ویدئو کلیپ جدید گوگوش؛ یک رخداد ساختار شکنانه - نوشته ای از شادی امین

شادی امین

فعال حقوق بشر و بنیانگذاران شش رنگ (شبکه لزبین ها و ترنس جندرهای ایرانی)

بی بی سی : روز جمعه ۲۵ بهمن، همزمان با ولنتاین (روز جهانی عشق)، گوگوش ویدئو کلیپ "بهشت" را "با آرزوی روزهایی سرشار از عشق به همه" به دوستداران خود تقدیم کرد.

انتشار این اثر، موجی از اظهار نظرها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

همانطور که انتظار می رفت، بخشی از اظهارنظرها، توهین ها و حملات به شخص وی یا مضمون ترانه بود. دسته دوم اظهارنظرها، اما منتقدانی بودند که در منتها الیه طرف مقابل، اثر گوگوش را کلیشه ای یا بازتولید کننده همجنسگرا ستیزی و یا "نان به نرخ روز خوردن" دانسته بودند.

جامعه همجنسگرایان ایرانی و مدافعان حقوق همجنس‌گرایان نیز به استقبال این اثر رفتند؛ بسیاری از آنها، حس افتخار، قدرتمند شدن و صاحب صدا شدن را در اظهار نظرهای خود بیان کرده بودند.

در این مقاله کوتاه سعی خواهم کرد پس از بیان مختصر دو نظر اول، تحلیل خود را درباره اینکه چرا "بهشت"، کاری ساختارشکنانه، تاثیرگذار و مفید برای جامعه ایرانی و نیز همجنس‌خواهان ایرانی است بیان کنم.


از فاسد تا اطلاعاتی


بلافاصله پس از انتشار نماهنگ، حملات در دنیای مجازی به گوگوش آغاز شد. عده ای با فحاشی به خواننده و جایگاه او این کار را از منظر اخلاقی، انحراف نامیده و ابراز تاسف و تنفر کرده اند.

برخی او را "فاحشه" یا "اطلاعاتی" نامیدند و از "فساد اخلاق" او گفتند. این گروه، طیف گسترده ای از برخی از وب سایتهای ارزشی تا افراد عادی که با طرح این موضوع مشکل جدی دارند و آن را بر نمی تابند در برمی گرفت.

در طیف عناصر منفرد که برای گوگوش ابراز تاسف و تنفر کرده اند با کلمات و عبارات بسیار تحقیر آمیز علیه همجنس‌گرایان روبرو می شویم.

واژه هایی که برای همه کسانی که درباره این موضوع در طی این سال ها حرف زده اند، واژه هایی آشنا هستند که بار دیگر تکراری تلخ می یابند.

این حملات، یکی از عواقب خطر کردن و حضور در قلمروهای ممنوعه و صحبت کردن از تابوهایی است که در جامعه مذهب زده و سنتی ما همچنان جزو خط قرمزهای اجتماعی محسوب می شوند.


اولترا روشنفکری همجنس‌گرا گریز؟

گروه بزرگی از منتقدان، عمدتا از منظر روشنفکری، با اشاره به دو عبارت "منم میدونم این احساس نباید باشه اما هست" و " ته این راه روشن نیست منم مثل تو می دونم" آن را بازتولید کلیشه های جنسیتی موجود دانسته اند.

نقد این گروه این است که ترانه، با گنجاندن این دو عبارت، در واقع عشق و هستی همجنس‌خواهانه را یک "نباید" و انتهای آن را "تاریکی" دانسته و به ضد هدفی که ادعا می کند بدل شده است.

به نظر می رسد این عده یا گرفتار شعارند و یا از این حس تجربه شده که زندگی های بسیاری را تباه کرده بسیار دور هستند، و یا در بهترین حالت، از یک ترانه انتظار پاسخ به همه معضلات را دارند.

اگر به این ترانه به عنوان بیان حس‌های واقعی از زبان دو نفر که درگیر عشقی ممنوعه هستند نگاه کنیم، این تردید و باید و نباید، پرسشی روزمره است.

پرسشی که گاه با اشک و اندوه و گسست های به اصطلاح "منطقی" همراه است؛ با تن دادن به ازدواج هایی ناخواسته و یا با تنفر از خود و نفی و انکار احساسات.

تحقیقاتی که شش رنگ (شبکه لزبین ها و ترنس جندرهای ایرانی) در مورد زیست همجنس‌گرایانه و عمل های تغییر جنسیت در ایران انجام داده، نشان می دهد که چگونه جامعه، خانواده و نهادهای گوناگون دولتی به طور مداوم همجنسگرایان و ترنس‌جندرها را به عنوان "منحرف" یا "بیمار" دسته بندی کرده و مورد بازخواست قرار می دهند.

چالشی که در بسیاری از موارد به زیر سوال بردن هویت جنسی و تنفر از خود، بدن و یا گرایش جنسی را در پی دارد. کسی که این تجربه را می شناسد، می داند که در این ترانه، از یک عشق و "تلخی" و ممنوعیت واگویی آن می شنویم.

همانطور که گفته شد، گروه دیگری از منتقدان نیز گوگوش را "نان به نرخ روز خور" خوانده یا مواضع سیاسی او را نقد کرده اند.

کیست که نداند هر چقدر میزان تاثیر گذاری و شناخته شدن افراد بیشتر باشد و "صاحب صدا" باشند، می توانند بیشتر سرمایه نمادین خود را در خدمت شکستن ساختارهای کهنه و تنگ به کار گیرند.

از این منظر است که باید از کسانی که کار با ارزش گوگوش را "نان به نرخ روز خوردن" قلمداد می کنند، پرسید: آیا به راستی سخن از عشق همجنس‌خواهانه ، این روزها "نانی" دارد؟ من به عنوان فعال حقوق همجنس‌گرایان و محقق این حوزه می دانم که سختی های این راه کدام است.

داستانهای زیاد ثبت نشده ای وجود دارد از طرد و حذف و نگاه هایی که دل آدم را به درد می آورند ولی نمی توانی ثابت کنی که نشات گرفته از "هموفوبیا" ی موجود است، در دل هر یک از ما وجود دارد.

داستانهایی که نشان می دهد چگونه هویت جنسیتی و گرایش جنسی و یا حتی ظاهر غیر کلیشه ای یک فرد می تواند زندگی، مناسبات و روابط اجتماعی، خانوادگی و حرفه ای او را تحت الشعاع قرار دهد و دچار زلزله ای سهمگین کند.

حملات در دنیای مجازی بلافاصله پس از انتشار این ترانه نیز مثال خوبی برای هزینه هایی است که حرف زدن از این تابوی فرهنگی-اجتماعی حتی برای شخصی در جایگاه گوگوش دارد.

وجه مشترک همه این نقدها، چه آنها که گوگوش را نان به نرخ روز خور خوانده اند و چه آنها که او را بازتولید کننده ارزش های موجود می دانند، تلاش برای بی اعتبار کردن و یا در حاشیه قرار دادن موضوع این ویدئو کلیپ و دفاع آشکارش از همجنس‌گرایان است.

اینها شک ما را بر می انگیزد که آیا همجنس‌گراستیزی پنهانی تحت لوای گفتارهای اولترا-روشنفکرانه وجود دارد؟

چرا که از سوی این بخش از منتقدان، تاکنون هیچگاه به بسیاری از آثار هنری هترونورماتیو (هنجارانگاری دگرجنس‌گرایی)، نقدهای اینچنینی ابراز نشده بود.


چرا "بهشت"، مهم است؟

این اولین بار است که هنرمندی در جایگاه گوگوش و میزان شهرت و اعتبار هنری او دست به چنین تابوشکنی می زند.

