مرگ قاتل فراری با شلیک پلیس در بابل

قاتل فراری در بابل که به‌خاطر اقدام‌های تبهکارانه‌اش از سوی پلیس تحت تعقیب قرار داشت، در جریان درگیری مسلحانه با مأموران به کام مرگ فرو رفت. این پسر جوان که شرارت های زیادی دارد، چند روز پیش وقتی در محاصره مأموران گرفتار شد، در درگیری مسلحانه با آنها از پای در آمد.
بنا بر این گزارش، گفته می‌شود قربانی حادثه چندی پیش به اتهام قتل تحت تعقیب قرار داشت ولی هر بار با شگرد‌های ماهرانه‌ای از دام پلیس می‌گریخت. وی که به هنر‌های رزمی آشنایی داشت، دارای هیکلی قوی بود و به همین دلیل ترس و وحشت عجیبی در دل مردم ایجاد کرده بود. مأموران پلیس بابل چند روز پیش با آگاهی از محل تردد وی در یکی از محلات خلوت این شهر او را به محاصره خود در آورده و دستور ایست دادند. قاتل تحت تعقیب در حالی‌که خود را در محاصره کامل مأموران می‌دید، ناگهان اقدام به ایجاد درگیری با آنها کرده و یکی از مأموران نیز بر اثر همین درگیری بشدت مجروح شد. بر اساس شنیده‌ها، مأموران وقتی در وادار کردن این شرور به تسلیم ناکام ماندند ناچار اقدام به شلیک به سمت وی کردند که بر اثر اصابت گلوله پلیس، شرور جان خود را از دست داد. بر اساس گزارشی که پلیس درباره این ماجرا ارائه داده است، این شرور 19 اسفند سال گذشته به دنبال بروز اختلاف‌های مالی با مرد جوانی، در حالی‌که یک سلاح شکاری در دست داشت در خیابان انتقال‌خون بابل با وی درگیر شده و با شلیک گلوله‌ای به زندگی‌اش خاتمه داد. طبق این گزارش، در آن زمان مأموران با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بابل عملیات گسترده‌ای را برای ردیابی عاملان قتل انجام داده و سرانجام دو همدست متهم اصلی را بازداشت کرده‌اند. این دو که «هادی» و «علی» نام دارند در جریان بازجویی‌های مأموران اعلام کرده‌اند قربانی حادثه با شلیک گلوله دوستشان به نام «عادل» از پای درآمده است. در ادامه این گزارش همچنین آمده است،در بررسی سوابق متهم 25 ساله پرونده مشخص شد وی دارای سوابق متعددی از قبیل مشارکت در حمل سلاح غیر مجاز، ایراد ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی در قائمشهر و چهار بار تیراندازی در بابل بوده است. با توجه به این یافته‌ها مأموران تجسس‌های گسترده‌ای را برای به‌دست آوردن ردی از او آغاز کردند تا این‌که مخفیگاه او را در منطقه چهارراه آرامگاه بابل شناسایی کرده و به محاصره خود درآوردند. این متهم وقتی دید در محاصره مأموران گرفتار آمده است اقدام به تیراندازی به سمت آنها و ایجاد درگیری کرد. در جریان این تیراندازی‌ها یکی از مأموران پلیس مجروح شد و متهم تحت تعقیب نیز وقتی می‌خواست از محاصره پلیس فرار کند بر اثر اصابت گلوله مأموران مجروح شد و در راه انتقال به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد. پلیس بابل اعلام کرده است اسلحه‌ای که عادل با آن به سمت مأموران تیراندازی کرده بود، همان اسلحه‌ای بوده که در ماجرای قتل مرد جوان بابلی توسط این متهم مورد استفاده قرار گرفته بود.

+73
رأی دهید
-10

جنگنده - تهران - ایران
دستشون درد نکنه، شر یک مادون حیوان که جان یک انسان را گرفته کم شد و به جهنم رفت. قاتلی که وسط خیابان با سلاح گرم آدم میکشد باید بلافاصله کشته شود چون وجودش برای دیگران خطرناک است.
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 12:54
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
پلیس ایران خودش یر دسته تبهکا ان عقده ای ها و گانگسترهاست.
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 13:08
nimaaa - نیویورک - امریکا
عادل فرانکی معروف به عادل سامورایی متهم به قتل و زورگیری از مردم که من مرگ رو سزاوار این افراد میدانم
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 14:10
dark night - تهران - ایران
به درک.
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 18:00
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
دستشون درد نکنه ,که با وجود حقوق ناچیزی که میگیرن ,,,جونشون رو برای حفاظت از مردم در برابر همچین حیوونهایی به خطر میندازن ,,,امیدوارم پلیسی که تیراندازی منجر به فوت کرده مقصر شناخته نشه و پاداش بگیره
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 19:09
arkadash - نیکوزیا - قبرس
دعوا سر کَئی پِلا بوده
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 20:15
oghab - هلسینکی - فنلاند
ﺩﻡ ﻣﺎﻣﻮﺭاﻥ اﻧﺘﻆﺎﻣﻲ ﮔﺮﻡ ...ﻳﻪ ﻛﺜﺎﻓﺖ ﺭا اﺯ ﺯﻣﻴﻦ ﭘﺎﻙ ﻛﺮﺩﻧﺪ ...ﭘﺪﺭ و ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻫﻢ اﮔﺮ اﺻﻼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﻧﺪ ..اﻋﺪاﻡ ﻛﻨﻴﺪ ﺑﺨﻂﺮ ﺭﻳﺨﺘﻦ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺗﻮ ﻣﺤﻴﻄ ﺯﻳﺴﺖ
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 17:52
hossein+87 - ایران - ایران
Ukguy4u - لندن - بریتانیا - حاجی ، شما خودت دار و دسته کی هستی که در مورد یه خبر خوب که یه الدنگ توسط پلیس به درک واصل شد این نظر رو میدی؟!
یکشنبه 28 ارديبهشت 1393 - 11:31
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.