تخریب گورستان تاریخی بهاییان در شیراز «به دست سپاه»

جامعه جهانی بهایی از اقدام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در تخریب یک گورستان تاریخی بهاییان در شیراز خبر داده و خواستار توقف این اقدام شده است.
 
گزارشی که این نهاد دینی در روز پنج‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت، منتشر کرده است بیان می‌کند که خاک‌برداری از این گورستان و تخریب قبور آغاز شده و ده‌ها کامیون به سرعت در حال انتقال خاک‌ها هستند.
 
این گزارش با سخنان  بانی دوگال، نماینده ارشد جامعه جهانی بهایی در سازمان ملل متحد، همراه است که خواستار واکنش‌های جهانی نسبت به موضوع شده است.
 
خانم دوگال اظهار داشت: «ما با فوریت از جامعه بین‌الملل دعوت می‌کنیم که به این عمل مشمئزکننده اعتراض کنند و همچنین مستقیماً از رئیس جمهور ایران، آقای حسن روحانی، تقاضا می‌کنیم که این تخریب را متوقف سازند.»
 
بهاییان از اقلیت‌های دینی در ایران هستند که جمهوری اسلامی آن را به رسمیت نمی‌شناسد و به عنوان «فرقه ضاله» از آن نام می‌برد.
 
گزارش‌هایی نیز که از ایران می‌رسد حکایت از برخورد شدید جمهوری اسلامی با اعضای جامعه بهاییان دارد، به‌ طوری که هفت تن از رهبران جامعه جهانی حدود شش سال است که در زندان به‌ سر می‌برند و نمونه دیگر عدم برخورداری بهاییان از حق تحصیل در دانشگاه‌های ایران است که دفتر تحکیم وحدت سال ۱۳۹۲ گزارش جامعی از آن منتشر کرد.
 
با این حال محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، مدعی شده است که حکومت ایران هیچ‌ گاه به صرف بهایی بودن با پیروان این آیین برخورد نکرده و بهاییان به خاطر دین خود در ایران محاکمه یا از تحصیل محروم نشده‌اند.
 
در این شرایط اقدام به «تخریب» گورستان بهاییان در شیراز که نام «گلستان جاوید» را دارد، بهاییان این شهر را به اعتراض و تکاپو واداشته است.
 
به گفته بانی دوگال، بهائیان شیراز از سپاه پاسداران درخواست کرده‌اند که قبر مردگان را خراب نکنند و ساختمان مورد نظر خود را در بخشی از این گورستان بسازند که قبری در آن موجود نیست.
 
این گزارش می‌گوید که «گلستان جاوید» از اوایل دهه ۱۹۲۰ متعلق به بهاییان شیراز بوده، اما دولت وقت ایران در سال ۱۳۶۳ آن را مصادره کرد تا در نهایت بعدها به مالکیت سپاه پاسداران دربیاید و اکنون سپاه نیز چنان‌چه اعلام کرده درصدد ساخت یک ساختمان فرهنگی – ورزشی در این مکان است.
 
به گفته جامعه جهانی بهایی، این گورستان آرامگاه حدود ۹۵۰ بهایی است از جمله ۱۰ بانوی بهایی که سال ۱۳۶۲ و در اوج برخوردهای جمهوری اسلامی با بهاییان به دار آویخته شدند.
 
اما اکنون با آغاز گودبرداری در قسمت غربی این گورستان که ۲۰۰ متر مربع را شامل می‌شود، همه این آرامگاه‌ها در معرض تخریب قرار دارند.
 
خانم بانی دوگال تاکید کرده که بهاییان شیراز به اولیای امور از جمله فرمانده کل سپاه پاسداران، شهرداری شیراز، امام جمعه شیراز و رئیس قوه قضاییه ایران درخواست استیناف داده‌اند، اما این اقدام تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداده و کار تخریب گورستان پی گرفته می‌شود.