گوگوش که خود به عنوان یک زن و یک هنرمند سالها به حاشیه رانده شده بود، امروز حنجره اش فریادگر حس به حاشیه رانده شدگان می شود.

او در این کلیپ، شرم را به چالش می گیرد و آشکارسازی می کند. او به همراه کارگردان و ترانه سرا از شعار به دور هستند؛ حس این شعر، واقعیت تلخ زندگی همه همجنس‌گرایانی است که سالها با خود و جامعه اطرافشان درگیر بوده اند.

ترانه بهشت، انسانی است و با دنیای "بافتن و یافتن" واژه بیگانه است، بی پرده ترس و تعلقات محدود کننده را به یادمان می آورد، شادی های یک زن همجنس‌خواه را نشان میدهد، رقص در چمن و دنبال راهی " واسه کندن از این برزخ" گشتن، و وا گویی ترسی دائمی، ترس از رانده شدن دوباره از بهشت.

این ترانه و ویدئو کلیپ گوگوش ساختار شکنانه است، چرا که از ساختارهای دگرجنس‌گرایانه ترانه های عاشقانه تاکنونی و یا ترانه های عاشقانه عرفانی غیر جنسی، خارج می شود و بیان عشقی ممنوعه می شود.

ترانه به روشنی از تردیدها و بن بست های عشقی می گوید که زیر بار رنج و ممنوعیتی صدها ساله کمر خم کرده است.

گوگوش با این ترانه خود بر روی صحنه ای که ناظر و در عین حال بیانگر یک عشق همجنس‌خواهانه است، دوستداران خود را به چالش با واقعیتی موجود فرا می خواند. چالشی که ضرورتا طرفداران بیشتری برای وی رقم نخواهد زد.

برای انتشار این ویدئو کلیپ، لازم نیست خواننده، خود چنین عشقی را تجربه کرده باشد یا نه.

مهم این است که او با بیان این "حق آزادی عشق برای همه" فرهنگ تفاهم و پذیرش "دیگری" را گسترش می دهد.

جامعه ما که سالیان سال از سیاست طرد و حذف، آسیب های جدی خورده، بیش از هر زمان نیازمند تولیدات هنری، علمی، فلسفی و گفتمانی است که به فرهنگ "مدارا" و در عین حال "مقاومت" در مقابل بی عدالتی توجه نشان دهد و بر آن تاکید کند. در این ویدئو کلیپ ما با چنین نگاهی روبه رو می شویم.

این ترانه در عین اینکه ساختار شکنانه است باید به ترانه ای معمولی و عادی بدل شود. بیان عشق و زیست همجنس‌خواهانه باید جای شایسته خود را در هنر و ادبیات آنقدر باز کند تا "عادی" شود، با این ترانه گوگوش این روند آغازی قدرتمند یافته است.

در این "عادی سازی" است که هموفوبیا یا همجنس‌گرا ستیزی به چالش کشیده می شود و عشق به همجنس جزئی از تصویر زندگی انسانی می شود، با همه ضعف ها و قوت های یک رابطه انسانی.

این ترانه، امتیاز ویژه ای به عشق همجنس‌خواهانه نمی دهد اما امتیازهای تاکنونی" عشق دگرجنس‌گرایانه" را به عنوان تنها راه ابراز عشق و تنها مدل عاشق بودن، از آن باز پس می گیرد.

در این بازپس گرفتن امتیازات است که "ما" دیده می شویم بدون اینکه در "حاشیه" باشیم. این ویدئو کلیپ باید برای هنرمندان و اهل سیاست، راهگشای طرح عریان این موضوعات باشد.

روایت زندگی همجنس‌خواهان و به ویژه زنان لزبین نباید روایت هایی "نهان" باقی بمانند، جامعه ما باید گوشش را برای شنیدن این روایات در قالب شعر، داستان، نقاشی، ترانه، فیلم و ... بیش از پیش باز کند.

این اقدام گوگوش نشانه ای ست برای اینکه "انکار" ما دیگر ممکن نیست. و گوگوش این موضوع را صریح و بی پرده در مقابل چشمان جامعه ای نا آگاه و اسیر تابوها و خرافات می گذارد.

بحث های شبکه های اجتماعی طی تنها بیست و چهار ساعت پس از علنی شدن این کلیپ در صفحه فیسبوک گوگوش با بیش از نزدیک به دو میلیون کاربر، و پخش آن در رسانه های پر بیننده، جامعه ای را مورد خطاب قرار می دهد که دسترسی به آن برای مدافعان حقوق همجنس‌گرایان دشوار و حتی ناممکن بود.

بحث ها درباره این ویدئو کلیپ، همچنین می تواند به عنوان یک رخداد در روند ساختن فرهنگی انسانی به کار آید.

بسیاری پس از تماشای این ویدئو کلیپ برای اولین بار می فهمند تنها نیستند و عشقشان نه "گناه آلود" که واقعیتی زمینی است که می توانند در یک سالن کنسرت یا در خیابان و مترو آن را زندگی کنند.

