخرفات دینی و داستانهای خرافی چهارتا کتاب علمی و درست و حسابی خوانده بودی چنین پرسشهایی نمیکردی و حال و روزت بهتر از این بود خواهر روحانی صدر اسلام!!!
شنبه 15 آذر 1393 - 00:59
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
فداى اغا-با چى دست بکار شدى!؟ با صابون گلنار!؟ مگه دانمارک هم هست!؟
شنبه 15 آذر 1393 - 07:16
marineboy - لس انجلس - امریکا
مردان و زنانی هم که ادعای مذهبی بودن داشته و به زنان لخت زل میزنند نیز یا از نظر عقلی مشکل دارند یا دین و مذهبشان قلابی و ظاهری است. جالب است که هر گاه خبر زنی نیمه برهنه را میگذارند اینها کامنت اول را میگذارند. برای این متعصبان ظاهری مذهبی: قرآن چشم چرانی مردان را نیز نهی کرده، پس بجای پوشانده زوری زنان چشمانتان را تطهیر کنید.
شنبه 15 آذر 1393 - 09:25
زنده بادايران من - لرستان - ایران
ازدامن زن مردبه معراج می رود. این یک بحث کلی وفلسفی است .دراین خصوص کسانی می توانند وارد این مقوله شوندکه اطلاعاتی درزمینه فلسفه وجود زن ومرد درآفرینش را داشته باشند. بعضی ها رن را موجودی می پندارندکه باید فقط درکاباره ها واماکنی بصورت اجاره ای واورا مورد سوءاستفاده جنسی قرارداد وحتی وقیح ترازآن باندهایی درکشورهای غربی وجوددارند که دختران ورنانی را ازدیگر نقاط عالم حال یا بصورت اجبار ویا بصورت تطمیع به این اماکن آورده وکسب درآمد می کنند .این یک بحث. امادر بحثی دیگر این است که زن آفریده نشده است که ملعبه قرارگیرد خودقرآن می فرماید گرامی ترین شما نزدخداباتقواترین شماست. هطچ فرقی نمی کندمسلمان باشد یا غیرمسلمان بلکه موحدبودن است واگر زنی موحد بود خودرابازیچه دیگران قرار نمی دهد. خدازیباست وزیبایی را دوست دارد حال این زیبایی چه باشد مهم است. اگر زیبایی برای فریب وازراه بدرکردن دیگران باشد این همان شیطان است که دروجودخیلی اززنهای رقاصه ومفسد نمایان می شود کمااینکه دروجودشیطان پرستان تجلی نموده است آنهم باافکارمنحط.
شنبه 15 آذر 1393 - 14:26
زنده بادايران من - لرستان - ایران
واما بحث دیگراینکه عده ای تابحث زن می شود ناخودآگاه کشورها ویا شخصیت هایی را درگیراین قضیه نموده وبا بدترین الفاظ که واقعا درشعورانسانی نیست برزبان می آورند وچون معتادبه سیاست شده اند دین واجتماع را به آن گره میزنند مباحث فلسفی وعقلی را دردایره خود نمی بینند بلکه بعلت انحراف فکری تمام مسائل را ازدید کم عقلی وکم بینشی خود که عاجزاز دانش وعلم روز میباشند می نگرند.مثل بعضی ازافرادی که دراین سایت نابخردانه حرف می زنند. یکی میگوید اگه اونجای این زن نازک تر بودخوب بود یکی دیگر می گویداگرلخت میشد لذت بیشتری میبردم . و..... اینها فلسفه کرامت زن را همبسترشدن وارضاشدن می دانند مثل یک الاغی که بی مهابا درانظار آلتش را نمایان میکند. پس نتیجه میگیریم عده ای همچون الاغند وعده ای آدمند. آنها که الاغند بگذارید درهمان خریت بمانند وآنهایی که انسانند آنها قابل تحملند. والسلام.
شنبه 15 آذر 1393 - 14:34
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ما شنیده بودیم مغزِ غول‌ها بر عکس جسم شان نخودی و ریز است اما ندیده بودیم، که خوشبختانه در اینجا به عینه این را دیدیم! .
یکشنبه 16 آذر 1393 - 01:35
Ghooloo - آبادان - ایران
هر کس در پوشش خود آزاد است اگر جنبه نداری ببینی نرو اینجور جاها و نگاه نکن که خدای نکرده اذیت نشی خواهر و برادر مسلمان ضعیف النفس که با نگاه کردن حالی به حالی میشی!!! یکی از بدبختی های ما در این مملکت امثال همین خواهر پاستوریزه ایرانی است که خودشان به این خرافات دینی اعتقاد دارند و خودشان به حقوق اجحاف شده شان افتخار هم میکنند و بچه هاشون هم همینطور بزرگ میکنند و فکر میکنند مثلا این آخوند اسلام درست را اجرا نمیکند ولی اگر آن یکی آخوند بیاید حتما حقوقشان محفوظ است! آخه مگر این دین مبین اسلام واسه خانمها ارزشی هم قائل شده جز امیال شهوانی مردان را ارضاء کردن و برده و کنیز مرد بودن و زن را فقط از زاویه جنسی نگاه کردن؟! اینجاست که شاعر میگه: خواهر پاستوریزه ایرانی ده تومن بده آش، هزار و چهارصد سال دیگه هم به همین خیال باش!
دوشنبه 17 آذر 1393 - 22:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.