الهام چرخنده استعفا کرد/تحریم چرخنده از سوی هنرمندان

جهان نیوز می نویسد : الهام چرخنده که به عنوان مجری طرح پروژه یار دوازدهم در حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شده بود به دلیل هجمه های فراوان از این سمت استعفا داد.
 
به گزارش جهان نیوز، برخی از هنرمندان نسبت به حضور الهام چرخنده به عنوان مجری طرح اعتراض داشتند و گفتند اگر وی مجری طرح باشد ما در این پروژه حضور نخواهیم یافت.
 
این پروژه برای شبکه خانگی است و کارگردان پروژه محمد حسین لطیفی تاکید بر حضور الهام چرخنده داشته، که علاوه بر سمت مجری طرح برنامه ریزی کار را نیز به عهده بگیرد.
 
الهام چرخنده در پی تبریک صمیمانه عید در لحظه سال تحویل به مقام معظم رهبری از سوی یک طیف تندرو مورد هجمه قرار گرفت و حتی به ماشین وی حمله شد و خودش را با چوب کتک زدند.
 
پیگیری های خبرنگار جهان حاکی از ان است که الهام چرخنده به برخی از هنرمندان علت استفعایش را عدم حاشیه سازی برای حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی اعلام کرده است و گفته هدف، موفقیت تیم ملی است و اگر با حضور من به پروژه ضربه وارد می شود من کناره گیری می کنم.

+513
رأی دهید
-16

Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
نون به نرخ روز خوردن.دستمال زدن. یا علی‌ یا علی‌ کردن الکی‌ از یاد مردم نخواهد رفت.ما رفتنی هستیم ولی‌ تاریخ به جا خواهد ماند.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 14:50
هستیا - شیراز - ایران
به درک نمیاد بره پیش اقاش با هم مسابقات رو تماشا کنن
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 15:02
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
خیلی تابلو داری پاچه خواری میکنی خانم چرخشی٬ حتمأ کاسه ائی زیرنیم کاسه هست که خلاصه رو میشه.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 15:07
batistuta - تهران - ایران
هر کس باید حق اظهار نظر در هر زمینه ای را داشته باشه و سلب این آزادی از طرف هر طیف و جناحی محکوم است.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 15:11
raha1984 - هامبورگ - المان
عفریته پاچه خوار رذل
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 14:40
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
زنیکه دیونه خود فروخته لمپن!
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 14:43
farokhzad - کنت - انگلستان
خوب دقت کنید چقدر این ملایان زرنگ هستند و واژه‌های را برای مخالفین‌شان انتخاب میکنند {تندرو] اینها با استفاده از همین واژه‌ها خیلی‌ها را از بدو ورود عضو شدن به این گروه‌های مخالف باز میدارند طرف فکر میکنه من چرا برم با یک عده‌ تندرو حالا نگاه کنید زمان شاه گروهی ابله وطن فروش را روشنفکر می‌گفتن براستی ببینید چقدر زیرکانه کار هاشان را میکنند و ما خودمان هم در خبر رسانی همان را دقیقا تکرار می‌کنیم !!! هم وطن مخالفت فحش دادن نیست مبارزه سیاست می‌خواهد و نیز مطالعه برای مخالفت با این رژیم اجازه بدهیم آنهای که تخصص این کار را دارند آنها اقدام کنند و ما میتونیم همراهی کنیم آنها را حالا یا از طریق اشتراک گذاشتن یا مالی کمک کردن یا خبر رسانی درست که در این درصورت ما پیروز خواهیم شد یادمان باشد اینها تعدادشان 5 میلیون نفر هم نیست ولی‌ همه آنها فعال هستند روز کمک همشان هستند ما نزدیک 10 میلیون فعال ضدّ رژیم داریم ولی‌ همین تعداد با مشکلات زیادی روبرو هست از مالی گرفته تا تکروی حزبی یعنی‌ طرف بیشتر به فکر پیروز شدن حزب خودش هست تا آزادی ایران
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 15:50
مانفرد - ایران - ایران
این زنیکه نکشیده چته و چرت و پرت میگه و عشوه میمونی در میاره
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 16:14
نازک بین - شفیلد - انگلستان
دزد ناشی به کاهدان دستبرد میزند. این بیچاره شنیده بوده که با پاچه خواری میشود ره صدساله را یکشبه طی کرد. ولی نمیدانست که مردم بین تظاهر و ریا و خلوص نیت آدمها فرق قائلند.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 16:21
bobby007 - زوریخ - سویس
این سیغه اقاش نبوده ْ؟؟ اقدس ۲زاری....