منبع : بی بی سی

+141
رأی دهید
-96

شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان
یه کلام هم از مادر عروس . بی‌ بی‌ سی‌ که اهدافش برای همه مشخصه
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 04:01
paksan - آمریکا - آمریکا
انسان رو خدا آفریده بد یا خوب همه یک خالق دارند حالا چطور میشه یکی این وضعیت رو داره که از جنس مخالفش متنفر یا اصلاً خوشش نمی یاد ؟اگر معترضید باید به خالقش شکایت کنید!من شخصاً حالم بهم می خوره ولی وقتی یکم عمیق و منصفانه نگاه میکنم به خودم میگم آخه گناه اون بدبخت چیه که ظارش زنانه اس ولی دستگاه تناسلی زنانه نداره یا برعکس ؟! چرا این خلقت و این نقص به رسمیت شناخته نمیشه تا این افراد هم اونطوری که می خوان زندگی کنند .مثل دوتا آدم که قدشون کوتاه هستش ! آخه قد کوتاه که دست خودشون نبوده حالا اینها نمی تونند باهم زندگی کنند ؟! باید قبول کنیم برای یک فرد معمولی و سالم زندگی با یک همجنس خودت کاملاً غیر ممکن هستش و حتماً باید خصوصیات و مسائلی باشه که طرف علاقه داشته باشه اینطوری زندگی کنه و این بدون حکمت نیست و اگر واقعاً خالق ما می خواست که اینطور نباشه خوب اصلاً خودش حذف کنه این ناقص یا احساس رو. البته یک عده آدم بی کار هم هستند که دنبال این چیزا می افتن و کارشون تفنن هستش
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 05:20
rahaei - تهران - ایران
دمش گرم.تشکر از گوگوش که از ریزش طرفدارانش و چیزهای بدتری مثل سوء قصد و کتک خوردن نترسید. تشکر ویژه از نوید اخوان کارگردان این ویدئو کلیپ که هم صمیمانه و تاثیر گذار بود هم بسیار هوشمندانه و ظریف. ۲۰ سال دیگه مردم برمیگردن و از کوته فکری و حماقت کسانی که هنوز با مساله ساده ای مثل انتخاب کسی که دوستش داری مشکل دارن غرق بهت و تعجب میشوند.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 05:56
جنگنده - تهران - ایران
پس گوگوش هم مثل مددونا و بریتنی و لیدی گاگا و بیانسه، بدش نمیاد یه مدت همجنسبازی را هم تجربه کند البته شاید هم تجربه کرده ما خبر نداریم. شخصی که در زندگی شخصی خود با همه جور آدمی ازدواج کرده (( کاری به روابط پشت پرده ندارم)) هیچ ازش بعید نبود که به دنبال همجنسبازی هم بره. از قدیم گفتند سر پیری و معرکه گیری. همجنسبازی کم از جنایت نیست چون با اینکار مانع از بوجود آمدن انسانهای جدید خواهد شد و به همین علت کاری شیطانی و زشت از منظر اخلاقی میباشد.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 06:43
nimaaa - نیویورک - امریکا
من اصلا گوگوش رو بشر محسوب نمیکنم یه آدم متوهم خودبین مغرور با افکار چرت هست
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 06:53
mehdiped - اهواز - ایران
شیعه ولایتمدار - مونیخ - آلمان-من ویدیو رو دیدم اتفاقا ویدیو جالبی بودشمااگه خیلی ناراحت اسلام ناب محمدی اخوندی هستی پاشو بیاایران بد زر مفت بزن نه تو ازادی نشستی بعد برای باقی اظهارنظرمیکنی ب گفته ای دینت اگرهمه برابرا پس گی لزبین خنثی وافراد عادی هیچ فرقی با هم ندارن پس دیگه این همه داد و بیداد سرچیه.همون جور ک تو این حق رو برا خودت میبینی ک عاشق بشی عروس کنی سکس داشته باشی باقی هم همین رو میخوان .حالا ی درصد هم بذار بچه ات گی یا لزبین بشه چی میکنی بازم میکنی اح اححح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 07:25
azadeh11 - آمستردام - هلند
بسیار زیباست ، امیدوارم که در ایران کسی‌ را بخاطر اینکه نظر دیگری داره اعدام نکنند.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 07:37
مهرداد2538 - تهران - ایران
هر کسی در هر نقطه ای از دنیا دست به اختلاس و کلاهبرداری بزند اگر بتواند خودش را به کشورهای غربی برساند در امان خواهد بود، هرکس مثل آن فرد نروژی که 77 نفر را به قتل رساند اگر دست به جنایت بزند از به اصطلاح حقوق وی در مقابل مقتولین به آن شکل که همه شاهد هستیم دفاع خواهد شد، توی فیلمهایشان در هالیوود تبلیغ و جانبداری از فحشاء و قتل و غارت و هزار و یک کثافتکاری دیگر می کنند، یهودیها اگر دست به بزرگترین جنایت علیه بشریت بزنند چون اقتصادشان در دست آنهاست نه تنها محکوم نمی شوند بلکه می گویند آنهایی که کشته شدند چرا کاری کردند که اینها عصبانی شوند؟! حتی در این مواقع توی هالیوود هم به نفع اسرائیلیها تبلیغات گسترده می کنند، حالا هم نوبت تبلیغ بیماری همجنسگرایی شده است. رد پای شیطان پرستی در جوامع غربی امروز به وضوح آشکار است. انصافاً جامعه ایران با همهء اشکالاتش در این حد مشکل دار نیست. من ایران را به زندگی در اروپا و آمریکا ترجیح می دهم.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 07:45
titan - ایران - ایران
دارم فکر می کنم اگه به جای دو زن دو مرد توی این کلیپ بود کلیپ به همین زیبایی و قشنگی می شد یا نه؟؟ فکر کنم مخالفای این کلیپ بیشتر می شدند ؟؟؟ این خانم توی کلیپ رفتار زنانه ای داشت و غیر متعارف نبود اگه یک مرد بود با رفتار زنانه ؟!؟! نمی دونم شاید کارگردان این کلیپ هم از همجنس بازی برداشت خاص خودشو داشته باشه. (امیدوارم این حرفها ضد همجنسگرایی برداشت نشه هر انسانی ازاده تو مدت زندگیش هرجور می خواد زندگی کنه تا وقتی به کسی صدمه نزنه )
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 08:02
chocoman - روتردام - هلند
بعد از انقلاب مود شده بود همه شده بودن چپی اگه یه شلوار لی‌ میپشیدی صد تا انگ بچه سوسلول و بورژوا بت میزدن. یا یه سری که نمیدونستن نماز صبح چند رکعت است بت میگفتن که کافری. حالا هم غربی شدن و طرفدار ارزشهایه غرب بودن مود شده.‌ای خدا کی‌ می‌شه این مردم ایران مستقل فکر کنند و اینقدر دنبال رو این و اون نباشن. یه روز اینقدر مذهبی‌ میشن که نفس کشیدن هم می‌شه حرام و همون آدمها یک دفعه اینقدر روشن فکر میشن که هر چیز که بوی مذهب بعده میشه آخ.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:29
majiddk - کپنهاک - دانمارک
منم میدونم این احساس نباید باشه اما هست
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 09:48
Kiyanoush - زاربروکن - آلمان
با تشکر ویژه از گوگوش و ممنون از شادی عزیز،امیدوارم دیدها نسبت به این موضوع بازتر بشه و تبریک به همهٔ همجسگراهای عزیز بخصوص اونایی‌ تو ایران با شرایط بسیار سخت از طرف جامعه و خانواده مواجه هستنند .
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 10:38
جنگنده - تهران - ایران
