عکس روز: بوسه اسراییلی- فلسطینی در روز جهانی بوسه

امروز ششم جولای (۱۵ تیر)، روز جهانی بوسه است. تصویر، دو جوان اسراییلی و فلسطینی را در دیوار حائل بین دو کشور در کرانه‌ی باختری رود اردن در حال بوسیدن یکدیگر نشان می‌دهد.

+117
رأی دهید
-22

فدای آقا - اودنسه - دانمارک
بنظر میاد که هر دو موجود جهود هستند. قصد منحرف کردن افکار در جنایت آتش زدن طفل فلسطینی را دارند.
یکشنبه 15 تير 1393 - 23:03
Azadikhah - تكسل - هلند
عشق سیاست را در هم می‌کوبد!
یکشنبه 15 تير 1393 - 22:29
منوچهری - کرمان - ایران
آقات فدام,... پیام عکس رو بگیر . آنالیزش نکن
دوشنبه 16 تير 1393 - 01:12
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک، درست حدس زدید، دیوار حائل ساخته شده از بلوک های بتی به ارتفاع 7-8 متر است و پشت دیوار یک خندق به عمق 5 متر و عرض 4 متر وجو دارد که بعد از آن سیم خاردار قراردارد و کلی ابزار و اشخاص حفاظتی و نگهبانی. حالا حساب کن این اسرائیلی چطور خودشو رسونده به اون بالا؟؟؟!!! جزء عجایبه. و این دیوار در عکس، از بلوک های معمولی ساخته شده و نشان میدهد که این یک عکس ساختگیه.
دوشنبه 16 تير 1393 - 03:30
صالح طاها - مسقط - عمان
بعلاوه پرچم اسرائیل در پشت سر مرد کلاه به سر ، جعلی است . اینقدر دقت نداشته اند .
دوشنبه 16 تير 1393 - 12:23
seyed ali geda - لندن - انگلیس
ممکن است که این عشق در دنیای واقعی‌ وجود داشته باشد و دو جوان فلسطینی و اسراییلی با هم دوست باشند ولی این عکس جعلی و فتوشاپ شده است. دیوار بزرگ حائل بین فلسطینیها و اسرائیلیها با دیوارهای بزرگ پیش ساخته و یک تکه که هرکدام به ۵ متر بلندی میرسند ولی این دیوار با بلوک‌های سیمانی‌ معمولی‌ ساخته شده است. از طرف دیگه وقتی‌ دو عاشق با هم قرار میگذارند دیگه پرچم کشور خود را با خود حمل نمی کنند. و دیگر اینکه کفّ دست هرکس به اندازه صورت خود است ولی دست این آقا خیلی‌ کوچکتر از صورت اوست.
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 00:55
babakazri - ارومیه - ایران
عکس که جعلیه خواهش دارم عربها رو با اسراییل در مورد ایران مقایسه کنید تا حالا دقت کردید هر بلایی که سر ایران اومده از طرف عربها بوده از کشتن بابک خرم دین در زمان خلیفشون و جنگ با عراق و تا الان که به جزایر خلیج فارس ما چشم دارن و به دشمنان وهابی ایران پول و سلاح میدن اونوقت اینها رو مقاسیه بکنید با اسراییل /اسراییل با ایران چی کار کرده تا حالا یه سنگ انداخته طرفمون برعکس خیلی از اسراییلیها ایرانی الاصل هستن و حتی اسراییل مراکز اتمی صدام رو تو عراق بمباران کرد تصور بکنید اگه بمباران نمیکرد صدام تو استفاده از بمب اتمی تردید میکرد نه مصلما همین حالا هم عربهان که پول ایران رو دارن بالا میکشن هزینه حزب الله و حماس و فتح و حوثی ها تو یمن یا لشکرهای المهدی و بدر تو عراق هزینه اینها از کجا تامین میشه دوستان مسلما اطلاعاتشون از من زیادتره پس لطفا با چشم باز همه چی رو ببینیم و بدور از تعصب دیگران رو هم اگاه کنیم
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 01:38
elief - ایذه - ایران
babakazri - ارومیه - ایران++++++++++++++++++++++++++++++
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 07:57
راهجو - فریدونکنار - ایران
babakazri- کاملا درست و بجا گفتی- ضربه ای اعراب به ایران زدند بسیار مهلکتر از حمله مغول و اسکندر و انگلیسیهاو هر نوع مرض و دردی به این مملکت بوده! بزرگترین دشمنان ما حکومتهای عربی است
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 09:20
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
babakazri - ارومیه - ایران. دمت گرم
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 11:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.