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 17:11
چراغعلی - کرمان - ایران
تهران تهران. من با چرخنده که حسابش معلومه کاری ندارم روی سخنم با تو مبلغ آزادیست. تو یا خودت خری یا دیگران را خر فرض میکنی. آخر مرد حسابی تاییدرذالت یعنی آزادیخواهی وشما که این را تایید می کنی مثلا آزادی خواه هستی. اگر یک نفر یک ظرف رو باز ان را در دست بگیرد ودر بین جمع بچرخاند شما به این شخص اجازه می دهید کارش را انجام دهد؟. یا همه همت می کنید کثافت را از جامعه دور کنید. الهام چرخنده ظرف پر از نجاست را در دست گرفت ودر بین ملت به تماشا گذاشت حال به هم زن بود چندش آور بود وتو کارش را مجاز میدانی آن هم به بهانه آزادبودن هرکس برای هر کاری. آزادی تعریف دارد که رایج ترین آن اینست که همه آزاد باشند تا جائی که به آزادی دیگران خدشه وارد نکنند . آن هم آزادی مشروع دیگران. واین خانم به آزادی و رهائی روح اکثریت تامه ایرانیان لطمه زده . قباحت دارد از اینگونه آزادی ها دفاع نکنید
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 17:29
delmorde - یوتوبوری - سوئد
من با شما موافقم اما علت یکی نبودن ما اینست که نمی گذارند متحد شویم که درانصورت رزیم سقوط خواهد کرد زیرا پوشالی تر از زمان شان شده و حمایت واقعی از طرف مردم نخواهد شد بلکه ملت با ما همصدا میشوند. یادمه یک جبرنگار انگلیسی یا امریکایی بود که میگفت شاه رو مردم نمی خواستتند. حالا باید گفت پفیوز: اینها رو واقعا اگر فکر می کنید ملت می خواهند یک رفراندم حقیقی برگزار کنید تا بشما ثابت شود اینان چقدر در واقع هوادار دارند. درضمن دوست عزیز دربین ما نفوذی زیادست و انها نمی گذارند متحد شویم. روی نکات اصلی اختلافمان باهم راه میروند تا برعلیه هم جبهه گیری کنیم. ناگفته نماند که رهبری و سازماندهی درستی هم نداریم بدلیل فقر مالی.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 17:46
alborzi - کرج - ایران
این دختره عجب زهلم گتمیشه !
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 18:01
غزل خاموش - اصفهان - ایران
دیگه با چوب کتک زدن هم کار درستی نبود. زورتون به این بد بخت رسیده؟‌ کسایی که چماق به دستید و کتک زدن بلدید، برید چند تا آخوند چاق و چله، یا نماینده مجلس یا مدیران نالایق را بزنید، نه یک زن را.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 18:27
faranak-montreal - مونترال - کانادا
اینقدر بچرخ تا بمیری خون نداها را امثال کثافتهایی مثل شما می‌خواهید پایمال کنید درد بالای ندا بخوره قفس سینت حیف شدن زنیکه بیهمه چیز
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 19:00
eckankar - ریجاینا - کانادا
من نمیدونم چرا اینقدر در کامنت ها به نظرات هم توهین میکنید . من اصلا با کار خانم چرخنده موافق نیستم اما دلیلی هم نمی بینم بهشون توهین بشه ، ایشان به هر دلیلی خواسته این حرف ها رو بزنه مربوط به خودشه و مطمئنا دلایل خودش رو داره . چرا بدون اطلاع کافی و صرفا با خوندن یک مطلب اینطور دیگران را تخربی میکنیم. متاسفانه یکی از مشکلات اساسی ما همین احساساتی عمل کردن و به قول امروزی ها جوگیر شدن ماست . اگر کمی به اطراف خودمان نگاه بکنیم نمونه هایش فراوان است. حرکاتی مثل توهین به مسی نیز نمونه ای از همین رفتارهای صرفا عاطفی و غیر منطقی بود. امیدوارم روزی همه ما برخورد بهتری با هم داشته باشیم و اینقدر درگیر احساسات نباشیم و در مورد همه قضاوت نکنیم.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 19:05
روستایی ساده دل - تهران - ایران
این دوستمون باتیستوتا جدی جدی طرفدار آزادی و دمکراسی بوده و ما نمیدونستیم. عجب اشتباهی میکردیم!!!!! پدر همه را در میارن اونوقت نوبت به خودشون که میرسه فریاد وای آزادی محدود شد سر میدن! این سیاست همیشگی مستبدین و سرکوبگران است.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 19:22
azadeh11 - آمستردام - هلند
□ یه خر و یه خروس و یه سگه داشتن مرز ایران رو برای همیشه ترک میکردند. سازمان حمایت از حیوانات علتشو پرسید ازشون:. خروس گفت: انقدر ساعت و عقب جلو کردن نمیدونم کی بخونم، کی نخونم!. سگه گفت: نفهمیدم من باید بگیرم،۱۱۰باید بگیره، بسیج باید بگیره، لباس شخصی باید بگیره؟!. خر گفت: نفهمیدم من خرم، ملت خرن، دولت خره، اصلآ هویتمـونـو ریختن به هم!!.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 20:40
ارسطو عامل‬‎ - لندن - انگلیس
بره گم شه اگه همون تو خیابون کار کنه شرفش خیلی بیشتره
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 21:14
Moama123 - بوداپست - مجارستان
تو اون دستش گوشی ساخت استکبار جهانی‌ ، با اون دستش بر علیه استکبار جهانی‌ مشت گره کرده . یک تصویر گویا و هنری از یک انسان ۲ رو .