ماجرای لیدی گاگا و بیانسه و مددونا و بریتنی داره برای گوگوش تکرار میشه چون همه اینها عروسکهای خیمه شب بازی شیاطین پشت پرده هستند که وظیفه اینها فساد روی زمین و تباهی انسان است. همجنسبازی یعنی جنایت در حق بشریت به این علت که جلوی تولد انسانهای جدید را میگیرد. آیا افرادی که مدافع همجنسبازی هستند از اینکه فرزندشان در اینده همجنسباز شود رضایت دارند یا نه از روی شعار و ژست روشنفکری گرفتن این حرفهای پوچ را میزنند. شما فقط نگاهی به نوع رژه این همجنسبازها در شهرهای کشورهای در ظاهر متمدن بیاندازید. خودشان را به شکل سگ و خوک و برده جنسی در میاورند و با بدنهای عریان رژه میروند این یعنی اوج تباهی و سقوط انسان و فرهنگ مثلا مدرن و سکولار.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:26
hossein+87 - ایران - ایران
گوگوش دو زاری . تا حالا دیدین مثلا معین همچین اراجیفی بگه؟ طرف دنبال شهرت و اظهار فضل هستش دیگه نمیدونه چه ... بخوره. اون از آکادمیه دوزاریش اینم از این آهنگش.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:50
siavashfc - اصفهان - ایران
با سلام.من از منتقدان حکومت ایران واز طرفداران صدای بی نظیر خانم گوگوش. بوده..ولی این حرکت دور از شان گوگوش بود اخه گوگوش جان شما اخرش یه ایرانی مسلمانی.و در کجای تاریخ ما همجنسگرائی را ایرانیان از روزگاران کهن تا کنون . تایید کرده اند. گوگوش عزیز بیا و با یک عذر خواهی و اضهار ندامت اب روی اتش بد خواهانت بریز.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:53
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa - نیویورک - آمریکا. برای اینکه یه نژاد پرستی‌!تو کی‌ هستی‌ که خودت رو با گوگوش مقایسه میکنی‌؟لیاقتتون همینه که تو آمریکا وقتی‌ میگید ایرانی‌،همه به یاد قرون وسطا میفتن!البته من هم این مشکل رو دارم،اما مثل شما‌ها ادای روشنفکری در نمیارم و گلیمم رو به اندازه سوادم دراز می‌کنم!اگه یه چند تا ایرانی‌ با کاراشون ایران رو به دیگران معرفی‌ نمیکردن،دنیا فکر میکرد که همه ایرانی‌‌ها مثل شما‌ها نژاد پرستن!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 13:44
raha1984 - هامبورگ - المان
و این است داستان افراد مفلوک و بیسواد و جهان سومی !! بیخود و بیجهت بهشون نمیگن که جهان سومی !!طرز فکر و عقاید کپک زده
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 14:51
ye mard - استکهلم - سوئد
دیگه خجالت میکشم بگم طرفدار فلان خواننده ام.. آدم نمیدونه یه عمر چی تو سر اسطورش بوده
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:22
آذری باهوش - میانه - ایران
شاید یک عده من را شهرستانی و .. حساب کنند. ما آذریها دیگر به این حرفها عادت کرده ایم. این را اول گفتم که وقت خود را تلف نکنید که فحش بنویسید. ولی واقعا ما ایرانیها همه دهاتی هستیم و میخواهیم مثل میمون همه چیز را از خارجی ادا در بیاوریم .گوگوش هم مثتثنی نمیباشد و شاید خودش تا حالا به این همجنس بازی فکر نکرده باشد ولی چون مد شده او هم میخواند.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:37
tehrannn21 - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا ,یعنی‌ تو با نژاد پرستی‌ مخالفی؟؟؟؟ من که بت گفتم پسر خوب مشکلت چیه! خودت هم که میدونی‌ و اینجا اقرار کردی. ولی‌ این گیلیمت خیلی‌ بزرگه هه هه
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:19
caroline - تهران - ایران
اون دسته از آدمایى که به گوگوش فحش و ناسزا میگید اگه ایشون رو دوست ندارید یا با کاراش مخالفید لازم نیست به موزیکهاش گوش بدید و اظهار نظر کنید!!!!!!!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:22
odin - انتورپن - بلژيك
مطلبی در مورد زیر شکم و جنسیت منتشر شد، ببین برادران کم نام امام زنان چطور با هم مسابقه میدن که چیزی بنویسن!!! ژنگنده ژان تو این دین شما چیز دیگه ای هم اموزش داده میشه غیر از زیر ناف؟ این بنده ولی وقیه فکر کرده بریتنی و لیدی گاگا و مدونا هر ماه از کاخ سفید حقوق میگیرن! اصلآ اوباما خودش چک حقوقشون رو پست میکنه. بچه جون این خواننده ها که تو اسم بردی درامد یک کنسرتشون مساوی با حقوق 4 سال اوباماست. لیدی گاگا تو انتخابات قبلی که جان مک کین گفته بود همجنس گراها حق ندارن بیان تو ارتش، یه کلیپ منتشر کرد، و با ارایش کامل نشست و هر چی از دهنش در اومد به مک کین گفت، نتیجه چی شد؟ مک کین مثل یک خرگوش ساکت شد و در نتیجه هم باخت. عزیزم همه مردم مثل شماها نیستن که بخاطر جنسیت افراد رو سنگسار کنن. یه کم ادم شو و بجای این اراجیف درس بخون. حالا برو اب بکش.بدو.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 16:38
perser68 - فلوریدا - امریکا
hosssein+87 - ایران - ایران. معلومه که خیلی‌ از مرد‌ها مشکلی‌ با زنها و مردها ندارن!معلومه که معین نمیخواد مشتری هاشو از دست بده!زیاد عجله نکن و اگه میخواهی‌ بیشتر بدونی‌ برو و تو یوتوب ببین که چه تعداد از هنرمندان ایرانی‌ دارن از فرخزاد حمایت میکنند،با اینکه میدونن یه همجنس گرا بود. گوگوش یه زنه و همیشه زیر فشار مردسالاری بوده و میدونه که همجنس گرا‌ها هم همینطور!شهره هم یکی‌ دیگه از خواننده‌هایی‌ که حمایت خودش رو از همجنس گرا‌ها اعلام کرد!گالیله هم اصرار داشت که این زمینه که به دور خورشید می‌گرده و سرش رو به با د داد و امروز همه براش کفّ میزنند!ما ایرانی‌‌ها خودمون هم نمیدونیم چی‌ می‌خواهیم،یا با همین قدر که داریم بسازیم و یا یه تکونی به خودمون بدیم ،بلکه از رتبه۱۳۴ یه مقدار پایین تر بیام و مثلا رتبه ۵۰ رو کسب کنیم!چه اشکالی داره؟
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 17:04
baluch m - اسلو - نروژ
دوستان.خیلی‌ از هموطن‌های ما مرگ را برای همسایه میخواهند. و دوست دارند همه اتفاقا ت در حیاط دیگران رخ بدهد و غافل از آن که این بهاره تغییرات و تحولات مختلف چون شتری است که در خانه ما هم خوابید. حال ما غافلگیر شده ایم که چرا کسی‌ چون گوگوش که یک روزی سمبل آواز،آهنگ،مّد برای اکثر ما بود از اسپات همجنس بازان در این ترانه استفاده کرده. دوستان بنده معتقد هستم بجای توهین و افترا احترام به عقاید و مرام دیگران جز حقوق شهر وندی می‌باشد.دگر باشها و هم جنسگراها چون دیگران قابل احترام هستند.
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 17:18
gerard - تهران - ایران
مردم فکر میکنند اگر یک هنرمند شعر ی خوند یا فیلمی در هر زمینه ای بازی کرد پس اعتقادات و نوع زندگی آن هنرمند همان است که شنیدند و همان است که دیدند .بابا.. اینها باید مسائل و مشاهدات جامعه را به نقش و صدا عرضه کنند چرا انقدر بسته فکر میکنید . این در دفاع از خانم گوگوش نیست ، بطور کلی عرض کردم
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 19:13
perser68 - فلوریدا - امریکا
tehrannn21 - تهران - ایران. حال می‌کنم وقتی‌ میبینم با کامنت هام اذیت میشی‌!منو نمیتونی از راه به در کنی‌!به جای این حرف‌ها دردت رو بگو!مشکلت رو بگو تا انقدر اذیت نشی‌،دوستان دیگه هم بدونن شاید کمکت کنن!فعلا که اولی‌ رو دست کردی!همون تٔف سر بالا((:
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 19:57
nimaaa - نیویورک - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا. شما هذیان زیاد میگی پیشنهاد میگم به یک روانپزشک مراجعه کنی من حوصله بحث کردن با ادمهای بیسوادی مثل تو رو ندارم
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 20:06
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa - نیویورک - آمریکا. چرا مگه شما نبودی که تو کامنت‌های قبلی‌ هم به همجنس گرا‌ها توهین کردی و اینجا هم یه خواننده رو بشر هم حساب نمیکنی‌ چون از همجنس‌ها حمایت کرده؟هر کجای دنیا به این رفتار شما میگن نژاد پرستی‌!و شما جرات این رو نداری که بری به یه همجنس گرای آمریکایی‌ مستقیم بگی‌ بی‌ بند و بار!به.. چپش هم حساب نمیکنه و مثل موش مرده پرتت می‌کنن از خاک آمریکا بیرون،اگه شانس بیاری و چند سال نری برای خوردن آب خنک پشت میله ها!بخصوص که ایرانی‌ هنوز هم تو آمریکا همینجوریش مشکل داره!اون تو هستی‌ که بیماری نژاد پرستی‌ داری و باید درمان بشی‌،چرا من؟آدم‌هایی‌ مثل شما‌ها رو باید به پلیس آمریکا معرفی‌ کرد!میدونی خودت آمریکایی‌‌ها چطور اون دوتا جونور چچنی رو مثل سوسک تو بوستون شکار کردن!پس یاد بگیر و به حقوق دیگران احترام بگذار!احترام نمیگذاری ،بی‌ احترامی نکن!نیویورک با همجنس گرا هاش شده نیویورک!با سیا هاش!با مسلمون هاش!با یهودی هاش!با دوجنسه هاش و دگر جنس هاش!پرت و پلا بنویسی‌ ،جوابت رو میدم !وقت به اندازه کافی‌ دارم!
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 21:17
perser68 - فلوریدا - امریکا
آذری باهوش - میانه - ایران. عزیز،خود من هم ترک‌زاده هستم!به نظر من دیگه بعد از۳۵سال یاد گرفتیم که دیگران رو چون ترک که خودم باشم یا عرب و گیلانی و مازندرانی یا لر و کرد هستن برای لذت بردن دست ندازیم و اگه گوشه و کنار چیزکی هست بیشتر شاید در نامفهوم بودن موضوع باشه!به هر حال همه ایرانی‌ هستیم و یه ایران آباد و آزاد می‌خواهیم!حالا شاه باشه یا آخوند!بدرود((:
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 21:30
tehrannn21 - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا,در مطلب دیگه گوگوش (موزیک ویدئوش ) برات کامنت گذاشتم،بخون. اگه به راه راست هدایت نشدی .مستقیم میری روان پزشک شاید شوک الکتریکی‌ بتونه به دادت برسه....من ٔبر عکس تو دلم برات می‌سوزه وقتی‌ می‌بینم اینقدر حرص می‌خوری هه هه. در ضمن شعر موزیک ویدئو گوگوش بسیار جالب هست و من به همجنسگراها احترام میذارم،مخصوصا از نوع لزبینش :) هرکی‌ شاکی‌ هست اگه زورش میرسه باید با خدا جر و بحث کنه. بیشتر دختر‌های اروپایی گر‌ چه با مردی هستند و عاشق اون مرد هم هستند ولی‌ گاهی‌ عاشق دختری هم میشوند.. در اون مرکز فساد دنیا هم همینجوری هست؟ هه هه
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 00:03
tehrannn21 - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک ,اگه راست میگی‌ ‌ای دی اسکایپ ت را بده تا با هم مباحثه و مناظره کنیم در این مورد و فایلش را تو همین سایت بذاریم. کلوپ ملوپ هم تعطیل در زمان مباحثه D:
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 00:11
باور عمیق - قم - ایران
tehrannn21 - تهران - ایران . آیدی اسکایپ خط قرمز بعضی هاست . اذیتشون نکن
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 04:58
odin - انتورپن - بلژيك
tehrannn21 - تهران - ایران .این یکی دیگه نوبر بود.به خدای خودت دم صبحی که الان ساعت 6.15 صبحه ما رو کشتی از خنده. عزیزم در مورد چی میخوای با من مناظره کنی؟ بحث و صحبت مگه قراره فحش و بد و بیراه گفتن باشه!؟ اگه اینجوریه من بازنده و شما برنده اید چون من مسلمون و شیعه نیستم و بلد نیستم فحش بدم. ای دی اسکایپم رو برو از سایت رجا نیوز بگیر اونها بلدن چطور حک کنن و پاسورد رو بزنن. در ضمن بنویس سوادت در چه حدیه که میخوای با من صحبت کنی؟ یه داستان برات میگم که خوب یادت بمونه. یه روز یه سگ میره به یه شیر میگه بیا کشتی بگیریم، شیر میگه برو پی کارت بچه جون. سگه هم میگه خب من هم به همه میگم شیر ترسید با من کشتی بگیره! شیر هم گفت عاقلان دانند. در ضمن تو فکر کردی من کارم رو بخاطر موجوداتی مثل تو تعطیل میکنم؟ شما خودت رو به یه دکتری چیزی نشون بده. برای خودت اسفند هم دود کن حتمآ. در همان منقل مربوطه!!!
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 06:28
جنگنده - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک .................. شخصی که از حیوانی مانند لیدی گاگا که خود آمریکاییها هم از او بدشان میآید، حمایت میکند خودش هم مثل اوست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 07:12
جنگنده - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا ..................... آخه کشف گالیله چه ربطی داره به کثافتکاری چندتا مرد و زن هرزه و کثیف. تو میخوای پست بودن این آدمها رو متوجه شی برو رژه هاشون را در کشورهای مختلف ببین که خودشون را به شکل حیوانات و بردگان جنسی در میاورند و رژه میروند. اینها خودشون میخوان بگن در حد حیوان هستند ولی تو و امثال تو میخواهید قبول نکنید و فقط بخاطر عناد با مذهب و جنگ با خداوند، حرف مزخرف خودتون رو بزنید. مطمئن باش چند وقت دیگه هم که سکس با حیوانات مد بشه، باز هم از آن حمایت خواهید کرد چون شخصی که به خداوند یکتا اعتقاد نداشته باشد، هر گندکاری و حرامی را برای خود مجاز میداند مانند تویی که بویی از انسانیت و مذهب و اخلاق نبرده ای.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 07:16
odin - انتورپن - بلژيك
عزیز برادر جنگنده - تهران - ایران_ من حقیقتش طرفدار هیچ خواننده ای نیستم، نه گوگوش، نه گاگا نه مدونا، اما در هر کدومشون کارهای خیلی خوب سراغ دارم. اما فکر میکنم بدونم برای چی شماها اینقدر از لیدی گاگا بدتون میاد. ببین اسلام عزیز بعد از 1400 سال قتل و غارت و جنگ و خونریزی و بزور جزیه و .. تونست بقول شما ها تقریبآ یک میلیارد نفر رو مسلمون کنه! خب، تا اینجا رو داشته باش که این یکی برات خیلی سنگینه و مشکل بتونین بفهمین چرا! لیدی گاگا نه ادم کشته، نه شمشیر کشیده و نه ادعای پرواز به اسمان هفتم کرده، فقط با صدا و هنرش در عرض کمتر از 5 سال جمعیت طرفدارهاش از شما مسلمونها بیشتر شد. طرفدارهایی که مثل بعضی برادران بخاطر نفع مادی طرفدارش نشدن، اتفاقآ همه منتظر میشینن تا سی دی جدیدش بیاد و برن بخرن. یعنی پول هم میدن که طرفدارش باشن. بدو اب بکش. بدو.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:01
odin - انتورپن - بلژيك