+79
رأی دهید
-93

pasargad2 - شیراز - ایران
این سپاهیا دیگه خیلی پر رو شدن. ولی بدونید که نفرت شما در دل ایرانیا اینقدر زیاد شده که خدا به دادتون برسه.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 11:46
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
این هم نوعی تحجر و تعصبات خشک حکومت رافضی. به جه حقی تعصبات بیمورد شما باید برای اقلیتها موجب رنجش و درسر بشه؟عیسی به دین خودش موسی به دین خودش تمام اقلیتهای مذهبی و قومی از شما احساس انزجار میکن
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 12:07
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
هیچ خبر دارید دین بهاییان نزدیکترین دین به اسلام شیعه است. هیچ خبر دارید دین بهاییان تلاشی بود برای متمدن کردن اسلام و کوتاه کردن دست ملاها به وجود آمد. ملاها تحمل رقبای جدید را نداشتند چون در مغازه شون تخته میشد به طرفداران این دین تهمت جاسوسی و سیاسی بودن را زدند. چی‌ میشد بجای دشمنی باهم مذاکره میکردند و یک راه حل مناسب برای همه پیدا میکردند.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 12:40
zavareh - رودسر - ایران
ننگ و نفرت بر این ویرانگران اشغالگر اسلامی. پس کی‌ این ملت میخواهند تکانی به خودشان بدهند و برای همیشه بساط این اجارم را به فاضلاب تاریخ بریزند؟؟؟
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 13:06
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
امیدوارم تک تک این جانوران سپاهی یک روزی تاوان همه این کارها رو پس بدهند.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 13:22
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
به قبرستان‌های این اقلّیت هم احترام گذشته نمی‌شود .باز ساندیسخوران بیایند و بگویند که حق این افراد در ایران لقد مال نمی‌شود.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 13:38
بت شکن - مونترال - کانادا
از یک سٔو فریاد آزادی اقلیت‌های مذهبی‌ را سر میدهند و از سوئ دیگر از استخوان مرده‌های بهائیان نیز میترسند و خاک مردگانشان را توبره میکنند تا اسلام عزیز را حفظ کرده باشند!!!
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 14:00
Farokhzad - کنت - انگلستان
اینها با هم یک خدا رأ ستایش میکنند ولى حماقت أین گروه بیشتر هست شرم بر دین که اجازه هرگونه جنایتى و خشونت رأ میدهد من برم یک صفحه إز تازى نامه رأ بسوزونم براى ارامش خیلى خوب هست
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 14:07
parsi parsi - کرمان - ایران
سلطنت طلب دوست عزیز در واقع فرق چندانی بین شیعه و مسلمان واقعی که همان شماها سنیها هستید نیست چون مسلمانان فکر میکنند که دینشان بهترین دین است و به همین خاطر به دیگر ادیان احترام نمیگذارند و انها را کافر می خوانند و اگر انها کافر غیر اهل کتاب باشند دیگه بدترمثل این بهایی های عزیز و فراموش نکن این کار را اکثر ایرانها محکوم میکنند چون ایرانیها هنوزیک چیزهایی از دین زرتشت در مرامشان دارند وهمچنین شیعیان مسمانان روشنفکری هستند در مقایسه با شماها
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 14:12
raha1984 - هامبورگ - المان
به امید خدا خانه های بزرگ و کوجکتان از اون رهبر الندگنون تا سگهای بسیحییش رو سرتون خراب بشه
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 17:15
yahya3212000 - برگن - نروژ
ننگ بر حکومت فاشیستی اسلامی! به امید روزی که هیچ حکومت مذهبی‌ و عقیدتی‌ در دنیا وجود نداشته باشد!!!
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:56
بی خیال - کرمان - ایران
گورستان تاریخی? همه بدبختی ما از این گورستان های تاریخی است.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 19:00
آخوندستیز - نیریز - ایران
استقلال- آزادی- جمهوری اسلامی-چقدر آزادی چقدر احترام به عقاید دیگران چقدر بزرگ منشی. اصلا این آخوندها ما را واقعاً شرمنده اخلاق والای انسانی شان میکنند. البته اینها دستورات کتاب اربابان تازی شان را اجرا میکنند. و قاتلو هم حتی لاتکونو فتنه. سر تا پای این کتاب را باید گلاب پاشید.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 19:05
بهرام2012 - تهران - ایران
1از8= بنام یک ایرانی که هست و نیست و تمام زندگیش توسط جمهوری اسلامی ضدایران صدمه شدید دیده و تا مرز نابودی و از دست دادن جان ناقابل نیز رفته و بازگشته است ولی هنوز با باقیمانده توان و استطاعت خود در قلب میهن مقدسمان بخاطر رهائی مملکت از کلیت نظام ضدایران جمهوری اسلامی تلاش میکند و بنام یک ایرانی که اصولاً با هرنوع نظام و حاکمیت متکی به دین بشدت مخالف است و برغم آنکه با تخریب گورستان متعلق به هر دین و آئین که باشد نظر موافق ندارد اما همزمان کمترین دلسوزی و همدردی نیز با ایرانیان بهائی نمیتوانم داشته باشم زیرا مطابق شواهد موجود بعداز پیروزی فریب ننگین و رخ دادن فاجعه بهمن1357 و بقدرت رسیدن جمهوری اسلامی درایران باآنکه بهائیان به پیروی از دستورالعمل های دینی خودشان نهایت تلاش را برای
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:11
بهرام2012 - تهران - ایران
2از8= همراهی و خدمتگزاری به همین جمهوری اسلامی از خود نشان دادند منتها وقتی حکومت ملایان و مکلاها نه فقط به ندای بهائیان پاسخ مقتضی نداد بلکه بهائیت را بطور واضح و با استناد به قوانین ضدانسانی و ضدایرانی خودش فرقه ضاله نامیده و برهمان اصل اقدام به پاکسازی پیروان این فرقه نمود بازهم کمترین تحرک میهنی از ایرانیان بهائی نه تنها مشاهده نشد بلکه سیل مهاجرت آنان بسوی غرب شروع و تا همین امروز هم دقیقا با حمایت های غیرمستقیم جمهوری اسلامی ادامه دارد و متاسفانه حتی در سرزمین های امن غربی و برغم همه حمایتهائی که دنیای غرب و بخصوص انگلیس و آمریکا از آنان میکنند نیز کمترین تلاش برای شرکت در مبارزات میهنی به هدف نابودی و سرنگونی جمهوری اسلامی و گسترش تلاشهای میهنی ایرانیان
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:12
بهرام2012 - تهران - ایران
3از8= از خود نشان نمیدهند. آنچه من تلاش دارم بیان کنم این است که برغم همه جور و جفا و زندان و اعدامهائی که در حق بهائیان توسط جمهوری اسلامی روا شده است متاسفانه در خلال سی و پنج سال اخیر حتی یک نمونه با تاکید میگویم حتی یک نمونه از مثلاً اعدام یا زندانی شدن یا صدمه مالی دیدن فقط یک نفر ایرانی بهائی به اتهام شراکت در مبارزات میهنی به هدف سرنگونی ویا حتی مخالفت با جمهوری اسلامی نمیتوان ارائه نمود. به عبارت دیگر کلیه بهائیان در ایران که به هرطریق و هرشکلی گرفتار خشم جمهوری اسلامی واقع شده و صدماتی اعم از مالی یا جانی هم دیده اند تماماً و بدون استثناء بخاطر اصرار بر عقاید و باورهای دینی خودشان بوده و نه بخاطر تلاش برای رهائی مملکتی که درآن بدنیا آمده
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:12
بهرام2012 - تهران - ایران
4از8= و با استفاده از امکانات ملی آن رشد و ترقی یافته و به مدارج بالای دولتی یا خصوصی آن نیز رسیده اند. به زبان ساده تر اگر همین جمهوری اسلامی کمترین تبسم به روی بهائیان میزد و صورت خوش به آنان نشان میداد باورکنید صرفنظر از همه جنایات جمهوری اسلامی علیه اکثریت ایرانیان ، بازهم درآنصورت بهائیان متقابلا و به استناد اندیشه های دینی و رهنودهای دین خودشان با همه امکانات و با همه توان خود برای رشد و تعالی جمهوری اسلامی میکوشیدند درست به همانگونه که در زمان نظام شاهنشاهی ایران میکردند و بسیاری از آنها در ضمن استفاده از مواهب ملی میهنشان همزمان مصدر خدمات مهمی نیز بودند. اما این جمهوری اسلامی بود که از همان ابتداء روی از بهائیان برکشید درست همانگونه که با سایر باورها مثل
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:12
بهرام2012 - تهران - ایران
5از8= دراویش و اسماعیلیه و غیره و غیره کرد و تلاش برای نابودی مرام و عقیده آنها را آغاز نمود. منتها بطرق اولی بهائیان آنچنان دستگاه قدرتمند تبلیغات جهانی دارند که همانند دستگاه تبلیغات گسترده جهانی با صدمه دیدن هر بهائی، بجای آنکه فریاد ایران و ایرانی سربدهند و به مبارزات ایرانیان علیه یک رژیم اشغالگر جنایت پیشه ضدایران بنام جمهوری اسلامی کمک بکند، فریاد وای بهائی وای بهائیت سرمیدهند و اعتراض جهانی را علیه زورگوئی و اجحافات جمهوری اسلامی ضدایران برعلیه مثلاً اقلیت بهائی و نه ایرانیان میهن پرست را به آسمان میرسانند. درحالیکه همزمان سایر ایرانیان اعم از شیعه و سنی و مسیحی و یهودی و زرتشتی و غیره و غیره هزاران بار بیشتر و فجیع تر و شگفت آورتر و تاثر انگیزتر از
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:12
بهرام2012 - تهران - ایران
6از8= چند ایرانی بهائی مورد هجمه و زور و ظلم و نابودی توسط جمهوری اسلامی قرار دارند.....واقعا این بیانگر چیست؟؟ این چه دین و آئینی است که به پیروانش تاکید میکند صرفنظر از مرام و روش نظام و حاکمین آن میباید مطیع آن نظام بوده و برایش خدمت هم بکنند؟؟ این چه دین و آئینی است که پیروانش را تشویق میکند حتی در سیاه ترین روزهای میهنشان همانند این سالهای اشغال ایران توسط جمهوری اسلامی و ملاها و مکلاهای آدمخوار آن کوچکترین گام را برای مساعدت و رهائی سرزمین آبااجدادی خود برندارند؟؟ بنابراین چرا من ایرانی که دینم ایران، آئینم ایران، و هدفم رهائی ایران و برقراری دوباره نظام ایران ساخته و پرافتخار شاهنشاهی ایران است و همیشه هم برای من و امثال من نام و بقای سرزمینم ایرانزمین در راس بوده و
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:12
بهرام2012 - تهران - ایران
7از8= اولیت بر همه چیز حتی خدا و دین داشته و دارد ، میباید کمترین دلسوزی برای مشتی افراد که دین را بر سرزمین آبا و اجدادی خود ترجیح داده و مطابق دستورات دین خود حتی قدمی برای نجات میهنشان برنداشته و بر نمیدارند باید داشته باشم؟؟ چرا؟ آنها که برای مام میهن گرفتار نشده اند؟ پس به من ایرانی چه؟؟ ایران اگر هزاران سال توانسته سرفرازانه از توفان های متعدد و دهشتناک تاریخ مانند حمله اسکندر مقدونی، حمله اعراب قادسیه ، حمله مغول ،حمله تیمور و حمله ینی چری های عثمانی و صدها نمونه دیگر با سربلندی بیرون آمده و به بقای خود ادامه دهد و هنوز بعداز هزاران سال نفس میکشد، یقیناً نه بخاطر دین ویا آورندگان دین مثل زرتشت ، موسی ، عیسی ،
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:13
بهرام2012 - تهران - ایران
8از8= مانی و مزدک و محمد و علی و باب و بها و غیره بوده بلکه بخاطر انگیزه ها و اعتقادات ریشه ای ایرانیان از هر قوم با هر دین و آئین میباشد که برایشان همیشه و پیوسته ایرانزمین قبل از خدا و دین و آئین و باور معنی و مفهوم داشته است و همینگونه هم خواهد ماند. خداوند ایرانزمین کمی حس میهنپرستی و فداکاری برای میهن و حس دین به میهن و سرزمین آبا و اجدادی به هموطنان بهائی ایرانی بدهد و ما در این سالهای نهائی سرنگونی جمهوری اسلامی ضدایران شاهد مشارکت صمیمانه و علنی و فعالانه ایرانیان بهائی در مسیر این هدف مقدس باشیم و ببینیم. وگرنه وقتی مملکتی آزاد و امن باشد خدمتگزاری هم تاریخ ساز نخواهد بود مگر مثل خدمات برخی شاهنشاهاه ایرانزمین به میهنمان واقعاً استثنائی باشند.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 18:13
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Farokhzad - کنت - انگلستان..خاکسترش را هم بریز تو آب بخور میگن برا بیمارهای روانی خوبه.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 19:45
azadi-iran - وین - اطریش
مرگ و لعنت برای گروه اجنبی ضد ایرانی( سپاه و بسیج )که امید است که نفرتی که مردم ایران نسبت به این سپاه و بسیج دارند سل و طوفانی شود و دودمان این خانواده انسان نما های ریشو را برای همیشه بر هم بریزد. البته هر کسی چند روزی نوبت اوست.
جمعه 12 ارديبهشت 1393 - 20:57
Azadikhah - تكسل - هلند