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 21:18
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
داستان کتک خوردنش که اصلا معلوم نیست واقعی باشه. ولی در هر صورت اون ادا اطواری که در جلسه با بسیجی ها در آورد انقدر مصنوعی و چندش آور بود که حالا حالاها از یادمون نمیره.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 21:43
Lolalola - پاریس - فرانسه
به به هنرمندا یه کار خوب انجام دادن
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 21:03
fesgeli - سوئد - اوپسالا
برو به درک با اون رهبر دزده دیکتاتورت
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 23:05
روشنایی - تورنتو - کانادا
من نمیدونم این اگه بختیاریه چرا اینجوری در اومده!!!!!!!! من خودم بختیاری هستم و میدونم که بختیاریها خدا و پیغمبر را هم قبول ندارن !!!! جل الخالق!!!!.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 23:25
arash_eindhoven - آیندهوون - هلند
چرنده نه چرخنده.
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 23:32
Princesse - تهران - پرژن
غزل خاموش - اصفهان - ایران-ناز شصت شون هر کسی‌ این عوضی‌ چابلوس رو زده .به وقتش نوبت همشون میرسه
یکشنبه 4 خرداد 1393 - 23:49
paksan - آمریکا - آمریکا
خفه شو.. این گروه خاکستری بخصوص گروه بازیگران فیلم احمدی نژادی قلاده های طلا که تاریخ و واقعیت ها رو با دو میلیارد تومان می خواستند عوض کنند همیشه تو ذهن مردم خواهند ماند .. مردم باید یادشون باشه که این افراد فاسد به چه قیمتی وجدانشون رو فروختند تا نشون بدهند که ندا و سهراب و سایر شهدای سبز رو دیکتاتور نکشته .. امین حیایی رو باید همه یادشون باشه که چه کرد و چه مبالغی رو گرفت که حقیقت و خون ریخته جوانهای بی گناه رو نابود کنند و تقلب رو انکار
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 00:52
animallover - آکلند - نیو زیلند
زنهای که تو شهر نو کار میکردند شرفشون و معرفتشون، مرامش اون از این عفریته بالاتر ه ...
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 01:11
غزل خاموش - اصفهان - ایران
Princesse عزیز، به فرهنگ خشونت و توحش ناز شست دادن همانا هم صدایی با دیکتاتور است.
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 01:30
batistuta - تهران - ایران
eckankar ضمن تأیید نظر شما، باید به عرض برسانم که نمونه ی کامل فرهنگ یک کشور جهان سومی را در بخش نظرات این خبر مشاهده می کنید. ما با دموکراسی فرسنگها فاصله داریم. این خانم غلط یا درست به یک نفر ابراز علاقه کرده و این مسأله فقط و فقط و فقط به خودش مربوطه. دقیقاًمثل قضیه ی لیلا حاتمی که یک مسأله ی شخصی هست .
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 01:33
sepherdad - سیدنی - استرالیا
بعضی‌ از دوستان میگن که گفتن عقیده آزاد هست!! من هم با این حرف موافقم! نه تنها گفتن عقیده آزاد هست بلکه عمل به عقیده هم آزاد هست و جز احترام به یک عقیده مگه کار دیگه هم میشه کرد?!، مثلا عده‌ی از افراد فکر می‌کنن که باید سر بعضی‌ افراد رو قطع کرد!، چه عقیده زیبا و به جایی‌!! واقعاً باید احترام گذشت!، بعضی‌ از افرادی مثل همین خانوم چرنده که با پول دزدی این مردم فقیر زندگی می‌کنن, خوب چه اشکال داره عقیده این افراد این هست که بایددزدید و چابید و خورد!! احترام بذارین به اینها!!،‌ای افرادی که توی خیابون می‌خوابین،‌ای افرادی که گرسنه اید،‌‌ ای افرادی که بچهاتون به خاطر بی‌ داروی توی تخت بیمارستان‌ها مردن, به این دزدان عزیز احترام بذارید، اینها عقیدشون اینجورری! بخصوص افرادی که به خاطر بنزین آلوده سرطان گرفتید! احترام فراموش نشه!!!