باور عمیق - قم - خط قرمز امنیت خانوادست با این تهدیدها و اوباش گریهای شما و دیگر ای دی ها یا هم ساندیسهای شما بخطرش نمیندازم. شما قرار بود این هفته بچه ات رو بفرستی با خانواده ات که بتونی شرکت کنی (فقط صوتی_ با زمان مساوی و با ادمین در مقابل شنونده های دیگه، که ازادی دوستانت رو هم دعوت کنی) بنده به ادمین سایت خبر دادم که احتمالآ ان اشب مهمان دارن و صحبت و گپی با هم خواهیم داشت. شما اگر نگران این هستید که اتفاقی بیافته، میتونی یک اسم ناشناس بسازی و اول جو و محیط را بررسی کنی، بعد اعلام کنی که کی هستید. اگر بنده خلاف گفته بودم و مشکلی بود تالار را ترک کن و در همه جا هم بنویس که دروغ گفته بودم و نیت بد داشتم. بجای گروکشی، اعتماد بنفس بخودت و دینت داشته باش. مگه قران اخر علوم نیست از چی میترسی؟ کی امنیت خانواده اش رو بشما مسلمونها میسپره؟ خودت حاضری زن و بچه ات رو به اخوند بسپری که من ایدی بتو بدم؟کسی دزد هم دست شیعه نمیده.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 13:56
odin - انتورپن - بلژيك
باور عمیق - قم - شما اگر بله را بدی، در سایت ایرانیان یوکی اعلام میکنیم که همه کاربرها دعوت هستن و ظرفیت تا 200 نفر هم هست. از صحبت در مقابل مردم میترسی که بهانه بچه و اعصاب و اسکایپ میاری؟ خب من که دارم میگم همه دعوت هستن و اگر نیت بدی باشه، جلوی همه عالم و ادم رسوا میشم. اصلآ یه راه دیگه هم جلوی پای شما میذارم. میخوای از سایت ایرانیان یوکی خواهش کنیم که شرایط این مناظره را بشرط حفظ ادب از جانب دو طرف، فراهم کنن؟ ببین عزیز جان من هر شرطی را که شما بگین برای صحبت رودرو قبول دارم غیر از دادن مشخصات ثابتم بشما. قبول کن که شما مسلمانها اعتباری برای خودتون باقی نذاشتید که بشه بهتون اعتماد کرد. شما میگی الا و للا شرکت نمیکنم مگر اینکه ای دی اسکایپ بدی! خب یک کلام بگو نه و خودت رو راحت کن، اگر فکر کردی با این شانتاژها و اوباش گریهاچیزی رو عوض میکنی! اشتباه کردی.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:07
nimaaa - نیویورک - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا. چه از لحاظ اخلاقی و دیانتی و چه از لحاظ علمی پزشکی همجنس گرایی مورد تایید نیست مردم امریکا هم مخالف همجنس گرایان هستند چون اونها امنیت جامعه امریکا رو دچار مشکل کردند.من هم یکی از افراد این جامعه هستم که با ساختار شکنی مخالفم
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 13:50
باور عمیق - قم - ایران
(1)گوگوش یک سوال خوب مطرح کرد . میگه من میدونم این احساس نباید باشه اما هست . خوب چکار باید کرد؟ برخلاف نظر بعضی شخصا فکر میکنم که همجنسگرایی یک بیماری نیست بلکه یک انحرافه . بیماری خواندن این پدیده زشت و این انحراف آشکار، به نظر میاد حتی با عدالت خداوند هم در تعارض باشه زیرا چگونه ممکن است که خداوند بلند مرتبه به مجازات سنگین عمل عده ای بیمار دست بیالاید کما اینکه میدانیم به حکم جنون(بیماری) گناهی بر شخص مترتب نیست . و اما دیدگاه عده ای که میگویند چون این احساس وجود دارد پس میبایست ارضاء گردد . به قول یک انگلیسی که مشغول خروج از کشور بود و وقتی که دلیل ترک کشور را از او میپرسند عنوان کرد زمانی که من در این کشور میزیستم همجنسگرایی ممنوع،بعد از مدتی تنها با دیده حقارت و زشتی به آنان نگریسته میشد،پس از مدتی قانونی شده و میترسم تا چند وقت دیگر اجباری گردد . لابد زنای با محارم و سکس گروهی و .. نیز به علت بودن احساسش میبایست تا چند وقت دیگر نیز مورد حمایت دول پر افتخار غربی قرار گیرد کما اینکه اکنون نیز هست
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:22
باور عمیق - قم - ایران
(2)امیدوارم با حمایت جامعه و دولتهایشان چنان این انحراف گسترش یابد که تا 100 سال دیگر نسلشان رو به انقراض رود و چه زیباست نگریستن به جامعه شان آنگاه که مرد دست در دست مرد ، زن دست در دست زن،برادر دست در دست خواهر،فاعل و مفعول قرین در عشق و مادر و پسر لازم و ملزوم یکدیگر گردند . از کسانی که صدا و هنرشان متجلی در لیدی گاگا که بسان دجال با نواختن فلوت و نوا، عاشقان فریب خورده خود را در چاه عمیق حماقت به دنبال خود میکشد و در همان حال آنان بسان ابلهان چشم بر چاه جمکران دارند بیش از این نمیتوان انتظار داشت .. از کسانی که حرمت آنان را به عنوان آفریده پروردگار و تصاحب مقام احسن الخالقین و اشرفیت مخلوقات به حد نوادگی بوزینه و میمون سعی در تنزلشان نمودند و آنها نیز با سینه سپر کردن و ژست روشنفکری در حمایت از این فرضیه احمقانه داد سخن سر میدهند به امید حق تعالی میبایست به زودی و به صورت فراگیر زنای با محارم،نزدیکی با حیوانات و اجاره دادن روشنفکرانه زنان و دخترانشان را نیز انتظار کشید
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:24
باور عمیق - قم - ایران
(3)و جالب اینجاست ادعای توجه تام و تمام اسلام به زیر ناف را گروهی ارائه می نمایند که تا زیر ناف خود را هم به هنگام تردد در خیابانها و حضور در اجتماع یکدیگر به نمایش میگذارند . و جالب اینجاست گروهی که از فرط توجه به زیر ناف ، تمام الگویشان نیز در زیر ناف خلاصه میگردد با تناول از امثال گوشت خوک چنان به سرعت باقیمانده غیرت قلیل خود را از کف میدهند که حقیقتا مایه تعجب است .
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:32
perser68 - فلوریدا - امریکا
odin - انتورین - بلژیک. عزیز,دستت دردت نکنه ،زحمت من رو هم کشیدی!درود بر تو((:
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:48
tehrannn21 - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک ,ماجرای سگ و شیر را دیدم واسه همین برات کامنت گذاشتم، آخه پسر خوب خودت یکی‌ را دعوت میکنی‌ به مناظره و می‌خوای فایلش را هم پخش کنی‌ ، آخرش ‌ای دی اسکایپ و کلوپ داشتنتو بهانه میکنی‌، فحش و این چیزا را هر وقت مباحثه کردین و فایلش را پخش کردین دیگرا قضاوت میکنند. به اون خدایی که تو قبولش نداری تو اون مطلب خیلی‌ خندیدم هنوزم میخندم کشتی‌ مارو از خنده :)))).
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:50
طاطا - تهران - ایران
من تازه الان این ترانه رو شنیدم و برام خیلی عجیبه که بعضی با استناد به این ترانه نتیجه گرفتن که بله گوگوش هم همجنسگراست و..... بابا بخدا امثال جنگنده نعمت اند آخه اگه اینا نباشن ما به کی بخندیم. خدایا این تفریحات سالم رو از ما نگیر :)
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 20:02
باور عمیق - قم - ایران