در عهد باستان هم با مرده های همدیگه این کار ها رو نمی کردند. الان اگر گوشه سنگ قبر یک سیاه پوست مسلمان در آمریکا ترک ورداشته بود اینها 7 شبانه روز تو کشور ما عزای عمومی می گرفتند. واقعا جای تاسف داره که در جمهوری اسلامی مرده ها امنیت ندارند وای به حاله زنده ها .زشته واقعا، یک لحظه فکر کنید کسی بیاد قبر رفتگانتون، عزیزانتون رو با خاک یکسان کنه. این چه افتخاری هست آخه؟ خراب کردن قبر مردم هم شد افتخارحکومت؟
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 00:02
کبالت3 - کرج - ایران
البته بهائیان همیشه مورد آزار آخوند و مردم و حکومت های آخوند زده بودن حتی زمان شاه در پی باجی که به روحانیت به مناسبت شرکت در کودتای 28 مرداد داده شد به درخواست آیت الله بروجردی و تحریک آخوند فلسفی در رادیو خظیرة القدس بهائیان با گلنگ زنی تیمسار باتمانقلیچ و در معیت مراجع شیعه تخریب شد .
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 05:33
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی. خودش رو هم تا کسی روانی نباشه نمیخونه
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 05:37
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
بهرام2012 - تهران - ایران. بازم که زدی به صحرای کربلا . طبق اطلاعاتی که من از بهاییان دارم موظف به پیروی از دولتی رو دارن که توش زندگی میکنن حتی اگه دولت مخالفشون باشه، در سیاست هم دخالت نمیکنن، قشون کشی و مبارزه و هفت تیر کشی هم ندارن. اگه کتاباشون رو بخونی تمام فعالیتاشون بر پایه مهر و محبته نه خشونت. نمونش رو من هم در ایران دیدم و هم در استرالیا. ادمای ٢٠ هستن
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 05:45
Moama123 - بوداپست - مجارستان
چون بهائیت ساخت دست انگلیس و روسیه با هم است باید قبر‌های آنها با خاک یکسان شود ، صلوات .
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 06:33
azadi199 - پاریس - فرانسه
کامنت‌های شما شرم آور هستند ! کی‌ و کجا بهاییان با این نظام همکاری داشتند ؟ فقط یک نمونه نام ببرید کافی‌ است. قبلا برای شما نوشته بودم که امثال شما هیچ کاری برای کشور نمی‌کردید ایران زودتر آزاد میشد. یک نگاه دوباره به کامنت جهان سومی‌ خودتان بندازید. ‌یک انسان آزاده از هر ظلم، در هر کجای جهان آزرده میشود، در غیر این صورت نه آزاده است و نه انسان !!
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 11:23
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران- تمام اتهام شما ٔبر این مبنا است که اگر جمهوری اسلامی به بهأئیان روی خوش نشان میداد، با همکاری آنها مواجه میشد، اتفاقی‌ که هنوز نیفتاده ! ( بنازم به این منطق و استدلال ! )، شما هنوز درک نکردی دلیل اذیت و آزار اینها نسبت به بهاییان چی‌ هست، چون که بیشترین خطر رو از این جانب احساس میکنند، که همانا بیداری مردم باشد، به یاد داشته باشید مدارس تربیت که در زمان رضا شاه، با هزینه بهأئیان تاسیس شد و پذیرای همه هم میهنان بود از هر دین و مذهبی‌، به خاطر داشته باشید که کشور ما در آخر حکومت قاجار ۹۵% بی‌سواد داشت، و بساط آخوند بسیار پر رونق ! کی‌ تلاش در بر هم زدن این وضع داشت ؟ مبارزه با بیسوادی و جهل = مبارزه با آخوند و ارتجأع !!
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 12:02
azadi199 - پاریس - فرانسه
Moama123 - بوداپست - مجارستان - باید بعد از صلوات امضا میکردی سفارت جمهوری اسلامی در مجارستان !! ولی‌ برادر من, ساواک زمان شاه یک دهم این ظلمها رو به مردم نکرد، اون بلاها رو سرش آوردند، شما‌ها کجا میخواین فرار کنید در روز آزادی ایران !؟
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 13:45
kurd_irani - کرمانشاه - ایران
دم سپاه گرم
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 14:57
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا. منظورم آن قسم روانیهایی بود که وضعیت حاد ندارند و با دز پایینی از دوا دردشان تسکین می یابدینابراین به درد شما نمی خورد عزیز مادر!!! شما باید یک چیز ... که بتونه دردت را تشفی بده! ها بله!
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 13:44
بهرام2012 - تهران - ایران
1از10= azadi199 - پاریس – فرانسه و Perspolisi - سیدنی – استرالیا ) من البته قصدی به ادامه اینگونه بحث های بیفایده نمیبینم زیرا اطمینان دارم عوامل بهائیت همیشه در پی ایجاد صحنه برای مظلوم نمائی و سپس تبلیغ چرندیات دین انگلیس ساخته خود هستند لذا از این به بعد هم پاسخی ازمن دریافت نخواهید کرد اما برای آنکه خوب شیرفهم شوید جوابی مختصر را برای هردوی شما تقدیم میکنم و قضاوت را برعهده خوانندگان میگذارم تا ببینیم حقیقت کجاست و واقعیت چیست؟ آقای مقیم استرالیا درحقیقت به دفاع نامربوط و خنثی از این دین استعمار ساخته برخاسته است و دم از خشونت و ضد خشونت میزند که لبد خیلی زیادی تحت تاثیر استرالیا قرار گرفته درحالیکه هم من و هم اکثریت ایرانیان میهن پرست همیشه به دنیای
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 17:58
بهرام2012 - تهران - ایران
2از10= بدون خشونت و صلح و آشتی اعتقاد داشته ایم و برای همین نیز در زمان قبل از فاجعه بهمن 1357 میهنمان برغم همه شداید سیاسی اما با اکثریت کشورها و همه ملت های جهان در آشتی و آرامش بسر میبرد. اما درباره افاضات مبلغ بهائی پاریس نشین نیز باید اشاره بکنم که ظاهرا ایشان در عالم هپروت خود سیر میکنند و ایراد گرفته اند که فلان ادعای من مبنی بر فراهم بودن زمینه دینی برای بهائیان بمنظور همکاری صادقانه با جمهوری اسلامی برغم همه جنایات و غارتگریهایش را چنین پاسخ داده که (بنازم به این منطق و استدلال، اتفاقی که هنوز نیفتاده...)؟؟؟ بدیهی است من نیز دقیقاً همین را عرض کرده بودم یعنی میگفتم و میگویم و با تاکید هم میگویم اگر جمهوری اسلامی کمترین نازچشم به بهائیان نشان میداد تردید نکنید
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 17:59
بهرام2012 - تهران - ایران
3از10= با استناد به رهنمودهای دینی خود و برغم هر جنایتها و غارتهائکه شاهد میشدند اما صمیمانه و با همه توان در خدمت جمهوری اسلامی قرار میگرفتند و صدها مدرسه تربیت و مهندس امانت و غیره و غیره هم تقدیمشان میکردند درحالیکه میهنپرستان ایرانزمین نه بخاطر دستورات و رهنمودهای دینی بلکه بدلیل عرق ملی و اراده ایرانی خود با اساس و بنیان رژیم ضدایران جمهوری اسلامی مخالفند و در این مسیر هزارها هزار جان شیرین نیز فدا کرده اند و هزاران نیز در شکنجه گاه های همین رژیم غیرانسانی و ضدایرانی اسیر و در بند میباشند. بنابرین باید این حقیقت را قبول کنید که این شما نیستید که بدلیل مثلا مخالفت با جمهوری اسلامی ناچار به ترک میهن میشوید بلکه این دقیقا جمهوری اسلامی است که روی خوش به شما و دین واقعا ضدایرانی شما
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 17:59
بهرام2012 - تهران - ایران
4از10= نشان نداده و درنتیجه شما برعغم فرصت ماندن و مبارزه کرده با اساس رژیم ضدایران جمهوری اسلامی خود تصمیم به ترک کشور گرفته اید. درحقیقت برعکس زمان شاهنشاهی ایران که آزادگی اساس مدیریت کشور را تشکیل میداد حال جمهوری اسلامی بر اساس رهنمودهای دینی ضدایرانی خودش تصمیم به تارمار کردن بهائیت گرفته است و به همین علت نیز با همه امکانات در خروج آزادانه یکایک آنها از کشور مشارکت مستقیم دارد. لذا ادعای مسخره اینکه جمهوری اسلامی از ترس بیداری ملت به بهائیان فشار میآورد واقعاً همانقدر خنده دار است که یک سارق و مجرم محکوم شده دلیلی بنظر خودش مقبول برای ارتکاب سرقت ارائه و بر آن اصل هم تقاضای تشویق و تقدیر بکند. آخه آقای بهائی پاریس نشین اگر این
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 17:59
بهرام2012 - تهران - ایران
5از10= دین انگلیس ساخته اینهمه میتوانست تاثیرگذار باشد چگونه است بعد از دویست و اندی سال از تاسیس خود و آنهمه تبلیغات آزاد و گسترده در ایران و سرتاسر جهان هنوز تعداد پیروان آن در ایران به پانصد هزار نفر و در خارج بدون تردید حداکثر به یک یا دو میلیون نفر هم نمیرسد. به عبارت دیگر در سرزمین ایران با احتساب جمعیت و طول مدت ساخته شدن بهائیت میبینیم عملاً بجز اقلیت بسیار محدود و بسیار نادیدنی و غیرقابل به حساب آمدن، افراد دیگری به این کیش انگلیس ساخته نگرویده اند....آیا دویست و اندی سال و آزادی کامل که از آن در زمان نظام شاهنشاهی برخوردار بودند کفایت نمیکرد که حداقل ده میلیون ایرانی امروز به فرقه بهائیت گرویده بودند؟؟؟ بنابراین میبینیم که این شما هستید که در نهایت فرصت طلبی دنبال لحظاتی میگردی
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 17:59
بهرام2012 - تهران - ایران
6از10= که با مثلا ایراد گرفتن از نظرات سایرین، زمینه مظلوم نمائی هرچه بیشتر را برای بهائیت فراهم آوری درحالیکه واقعیات تاریخی نشان میدهند بسیار دیر شده زیرا امروز جوانان ایرانزمین بسی فراتر از قدرت درک و فهم بهائیت و سردمداران آن با واقعیات و اهداف شوم اجنبی آشنا هستند و هریک میتوانند معلم مسلط برای من و شما و جهان باشند. در خصوص آخرین قسمت ادعایت نیز اشاره میکنم اولاً این بهائیت مورد ادعای شما، خود برگرفته از همان تشیع است و میدانید که بنیانگذار اصلی آن نیز فارغ از وابستگی و تعلیم دیدن توسط عوامل جاسوسی کمپانی انگلیسی هند شرقی و غیره، درنهایت یک آخوند بود و دقیقاً هم بر همان اصول حوزوی حرکت میکرد منتها تفاوتش با بقیه آخوندها این بود که
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 18:00
بهرام2012 - تهران - ایران
7از10= خاتم را نه به مفهوم ختم کننده بلکه به معنی نگین تفسیر میکرد وگرنه در بیسواد ماندن هرچه بیشتر ملت دوره قاجاریه مثل سایر آخوندها تلاشهای شایانی داشت. اختلاف او با آخوندهای هم حوزه خودش نیز برهمین اصول ایجاد شد که بسیاری خود را هم از نظر فقهی و هم دینی برتر و باسوادتر از وی میدیدند و تاب تحمل عقاید جدید و خنده دار او را نداشتند. البته وقتی به نگارشات او نیز نظری بیاندازید خواهید دید که هم تقلیدی از تازی نامه اعراب است و هم با انشاء مزخرفی تدوین شده که ده ها و صدها غلط گرامری و دستور زبانی دارد بنابراین لطف فرموده این سایت را درگیر تبلیغات بهائیت نکنید و اگر خیلی علاقمند پاسخ هستید آدرسم را از مسئولین سایت گرفته و مستقیم مکاتبه کنید تا
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 18:00
بهرام2012 - تهران - ایران
8از10= اگر فرصت و امنیتی بود توضیحات کافی برایت بنویسم. البته با این تاکید که نظرات من بر انکار بهائیت نخواهد بود زیرا در نظر و باور من ایرانی هر فرد میتواند با دین یا بی دین باشد ویا به هر کیش و آئین نیز بگرود اما دوباره از شا سئوال میکنم لطف فرموده فقط یک نفر ایرانی بهائی به خوانندگان این سایت معرفی کنید که در طول سی و پنج سال اشغال میهنمان توسط جمهوری اسلامی ضدایران بدلیل مبارزات میهنی برای رهائی کشورش از حکومت غیرایرانی و دینی و استبدادی و غارتگر و جنایتکار جمهوری اسلامی گرفتار شده باشد. لطفا از آنهائی که بدلیل تبلیغات دینی ویا فعالیت های مذهبی بهائی درگیر زندان یا اعدام شده اند برایم نگویئد زیرا بسیار بیشتر از شما میدانم و صمیمانه میگویم نوش جانشان باد......هر کسی نسبت به
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 18:00
بهرام2012 - تهران - ایران
9از10= میهنش مسئولیت نداشته باشد و برای آزادی میهنش تلاش نکند در منظر ملت ایران مطرود و غیرقابل قبول میباشد از جمله بهائیان مفت خور پر مدعا.........لذا نیازی نیست شما من را آزاده و انسان یا غیر آن بنامید. فقط میگویم از اینکه سالها با دهها ایرانی بهائی همکلاس و هم دوره بوده و رفت و آمد و دوستی داشته ام بسیار بسیار شرمنده ام زیرا آن زمان ها و در دورانی که مرام ایرانی و آزادگی بر میهنمان حاکم بود تصورم این بود لابد این افراد نیز در بزنگاه تاریخ وقتی ببینند میهنشان به دست مشتی ملا و مکلای بی وطن جنایت پیشه اسیر شده و هست و نیستش به غارت میرود دیگر نه دین خواهند شناخت و نه خدای زیرا در مرام هر ایرانی خدا و دین و آئین همانا ایران است و بس و رهنودهای معنوی و دینی بعد از دین میآید و چنانچه هم هر دین و آئینی مانع
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 18:00