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 07:25
davood afzali - اسلو - نروژ
batistuta - تهران - ایران, شما تشریف بیار در کشورهای مهد دموکراسی‌ و به هیتلر ابراز علاقه کن ببین چکارت می‌کنن :).
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 07:57
negeen - کلن - آلمان
واقعا ،هنرمندان شناخت بودنش که چنین نقشی‌ در آوای باران بهش دادن،،، زنیکه مزخرفه گدا
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 09:44
omid irani - مونیخ - آلمان
متأسفم برای دستمال به دست‌های وطنم.
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 10:50
batistuta - تهران - ایران
davood afzali دقیقاً همینطوره که می گی و این به دلیل سیاست یک بام و دو هوای غرب هست. sepherdad بین حرف و عمل تفاوت قائل شو. ممکنه من به یک نفر به شوخی و یا جد، بگم که میخام تو رو بکشم. ولی تا مادامی که این گفته ام را به فعل تبدیل نکردم طبیعتاً مجازاتی در پی نداره یا حداقلش اینه که مجازاتش برابر سزای یک قاتل نیست. حالا چه رسد که این گفتمان مربوط به امور سیاسی باشه.
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 16:17
sepherdad - سیدنی - استرالیا
باتیستوتا - تهران - ایران. نه عزیز جان مسلما در یه روز که اتفاق نمیفته, اما وقتی مثلا من هم جا پر کردم که شما مهدور دم هستی‌!!، و یواش یواش جا انداختم , بعدن یک نفر اون کارو انجام میده! به این میگن تئوریزه کردن خشونت، ابتدا افکار مردم آماده میکنی‌ بعد شخص مورد نظر و بی‌ ارزش میکنن, از بین بردن یه چیز بی‌ ارزش هم که عادی هست، من به طنز نوشتم که بدونی نمیشه به هر عقیده احترام گذشت!
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 18:02
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
نه باید بره واسه آقــــــــــــــــای چـــــــــــــلاقش بچه تولید کنه .
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 18:13
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
واسه آقـــــــــــــاش چند قلو می خواد بیاره !!!!!!!!!! خدا رحم کنه؟؟
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 18:14
Behdin - آمستردام - هلند
اعتراض هنرمندان کدومه ؟؟ مقام عزما بد طوری گلوش پیش این الهام گیر کرده، دیده برزیل رفتن این گدای درگه همان و درد لا علاج فراق همان. دستور داده پیش خودش بمونه،
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 20:53
kiankianfar - یزد - ایران
ببخشید من به کار خانوم چرخنده کاری ندارم.برم جالبه که دوستانی که بیرون از مرز های ایرون بزرگمون هستند چقدر بی ادب و بی نزاکت و کوچیک شدند.براتون واقعا متاسفم که فقط ادعای روشنفکری و این چرندیات رو میکنید......
دوشنبه 5 خرداد 1393 - 22:31
رستگار501 - برن - سویئس
لباسش برای شامورته بازی قاجار خوب است ولی نوشتار پهلوی دستش من را یاد تکیه و سینه زنی میاندازه ، نوار ایران روی لباسش هم منو کشته . نگاه و خنده دلبرانه اش برای سید علی قابل قدردانی بود که یکی به ماشینش حال داد. در مجموع مثل دیوانه هاست.
‌سه شنبه 6 خرداد 1393 - 00:57
sepherdad - سیدنی - استرالیا
kiankianfar - یزد - ایران. اما اصلا برات جالب نیست که مردم ایران دارن از سرطان می‌میرن!!!