odin - انتورپن – بلژیک ...(1) شما هر موقع جگرش رو پیدا کردی و جرات کردی چهره مبارکت رو در خلال صحبت کردن نمایش بدی تازه اون موقع در جایگاهی قرار میگیری که بشه مخاطب خطابت کرد . وقتی شور و هیجان بهت دست میده در خلال صحبتهای پرشورت فیگورهای بروس لی وار میگیری که تو گویی کانه یگانه منجی و پیش قراول آزادیخواهان و روشنفکران جهان در حال درافشانیه اما لحظه موعود که میرسه بعد از ادعای ترس از لو رفتن آیدی و کار کردن در کلوپ حالا دیگه شرط مناظره صوتی و نه تصویری رو هم پیش کشیدی . من یک بازه زمانی 40 ساعته رو بهت پیشنهاد داده بودم که هر موقع که عشقت کشید رو انتخاب کنی اما نمیدونم این چه بهانه مضحکیه که حاضر نیستی تنها و رو در رو بیای و صحبت کنی . این نظام یاغی تر از تو آنقدر به چشم دیده که حتی توجه به تو و گفته هات هم ادعای مضحکیه چه رسد به ادعای به خطر افتادن خانوادت . اونم از رو چی؟ آیدی اسکایپ؟ اتفاقا حرف زیبایی زدی .
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:36
باور عمیق - قم - ایران
(2)با توجه به افکار و نگرشت توصیه میکنم تامین امنیت خانوادت رو به دست هم پالکی های غربیت بسپری . اینجوری دیگه یک ضرب خیالت از بابت امنیتشون راحت خواهد بود . من نه تنها از صحبت در مقابل مردم نمیترسم بلکه دعوتت میکنم اندکی مردانگی ذاتی ایرانی رو که شاید هنوز هم قسمتی از آن در وجودت باشه رو بکار ببندی مرد و مردانه بجای پناه بردن به این ترس خفت بار ، اندک جگری از خودت بروز بدی و لااقل چهرتو هم نمایش بدی . ولله بخدا زشته که یک مرد اینجوری ترس خودش رو نمایش بده . به خدا قسم خوبیت نداره . آخه شماها ناسلامتی میخواید ایران رو از چنگ تازیان نجات بدید . شما ناسلامتی میخواید ایران رو از لوث وجود اعراب پاک کنید . واقعا خجالت نمیکشید از این همه توهم و شعار دادن؟ خجالت نمیکشید؟ آقا جان شما بیا ،اصلا یک نقاب بزن رو چهرت که کسی به زعم خودت نیاد با یک عملیات کماندویی بدزدتت برت داره بیاره ایران . خوشم میاد خودت رو هم حسابی تحویل میگیری . چه شان و اعتبار کاذبی هم برای خودت قائل شدی ..
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:36
باور عمیق - قم - ایران
(3)آقا جان من کی از شما مشخصات ثابت شما رو خواستم آخه؟ یک آیدی کوفتی و مجازی درست کن باهاش بیا اسکایپ چون این نرم افزار با این سرعت اینترنت مزخرفی که ما اینجا داریم بهترین کارایی رو داره میفهمی؟ باشه آقا قبول چهرتو هم بپوشون .. اصلا نقاب بزن .. اما آخه من ببینم اینی که من دارم باهاش حرف میزنم چه عکس العملی موقع صحبت کردن داره ..من که نمیخوام با شما گپ و گفتگوی تلفنی کنم که . میخوام باهات مباحثه کنم . مباحثه متوجه میشی چی هست؟ آقا نقاب بزن. عین این انقلابیون تو خیابان یک روسری ببند تا زیر چشمات روی چشاتم یک عینک دودی مشکی بزن . من و تو دو نفری . از الان که این متنو مینویسم که ساعت 1:52 صبح چهارشنبه به وقته تهرانه به انتخاب خودت تا ساعت 5 صبح روز شنبه،خوبه؟ فقط ازت خواهش کردم چون اینترنت کوفتی اینجا به خاطر شروع دانلود رایگان از ساعت 11 شب به شدت سرعتش افت میکنه برای یک صحبت بی دردسر قبل از 11 باشه .. بیا و یک آقایی کن و مثلا از روز پنجشنبه ساعت 3-4 ظهر که من میام منزل تا صبح شنبه ساعت 5 یک وقتی انتخاب کن که به کار و زندگیت هم بخوره ...
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:37
باور عمیق - قم - ایران
(4)یک نرم افزار درست و حسابی معرفی کن که دو نفری بشینیم روبروی هم و صحبت کنیم که من بتونم خوشگل ضبطش کنم و پخشش کنم . ولله و بالله اصلا نمیخواد صورتتم نشون بدی . نمایش چهره دلربای شما پیشکش شما . من منتظر جوابت هستم . بالا غیرتا ناز نکن و ok بده .
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:37
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa - نیویورک -آمریکا. تو واقعا تو آمریکا زندگی‌ میکنی‌؟مردم آمریکا با همجنسگرایی مخالفند؟پس این هشت و ۹ ایالتی‌ که اجازه ازدواج به همجنس‌ها دادن نکنه تو افغانستانه!یا همه کسایی که تو این یالت‌ها قدرت تصمیم گیری دارن و قانون رو تصویب می‌کنن،همجنس گرا هستن!؟مثل رسم همیشگی‌،اگه یکی‌ از چیزی دفاع کرد خودش هم همونه!!!یه بار دیگه کامنت خودت رو بخون ،مرغ مرده رو خنده میگیره!تو علم پزشکی‌ که همجنس گرایی رو بیماری میدونه از کدوم حوزه ظلمیه درآوردی؟شاه می‌بخشه شاه دزد نمیبخشه شد!سازمان جهانی‌ بهداشت از لیست بیماری خارج کرده شما داری علناً ساختار میشکونی بعد اینجا خودت رو دست میندازی؟بیسوادی ترس هم میاره!
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:49
perser68 - فلوریدا - امریکا
باور عمیق - ایران. زیاد هم عمیق کار دستت میده!خیلی‌ وقته که غرب منحرفه!شما تو بهشتی‌ که برای خودت تو اون مملکت ساختی بمون و حالش رو ببر!جنس‌های غربی هم فاسده!سعی کن از چینی‌ و روسیش استفاده کنی‌((:.
‌سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:52
odin - انتورپن - بلژيك
tehrannn21 - تهران - ایران_ خیلی جالبه! ما هر چی مینوسیم تو همونو کپی میکنی تحویل خودمون میدی!؟ خب یه باره جای دوست و دشمن رو هم نشون بده که دیگه شکی باقی نمونه که حلقه گمشده ای که در حوزه انکارش میکنن، در وجود شما پیدا شد. .... شما خیلی اصرار داری که ثابت کنی نوچه جناب باوری؟ مبارکت باشه.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:20
odin - انتورپن - بلژيك
اقای باور برای من شکی باقی نمونده که شما اطلاعاتی هستی و بجای صحبت کردن با صورت و چهره من کار داری؟ دلیل شما برای دیدن من چیه؟ ثابت کنی که از شما اسلامیها میترسم؟ خب من که خودم دارم میگم از توحش مسلمونهای شیعه میترسم و از امنیت خانواده ام و اون بخشی که در ایران هستن میترسم! هدف شما دیالوگ و صحبته یا دیدن شکل و شمایل و شناسایی بنده؟ اگر شما اطلاعاتی و مزدور نظام نبودی و تنها به مزخرفات و مغالطاتی که مینوشتی باور داشتی با عقاید و دیالوگ کار داشتی نه شکل و شمایل. در همون سایتی که بهت معرفی کردم اقای بنی صدر، دکتر درویشپور، مهندس شریعتمداری و چندین نفر دیگر مهمان بودن.من به یک مزدور اطلاعاتی که علنآ بدنبال شناسایی افراد به اینجا میاد چی بگم؟وقاحت هم حدی داره. علنآ داری میگی میخوای مخاطبت رو شناسایی کنی؟ سایت ایرانیان یوکی ،توجه داشته باشید که مدافعین رژیم برای چی اینجا میان.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 04:28
nimaaa - نیویورک - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا. من نمیخاستم اینها رو بگم ولی اکثر همجنسگراها به بیماریهای مقاربتی دچار هستند حتی اگر بعضی ایالتهای امریکا ازدواج شما همجنسگراها رو به رسمیت شناخته به خاطر رفراندومی هست که نوامبر 2012 اتفاق افتاد و مسئله دفاع از حقوق بشر بود و نه خواست مردم امریکا البته هیچ خانواده ای شما همجنسگرایان رو نمیپذیره و شما از کانون خانواده طرد شده هستید البته حرفهای دیگری هم برای گفتن هست که بیشتر از این نمیخام شخصیتت زیر سوال بره عزیز