بهرام2012 - تهران - ایران
10از10= فعالیتهای میهنی ایرانی بشود مطرود و مورد نفرت ایرانیان قرار خواهد گرفت لذا با همه توان برای هرنوع مبارزه اعم از با ویا بی خشونت اما واضح و علنی و غیرقابل تفسیر با حکومت اشغالگران بپا حواهند خاست. میبینیم که چنین نشد و هنوز هم نیست. بهائیان فقط دسته دسته ترک دیار میکنند و به آغوش غرب میخرامند و همیشه هم توقع دارند ایرانیان بخاطر ظلمی که ملا و مکلا بر آنها روا داشته قدمی بردارند درحالیکه ظلم رفته بر بهائیان هیچ ارتباط به هیچ ایرانی نداشته و ندارد و نوش جانشان هم باد کسانی که به میهن خود پشت کرده و یا آن را در حد دین و مذهب پائین بیاورند و تحقیر کنند و هیچ مسئولیتی هم برای خود و ادای دین به میهن احساس نکنند شایسته هیچ همگرائی و همبستگی و حمایت نیستند. شب بخیر آقای بهائی پرمدعا تا صبج دولتت بدمد.
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 18:00
zavareh - رودسر - ایران
kurd_irani - کرمانشاه - ایران -آیا کاملا مطمئنی که ایرانی هستی‌؟ بهتر نبود که نام خودت را کرد سپاهی بگذاری؟ و یا بهتر از آن کرد جاش؟؟؟
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 20:20
nasl sokhta - لندن - انگلیس
kurd_irani - کرمانشاه - ایران. اسم کرد را از اسمت بردار ،کردا هیچوقت مثل شما عقب منده و بی‌مغز نیستند ،اگر چه تعداد قلیلی `جاش`کورد داریم
شنبه 13 ارديبهشت 1393 - 22:58
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - برادر مکتبی‌ ! یکی‌ از کار‌های ناجوانمردانه رژیم حاکم، فرستادن عده‌ای روی سایتها برای کم اهمییت جلوه دادن اقدماتی این چنین است، کامنت شما کاملا در این مسیر است. بنابر این به غیر از کامنت اول، کامنت‌های دیگر شما را نخوندم، از همه هم میهنانی که نسبت به این اقدام احساس انزجار دارند و با هم میهنان بهایی خود احساس همدردی میکنند تشکر می‌کنم، به شما فقط این شعر معروف را تقدیم می‌کنم - برو این دام در جای دگر نه‌ - که عنقا را بلند است آشیانه.
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 01:10
بهرام2012 - تهران - ایران
1از5= azadi199 - پاریس – فرانسه ) واقعاً تا قبل از این مزخرفات که نوشتی قصد بی اعتنائی به تبلیغات تو را داشتم و تصور میکردم لابد جوان هستی و نادان و اسیر تبلیغات سیستماتیک فرقه انگلیس ساخته بهائیت و نمیدانی چه میگوئی اما با دیدن این اتهامات و توهین و بی ادبی دقیقاً پی بردم که ماموری و معذور و میباید هرآنچه را سران و سردمداران فرقه انگلیس ساخته بهائیت برایت دیکته میکنند با سوء استفاده از آزادگی ایرانیان در سایت های ایرانی بیرون بریزی و سعی بر تبلیغ بهائیت که دقیقاً وجه دیگر اما بی پایه و بی اساس تر شیعه اثنی عشری است که توسط استعمارگران انگلیسی بمنظور ایجاد انشقاق در ایرانزمین ایجاد کردند میباشی. دلیل ابداع بهائیت هم این است که در زمان ادعای سرکرده و بنیانگذار این فرقه در ایران ،
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 15:32
بهرام2012 - تهران - ایران
2از5= خلیفه گری عثمانی بشدت توسط انگلیس تضعیف و بسیاری از خاک تحت تسلط آن نیز تسخیر شده بود و این تنها ایران بود که برغم همه بدبختی هائی که از دین و ملا و مکلا تحمل میکرد به اتکاء باورهای ایرانی در مقابل هجمه های استعمار مقاومت میکرد لذا بهترین تشخیص استعمار این بود تا از طریق دین اسلام که در آن ید طولانی از تحقیق و تاثیر داشته و دارد و بخصوص مذهب شیعه که تصور داشتند ملت ایران بدان ایمان شدید دارند- ولی واقعا چنان نبود- میهنمان را چند پاره و معالاً تضعیف و آماده غارت نمایند که بازهم به همت عاشقانه آزادمردان و آزاد زنان ایرانزمین نسبت به میهنشان آن توطئه نیز ناکام ماند. حال شما آقای پاریس نشین فقط یکی از بازمانده های ارثی آن فرقه ضدایران هستی که امروز با ملوسک بازی در آغوش غرب
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 15:32
بهرام2012 - تهران - ایران
3از5= جای گرفته و دمکراسی و حقوق بشر آنها را بدون آنکه حتی مفهوم واقعی آن را بفهمی بالا آورده و بعنوان مظلومیت بهائیان به سایرین تحمیل میکنی. آیا بهتر نبود پاسخ های مستند به چندین سئوال مطرح شده در کامنت های بالا را به خودت میدادی و اینقدر ننه من غریبم در نمی آوردی؟؟ آیا بهتر نبود اگر واقعاً ایرانی هستی برای یکبار هم شده بنام یک ایرانی و یخاط میهنت که بدهکارش هستی از این فرقه واقعاً ضدایران که روی دیگر آن همین جمهوری اسلامی است فاصله گرفته و به جهان اعلام میکردی در شرایط حاضر اعتقادات میهنی تو همانند همه ایرانیان بر باورهای دینی و مذهبی ارجحیت و برتریت بی قید و شرط دارد لذا دستورات مضحک دینی اطاعت از حاکمان کشور محل زندگیت ایران را مراعات نمیکنی و بمانند
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 15:32
بهرام2012 - تهران - ایران
4از5= سایر هموطنانت وارد مبارزات میهنی به هدف براندازی رژیم ضدایران جمهوری اسلامی میشوی؟؟؟ هیهات که از تو و امثال تو چنین توقعی داشتن همانند یافتن سوزن در انبار کاه است و غیرممکن. لذا توصیه میکنم برو این طبل توخالی را در میدانی دیگر بزن و خودت هم با آن نوا و تبلیغات مشمئز کننده برقص و بر ویرانه های کشورت که روز به روز هم درحال نابودی کامل است بنام یک بهائی پایکوبی کن و فقط نظاره گر باش. اگر ما ایرانیان توانستیم با سرنگونی رژیم ضدایران جمهوری اسلامی دوباره به هویت اصیل ایرانی خویش بازگردیم یقین کن آنوقت ملزم هستیم شرایطی فراهم آوریم تا ضمن مراعات نهایت آزادی و امنیت برای همه هم میهنان اما بمنظور پیشگیری از تکرار دوباره
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 15:33
بهرام2012 - تهران - ایران
5از5= نقشه های استعمار غرب و شرق ، با قدرت و شدت در مقابل دستورالعمل های استعماری عدم دخالت در سیاست ویا اطاعت از حاکمین هرآنکه هستند و غیره وغیره را از سوی هر دین و هر آئینی باشد بایستیم و اذهان را به واقعیات پشت پرده آشنا کنیم و فریب خوردگان را به راه حقیقت میهن پرستی و اولی بودن آن بر هر دین و آئین هدایت نمائیم که تنها راه بقای میهن ما همین بوده و میباشد وگرنه این مزخرفات تو و امثال تو و هپروت اتصال دادن من و سایر میهن پرستان به رژیم و غیره ، خودت هم میدانی از دریوزگی و ناتوانی تو و امثال تو در پاسخگوئی است و مزخرفاتی بیش نیست که فقط از اندیشه خام یک بهائی بی وطن مثل تو میتراود. امیدوارم در آغوش ارباب با وجدانی راحت از ویرانی میهنت به سر بری.......
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 15:33
بهرام2012 - تهران - ایران
1از2= azadi199 - پاریس – فرانسه ) اینترنت قطع شد و نتوانستم این مورد آخر را پاسخ گویم که طی آن و در عالم هپروت خودت را عنقا پنداشته و آشیانه ات را نیز بلند تصور کرده ای!!! نکند روی برج ایفل اقامت داری؟؟؟ درحالیکه نه فقط بهائیت بلکه اصولاً پیروان هر دین و آئین که دستورات دین برایشان برتر و بالاتر و ارجح تر از تعلقات میهنی باشد و دین را آنگونه بپذیرند، بی تردید نخواهند توانست حتی ماتحت خود را هم حفظ کنند چه رسد به عنقای بلند پرواز شدن و آشیانه در بلندا کردن؟؟؟؟؟؟ لطف فرموده من را نیز برادر و غیره خطاب نکن زیرا این شایسته همان پاسدارانی است که در ایران نوکریشان را میکردی و حال هم که در امنیت کامل در آغوش ارباب غربی لانه کرده ای بازهم ذره ای ایمان و اعتقاد و بخصوص جسارت و
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 16:01
بهرام2012 - تهران - ایران
2از2= شهامت برای مخالفت با جمهوری اسلامی ضدایران را نداری........آیا اصلاً ایرانی هستی؟؟؟ ایران برای تو و بهائی ها جایگاهی بجز یک سرزمین سوخته که درآن بدنیا آمده و با سوء استفاده از امکانات و سرمایه هایش رشد کرده ای مفهومی دیگر نیز دارد؟؟ لطف فرموده یک مورد از ادای دین کردن فقط یک بهائی نسبت به میهنش را در تمامی دوران سیاه و مملو از خون و جنایت نظام جمهوری اسلامی در میهنمان را توضیح بده تا هم من و هم سایر هموطنان آگاه شویم.... وگرنه بنظرم باید از امثال تو پرهیز کرد زیرا همیشه در پی ایجاد زمینه برای مظلوم نمائی غیرواقعی و تبلیغات برای یک دین ساخته استعمار انگلیس و پرداخته یک آخوند سید شیعه اثنی عشری هستی که امروز پیروش میباشی و سعی بر به انحراف کشانیدن سایر هموطنانت را هم داری......
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 16:01
TEHRANNN21 - تهران - ایران
تفرقه طلب- ابوظبی. خودتو مسخره میکنی‌؟یه ذرّه خجالت،شرم و حیا نداری اصلا تو؟ تو تکفیری را که همه میشناسند اینجا! شب و روز اینجا ولو هستی‌ و رافضی رافضی و مشرک صلیبی و اراجیف میگی‌ و کامنت‌های ضدّ انسانی‌ میدی! تکفیری اومده از تحجر و تعصب میگه!!!!! :))) اون رافضی را تو کامنتت نمی‌گفتی فکر می‌کردم حساب کاربریت حک‌ شده یا اینکه انسان شدی!
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 20:43
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - شما‌ها باید حس میهن پرستی‌ رو از بهاییان زندانی یاد بگیری که هرگز قبول نکردند که در قالب توابین به هم میهنان دیگر در زندان شلیک کنند، خود من بعد از مدتی‌ تحت تعقیب بودن مجبور به ترک کشورم شدم، اونهم به اصرار پدر و مادرم. شما خیلی‌ مونده که به من یاد بدی که چطور باید با این حضرات مبارزه کرد، ور وقت که مایل بودی راه درستش رو بهت نشون میدم، ولی‌ به شرط کسب حداقل صفات انسانی، که نگرانی‌ در مورد هم میهنان دیگر یکی از آن می‌باشد. لطفا کامنت‌های بدون دلیل و سند رو برای خودت نگه دار، چون به آنها جواب نخواهم داد.
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 20:54
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - قصد نداشتم که جواب کامنت‌های تو را بدهم، که به هذیان بیشتر شباهت دارند، ولی‌ یک جور هائی مجبورم کردی چند خط دیگه بنویسم ! بنده خدا ! اگه انگلیس قسط تضعیف دولت عثمانی رو داشت، خوب یک پیامبر از همان کشور جور میکرد، نه از ایران ! در مورد خودم باید به اطلاع سرکار برسانم که با وجود سالها اقامت در فرانسه هنوز ملیت این کشور رو نگرفته‌ام و نخواهم گرفت ! پاسپورت جمهوری اسلامی هم ندارم و اون رو هم هرگز نخواهم گرفت ! من که ایرانی‌ هستم و پیرو یک دین ایرانی‌ هستم، اون‌وقت شما میخوای به من درس ایرانی‌ بودن بدی !؟
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 20:45
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - برای کامنت بدی لطفا یه کم بیشتر مطالعهٔ کن ! بهاییان در ژاپن، آمریکا و فرانسه ، آلمان، ...هم هستند، این یعنی‌ که انگلیسی‌ها خواستند این کشور‌ها رو هم تضعیف کنند !؟ تازه خود این کشور‌ها که هیچ شکایتی از بهاییان ندارند !! خوب برادر من، وقتی‌ سواد کافی‌ در این زمینه نداری، مگه مجبوری که کامنت ( وحشتناک تابلو ! ) بنویسی !؟
یکشنبه 14 ارديبهشت 1393 - 21:01
بهرام2012 - تهران - ایران
1از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) خب افندی محترم!! پسر خوب من هم همین را میگویم دعوا چرا؟؟ برای شیرفهم شدنت به ترتیب و خلاصه پاسخ میگویم و متقابلا انتظار دارم تو نیز پاسخگوی سئوالات مطروحه در ده ها کامنت بالا باشی. شروع کنیم الف = من هم همین را میگویم گه تو با زبان بی زبانی ادعا داری یعنی بهائیانی که در ایران زندانی هستند بدلیل بیان اعتقادشان به بهائیت زندانی شده اند و نه بخاطر مبارزات میهنی. ب= تو اگه به هر دلیل مجبور به ترک کشور شده ای اما اولاً والدین بهائی محترمت که تشویقت به ترک ایران کرده اند خودشان هنوز با آزادی در خدمت جمهوری اسلامی هستند و در ایران بسر میبرند البته در اجرای دستورات بهائیت مبنی بر اطاعت از حاکمین بدون هیچ مبارزه و مخالفت با رژیم جنایت پیشه ضدایران جمهوری اسلامی
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:26
بهرام2012 - تهران - ایران