‌سه شنبه 6 خرداد 1393 - 06:57
Azadikhah - تكسل - هلند
این جریان نشون داد که ملت چقدر از رهبری تنفر دارند!batistuta - تهران - ایران:این حرفی‌ که شما آزادی در مورد عقیده رو قبول دارم که گفتید ولی‌ جالبه که شما خودت نظرت به بشار اسد آدم کش نزدیکتر هست اونوقت چطوری انتظار داری این حرف رو از شما کسی‌ قبول کنه!؟خوب میخندند بهت آقا جان!کسی‌ که طرفدار ظلم و ستم و آدم کشانی چون اسد و خا‌‌منه‌‌‌ا‌‌ی باشه همینطوری باهاش برخورد می‌شه و عقیده اینها ضدّ آزادی عقیده هست چون دستشون به خون ملتشون آغشته هست
‌سه شنبه 6 خرداد 1393 - 10:35
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
هیچکس از بدزبانی مردم ایران در امان نیست، میخواهد چرخنده باشه یا مسی. توی ایران چه زمان رضا شاه، چه امام خمینی به نوعی آزادی از مردم سلب شده. یقینا با تعویض نظام ،نوع دیگر از دیکتاتوری در ایران بوجود خواهد آمد. آزادی ابراز عقیده در ایران یعنی جرم. اکثر ایرانی ها به نوعی دیکتاتور هستند. (نباید کسی را که من دوست ندارم را دوست داشته باشی وگرنه با تو برخورد میکنم چه فیزیکی چه با زبان فحش و ناسزا). که عملا و بصورت مستند نمونه ای از آن را در مورد خانم چرخنده و این کامنت ها میبینیم. مخالف من هم حق حیات و ابراز عقیده دارد. تا این جمله در ایرانی تبدیل به باور نشود ایرانی یعنی عقب مانده جهان سومی. و به این کشور امیدی نیست.
‌سه شنبه 6 خرداد 1393 - 14:54
bakhtiyarian girl - ایذه - ایران
روشنایی - تورنتو - کانادا بالاخره تو هر جامعه ای چندتا نخاله پیدا میشه
‌چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 10:19
machan - لس انجلس - آمرکا
بازیگری که روحش را به شیطان فروخته به خاطر دو لقمه نان بیشتر.. خاک بر سرش. عزت نفست کجاست زن؟؟؟
‌چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 16:01
mana-amrica - نیو یورک - امریکا
کثافت اشغال خود فروش اینهمه فساد را نمی بینه؟ادم اینقدر کور ؟ اه مادر های جوان از دست داده و اینهمه زندانی بیگناه و اعدامی سیاسی بگیره دامنت را الهام چرخنده که دامن ناپاکت تو بیت رهبرت الوده هزار کثافت شده . بسوزی به اتش اه اینهمه مادرو زندگیت اتش بگیره هم خودت هم اقا خامنه ای لجن کثافتت.
‌چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 21:35
hezbollah90 - رشت - ایران
این خانوم هر کاری کرده نباید با چوب بهش حمله بشه و این هجمه اصلا درست نیست ، طبق معمول باز هم سیل توهین به سمت یک نفر به راه افتاده و افرادی که ادعای فرهنگ دارن!!! با فحش و ناسزا میخوان از کاری که از نظرشون درست نبوده انتقاد کنن .. تاسف!!
‌پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 14:44
behzad50 - مونیخ - المان
من تنها میتوانم بگویم که برای جامعه ایران متاسفم که برای خودنمایی چنین افراد خجسته و پاچه‌خواری همچون این خانم بستر مناسبی گردیده که با وقاحت تمام خود را عرضه کرده خاطر ملت را آزرده و خائنین را شاد کنند و از این معا مله بلکه معامله‌ای را معامله کنند ! !
‌پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 22:08
senator x - تهران - ایران
eckankar - ریجاینا - کانادا:اتفاقا منهم نظر شمارا دارم.من علاقه زیادی به هیتلر دارم و زمانیکه در جمع از او تعریف میکنم ,نمیدانم چرا بمن اعتراض میکنند؟مثلا الان1200سال است که شعیان بکار یزید اعتراض میکنند, درحالیکه هتما او برای کشتن امام حسین دلائل خودش را داشت. مردم بنظرات دیگران (احترام )نمیگذارند/
جمعه 9 خرداد 1393 - 06:21
shady_sho - تهران - ایران
خوب فدای سرم چیکارکنم زنیکه نه بازی بلده نه قیافه داره نه استعداد باورکنین اگه خودشو واله و شیدای علی جون نشون نمیداد یه نفرهم اسمش رو نمیدونست خوب واسه معروف شدن هرکس یه راهیو انتخاب میکنه یکی باهنرش یکی با تلاشش یکی با کارهای انساندوستانه یکی با بردن جوایزبین المللی یکیم مثل این هنرپاچه خواردرپیتی با پاچه خواریو دستمال بدست گرفتن میخواد خودشو مطرح کنه
یکشنبه 11 خرداد 1393 - 10:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.