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:46
جنگنده - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک ................... یک ترسوی بزدل که هر شخصی مخالفش باشه را یا اطلاعاتی میداند یا ساندیس خور یا مزدور !!!!!!!! برو خجالت بکش ((آغا)). کمی هم به نظر مخالفت احترام بگذار بجای اراجیف گویی و دم از روشنفکری و دموکراسی و سکولاریسم زدن. اون دنیا برای تک تک حرفات باید پاسخ بدی.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:38
tehrannn21 - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک ,من اصلا کاری به موضوع بحث تون ندارم، یادم هم نیست که با کی‌ بحث میکردی،اما حالا حدس می‌‌زنم با باور عمیق بحث میکردی،ماجرای سگ و شیر را در اون مطلبی که بحث میکردید دیدم!حالا اگه زیاد می‌ترسی‌ ماسک بزن :) اصلا فایل صوتی کافی‌ هست لازم نیست چهره نشون بدید، نکنه از پخش صدات هم واهمه داری؟ اسکایپ را که همه میشناسند! وقتی‌ یکی‌ را دعوت به مناظره و بحث میکنی‌ مرد باش و رو حرفت بایست. زیادی رو خودت حساب باز کردی :) مامور اطلاعات مگه بیکاره! اگه باهاش مناظره نمیکنی‌ دیگه چیزی نگو.در غیر این صورت میگم باور عمیق شناسایی ت کنه و در اون مرکز فسق و فساد ( کلوپی که میگی‌) دستگیرت کنه هه هه هه .[perser68 - فلوریدا - امریکا]:
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:16
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa -نیویورک - آمریکا. شما‌ها نژاد پرست‌ها مثل جمهوری نکبت مذهبی‌ اسلامی فقط با انگ زدن به دیگران و کلاه گذاشتن سر مردم میتونید تو تعفن خودتون زندگی‌ کنید!دق کن و بمیر که فکر میکنی‌ من همجنس گرا هستم!آره صبر کن حالا که تو منو همجنس گرا میدونی و دوست داری من باشم سر فرصت بهت میگم کی‌ طرد می‌شه از خانواده ،تو که به زن و دختر مردم رحم نمیکنی‌ و فقط برای خوابیدن با زن حاضری براش کاری انجام بدی یا همجنسگرایی که بدون سکس حاضره به جنس مخالفش کمک کنه!چرا کم آوردی،بیشتر میگفتی‌؟بیماری‌های مقاربتی در تو و امثال تو اصلا وجود نداره؟تو پاکه پاکی؟تو یه نژاد پرستی‌ و تفکرات فاشیستی داری!همین رو بس و بیشتر از این لیاقت نداری که برات بنویسم!
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 16:47
باور عمیق - قم - ایران
odin - انتورپن - بلژیک .. پخخ . غش نکنی از ترس ، خواستم محکت بزنم ..
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 20:46
باور عمیق - قم - ایران
tehrannn21 - تهران - ایران .. سلام دوست عزیز .. از ابراز محبتت ممنونم .. خب درک ابراز محبت دو برادر دینی به همدیگر از سوی عده ای که خود را از نسل بوزینه ها میدانند حقیقتا مشکل است و ما نباید خیلی خرده بگیریم چون از کوزه همان تراود که در اوست . ابولهب های زمان در همه جا پیدا میشن ..فقط یک لحظه تصور کن چه غمی از این همه نادانی روی دل پیامبران الهی می نشسته . هر وقت طالب زیارت کریمه اهل بیت بودی قم در خدمتتم . بزار ما اطلاعاتی ها هم دور همدیگه خوش باشیم D:
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 20:44
nimaaa - نیویورک - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا. شما همجنسگراها یه مشت آدم خل مغز و سرگردان هستید.شماها چه شغل تخصصی دارید؟ در جامعه امریکا 25 درصد از مبتلایان به ایدز شما همجنسگراها هستید.شما چه سودی برای دولت امریکا دارید؟ کدوم پدری حاضر هست برادر کوچکتر رو پیش امسال تو تنها بزاره ؟ شما اصلا این مسائل سرت میشه یا نه ؟
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 22:43
tehrannn21 - تهران - ایران
باور عمیق - قم - ایران,خواهش می‌کنم دوست گرامی‌، از لطف شما هم ممنون،انشاالله خدمت می‌رسم در مورد این [odin - انتورپن - بلژیک] هم یک تبادل اطلاعات می‌کنیم ببینیم می‌شه در اون مرکز فسق و فساد ( کلوپی که میگه) دستگیرش کنیم یا منتظرش باشیم تا وقتی‌ اینجا اومد دستگیرش کنیم هه هه هه
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 23:05
perser68 - فلوریدا - امریکا
جنگنده - تهران - ایران. تو مزدور اسلامی و رفیقات به کسی‌ احترام گذاشتید؟کهریزک رو چقدر زود فراموش می‌کنید؟اون یکی‌ از کثافت کاری‌های مذهب پرست و خرافه پرست بود که حتی سر خدا و نوشته پر از تعفن خودتون هم کلاه میگذارید برای اینکه بتونید بیشتر به چاپید!!!ا!حالا هر کسی‌ پته‌هاتون رو میریزه رو آب ،به ... شما بی‌ احترامی کرده؟
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 16:55
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa - نیویورک - آمریکا. داری زجر می‌کشی،دلم برات میسوزه((: اینا رو برو به خودشون بگو،تا مثل مگس مرده پرتت کنن بیرون((:گوگوش با این هیبتش داره ازشون حمایت میکنه،تو آخه نه سر پیاز نه ته پیاز،یه پناهنده معلوم نیست تا حالا چه کار مفیدی برای دیگران انجام دادی داری برای ۱۰درصد مردم دنیا تصمیم میگیری و این همجنس‌ها هر روز امکانات بیشتری براشون تصویب می‌شه!پس چرا انقدر داری اونجا جون میکنی،پاشو برو ایران که همجنس نداره و زندگی‌ کن بی‌سواد !نکنه اونجا به دنیا اومدی؟من اگه یه سر سوزن هنر فرخزاد رو داشتم افتخار می‌کردم همجنس گرا باشم!عاقبت کشوری که مردمش مثل تو باشن همینه که میبینی‌!رتبه۱۳۴ نوش جونت!نژاد پرستی مثل تو بیشتر از این گیرش نمیاد!نوش جون تو امثال تو((:
‌پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 00:55
جنگنده - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا ............... مگه من حمایت کردم از اون جنایت که تو به من تهمت میزنی. هر شخصی ممکن است در هر لباسی و هر مذهبی و هر عقیده ای یک جنایتکار یا مزدور باشد ولی نکته این است که مثلا چون یک پزشک زیرمیزی بگیر است نباید گفت همه پزشکان زیرمیزی بگیر هستند. مشکل شماها اینه که چون دچار عقده هستید به همه مخالفان تفکرتان، به شکل دشمن شماره یک نگاه میکنید. در واقع از چیزی به نام عقل بهره نبرده اید که وقتی با شخصی مشکل عقیدتی دارید با احترام صحبت کنید. همش فحاشی و توهینهایی از قبیل ساندیسخور و مزدور و از اینجور حرفها به مخالف خودتون میبندید. بنده نه مزدور هستم نه ساندیسخور نه هزار چیز دیگر که شما میگویید. من فقط از مذهب خودم یعنی اسلام شیعی در برابر زیاده گوییها دفاع میکنم و اجازه نمیدهم یک عده بخاطر کار اشتباه یک عده دیگر در داخل کشور، هر چه در دهانشان است به اعتقاداتم بگویند. والسلام
شنبه 3 اسفند 1392 - 07:02
azadeh11 - آمستردام - هلند
perser68 - فلوریدا - امریکا. افکار روشنی داری. انگار به مزاجه بعضیها خوش نمیاد . دمت گرم که خوب مینویسی، زنده و سلامت باشی‌.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 18:41
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.