2از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) آزادانه در کشورشان زندگی میکنند!!!غیر از این است؟؟ ج= برای من علت تحت تعقیب بودن تو و امثال تو اصلاً مهم نیست زیرا به استناد گفته های تکراری خودت و تاکیدهائی که داری و بخصوص دستورات ضدایرانی بهائیت تردید ندارم دلیل آن هرگز بخاطر مبارزات میهنی نبوده است. شاید به تصور خامی که داری فکر کرده بودی جمهوری اسلامی هم مثل نظام شاهنشاهی به دیده رئوفت و محبت به هموطنان نگریسته و برای همه حق مساوی قائل است لذا لابد درجائی گفته ای بهائی هستی و بهائی هم خواهی ماند و شروع به تبلیغ کرده ای که موجب تعقیبت شده منتها نه تعقیب واقعی زیرا اگر واقعی بود اکنون جایت درکنار سایر هم کیشانت بود نه پاریس؟؟؟ د= اما اگر خلاف این است لطف فرموده مختصراً
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:26
بهرام2012 - تهران - ایران
3از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) برای اطلاع سایر هم میهنان اشاره بکن دلیل تحت تعقیب بودنت در ایران چی بود؟؟ ح= البته بعد از تحمل نزدیک پنج سال زندان و ماه ها انفرادی و انواع شکنجه ها و اخراج و انواع زورگوئی ها.... و هنوز در قلب میهن ماندن و ادامه مبارزه دادن خودش نشان میدهد مرد کیست و نامرد کیست؟؟ همزمان آن راه مبارزات که تو بخواهی بمن و امثال من نشان بدهی به درد خودت و سایر هم کیشانت میخورد یعنی مثلا نشان دادن سریعترین راه تهیه بلیط قطار به ترکیه و اظهارات در سازمان ملل و رفتن به غرب و بقول خودتان آزاد زیستن؟؟؟؟ واقعا اینها به درد خودت میخورد نه من. و= و اما درباره نیت انگلیس نسبت به تضعیف ینی چری های آدمخور عثمانی هزاران دلیل و سند تاریخی وجود دارند که بزرگترین آن اشغال استانبول توسط انگلیسی ها
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:27
بهرام2012 - تهران - ایران
4از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) و سعی بر نابودی کامل سرزمین عثمانی منتها در نهایت به ایجاد سرزمینی بنام ترکیه بسنده کردند زیرا با مقاومت شدید سربازی رزم دیده و میهن پرست که به فساد ینی چری های غارتگر نیز واقف و معترض بود روبرو شدند. ض= بازهم به استناد اظهارات خودت میگویم که مگر در ایران قصد تضعیف و نابودی میهن ما را داشتند که یک ملای شیعه اثنی عشر متعصب را برانگیخته و بخوبی درس دادند تا بقول خودش دین جدیدی ارائه داده و مفهوم تازه ای به کلمه خاتم در قاموس ایرانیان مسلمان بدهد؟؟ این مدعی مراد شما که ایرانی بود.. آخوند هم که بود..... و در نهایت هم وقتی قافیه را تنگ دید به دامن اشغالگران انگلیس در ترکیه امروزی که آنزمان تحت سلطه استعمار انگلیس
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:27
بهرام2012 - تهران - ایران
5از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) بود پناه برد و بعد هم راهی اسرائیل فعلی که بازهم مامن و تحت سلطه استعمار انگلیس بود روانه و دفن شد؟؟؟در ثانی مگر مثلا زرتشت پیامبر باستانی ایران که از درون ایران برخاست و دین و آئین یکتاپرست برای ایرانیان به ارمغان آورد منظورش تضعیف ایران بود؟؟ خیر آقای کوتاه بین استعمار هیچ نیازی به ساختن پیغمبر از جنس یک ملت معین ندارد و آنچه من اشاره کردم این بود استعمار انگلیس آنهم در اوج تحولات صنعتی در جهان و پیشبینی دقیق نیاز روزافزون به منابع انرژی ، سعی بسیار برای اشغال ایران که هم دارای منابع عظیم نفتی بود و هم معادن ارزشمند داشت ، بکار میبرد منتها هرگز موفق نمیشد و بالاترین پیروزی که داشت به نفوذ در دربار برخی پادشاهان بی غیرت و نالایق قاجاریه ختم میشد
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:27
بهرام2012 - تهران - ایران
6از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) ولی کفایت نمیکرد زیرا بخوبی میدانست سرانجام و در نقطه حساس تاریخ بازهم به همت ملت ایران یک خاندان سلطنت بدلیل نالایقی یک پادشاه آن، سرنگون و خاندان میهن پرست دیگری جایگزین میشود که بارها شده و آنزمان هم شد. بنابراین میباید دنبال راهی دیگر که بتواند در ایران موثرتر عمل نماید میبودند که بهترین آن نیز استفاده بهینه از دست آموزان دیرنه خود یعنی آخوندها بود......در نهایت هم خودت میدانی که یکی از کم سواد ترین و شر ترین و وابسته ترین آنها بنام پیغمبر جدید خود را در ویترین انگلیس ساخته ارائه کرد و این دقیقاً همان طرحی است که استعمار انگلیس به کم آمریکای خیانتکار مشابه آن را در 1357 با قرار دادن سید روح الله خمینی گه به گور شده در ویترین خودشان عملی کردند و
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:27
بهرام2012 - تهران - ایران
7از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) موفق هم شدند زیرا دیگر رضاشاه کبیری در ایران نبود که برخیزد و مملکت و ملت را نگهبان باشد اما از زمان پیغمبر اولی که برای تحمیق و سپس غارت ایرانیان تولید کردند تا به امروز ، نهایت آن بعد از دویست و اندی سال این شده شده حدود چند صد هزار بهائی در سرتاسر جهان و بین نزدیک به هفت میلیارد جمعیت جهان جذب شوند......درحالیکه بسیاری ادیان و فرقه های دیگری نیز بعداز او ارائه شدند که توانستند جمعیت های سرگردان و بریده از زورگوئی های دینی و نیازمند معنویت بیشتر را بخود جذب کنند اما در آن زمان برای این دین ساخته استعمار بنا به اهداف شومی که در طرح داشتند چنین مقرر نمودند تا به پیروانش دستور بدهد بهائی ها حق دخالت در امور سیاسی مملکت را ندارند.... زیرا آنزمان پیشبینی استعمار آن بود با
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:28
بهرام2012 - تهران - ایران
8از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) تسخیر ایران و منابع آن خواهد توانست به استناد همین دستور دین ویترینی مامورشان از هرگونه خیزش میهن پرستانه در ایران ممانعت بکند. ولی آن طرح شوم نیز با افتضاح شکست خورد و برنامه استعماری بهائی کردن ایران به زباله دان تاریخ پیوست زیرا در قاموس هر ایرانی همانگونه که بارها و بارها تاکید کرده ام و هر بزنگاه تاریخ نیز شاهد صحت آن میباشد اساساً میهن و شئونات میهنی و استقلال و سربلندی میهن بدون هیچ تردید بسیار مقام بالاتر و موثرتر از اعتقاد به خدا و دین و آئین دارد چه رسد به مثلا دینی که پیروانش را از دخالت در سیاست یا به عبارت صحیح تر از دفاع از ناموس ملی و میهنی خود منع نماید؟؟؟؟ و در نهایت اینکه باید بگویم من هیچوقت وجود بهائیان در ژاپن و آمریکا و غیره را منکر نبودم و نیستم
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:28
بهرام2012 - تهران - ایران
9از9= azadi199 - پاریس – فرانسه)) اما سابقه آنها را به چالش میکشم..... زیرا هر نظریه ای هرچند احمقانه هم باشد بالاخره تعدادی پیرو خواهد داشت؟؟ چنانچه جمیز جون جنایتکار نامی آمریکا در دهه هشتاد میلادی پیروانی بسیار بخصوص در بین قشر تحصیلکرده آمریکا داشت که به دستورش بیش از یکهزار نفر از مریدان وی دست به خودکشی دسته جمعی زده و فاجعه انسانی آفریدند.... بنابراین بازهم به تو جوان ناپخته و نادان و همیشه فراری از پاسخگوئی به سئوالات و همچنین مامور و مبلغ بهائیت استعمار ساخته میگویم اگر خودت را ایرانی میدانی و به اندازه نک سوزنی هم شرافت و غیرت و میهن پرستی ایرانی داری بجای سینه خراشیدن برای یک تفکر منحط و ضدایران بنام بهائیت بهتر است کمی مطالعه کرده و به خیل مبارزان میهن پرست ایران بپیوندی شاید تا حدی جبران مافات خودت و والدینت بکنی......
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 16:28
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - برادر بحر العلوم ! اولا که تعداد بهاییان در جهان به بیش از ۸ میلیون نفر میرسد نه چند صد هزار ( مراجعه کنید به سایت ویکی‌ پدیا ) ، نوشته بودم که اطلاعات دینی شما ضعیف است و همه چیز را به روس، انگلیس، .. نسبت می‌دهید. آئین بهایی ادامه منطقی‌ ادیان گذشته است، هیچ حقیقتی مطلق در بی‌ نهایت نیست، همه حقیقت‌ها نسبت به زمان خودشان مطلق هستند. اسلام هم آخرین دین نیست ( قرآن، سوره اعراف ایه ۳۴، ۳۵، ۳۶، سوره سجده ایه ۴ )
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 20:02
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران- و اما آنچه که من و بهاییان دیگر برای کشورمان انجام دادیم، بدون صحبت از آئین بهأیی ۱- در سال ۱۸۷۳، حضرت عبدالبها که در آن زمان تنها ۳۱ سال داشتند، کتابی‌ به نام رساله مدنیه نوشتند و برای شاه قاجار فرستادند، که در آن آنچه که باعث پسرفت و عقب افتادگی کشور میشود و چه باید کرد تا کشور در مسیر پیشرفت قرار بگیرد به روشنی توضیح داده شده ( قابل توجه شما و روشن فکران وطنی ! ) ، آن حضرت در زمان آخر حکومت قاجار کتاب دیگری به نام رساله سیاسیه نوشتند و مثل کتاب اول، بدون امضائ به ایران فرستادند، در خلاصه این کتاب لزوم جدایی دین از سیاست را یاد آوری میکرد، و نسبت به دخالت علما در امور سیاسیه شدیدا هشدار میداد.
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 20:12
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران- برای اینکه بحث ما به بیراهه نرود، پیشنهاد می‌کنم که شما این دو رسله را مطالعهٔ کنید و نظرتان را در همین سایت بنویسید. و اما ادامه خدمات بهاییان به ایران، در زمان رضا شاه، بهاییان به هزینه خودشان مدارس تربیت را ایجاد کردند که پذیرای همه هم میهنان از هر دین و مذهبی‌ بود، توجه داشته باشید که ایران در آخر حکومت قاجار بیش از ۹۵% بی‌ سواد داشت !! این مدارس با توطعه علمای اسلامی و به دستور رضا شاه در سال ۱۹۳۴ برای همیشه بسته شدند، رضا شاه با این کار با یک تیر ۲ نشان زد، یکی‌ اینکه دهان علما را بست، و دیگر اینکه این نهضت را به نام خود ثبت کرد، امری که از نظر ما بی‌ اهمیت بود، چرا که امر سواد آموزی در مسیر پیشرفت قرار گرفته بود و این نهایت خواسته ما بود.
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 20:32
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران -در زمان حکومت پهلوی دوم و در اوایل دهه ۴۰ شمسی، مرحوم حبیب ثابت اولین ایستگاه تلویزیونی را در ایران دایر کردند، که آنهم چندی بعد توسط دولت خریداری به نام تلویزیون ملی‌ ایران ثبت شد، بماند که اخوند‌ها چقدر با وجود تلویزیون در خانواده‌ها مخالف بودند، یک دهه بعد، مرحومه جینوس محمودی اولین مرکز هوا شناسی در ایران را دایر کردند، پاداش ایشان جوخه مرگ در زمان حکومت اسلامی بود، در سال‌های آخر حکومت پهلوی، مرحوم روحانی مسول تنظیم قرارداد‌های نفتی‌ ایران و کشور‌های دیگر بودند که این قرار داد‌های دقیق جایی‌ برای دزدی و اختلاس برای کشور‌های بیگانه نمیگذاشت. میدان شهیاد تهران هم که توسط مهندس جوان بهایی به نم حسین امانت بنا شد، همینطور جناب سیحون بسیار از بنا‌های زیبا در مورد مشاهیر گذشته ایران را ساختند که هنوز هم مایه افتخار کشور ما هستند.
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 20:55
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - در مورد پدر و مادر من هم اشتباه کردید، چون که با قطع حقوق باز نشستگی مرحوم پدر، سال‌های بسیار سختی را گذراندند و در نهایت هر دو فوت کردند، و این آرزو برای من باقی‌ ماند که یک بار دیگر این دو انسان فرشته خو را در آغوش‌ بگیرم.- یک فیلسوف چینی‌ به اسم سان تزو کتابی‌ نوشته در چند صده قبل از میلاد، به اسم هنر جنگ، او مینویسد که: شما در هیچ جنگی پیروز نمیشوید، تا وقتی‌ که دشمن شما اشتباهی‌ نکرده، و در هیچ جنگی شکست نمیخورید تا وقتی‌ که خود شما اشتباه نکرده باشید-. از این کتاب هنوز در مدرسه‌های نظامی فرانسه استفاده میشود. من نمیدانم چرا به زندان افتادید، ولی‌ یقیناً شما و دیگر دوستان شما اشتباه بسیار داشته اید این که این حضرات هنوز سر کار هستند و به صغیر و کبیر رحم نمیکنند. بگذارید که ما راه خودمان را برویم که در سر لوحه آن مبارزه با ارتجاع قرار دارد. شما هم فی‌ امان الله !!
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 21:10
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران- یک جمله آخر و ختم کلام: حتما میدانید که گاندی، تولستوی، ادیسون، ماریا ملکه رمانی، خلیل جبران و بسیاری از فرهیختگان زمان ما بسیار آئین بهایی را تحسین کرده‌اند، گاندی که با روشی‌ کاملا بهایی ( مبارزه دور از خشونت) هندوستان را نجات داد، من از طرف همه این بزرگواران از شما عذر خواهی می‌کنم، که چطور اینها نفهمیدند که آئین بهایی ساخته دست استعمار است، ولی‌ شما فهمیدی ! برادر من قصد توهین ندارم ولی‌ برو با یک روانپزشک مشورت کن، چون که افکار بسیار مالیخولیأیی داری، و به غیر از خودت هیچ کس دیگر رو قبول نداری ! آیا این یک فرم از ارتجاع نیست ؟!
دوشنبه 15 ارديبهشت 1393 - 21:23
بهرام2012 - تهران - ایران
1از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) این هم ختم کلام من به شما هموطن ملا و مبلغ بهائیت که بازیرکی در بیهوده خوانی مطالب شما و پاسخگوئی به آن درگیرم کرده اید. اینکه آیا بهائیت ادامه منطقی سایر ادیان است یا نه و اینکه اسلام دین آخر است یا نه کمترین قضاوتی نمیکنم زیرا صلاحیتی در این زمینه برای خویش قائل نیستم و لذا نیازی هم به آیات و سوره های تازینامه که ارائه کرده اید ندارم. درباره تعداد هشت میلیون بهائی که اشاره داشتید نیز در نوشتار قبلی شاید بی دقتی شده بود یقیناً تعداد بهائیان در جهان چند میلیون میشود اما در ایران یعنی سرزمین تولد و رشد به اصطلاح آورنده این دین که خوب میدانید خودش یک آخوند متعصب شیعه اثنی عشر ولی شرور و زیرک و در خدمت علنی سفارت بریتانیای کبیر وقت بود
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:50
بهرام2012 - تهران - ایران
2از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) بعد از بیش از دو قرن تلاش و تبلیغات هنوز تعداد آنها به نیم میلیون در قبال هشتاد میلیون ایرانی نمیرسد. ضمناً به یقین خودت بهتر میدانی که آن آخوند آورنده بهائیت از سوی بریتانیا یا استعمارگر قدرتمند آن سالها ماموریت سر دادن ندای بهائیت در ایران را برعهده گرفت که این حقیقت را نه فقط من و شما بلکه هر بچه دبستانی بدون تعصب نیز با مراجعه به اسناد سوخته بریتانیا موجود در کتابخانه های مختلف و دنیای مجازی آنها میتواند دریابد که هدف نهائی ماموریت فوق و ارائه کردن بهائیت از ویترین استعمار انگلیس در آن سالیان چیزی نبود مگر تلاشی دوباره بمنظور گمراه نمودن و متوقف کردن روند خیزش ملت ایران علیه شاهان نالایق قاجاریه و
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:50
بهرام2012 - تهران - ایران
3از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) معالاً هدایت ملت ایران به بی عملی و خنثی بودن در قبال غارتگری های و ایران فروشی های حاکمین نالایق وقت. اما بازهم مطابق اسناد موجود تاریخی در آن سالها ، ملت ایران به همت تعداد قلیلی میهن پرست آگاه و فداکار هرچند آهسته اما پیوسته متوجه خیانت های برخی شاهنشاهان قاجار شده و حسب باور دیرینه ایرانیان کم کم تشکل های مقاومت را علیه قاجاریه ترتیب میدادند که درصورت موفق شدن میتوانست در نهایت کلیه اهداف استعمار را ناکام بگذارد. درحالیکه بهائیت بطور علنی و صریح همه تلاش خود را بکار گرفته بود تا ایرانیان و بویژه آگاهان زمان به سمت بی عملی و خنثی کردن هدایت شوند یعنی دقیقاً همان حالتی که پیروان بهائیت
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:51
بهرام2012 - تهران - ایران
4از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) چه در دوران آغازین آن و نیز در دوران شوم یورش سید روح الله خمینی گه به گور شده به همراه سایر جاسوسان و دست پروردگان آمریکا به میهنمان داشتند. منتها در زمان قاجاریه و مطابق همان اسناد موجود، برآورد استعماریون این بود که با نفوذ دادن مرام بهائیت به درون اذهان اکثریت ایرانیان مسلمان و سپس گسترش آن در سطح روستاها و شهرهای ایرانزمین و بویژه تلقین و تزریق دستورالعمل به اصطلاح دین جدید به پیروانش که نباید در سیاست دخالت نمایند و ملزم به اطاعت از حاکمین وقت کشور هستند، درآنصورت استعمار به راحتی خواهد توانست همان تشکل های نیم بند درحال پیدایش را نیز در نطفه خفه کرده و مانع خیزش های ملی برای نابودی غارتگریهای استعمار در سرزمین کهن و مقدس ایران بشود.
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:51
بهرام2012 - تهران - ایران
5از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) امیدوارم دراینباره خوب شیرفهم شده باشی هرچند انتظاری از شما نیست زیرا بازهم فرصت را مغتنم دانسته و به تکرار مکررات و ارجاع خواننده به آیات تازینامه ویا مزخرفات بهاالله که خودت هم میدانی هر دو آن نوشتار مورد اشاره از حاجی افندی شما که اتفاقا سالها قبل با دقت هم مطالعه کرده ام و خوب میدانم هردو آن تقلیدنامه ها اقتباسی بسیار ناشیانه توسط یک کم سواد از نوشتار تازینامه عربی برای اعراب بیابانگرد غارتگر دختر زنده به گور کن هزار و پانصد سال قبل است که ده ها غلط گرامری و دستور زبانی خنده دار هم دارد که مایه مزاح اهل مطالعه میشود. اما درباره تهمت بسیار ناجوانمردانه و کاملاً ضدایرانی و
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:51
بهرام2012 - تهران - ایران
6از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) عیناً مطابق اهداف شوم استعمار انگلیس که به بنیانگذار ایران نوین رضا شاه کبیر زده و آن شاهنشاه جاوید نام را متهم به بستن مدارس بهائیت کرده ای باید بگویم بازهم مطابق اسناد موجود مربوط به استعمار انگلیس که در دسترس هم هستند، رضا شاه کبیر که اساساً با حمایت ایرانیان میهن پرست و برای براندازی خاندان واقعاً نالایق شده و ایران فروش قاجاریه به سلطنت انتخاب شده بود بدیهی است اولین اقدامات ایشان نیز میباید شناسائی لانه های فسادی میشد که توسط عمال استعمار در ایران و به کمک قاجاریه و برای آینده ایران درحال گسترش بود و تنها هدف آن نیز بسط دادن بی انگیزگی اطاعت از حاکمین و بی وطنی یا عدم دخالت در سیاست و سرنوشت میهن در بین ایرانیان بود که مدارس مورد اشاره شما نیز از جمله
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:51
بهرام2012 - تهران - ایران
7از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) بودند و طبیعتا نه وجود مدارس بلکه اهداف آن مدارس و تبلیغی که میکردند به مذاق شاهنشاه ایرانزمین و میهن پرستان دیگر خوش نمی آمد.....اما رضا شاه کبیر با تعطیلی آن مدارس استعمار ساخته هرگز علم و پژوهش و تعالی ایرانیان را نه فقط مانع نشد بلکه با استفاده از ساختمان های آن مدارس، ترتیبی داد تا فرهنگ و آموزش و پرورش در ایران جنبه علمی و واقعی به خود گرفته و از حیطه کنترل مشتی مزدبگیر استعمار انگلیس بیرون کشیده شود که خوب هم موفق شد و سرانجام توانست دانشگاه تهران را نیز برای گسترش بیشتر علم تاسیس نماید که البته این نیز به مذاق استعمار و نوکران استعمار یعنی بهائیان هرگز خوش نمی آمد و نمی آید ولذا آنها را به اینگونه خیالپردازی و اتهام زنی، آنهم
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:52
بهرام2012 - تهران - ایران
8از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) به یکی از نام آورترین شاهنشاهان ایرانزمین وادار میکند ای لعنت به این دین و آئین که چنین تاثیرات مخربی بر اذهان برخی ایرانیان میگذارد....... درمورد تاسیس تلویزیون و برج شهیاد و غیره و غیره هم قبلا پاسخ مفصل داده ام ولی بنظر میرسد شما بجز این چند مورد نکات دیگری برای ارائه نداری لذا دوباره به اختصار میگویم اولاً ساخت و ساز در سایه نظام شاهنشاهی ایران و بخصوص دوران امنیت و آرامش و رشد و تعالی شاهنشاه فقید پهلوی که برای همه ایرانیان فراهم آورده بود بدیهی است تجارت کردن و ساختن تلویزیون و غیره و غیره که هی اشاره میکنی هنری نیست زیرا دیر یا زود دولت خودش اقدام به
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:52
بهرام2012 - تهران - ایران
9از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) تاسیس میکرد. دلیل خریداری تلویزیون ثابت پاسال متمایل به اسرائیل نیز ، نه نیاز میهنمان به آن دستگاه های ابتدائی و دست دوم که آنها را نیز با وام و مساعدت دولت وقت خریداری کرده بود، بلکه بهترین و سیاسی ترین طریقه برای جلوگیری مسالمت آمیز و بدون خونریزی یا زندانی کردن و غیره بود که دولت وقت میتوانست بدان طریق از اشاعه خنثی سازی ملت ایران و بی عمل کردن آنها و گسترش تئوری استعماری اطاعت کورکورانه از حاکمین وقت که توسط تلویزیون ثابت پاسال با دقت و هوشیاری تبلیغ میگردید تلقی میشود که بازهم دلیل اجرائی شدنش جلوگیری از به هدف رسیدن استعمار انگلیس در آن سالها بود که از آن طریق به توسط فرقه بهائیت اقدام میکرد ولی انگلیس تلاش
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:52
بهرام2012 - تهران - ایران
10از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) داشت به کمک جاسوسان دیرینه خود یعنی ملاهای وقت و همچنین با تحریک کردن دولت وقت بجای خریداری تلویزیون ثابت پاسال، اتفاق ناخوش آیندی مثل مصادره یا دستگیری یا قتل رخ میداد تا دوباره توسط استعمار پیر پیراهن عثمان معروف دیگری علیه ایران ساخته شود و توسط عمالی چون جنابعالی تبلیغ گردد که صدالبته با درایت و هوشیاری شاهنشاه و دولت شاهنشاهی ایران آن طرح شوم استعمار انگلیس که بشدت هم تشنه نفت و انرژی بود نیز دوباره ناکام ماند. بنابراین امیدوارم اینبار دوباره نروی سراغ تکرار مکررات که بهائیان اله کردند و بله کردند......خیر. بلکه لطف فرموده خودت یا معلمینت ویا هر بهائی دیگری به این سئوال مهم پاسخ بگویئد که در
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:52
بهرام2012 - تهران - ایران
11از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) طول سی و پنج سال مملو از خون و جنایت و خیانت رژیم ضدایران جمهوری اسلامی، شما بهائیان در کدامین خیزش میهن پرستانه ملت ایران و در کجای سرزمین مقدسمان ایران بر علیه رژیم اشغالگر میهنمان نقشی هرچند ناچیز و کوچک داشته اید؟؟؟ کدامین بهائی –حتی یک نفر- در خلال سی و پنج سال خون و جنایت و آدمخواری رژیم ضدایران جمهوری اسلامی که طی آن هزاران هزار ایرانی پاک نهاد در بالای پشت بام ها، در گورستانها، در زندان ها، در خیابان ها ویا بطور ناشناس در گوشه و کنار کشور تیغ خونین جلادان آدمخوار جمهوری اسلامی را بر گلوی خود پذیرا شدند اما هرگز از ایمان و اعتقاد میهن پرستانه خویش
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:53
بهرام2012 - تهران - ایران
12از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) برای براندازی این نظام ضدایران عرب تبار جمهوری اسلامی دست برنداشتند....آنوقت کدامین بهائی حتی یکی از شما مدعیان توخالی و پرمدعا... بدلیل دفاع از ناموس و میهن خویش گرفتار تیغ آدمخوران ملا یا مکلا شده و جان یا حتی بخشی از مالش کمترین صدمه دیده است؟؟ آقای پاریس نشین غرق در هپروت دموکراسی و حقوق بشر غربی و مبلغ بی تاثیر بهائیت آیا بهتر نیست کمی و فقط کمی به وجدان خفته خودت-البته اگر هنوز نشانه ای از آن باقی است-نهیب زده و اگر ایرانی هستی و خودت را متعلق به این آب و خاک مقدس میدانی و میبینی که زادگاهت و سرزمین آبا و اجدادت امروز در این شرایط هولناک و بحرانی و اشغال و خون و جنایت است که به حضور و مبارزات شما نیاز دارد، درآنصورت
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:53
بهرام2012 - تهران - ایران
13از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) دست کم به پاس فداکاری های سایر ایرانیان اعم از زرتشتی و مسیحی و مسلمان و یهودی و بی دین و غیره در مبارزات میهنی به هدف براندازی رژیم ضدایران جمهوری اسلامی، اقلاً کمکی نمیکنید حداقل تخطئه هم نکنید.... و با درگیر کردن ملت در تبلیغات بهائیت سدی مقابلش نسازید.....به یقین خداوند روزی شما را در جائی دیگر مثل همان لندن یا پاریس ویا حیفا خواهد داد..... همانگونه که در اندیشه ضدایرانی و پنهان شما و امثال شما در نوشتارهاو ادعاهایتان مشهود است بنظر میرسد به این ترتیب که خیز برداشته اید راه شما به ترکستان معروف منتهی میشود و متاسفانه نسل های بعدی شما بهائیان بطور کامل از ایران و ایرانیت مبری خواهند بود و دیگر کمترین نشانه ای هم از ایرانی بودن
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:53
بهرام2012 - تهران - ایران
14از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) را در آنها نخواهیم دید..... ای کاش هم شما و هم سایر احبا و هم کیشان شما که در غرب و استرالیا و اروپا لانه کرده اید و بدون اطلاع از سوابق تاریخی و پرافتخار آزادگی و آزادمنشی و آزاد اندیشی آبا و اجدادتان در هزاران سال قبل ، امروز به دموکراسی و حقوق بشر اجنبی ساخته که بسیار حقیرتر از اندیشه های تاریخی خودمان است میبالید و آن را مایه فخر بر سایرین میدانید بیدار شوید و بدانید دین و اعتقاد از هر نوع که هست درجای خود محترم اما به شهادت تاریخ هزاران ساله ایرانزمین میهن و میهن پرستی یعنی خمیرمایه بقای هزاران ساله سرزمینمان
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:53
بهرام2012 - تهران - ایران
15از15= azadi199 - پاریس – فرانسه ) همیشه باید برای هر ایرانی راستین در راس و قبل از همه باشد وگرنه میهنمان که بیش از چهارده قرن است اسیر اندیشه نامتجانس و غیرایرانی اسلام شده و برغم همه ابداعات و تغییرات عدیده ای که طی این قرن ها توسط کبارزان آگاه و میهن پرستان ایرانزمین، به هدف بیرون ریختن تازی اندیشی از میهنمان در آن داده، اما میبینیم هنوز اسیر خرافات و بداندیشی ها و عوارض وخیم دین تازیان بیابانگرد میباشد که بهائین نیز نمونه از از آن میباشد که یک بهائی میباید اول مسلمان معتقد باشد تا بهائی شناخته شود؟؟؟؟ همزمان نیز گرگ های درنده استعمار با انواع حیله ها به کمین میهنمان نشسته اند تا به دست فریب خوردگان و مبلغان بعضاً نا آگاه طرح هایشان به هر طریق ممکن که میهنمان را تکه پاره کنند و به اهداف شومشان برسند. ای کاش بمیریم و آن روزهای سیاه را هرگز نبینیم
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 17:53
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - خوب، برادر انگار شما به هیچ طریقی نمیخوای حرف حساب رو قبول کنی‌، شما که الفبای دموکراسی و مردم سالاری رو نمی‌‌دونی، که همانا احترام به عقاید دیگران است، چطور میخوای کار مثبتی برای کشور انجام بدی ؟ تو تمام این ۱۵ کامنت، هی‌ نوشتی‌ طبق همان اسناد ! کدام اسناد ? کدام صفحه ? کجا شما این اسناد رو دیدی ؟! یک عدهٔ آدم ساده هم که به این صفحه نگاه میکنند، امکان داره که حرف شما رو قبول کنند. شما مطمئن باش که ایران دغدغه هر روز من و هر بهایی دیگر هست، و اگر قرار باشه که این مملکت به آبادی و آزادی برسه، تردید نکن که به دست ما و در کنار همه آنها که واقعا عاشق این مرز و بوم هستند خواهد شد، چون شما‌ها ( قشر به اصطلاح روشنفکر ! ) قبلا امتحان خودتون رو پس داده اید.
‌سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 21:31
azadi199 - پاریس - فرانسه
خوب برادر بحر العلوم ! یک سوال آخر، خواهشا به خود سوال جواب بده و مثل آخوندها نزن به صحرای کربلا ! چرا تو مملکت ما انقلاب شد ؟ ما که از نظر اقتصادی & اجتمأیی وضع خوبی‌ داشتیم، بماند که شخص شاه غیر قابل نقد شدن بود، ولی‌ از بقیه دولت میشد انتقاد کرد.
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 13:39
بهرام2012 - تهران - ایران
1از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) یکم اینکه، واقعاً میبینم جنابعالی نه قصد یادگیری و اصلاح خویش داری و نه نیت کمک به مبارزات میهنی علیه رژیم ضدایران جمهوری اسلامی، بلکه بنظر میرسد تنها انگیزه شما از دامن زدن به اینگونه مباحث، مخفی کردن نیات و اهداف اصلی و پشت پرده بهائیت و بیش از آن سعی بر کشیدن پرده ای تار و ضخیم بر اهداف شوم طراحان اصلی بهائیت که همان استعمار انگلیس در دویست و اندی سال قبل است داری و همه تلاشت را بکار میبری تا شاید بتوانی اوهامات و توهمات یک آخوند مسلمان شیعه اثنی عشر متعصب ولی شرور در دویست و اندی سال قبل را که مدعی بهائی گری بود امروز حقانیت بخشیده و به حلقوم ملت ایران فرو کنی؟؟؟ درحالیکه
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:43
بهرام2012 - تهران - ایران
2از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) حتی نمیخواهی بدانی که ایرانیان از اولین روز شکست در قبال یورش تازیان غارتگر جنایت پیشه تا به امروز نزدیک به پانزده قرن مستمر است به انواع طرق از یعقوب لیث صفاری تا حسن صباح و فدائیانش و و و........تا نهایتاً بنیانگذاران صفویه که خود ظاهرا سنی شناخته شده هم بودند ولی اقدام به مشابه سازی اسلامی مانند ساختن تشیع در قبال تسنن ینی چری های خلیفه گری عثمانی نمودند، سعی کرده اند تا آثار و عوارض تازیان و دین تازی ساخته آنها را به دست همان اسلام که طی قرون و به زور شمشیر و تهدید و تجاوز به ملت ایران تحمیل شده و تدریجاً به دین آنها تبدیل شده بود را از میهن مقدسمان بیرون بریزند. بدون شک انتظار نداری که من تاریخ را در این مقوله مختصر برایت توضیح بدهم. اما دوباره تکرار میکنم
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:43
بهرام2012 - تهران - ایران
3از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) همان آخوند مسلمان شیعه اثنی عشر ولی شرور و مامور استعمار انگلیس و مطابق اسناد تاریخی، خادم و حقوق بگیر رسمی کمپانی هند شرقی که به ناگهان ادعای دین جدید بنام بهائیت را مطرح کرد و تردید ندارم خودت بهتر از من و همه میدانی که همه اظهارات و نوشتار و ادعاهایش هم با مختصر تغییرات آنهم بسیار ناشیانه از دین اسلام و تازینامه آن و بخصوص مذهب شیعه اثنی عشر کپی برداری شده بود سعی فراوان در جا انداختن ادعای خویش نمود تا هدف شوم استعمار یعنی بی عمل و خنثی کردن ایرانیان از طریق (عدم دخالت در سیاست) و نیز (اطاعت از حاکمین وقت) بعنوان دستورات دینی که از قبل قالب گیری دقیق هم کرده بودند را جا بیاندازد ولی تاریخ و گذر زمان همراه با
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:44
بهرام2012 - تهران - ایران
4از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) مبارزات عدیده ملی ایرانیان نشان داد که بازهم تلاشهای مذبوحانه استعمار در قبال میهن پرستی ایرانیان ناموفق و ناکام ماند و حتی موجب سرنگونی سلسله قاجاریه که آخرین شاهشان آن نیز تحت نفوذ استعمار قرار گرفته بودند گردیده و برغم همه مخالفت های استعمار بدست و با اراده ملت ایران رضا شاه کبیر و خاندان پهلوی سکان هدایت مملکت و ملت را عهده دار شدند.... بنابراین به توصیه همفکران مبارز تلاش خواهم کرد تا حد ممکن از شما و نیات ضدایران جنابعالی دوری کرده و قضاوت درباره ادعاهای گاه وبیگاهتان را نیز به خوانندگان محترم واگذارم، مگر آنکه دوباره مجبور باشم بعلت مشاهده تحریف شدید حقایق توسط شما یا هم کیشانتان پاسخ درخور بدهم.
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:44
بهرام2012 - تهران - ایران
5از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) دوم اینکه، شما که درطی اینهمه نوشتار و به ناسی از تعلیمات موذیانه بهائیت همیشه سعی کرده اید با ننه من غریبم بازی درآوردن و مظلوم نمائی کردن و سوء استفاده از احساسات نوع دوستی ایرانیان نمودن(دقیقاً همان کاری که در سال مصیبت بار1357 ملاها و مکلاهای خمینی گه به گور شده با ما ایرانیان کرده و از طریق حرافان حرفه ای مثل شما فریبمان دادند) پیوسته سعی میکنید دست پیش را بگیرید تا مبادا دم خروس از پس ادعاهایتان بیرون نزند. به عبارت دیگر همیشه از من طلب مرجع سخنانم را میکنی اما هرگز و هرگز خودت که همیشه هم مدعی مبارزه البته بدون ذکر هدف مبارزه ات واینکه اگر صحت هم دارد
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:44
بهرام2012 - تهران - ایران
6از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) علیه چیست؟؟؟ آیا علیه رژیم ضدایران جمهوری اسلامی است؟؟ (خلاف دستورات بهائیت) و بمنظور رهائی ایران اشغال شده ما است؟؟ (بازهم خلاف دستورات صریح بهائیت مبنی بر عدم دخالت در سیاست) کمترین حرفی و اشاره ای نمیکنی..... با آنکه بارها و بارها در نوشته هایت تکرار کرده ای من و امثال من در قلب میهنمان و بعد از تحمل زندان و تهدیدات جانی و شکنجه و زندگی مخفی میباید درس مبارزه علیه رژیم را از جنابعالی بیاموزیم!!!!......اما خودت لاوه بر دو سئوال بالا، هرگز به یک سئوال بسیار ساده من و همه مبارزان میهن پرست ایرانزمین پاسخ نداده و همیشه در نوشته هایت آن سئوال اساسی را زیر سبیلی رد میکنی و از آن میگذری...چرا؟؟ لذا، برای بار صدم از شما
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:44
بهرام2012 - تهران - ایران
7از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) که ادعای مبارزه و تدریس شیوه های مبارزاتی به من و امثال من هم داری میخواهم تا فقط یک نفر بهائی را که در طول سی و پنج سال حکومت خون و جنایت و غارت و ویرانی رژیم ضدایران جمهوری اسلامی در میهنمان بدلیل مبارزات میهنی برای رهائی میهنمان -یا آن چیزی که شما وعده آموختنش به من و بقیه را میدهی- گرفتار تیغ دستگیری ، شکنجه ، زندان و اعدام ویا حداقل مصادره اموال یا تبعید توسط عمال ملاها و مکلاها شده باشد؟؟؟؟؟فقط یک نفر بهائی؟؟؟؟ تردید نکن اگر پاسخ مستند بدهی یقیناً در کلاس های آموزش مبارزات میهنی که ادعای صلاحیت و برگزاری آن را برای ما لابد در پاریس!!!داری با کمال میل شرکت خواهیم کرد زیرا هرگز از فراگیری و
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:44
بهرام2012 - تهران - ایران
8از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) آموزش گریزان نبودیم و نیستیم....زندگی ما خودش و همه لحظاتش آموزش و عبرت است......سوم اینکه، دوباره وقتی با زیرکی ضمن عدم پاسخگوئی به تنها سئوال مطروحه از شما همزمان از من طلب مرجع سخنانم را مینمائی درصورتیکه بقول معروف چیزی که عیان است چه حاجت به بیان؟؟؟؟ همه دنیا امروز واقعیت بهائیت را میداند....اما برغم اینها و فقط برای احترام به سایر هم میهنان که شاید این مطالب را بخوانند مختصراً اشاره میکنم اگر همت کرده و به لندن یعنی عمده ترین مرکز پرورش آخوند و تعلیم انواع جاسوسان مسلمان برای همه خاورمیانه، که زیاد هم دور از محل سکنی شما نیست، سفر کرده و به
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:45
بهرام2012 - تهران - ایران
9از9= azadi199 - پاریس – فرانسه) کتابخانه مرکزی دانشگاه آکسفورد که حدود دو ساعت با لندن فاصله دارد و همچنین به کتابخانه مرکزی لندن بخش مربوط به ادیان خاورمیانه- قسمت ایران(هیستری او رلیجینز این پرسیا) مراجعه بکنی آنگاه همه حقایق و اسناد مربوطه را بطور مستند ملاحظه خواهی کرد زیرا بیشتر آنها از مرحله سری و مخفی ماندن گذشته اند و برای محققان قابل دسترسی هستند. امیدوارم خداوند ایرانزمین کمی وجدان و مقداری حس میهن پرستی و جرعه ای هم افتخار ایرانیت به شما و سایر بهائیان بدهد تا ما ایرانیان برای اولین بار تعدای از شماها را عملاً در میدان مبارزات میهنی به هدف سرنگونی رژیم ضدایران جمهوری اسلامی مشاهده کنیم....... که آنهنگام بی تردید پاسخ همه ابهامات و سئوالات نیز بخودی خود داده خواهند شد........
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 16:45
بهرام2012 - تهران - ایران
1از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) بازهم مشکلات فیلترینگ و اینترنت اجازه نداد ادامه دهم امید آنکه اینبار بتوانم برای آخرین مرتبه بقیه اشارات را جهت اطلاع شما مبلغ بهائیت تقدیم کنم. همانگونه که بارها و بارها تاکید کرده ام نه خود و نه هیچکدام از همرزمان در ایران از کلمات اجنبی ساخته دموکراسی و حقوق بشر استفاده نمیکنیم زیرا اولاً خود ما در تاریخ و گذشته پرافتخارمان خصایصی بسیار انسانی تر و برتر و والاتر از این کلمات اجنبی ساخته داریم که متاسفانه بدلیل تبلیغات امثال جنابعالی همیشه زیر غبار فراموشی پنهان مانده اند و وظیفه ما غبار روبی و نمایان کردن اوج و عظمت آزادگی و آزاد اندیشی و آزاد منشی ایرانیان میباشد. بنابراین سعی نکن با بلغور کلمات بیگانه که همیشه هم بهترین وسیله نفوذ و تخریب و ویرانی استعمار در .
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 17:56
بهرام2012 - تهران - ایران
2از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) سرزمین های غنی مورد هدفش بوده ما را متهم به ندانستن الفبای چیزی که اساسا در قاموس و اندیشه مان نیست زیرا خودمان بهترینش را داریم متهم نمائی ما هرگز دموکراسی غرب را که میزبان و پرورش دهند تو و تمامی روشنفکرنمایان مزدور بیگانه که وسیله تخریب میهنمان شدند را قبول نداشته و نداریم و اتفاقاً یکی از خطاهای مسئولین نظام شاهنشاهی ایران را نیز در همین میبینیم که با گسترش این تئوری نامتجانس و فراهم آوردن بقول شما فرصت نقد برای اکثریت ملت که متاسفانه تحت فریب مستمر روشنفکرنمایان مزدور اجنبی و برخی تاثیر گرفتگان از تبلیغات توخالی بیگانه مثل جنابعالی قرار داشتند فریب ملی و سپس شورش عوام به رهبری روشنفکرنمایان مزدور فراهم آمد. بنابراین دوباره تاکید دارم من نه به دموکراسی غربی و مردم فریب بیگانه که مراد شماهاست
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 17:56
بهرام2012 - تهران - ایران
3از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) اعتقادی دارم زیرا مثلاً همین منبع آمال شماها امروز کشورکی دروغگو و مامور پیشبرد اهداف غرب در خاورمیانه را که اجازه کمترین تحرک و بیان عقیده حتی به یهودیان مخالف درون خودش هم نمیدهد بعنوان یک کشور دموکراتیک و درواقع تنها دموکراسی در خاورمیانه به جهان تبلیغ و تحمیل میکند کمترین اعتقادی نداریم زیرا ما ایرانی هستیم و خودمان هزاران سال قبل اصول نوع دوستی و آزادی بیان و دین و مرام و شغل و سکونت و همه اینها را به مراتب بالاتر وبیشتر از این دموکراسی غربی داشته ایم و به یاری یزدان یکتا آن را که با توطئه غرب و بدست فریب خوردگان باسواد نما مثل جنابعالی زیر خاکستر فراموشی کشانیده شده بود دوباره زنده و گسترده خواهیم کرد. و اما
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 17:56
بهرام2012 - تهران - ایران
4از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) پاسخ به سئوال آخر جنابعالی اینکه اولاً مرحمت کرده بنده را برادر خطاب نکنید زیرا موجب ننگ من است که شخصی بدون کمترین علاقه به شئونات میهنش و تنها معتقد به مفت خوری در دوران امنیت و آرامش در میهنش هست برادر من باشد. دلایل وقوع بقول شما انقلاب و به قول ما فریب ملی و فاجعه بهمن1357 در میهنمان بسیار و متعدد میباشد که از جریانات استخراج و فروش نفت و قیمت گذاری آن و اوپک و غیره و غیره و نیز تمایل به حق تجارت آزاد با هرکشور درکنار غرب که موجب مثلا خریدهائی مهم از شوروی سابق هم شده بود تا برسیم به سایر موارد را میتوان توضیح داد که سایر ایرانیان کتابها در این زمینه نوشته اند که میتوانی مراجعه و مطالعه بکنی اما یکی.
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 17:56
بهرام2012 - تهران - ایران
5از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) از بدبختی های ما در آن زمان همین بود که به شما افرادی که سیستم بخوبی میشناخت و میدانست به حکم دینتان و آموزه های پیغمبرتان کمترین تعلقات میهنی ندارید و فقط در زمان آرامش و امنیت مملکت طالب تجارت و سودهای کلان در همه زمینه های آن هستید فرصت عرض اندام و یکه تازی داد. البته، نظر این بود با فراهم ساختن میدان فعالیت و انگیزه مشارکت همه ایرانیان موفق خواهند شد حتی بهائیان را در امور سیاسی و نظامی دخالت داده و معالاً نقطه پایان بر این اندیشه ضدایران بگذارند که البته تا حدی هم موفق بودند زیرا بهائیان با استفاده از امنیت و آرامش مملکت در اکثر امور سیاسی و امنیتی و اطلاعاتی و نظامی و بخش خصوصی و صنعت و معدن و کشاورزی مکانیزه دولتی و
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 17:57
بهرام2012 - تهران - ایران
6از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) غیره درکنار بخش خصوصی نیز عملاً و برخلاف آموزه های پیغمبر آخوند سید شیعه اثنی عشر خودشان، دخالت عملی و مستقیم داشتند، منتها نظریه مخالف معتقد بود بهائیان در هنگام روبرو شدن مملکت با خطر و انهدام و سلطه اجنبی و دست پروردگان اجنبی همیشه به تانی از همان آموزه های دین هپروتی خویش دست در دست دشمن خواهند گذاشت و کمترین مشارکت در دفاع از میهن نخواهند داشت که اتفاقات بقول شما انقلاب و خروج آزادانه و دسته دسته بهائیان همراه وانت بارها و حتی آفتابه هایشان از جمهوری اسلامی امروزین هم همین را اثبات کرد و میکند. دیگر سخنی با شما نخواهم گفت که یقین دارم هدف تو تبلیغ بهائیت است مگر به حکم وظیفه میهنی و افشاء حقایق وابستگی های شماها به اجنبی.........
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 17:57
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - یعنی‌ که انگلیسیها خودشون مدرک رو کردند که ما این آئین رو درست کردیم !! اونهم تو انگلستانی که این‌همه بهایی داره ! برادر شما حالت واقعا خوب نیست، یه فکری برا خودت بکن. اینقدر پای منبر آخوندها نشستی که مغزت پر شده از این حرفها ...
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 20:30
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران- آفتاب آمد دلیل آفتاب !! از شما یک سوال کردم و جوابش شد این ۹ بخش که طبق معمول همچی‌ توش بود به جز جواب به سوال !! وقتی‌ بهت میگم افکار آخوندی داری ناراحت نشو ! لازم نیست که آدم تا لندن بره برای مطالعهٔ مدارک دانشگاه آکسفورد، تو همین اینترنت میشه اونها رو پیدا کرد https://www.oxfordbahais.com/obs/about.html. خلاصه مطلب اینکه خدا شفا بده !!
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 20:11
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - اینهم لینک خود دانشگاه آکسفورد، اگه شما چیزی دیدی راجع به مطلبی که نوشتی‌، بگو ما هم ببینیم ، و گر نه یک عذر خواهی کوچیک رو هم قبول می‌کنیم !! https://www.ox.ac.uk/
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 20:46
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران - هی بشین و اتهام بزن ( وابستگی به اجنبی، ...) ، این شد جواب سوال من ؟ معلوم شد که علم چندانی نداری. و با توجه به سنّ و سالت دیگه امیدی به اینکه به راه راست کشیده بشی‌ نیست. خوب همین راه رو ادامه بده ببین به کجا میرسی ...
‌چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 - 22:49
بهرام2012 - تهران - ایران
1از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) آسید ملای شیعه اثنی عشر مبلغ بهائیت و دانشمند پاریس نشین، یادت نره لندن یه زمانی یعنی دو سه قرن قبل نیاز به ایجاد دین جدید بمنظور درست کردن سد و مانع در قبال خیزش های ناسیونالیستی داشت تا به هر طریق از بیداری و مقاومت ملت ها در مقابل غارتگری ها و تاراج هایش جلوگیری کرده و توسط دین خود ابداع کرده بتواند ملت ها را بسوی خمودی و بی عملی و بدبختی و بی غیرتی هدایت کند که بارزترین نشانه های این تلاش استعمار را بخصوص در این سالها در دستورالعمل های آئین بهائیت و بخصوص در عملکرد بهائیان مفت خور پرمدعا بسادگی میبینیم. لینک هائی هم که دادی به درد خودت میخورند زیرا خودت هم میدانی که به استناد قوانین استعمار برای دستیابی به اطلاعات از طبقه بندی خارج شده
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 16:58
بهرام2012 - تهران - ایران
2از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) انگلیس میباید شخصاً به آن آدرس ها مراجعه و با معرفی خودت و اثبات محقق دانشگاهی بودنت و تائید آنها اجازه دسترسی به آن اطلاعات سوخته و از طبقه بندی خارج شده را بدست بیاوری و این موضوع برخلاف اندیشه واقعا خام و تبلیغات مسموم جنابعالی که همه چیز را در هپروت دنیای مجازی میبینی و در آن دنیای هپروتی هم خودت را دون کیوشت وار عقل کل و دانشمند بنام و مسخره تر از همه بعنوان مبارز فداکار تلقی میکنی ، میدانی که در آن آدرس های مجازی قابل دسترسی نیست و همین ادعایت هم بخوبی بر خامی و ناتوانی و دریوزگی جنابعالی در ارائه اسناد و زندگی تو در توهمات دلالت دارد. اسناد مورد اشاره من سالها قبل از طریق یکی از محققان دانشگاهی تاریخ که قبلاً بهائی بوده و بعداز فاجعه.
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 16:58
بهرام2012 - تهران - ایران
3از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) بهمن1357در میهنمان از آن کیش استعمار ساخته برید و جدا شد و فعلاً دین و آئین و باور و هدف و همه زندگیش فقط و فقط ایران است و ایران و لاجرم بمانند هر ایرانی شرافتمند دیگر سالهاست که همه عمرش را صرف مبارزات برای رهائی میهنش نموده است و از گذشته بهائی بودن ارثی خویش نیز بشدت شرمگین میباشد، برای مطالعه و بررسی دراختیارم قرار گرفت که واقعا موجب حیرانی و شگفتی من نیز شد؟؟؟؟!!!! بنابراین امیدوارم اگر شرافتمندانه در پی یادگیری و آشنائی علمی و مستند با سوابق بهائیت و پیدایش و انگیزه های فعالیت های بهائیان در همه جنبه ها و شرایط دوران مختلف هستی اینبار بجای دریوزگی و تقاضا از من و سایرین خودت در پی دسترسی باشی زیرا من بعنوان یک ایرانی آنچه.
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 16:59
بهرام2012 - تهران - ایران
4از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) شرط بلاغ بود با تو گفتم و آدرس صحیح برای دسترسی را هم نشانت دادم. میدانم که خوب میدانی که من فقط یک ایرانی از میلیونها ایرانی میهن پرستی هستم که برایمان بویژه در شرایط فعلی میهن، آزادی ایران و سربلندی ایرانیان بطور قطع و یقین بالاتر و خیلی قبل از خدا و دین و مذهب میآید و بازهم میدانی که بهائیان درست خلاف این می اندیشند. لذا، برای بار هزارم میپرسم و امیدوارم اینبار رقصان و شنگول زیرسیبیلی رد نکنی و بدانی خوانندگان این کامنت ها بسیار دقیق و موشکاف هستند و خواهند دید که برغم ده ها بار تکرار یک سئوال مشخص هنوز دو کلمه پاسخ به سئوال اصلی اینکه در طول سی و پنج سال استیلای جمهوری سلامی ضدایران بر میهنمان و کشت کشتار ایرانیان و غارت ایرانزمین و نیز
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 16:59
بهرام2012 - تهران - ایران
6از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) قدرتمند ایجاد میکند و بهائی بهائی کنان فریاد تظلم سر میدهد ای ننگ بر این افراد بی وطن که در چنین شرایط بحرانی میهنشان عمده ترین تلاش آنان این است به جهان بگویند وای بداد ما برسید و بدانید چه بر سر بهائیان میآید بدون آنکه حتی یک اشاره بکنند که چه بر سر ایران و ایرانی ها چه بر سر مسلمان و مسیحی ها و زرتشتی ها و بی دین ها و....میآورند. آیا این بجز ادامه انجام و اجرای دستورات بهائیت ساخته و پرداخته استعمار انگلیس به دست یک آخوند سید شیعه اثنی عشر مزدور انگلیس در دویست و اندی سال قبل نیست؟؟؟ پس چسیت؟؟ ناموس و وطن و افتخارات شما بهائیان در کجاست؟؟؟ در ویترین های لندن و حیفا؟؟ یا در سرزمینی که میباید خودتان را متعلق به آن بدانید و برای بقای آن از جان مایه گذارید؟؟
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 16:59
بهرام2012 - تهران - ایران
5از6= azadi199 - پاریس – فرانسه) در مقابل فداکاری ها و کشته شدن ها و زندانی شدن ها و آواره شدن ها و شکنجه شدن های هزاران هزار ایرانی مسلمان سنی و شیعه و ایرانی مسیحی و یهودی و زرتشتی و غیره و غیره.....کدامین ایرانی بهائی به علت داشتن سهم هرچند ناچیز و کوچک در مبارزات میهنی بمنظور سرنگونی رژیم ضدایران جمهوری اسلامی کمترین نقش داشته و شراکت نموده و به آن علت هم صدمه دیده است؟؟؟ اگر حتی نک سوزن شرافت و میهن پرستی در تو و امثال تو باقیمانده است لابد پاسخ همین سئوال را خواهی داد وگرنه گور پدر هرآنکه نام ایرانی یدک میکشد ولی در حساس ترین و بحرانی ترین لحظات مملکتش بجای دفاع از میهن به بلوای دین و مذهب پرداخته و در دنیا با استفاده از حمایت اربابان اجنبی خودش لابی های
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 16:59
azadi199 - پاریس - فرانسه
بهرام2012 - تهران - ایران- پدر جان، اینقدار هوار هوار نکن ! جواب شما رو یه محقق داده، برو به مقاله‌ای که همین. چند ساعت پیش در همین سایت منتشر شد یه سر بزن.
‌پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393 - 21:10
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.